Сабақ
тақырыбы:
|
Екі-екіден қосып
және азайтып санаймыз
|
Қостанайоблысы, Әулиекөл
ауданы
№2Аманқарағайорта
мектебі
Бастауыш сынып
мұғалімі: Туребекова Л.М
|
Күні
:
|
|
СЫНЫП: 1 «А»
сынып
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Оқу
мақсаты:
|
-
20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап тура және
кері санайды; тәжірибе арқылы 2, 4, 6, 8, 10 заттың жартысын
табады;
-
20-ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен 100-ге
дейінгі сандар тізбегін
құрастырады;
-
100
көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын
тізбектердің заңды-лықтарын
анықтайды.
|
Барлық
оқушылар:
Оқушылардың басым
бөлігі:
Кейбір
оқушылар:
|
Ресурстар:
|
1-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған
парақшалар;
әрбір оқушыға арналған 20 данадан дайындалған
дөңгелек.
|
Тірек
сөздер
|
Екі-екіден қосып және азайтып
санаймыз
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Оқушыларды 20-ға
дейінгі сандарды тура және кері ретпен екі-екіден санай білуге
жаттықтыру. Күнделікті өмірден тәжірибеде қолданылып жүрген
екі-екіден санауға мысалдар
келтіру.
|
Сабақ
кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Басы
|
Ширату
«Атомдар,молекулалар» (2-ден 5-тен
топтасу)
(топқа бөлу тақ,жұп
сандар)
|
Сандар жазылған
карточкалар
|
|
|
|
Пысықтау
|
«Сұрақты қағып
ал»
|
|
Ортасы
|
ЖЖ: Тапсырманың мәтінін оқимыз,
ал оқушылар санауды жүргізіп отырып, өздерінің жауаптарын басқа
жұптардың жауаптарымен салыстырып, тексеріп отырулары
керек.
а)
— Ағашта неше құс болған? (2)
— Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша
құс болды? (4)
— Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша
құс болды? (6)
— Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша
құс болды? (8)
— Олар 10 құс болу үшін тағы неше құс ұшып келуі
тиіс? (2)
— Қандай сандар алдыңдар? (2, 4, 6, 8,
10)
— Біз
қандай ретпен санадық? (екі-екіден, тура
ретпен)
ә)
— Бұтақта неше торғайс
болған? (10)
— Нешеуі ұшып кетті? Қанша қалды?
(8)
— Егер тағы
2 торғай
ұшып кетсе бұтақта неше торғай
қалады?
Есіңдесақта!
жұп сандар — 0,2,4,6,8
тақ сандар —1,3,5,7,9.
|
|
Сергіту
сәті
|
Аудио
жазба
|
|
|
Жұмыс
дәптері.
Жұп сандар:
2,4,6,8,10,12,14,16,18,20
Тақ сандар:1,3,5,7,9,11,13,15,17,19
Сан түзуінде жұп сандарды
қызыл түспен қарындашпен, тақ сандарды көк қарындашпен
жаз.
ӨЖ: 10+2 14+ 2
18+2
18-2 16-2
14-2
|
Түрлі- түсті
қарындаш
|
Соңы
|
(Ұ) Сынып бөлмесіндегі заттарды
зерттеу. Санау түрлерін (жұп, тақ сандар)
қолданады.
|
|
Рефлексия
|
«Алма
ағашы»
|