Сабақ тақырыбы: | Екі-екіден қосып және азайтып санаймыз |
Қостанайоблысы, Әулиекөл ауданы№2Аманқарағайорта мектебіБастауыш сынып мұғалімі: Туребекова Л.М |
Күні : |
|
|
СЫНЫП: 1 «А» сынып | Қатысқандар саны:
| Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаты: | 20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап тура және кері санайды; тәжірибе арқылы 2, 4, 6, 8, 10 заттың жартысын табады;20-ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады;100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңды-лықтарын анықтайды.
|
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар: |
|
Ресурстар: | 1-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар;әрбір оқушыға арналған 20 данадан дайындалған дөңгелек. |
Тірек сөздер | Екі-екіден қосып және азайтып санаймыз |
Сабақтың мақсаты: | Оқушыларды 20-ға дейінгі сандарды тура және кері ретпен екі-екіден санай білуге жаттықтыру. Күнделікті өмірден тәжірибеде қолданылып жүрген екі-екіден санауға мысалдар келтіру. |
Сабақ кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Басы | Ширату«Атомдар,молекулалар» (2-ден 5-тен топтасу)(топқа бөлу тақ,жұп сандар) | Сандар жазылған карточкалар |
|
|
|
Пысықтау | «Сұрақты қағып ал»
|
|
Ортасы | ЖЖ: Тапсырманың мәтінін оқимыз, ал оқушылар санауды жүргізіп отырып, өздерінің жауаптарын басқа жұптардың жауаптарымен салыстырып, тексеріп отырулары керек.а) — Ағашта неше құс болған? (2)— Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (4)— Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (6)— Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (8)— Олар 10 құс болу үшін тағы неше құс ұшып келуі тиіс? (2)— Қандай сандар алдыңдар? (2, 4, 6, 8, 10)— Біз қандай ретпен санадық? (екі-екіден, тура ретпен)ә) — Бұтақта неше торғайс болған? (10)— Нешеуі ұшып кетті? Қанша қалды? (8)— Егер тағы 2 торғай ұшып кетсе бұтақта неше торғай қалады?
Есіңдесақта!
жұп сандар — 0,2,4,6,8тақ сандар —1,3,5,7,9.
|
|
Сергіту сәті | Аудио жазба |
|
| Жұмыс дәптері. Жұп сандар: 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 Тақ сандар:1,3,5,7,9,11,13,15,17,19Сан түзуінде жұп сандарды қызыл түспен қарындашпен, тақ сандарды көк қарындашпен жаз.ӨЖ: 10+2 14+ 2 18+218-2 16-2 14-2 | Түрлі- түсті қарындаш |
Соңы
| (Ұ) Сынып бөлмесіндегі заттарды зерттеу. Санау түрлерін (жұп, тақ сандар) қолданады.
|
|
Рефлексия
|
«Алма ағашы»
|