Материалдар / Ашық сабақ "Екі таңбалы сандарды салыстыру" 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Екі таңбалы сандарды салыстыру" 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1-сынып ұстаздарына математика пәнінен сабақ жоспарлауда көмегі бар деп ойлаймын. Әртүрлі әдістерді сабақта қалай тиімді пайдаланудың жолдары көрсетілген. Жұптық және жекелей жұмыс кезінде бағалауды қалай іске асыру жолдары көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
594
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

Екі таңбалы сандарды салыстыру

Мектеп: «Чернова орта мектебі» КММ

Күні :05.12.2017


Мұғалімнің есімі: Каирдолдина Г.Н.

СЫНЫП: 1-сынып

Қатысқандар саны:11


Қатыспағандар саны:жоқ

Оқу мақсаты:

1.1.1.2**11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқиды, жазады және салыстырады;

20-ға дейін тура және кері санай алады, жазады

Осы сандарды салыстыра алады



20 көлемінде сандардың разрядтық құрамын біледі



Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:


Кейбір оқушылар:

Ресурстар:

0-ден 20-ға дейінгі сан кестесі;


0-ден 20-ға дейінгі сандық сәуле;

әрбір жұп оқушыға арналған кеспе цифрлар;

ламинатталған парақ қағаздар;

маркерлер;

11-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар.

Тірек сөздер

Екі таңбалы сандарды салыстыру,

Сабақтың мақсаты:

Сабақ екі таңбалы сандарды салыстыру дағдысын қалыптастыруға бағытталған. Оқушылар бір таңбалы сандарды сандық сәуле бойынша салыстыра біледі. Бұл сабақта оқушылар мысалдар арқылы 20 көлеміндегі бір таңбалы сандарды екі таңбалы сандармен, екі таңбалы сандарды екі таңбалы сандармен салыстыру дағдысын дамытуға мүмкіндік алады.



Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басы

2 мин






4 мин

«Өз орныңды тап» ойыны арқылы сабақтың тақырыбын ашу

Қызығушылықты ояту

Кіріспе тапсырма: Екі оқушыны алға шығарып: Қай сан үлкен? деп сұрау. (Сабақ мақсаты)

Мұғалім түсіндірмесі: Үлкен сан сандық сызықта оң жағында орналасады

Бағалау: Мадақтау.



кеспе цифрлар

Ортасы




8 мин






4мин




7мин




5 мин





5 мин



2 мин


1-тапсырма. (Жұппен).

Алдарындағы кеспе цифрларды кезекпен алып қағазға теңсіздіктер жазу

Бағалау: Өзін-өзі бағалау (жапалақ)


2-тапсырма. (Жұппен)

Сәйкестендіру: берілген заттар санын цифрлармен сәйкестендіру

Бағалау: бас бармақ арқылы


3-тапсырма.Шығарып көр. Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындату:

Жеке жұмыс

Сандарды салыстырады, өздерін тексереді.

Бағалау: Бағдаршам


4-тапсырма. «Көршілеріңді тап» Ұжымдық

Әрқайсысында сан болады, бір оқушы алға шығады, екі көршісі тез шығу керек

Бағалау: мадақтау


5-тапсырма. Ұжымдық

Орындап көр.Оқулықтағы сұрақтарға жауап береді. Жауабы:

а) ең үлкен — 20, ең кіші — 3; ә) ең үлкен — 16, ең кіші — 9; б) ең үлкен — 19, ең кіші — 8.


Бағалау. мадақтау


Венн диаграммасы арқылы екі тағбалы сан мен бір таңбалы сандарды салыстыру, қорытындылау

ақ қағаз, цифрлар, жапалақтар, қыстырғыштар


тапсырма жазылған бет




тапсырма жазылған бет

бағдаршам





сандар





оқулық







венн диаграммасы

Соңы

3 мин

Кері байланыс: Жетістіктер баспалдығы

Түсіндім Сұрағым бар Түсінбедім


жетістіктер баспалдағы

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Топтық жұмыс Жеке жұмыс

Ұжымдық жұмыс

Жұптық жұмыс

Бағалау.

Мадақтау, жетістік баспалдағы, жапалақ,

бағдаршам

басбармақ

1. Дүниетану, әдебиеттік оқу, еңбекке баулу

2. АКТ арқылы

Рефлексия


- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралар тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім,неге?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!