Сабақ кезеңі/ уақыты
әрекеті
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Білім алушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
8
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Жұмбақ
адам» әдісі
бойынша.
Топқа
бөлу. «Qazmash»
платформасының
көмегімен арқылы оқушыларды
топқа бөліп аламын.
|
Таңдалған оқушы үйге
берілген
тапсырманың дұрыс
жауабын айтады, ал
басқа оқушылар
айтылған жауап бойынша
өз жұмыстарының
дұрыс немесе
бұрыстығын
тексереді. Егер таңдалған
оқушы жауабы қате
болса, басқа оқушы
қателігін
түзейді.
|
Дескриптор:
Берілген сұрақтарға
жауап
береді.
Жалпы балл -
3
Дескриптор:
-
Құрама сандарды жай
көбейткіштерге жіктейді;
-
Ең үлкен ортақ бөлгіштерін
табады.
|
https://wordwall.net/ru/resource/29488381
https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
|
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
16
мин
|
Берілген сандардың
ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар. (оқулықтағы 244, 245
есептер)
1-топ. ЕҮОБ(220,
165, 77)
ЕҮОБ(63, 42,
168)
2-топ. ЕҮОБ(230, 92,
138)
ЕҮОБ(42, 650,
260)
3-топ. ЕҮОБ(120,
300, 100)
ЕҮОБ(42, 28,
12)
Топ мүшелері ЕҮОБ
табады және сұрақтарға жауап
береді:
-
Ең үлкен ортақ
бөлгіш дегеніміз не?
-
Құрама сандар
дегеніміз не?
-
Жұп сан мен тақ сан
дегеніміз не?
Десмос бағдарламасын
смартфоннан
қолдануға
болады.
|
Тапсырманы орындайды
және сұрақтарға
жауап
береді.
«Жалғастыр»
әдісі
Саралаудың «Тізбек» тәсілі
бойынша оқушылар бірінші оқушыдан бастап соңғы оқушыға дейін
барлығы бір тақырып, бір тапсырма шеңберінде ойларын
айтады.
|
Дескриптор:
-
2-ге, 3-ке, 5-ке,
9-ға бөлінгіштік белгілерін
қолданады;
-
Құрама сандарды жай
көбейткіштерге жіктейді;
-
Ең үлкен ортақ
бөлгішін табады.
Әр дұрыс жауапға
1-балл.
|
Математика
Мектеп
баспасы
Абылкасымова А.Е., Кучер Т., Жумагулова
З.
74-75
бет
|
|
Жұптық
жұмыс
8
мин
|
«Көршіңнің де
пікірі» әдісі арқылы топ мүшелеріне
есептер беріледі. Топ мүшелері жұптасып, тапсырманы талдап
орындайды. Тапсырманы бір оқушы түсіндірсе енді бірі шығару жолын
жазады. Осылай жұптар жалғастырып кете
береді.
Оқулықтағы
тапсырманы орындайды. 284,
285
Орындарында және
тақтаға шығып орындайды.
Саралаудың
«Қорытынды» тәсілі бойынша оқушыларға бағытталған нұсқау бере
отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін,
түсінгендеріне көз жеткізу мақсатында өз ойларынан есеп құрастыруға
тапсырма беремін. Тапсырманы тақтағы талдаймыз әр топтан екі оқушы
шығады бірі графиктің қалай салынатындығын түсіндіреді , екіншісі
шығару жолын жазады.
Кері
байланыс: Оқушылармен диалог құру арқылы
оқушылардың тақырыпты қалай түсінгенін анықтаймын. Қателіктерін
дұрыстап, түсіндіріп
отырамын.
Әр топ бір-бірінің
жұмыстарының артықшылығы мен кемшіліктерін айтып өз пікірлерін
білдіріп, ұсыныстарын
білдіреді.
|
Дескриптор:
-
2-ге, 3-ке, 5-ке,
9-ға бөлінгіштік белгілерін
қолданады;
-
Құрама сандарды жай
көбейткіштерге жіктейді;
-
Ең үлкен ортақ
бөлгішін табады;
-
Ең кіші ортақ
еселігі табады.
|
Математика
Атамұра
баспасы
Алдамуратова Т., Байшоланова К., Байшоланов
Е.
111-112
бет
|
|
Жеке
жұмыс
8
мин
|
«Жұбын
тап» әдісі
арқылы
Кері байланыс:
Жоғары деңгейде жұмыс істейтін оқушыларды анықтап, олардың оқуын
кеңейту мақсатында жан-жақты сұрақтар қойып, жіберген қателерін
дұрыстап отырамын. Есепті толық шығарған оқушыларды атап өтемін.
Оқушыларға тапсырманы орындаған соң аттарын жазу ұсынылады және сол
бойынша ең жоғары және ең төмен балл алған оқушыларды атап
өтемін.
№4
тапсырма
|
Көбейтіндінің мәні берілген
сандарына өзара жай сандарды
табады.
|
Дескриптор:
Дескриптор:
Әр дұрыс жауапқа
1-балл.
|
https://wordwall.net/ru/resource/62056281
|
|
Сабақтың
соңы
Рефлекция
5
мин
|
Аты-жөні
|
№1
тапсырма
|
№2
тапсырма
|
№3
тапсырма
|
№4
тапсырма
|
Қорытынды
балл
|
...
|
+
|
+
|
+
|
+
|
7
|
«Мұғалімге хат» әдісі бойынша
хат жазып, телефонның қалташасына салады.
Үйге тапсырма: №303,
302
|
Сабақ туралы өз
ойларын, сұрақтарын, білгісі келетін және білетіндерін
жазады
яғни хат
жазады.
|
Оқушылардың сабаққа
қатысу
белсенділігіне қарай
мадақтау
әдісі арқылы
бағаланады және
Әр оқушы жасаған
жұмыстары
бойынша өз
есімдерінің
тұстарына + қойып,
сабақ
соңында неше балл
алғандығын
есептейды және
төмендегі кесте
бойынша балды
бағаға
айналдырамын.
Бүгінгі сабақта:
8-10 балл-
5
7-5
балл-4
4-2
балл-3
|
https://forms.gle/JdnH9hyELECqRQsc7
|
|