Сабақтың мақсаты
|
Әр
түрліэстафеталық, қозғалмалы ойындарда қарапайым дене дамуына әсер
ететін жаттығуларын орындау, әр түрлі қозғалыс-қимылды қайталау,
орындаудың маңыздылығын білу, жаттығуларды тиісінше кешенді,
ретімен орындау.
|
Бағалау критерииі
|
Қарапайым әр түрлі қозғалмалы дағдыларды,
эстафеталық жаттығуларды орындайды, дене дамуына ықпал ететінін,
маңыздылығын түсінеді, қозғалыстарды ажыратады.
|
Басы
|
Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 8-10
мин.
Спорттық киімдеріне назар аудару.
Сәлемдесу.
Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен
таныстыру.
Қатардағы жаттығулар.
Оңға, солға бұрылулар. Мәнерлі
жүрістер.
Жүрістегі жаттығулар.
Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау.
Арақашықтықты сақтау. Козғалыстағы жаттығулар тізбегі. Қолға, аяқа
арналған бой жазу жаттығулары. Шеңберге тұру.
Жалпы дамыту, жетілдіру
жаттығулары. Созылуға, иілуге арналған жалпы дамыту
жаттығуларды орындау. Буындарды, бұлшық еттерді негізгі
қимыл-қозғалыстарды орындауға дайындау.
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
Тренинг жазылған
парақшалар
|
Ортасы
|
«Ормандағы далашық».
Ойыншылардың алдында ормандағы алаңның аймағы
бар, ондағы үстелдерде пластмасса стакандар, үстел үстілік тенниске
арналған кішкене шар тұр. Стаканның жоғарғы жағы күңгірт пленкамен
жабылған. Оқушы станканда не бар екенін біле алады. Ол үшін оны
мәреде ашуы және стаканның ішіндегі затты топқа көрсетуі керек.
«Мандариндер» (теннистік кішкене шарлар) барлық стаканда болмайды.
Ойыншылардың міндеті өздерінің кезектерінде, ормандағы алаңға
жүгіріп баруы, кез келген стаканды алуы және қайта оралуы керек.
Ойыншы стаканды таңдамауы керек. Кездейсоқ табу арқылы топ өзіне
ұпайды жинайды. Мандарин саны көп болған сайын, жеңіске деген
мүмкіндік көбейеді.
Осыған ұқсас эстафета нұсқасын өткізуді
ұсыну.
Әр
топ алдында 5 метр аралықта үстел үстінде пазлдың 8 бөлігі жатады.
Пазлдың бір жағында сурет, екінші жағында нөмір болады. Әр ойыншы
топтағы кезегі келгенде нөмірі бар пазлды алады. Бірінші ойыншының
міндеті үстелге дейін жүгіріп бару, өз нөмірі бар пазлды табу,
өзіне ыңғайлы әдіспен туннель арқылы өту және пазлды туннельден
кейінгі тақтаға 5 метр аралықта жапсыру болып саналады. Жапсырған
соң ойыншы өз тобына жүгіріп келіп, қайта
қосылады.
|
оқушылар акедергі алабынан жақсы өткен тәсілдерін
көрсетеді
оқушы басқа оқушыларға кедергілер алабынан қалай
өткені туралы түсіндіріп, көрсетеді.
Қайтадан кедергілер алабынан өтді
ұйымдастырады
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бағдаршам»
ҚБ «От шашу»
|
Мектеп алаңы, ысқырық, конустар, құрсаулар, кіші
доптар және, нысана.
|
Сабақтыңсоңы
|
Сапқа тұрғызу арқылы сыныптың жиыны. Сабақтың
қорытындысы. Рефлексияда оқушы сұраққа жауап береді: кедергілер
алабынан өтуіне байланысты өз серіктестерінің көмегі қаншалықты
ықпалын тигізді?
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|