Материалдар / Ашық сабақ "Екі-екіден қосып және азайтып санаймыз"

Ашық сабақ "Екі-екіден қосып және азайтып санаймыз"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Екі-екіден қосып және азайтып санаймыз" 1 сынып бағдарламасы бойынша құрастырылып даярланған сабақ жоспары. Бұл материал әріптестеріме көмегі бар деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
935
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Екі-екіден қосып және азайтып санаймыз

Қостанайоблысы, Әулиекөл ауданы№2Аманқарағайорта мектебіБастауыш сынып мұғалімі: Туребекова Л.М
Күні :



СЫНЫП: 1 «А» сыныпҚатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаты:
  • 20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап тура және кері санайды; тәжірибе арқылы 2, 4, 6, 8, 10 заттың жартысын табады;
  • 20-ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады;
  • 100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңды-лықтарын анықтайды.


  • Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар:

    Ресурстар:1-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар;әрбір оқушыға арналған 20 данадан дайындалған дөңгелек.
    Тірек сөздерЕкі-екіден қосып және азайтып санаймыз
    Сабақтың мақсаты:Оқушыларды 20-ға дейінгі сандарды тура және кері ретпен екі-екіден санай білуге жаттықтыру. Күнделікті өмірден тәжірибеде қолданылып жүрген екі-екіден санауға мысалдар келтіру.
    Сабақ кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    БасыШирату«Атомдар,молекулалар» (2-ден 5-тен топтасу)(топқа бөлу тақ,жұп сандар)Сандар жазылған карточкалар






    Пысықтау«Сұрақты қағып ал»



    ОртасыЖЖ: Тапсырманың мәтінін оқимыз, ал оқушылар санауды жүргізіп отырып, өздерінің жауаптарын басқа жұптардың жауаптарымен салыстырып, тексеріп отырулары керек.а) — Ағашта неше құс болған? (2)— Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (4)— Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (6)— Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (8)— Олар 10 құс болу үшін тағы неше құс ұшып келуі тиіс? (2)— Қандай сандар алдыңдар? (2, 4, 6, 8, 10)— Біз қандай ретпен санадық? (екі-екіден, тура ретпен)ә) — Бұтақта неше торғайс болған? (10)— Нешеуі ұшып кетті? Қанша қалды? (8)— Егер тағы 2 торғай ұшып кетсе бұтақта неше торғай қалады?





    Есіңдесақта!

    жұп сандар0,2,4,6,8тақ сандар1,3,5,7,9.



    Сергіту сәтіАудио жазба



    Жұмыс дәптері. Жұп сандар: 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 Тақ сандар:1,3,5,7,9,11,13,15,17,19Сан түзуінде жұп сандарды қызыл түспен қарындашпен, тақ сандарды көк қарындашпен жаз.ӨЖ: 10+2 14+ 2 18+218-2 16-2 14-2Түрлі- түсті қарындаш


    Соңы

    (Ұ) Сынып бөлмесіндегі заттарды зерттеу. Санау түрлерін (жұп, тақ сандар) қолданады.









    Рефлексия



    «Алма ағашы»













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ