Материалдар / Ашық сабақ "Ерте темір дәуірі"

Ашық сабақ "Ерте темір дәуірі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың ежелгі темір дәуірі бойынша түсініктерін тереңдете түсу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
1890
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: ІІ тарау. Ерте темір дәуірі. Дәуірдің негізгі сипаттамасыМектеп: «Опорный орта мектебі» КММ
Мұғалім аты – жөні: Жалғасова Г. Б.Күні: 23.11.2018
5 – сынып Қатысқандардың саны:Қатыспағандардың саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары5.3.1 – Ерте темір дәуірінің ерекшеліктерін оқыту5.3.2 – темір дәуірі кезеңінде шаруашылықта қандай өзгерістер болғанын түсіндіру
Күтілетін нәтижеБарлық оқушы:-темір дәуірінің хронологиялық ауқымын анықтай алады;-жайылымдық мал шаруашылығының не екенін түсіндіре алады;-«жылқы», «ат» ұғымдарын салыстыра алады;-темір дәуірі кезеңінде қандай меншік түрлері пайда болғанын айта алады.


Оқушылардың басым бөлігі:-темір дәуірі кезінде шаруашылықта қандай өзгерістер болғанын түсіндіре алады;-б.з.б. 1 мыңжылдықта жайылымдық мал шаруашылығының қалыптасуына қандай факторлар әсер еткенін бөліп айта алады;


Кейбір оқушылар:-«көшпелі мал шаруашылығы» мен «жайылымдық мал шаруашылығы» терминдеріне салыстырмалы түрде өз ойларын айта алады.
Тілдік мақсаттарАмандасу. Негізгі терминдерЕрте темір дәуірі, жылқы, ат, ауыздық, жайылымдық мал шаруашылығы, тебіндеп жайылу.Сабақта диалогке немесе жазу үшін қолданылатын тіл.Талықлауға берілетін сұрақтар:1.Темір дәуірі кезеңінде шаруашылықта қандай өзгерсітер болды?2.Б.з.б. 1 мыңжылдықта жайылымдық мал шаруашылығының қалыптасыуына қандай факторлар әсер етті?
Өткен сабақта алған білімЕрте металл дәуіріндегі тайпалардың діни түсініктері1.Үндіирандықтар қоршаған әлемді қалай елестеткен?2.Қола дәуіріндегі адамдар неге табынды?3.Қола дәуіріндегі адамдардың діни түсініктерінде қандай өзгерістер болды?
Жоспар
Жоспарланған уақытыЖоспарланған жұмыс түрлеріДереккөздер
0-2 минОқушылардың мұғаліммен амандасуыСабақ өткізуге қолайлы психологиялық ахуал жасау

3-10 минОқушылармен бірлесе отырып, сабақтың мақсатын анықтап алу-Қалай ойлайсыңдар, қола дәуірінен кейінгі қай кезең?-Қола еңбек құралдарына қарағанда темір еңбек құралдарының артықшылығы неде?Оқушылардың алдына оқу мәселесін қою.

11-16 минЖаңа материалды меңгеру кезеңі. Оқулықпен жұмыс«Өзара оқу» тәсіліОқушылар абзацқа бөлінген параграфтан өзіне тиесілі мәтінді алады. Олар оны өз беттерінше оқып, қиын деген жерін белгілеп отырады да, әр абзацқа сұрақтар дайындайды.Оқулық
17-30 мин Оқушылардың топпен жұмыс «Өара оқу» тәсілі – жалғасыСодан соң топпен жұмыс жүргізіледі. Оқушылар кезекпен өздерінің мәтін бөліктерін қалған топ мүшелеріне түсіндіреді. Қалғандары сұрақтар қойып, кей жерлерде анықтап, толықтыруын талап ете алады. Содан соң оқушыларын орындарын ауыстырады.Оқулық
31-35 минЖаңа білімді тексерудің бастапқы кезеңі«5 минутты қ эссе» т ә сілі«Темір д ә уірі кезең інде шаруашылы қ та қ андай ө згерістер болды?» деген та қ ырыпта эссе жазу.

36-37 минҮ йге берілетін тапсырма жөніндегі м ә ліметҮ й тапсырмасы: 20-21 та қ ырыпты о қ у, дидактикалық материалдард а ғ ы тапсырма мен тестті орындау. Қ осымша тапсырма: «Дә уірдің негізгі сипаттамасы» деген та қ ырыпта ұ сыныл ғ ан сызба ғ а сәйкес ке ң ейтілген жоспар дайындаңдар.

38-40 минСаба қ ты қ орытындылау. Кестені толтыру:







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ