Сабақтың тақырыбы: ІІ тарау. Ерте темір дәуірі. Дәуірдің негізгі сипаттамасы | Мектеп: «Опорный орта мектебі» КММ |
Мұғалім аты – жөні: Жалғасова Г. Б. | Күні: 23.11.2018 |
5 – сынып | Қатысқандардың саны: | Қатыспағандардың саны: |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.3.1 – Ерте темір дәуірінің ерекшеліктерін оқыту5.3.2 – темір дәуірі кезеңінде шаруашылықта қандай өзгерістер болғанын түсіндіру |
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушы:-темір дәуірінің хронологиялық ауқымын анықтай алады;-жайылымдық мал шаруашылығының не екенін түсіндіре алады;-«жылқы», «ат» ұғымдарын салыстыра алады;-темір дәуірі кезеңінде қандай меншік түрлері пайда болғанын айта алады. |
| Оқушылардың басым бөлігі:-темір дәуірі кезінде шаруашылықта қандай өзгерістер болғанын түсіндіре алады;-б.з.б. 1 мыңжылдықта жайылымдық мал шаруашылығының қалыптасуына қандай факторлар әсер еткенін бөліп айта алады; |
| Кейбір оқушылар:-«көшпелі мал шаруашылығы» мен «жайылымдық мал шаруашылығы» терминдеріне салыстырмалы түрде өз ойларын айта алады. |
Тілдік мақсаттар | Амандасу. Негізгі терминдерЕрте темір дәуірі, жылқы, ат, ауыздық, жайылымдық мал шаруашылығы, тебіндеп жайылу.Сабақта диалогке немесе жазу үшін қолданылатын тіл.Талықлауға берілетін сұрақтар:1.Темір дәуірі кезеңінде шаруашылықта қандай өзгерсітер болды?2.Б.з.б. 1 мыңжылдықта жайылымдық мал шаруашылығының қалыптасыуына қандай факторлар әсер етті? |
Өткен сабақта алған білім | Ерте металл дәуіріндегі тайпалардың діни түсініктері1.Үндіирандықтар қоршаған әлемді қалай елестеткен?2.Қола дәуіріндегі адамдар неге табынды?3.Қола дәуіріндегі адамдардың діни түсініктерінде қандай өзгерістер болды? |
Жоспар |
Жоспарланған уақыты | Жоспарланған жұмыс түрлері | Дереккөздер |
0-2 мин | Оқушылардың мұғаліммен амандасуыСабақ өткізуге қолайлы психологиялық ахуал жасау |
|
3-10 мин | Оқушылармен бірлесе отырып, сабақтың мақсатын анықтап алу-Қалай ойлайсыңдар, қола дәуірінен кейінгі қай кезең?-Қола еңбек құралдарына қарағанда темір еңбек құралдарының артықшылығы неде?Оқушылардың алдына оқу мәселесін қою. |
|
11-16 мин | Жаңа материалды меңгеру кезеңі. Оқулықпен жұмыс«Өзара оқу» тәсіліОқушылар абзацқа бөлінген параграфтан өзіне тиесілі мәтінді алады. Олар оны өз беттерінше оқып, қиын деген жерін белгілеп отырады да, әр абзацқа сұрақтар дайындайды. | Оқулық |
17-30 мин | Оқушылардың топпен жұмыс «Өара оқу» тәсілі – жалғасыСодан соң топпен жұмыс жүргізіледі. Оқушылар кезекпен өздерінің мәтін бөліктерін қалған топ мүшелеріне түсіндіреді. Қалғандары сұрақтар қойып, кей жерлерде анықтап, толықтыруын талап ете алады. Содан соң оқушыларын орындарын ауыстырады. | Оқулық |
31-35 мин | Жаңа білімді тексерудің бастапқы кезеңі«5 минутты қ эссе» т ә сілі«Темір д ә уірі кезең інде шаруашылы қ та қ андай ө згерістер болды?» деген та қ ырыпта эссе жазу. |
|
36-37 мин | Ү йге берілетін тапсырма жөніндегі м ә ліметҮ й тапсырмасы: 20-21 та қ ырыпты о қ у, дидактикалық материалдард а ғ ы тапсырма мен тестті орындау. Қ осымша тапсырма: «Дә уірдің негізгі сипаттамасы» деген та қ ырыпта ұ сыныл ғ ан сызба ғ а сәйкес ке ң ейтілген жоспар дайындаңдар. |
|
38-40 мин | Саба қ ты қ орытындылау. Кестені толтыру:
|
|