Сабақтың тақырыбы: ІІ
тарау. Ерте темір дәуірі. Дәуірдің негізгі
сипаттамасы
|
Мектеп: «Опорный орта
мектебі» КММ
|
Мұғалім аты – жөні:
Жалғасова Г. Б.
|
Күні:
23.11.2018
|
5 –
сынып
|
Қатысқандардың
саны:
|
Қатыспағандардың
саны:
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
|
5.3.1 – Ерте темір дәуірінің ерекшеліктерін
оқыту
5.3.2 – темір дәуірі
кезеңінде шаруашылықта қандай өзгерістер болғанын
түсіндіру
|
Күтілетін
нәтиже
|
Барлық оқушы:
-темір дәуірінің хронологиялық ауқымын анықтай
алады;
-жайылымдық мал шаруашылығының не екенін түсіндіре
алады;
-«жылқы», «ат» ұғымдарын салыстыра
алады;
-темір дәуірі кезеңінде
қандай меншік түрлері пайда болғанын айта
алады.
|
Оқушылардың басым бөлігі:
-темір дәуірі кезінде шаруашылықта қандай өзгерістер
болғанын түсіндіре алады;
-б.з.б. 1 мыңжылдықта
жайылымдық мал шаруашылығының қалыптасуына қандай факторлар әсер
еткенін бөліп айта алады;
|
Кейбір оқушылар:
-«көшпелі мал
шаруашылығы» мен «жайылымдық мал шаруашылығы» терминдеріне
салыстырмалы түрде өз ойларын айта
алады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Амандасу. Негізгі терминдер
Ерте темір дәуірі, жылқы, ат, ауыздық, жайылымдық мал
шаруашылығы, тебіндеп жайылу.
Сабақта диалогке немесе жазу үшін қолданылатын
тіл.
Талықлауға берілетін
сұрақтар:
1.Темір дәуірі кезеңінде шаруашылықта қандай өзгерсітер
болды?
2.Б.з.б. 1 мыңжылдықта
жайылымдық мал шаруашылығының қалыптасыуына қандай факторлар әсер
етті?
|
Өткен сабақта алған
білім
|
Ерте металл дәуіріндегі тайпалардың діни
түсініктері
1.Үндіирандықтар қоршаған әлемді қалай
елестеткен?
2.Қола дәуіріндегі адамдар неге
табынды?
3.Қола дәуіріндегі
адамдардың діни түсініктерінде қандай өзгерістер
болды?
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыты
|
Жоспарланған жұмыс
түрлері
|
Дереккөздер
|
0-2
мин
|
Оқушылардың мұғаліммен
амандасуы
Сабақ өткізуге қолайлы
психологиялық ахуал жасау
|
|
3-10
мин
|
Оқушылармен бірлесе отырып, сабақтың мақсатын анықтап
алу
-Қалай ойлайсыңдар, қола дәуірінен кейінгі қай
кезең?
-Қола еңбек құралдарына қарағанда темір еңбек құралдарының
артықшылығы неде?
Оқушылардың алдына оқу
мәселесін қою.
|
|
11-16
мин
|
Жаңа материалды меңгеру кезеңі. Оқулықпен
жұмыс
«Өзара оқу» тәсілі
Оқушылар абзацқа
бөлінген параграфтан өзіне тиесілі мәтінді алады. Олар оны өз
беттерінше оқып, қиын деген жерін белгілеп отырады да, әр абзацқа
сұрақтар дайындайды.
|
Оқулық
|
17-30
мин
|
Оқушылардың топпен жұмыс
«Өара оқу» тәсілі – жалғасы
Содан соң топпен жұмыс
жүргізіледі. Оқушылар кезекпен өздерінің мәтін бөліктерін қалған
топ мүшелеріне түсіндіреді. Қалғандары сұрақтар қойып, кей жерлерде
анықтап, толықтыруын талап ете алады. Содан соң оқушыларын
орындарын ауыстырады.
|
Оқулық
|
31-35
мин
|
Жаңа білімді тексерудің бастапқы
кезеңі
«5 минутты қ эссе» т ә сілі
«Темір д ә уірі кезең
інде шаруашылы қ та қ андай ө згерістер болды?» деген та қ ырыпта
эссе жазу.
|
|
36-37
мин
|
Ү йге берілетін тапсырма жөніндегі м ә
лімет
Ү й тапсырмасы: 20-21 та қ ырыпты о қ у, дидактикалық
материалдард а ғ ы тапсырма мен тестті
орындау.
Қ осымша тапсырма:
«Дә уірдің негізгі
сипаттамасы» деген та қ ырыпта ұ сыныл ғ ан сызба ғ а сәйкес ке ң
ейтілген жоспар дайындаңдар.
|
|
38-40
мин
|
Саба қ ты қ орытындылау.
Кестені толтыру:
|
|