Күні: 3кл 1ур (1поур)
Сынып: 3
Бөлімі: 1.Сенсорлы процестерді және кеңістікке бағдарлауды дамыту.
Тақырыбы: 1.1 Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту.
Мақсаттары:
3.1.1.1 Сөзсіз дыбыстауды дауыстың шығуы бойынша ажырату(қатты-дауыстап-ақырын)
Түзету білімдік: Оқушының сөздік қорын көбейту, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Түзету – дамытушылық: Есте сақтау процестерін дамыту.
Түзету тәрбиелік: Баланың қарым-қатнас дағдысын қалыптастыру, көпшілік ортада өз-өзін ұстауын, өзіне - өзі сенімділігін арттыру және қорқынышын сейілту.
Әдісі: Миға шабуыл, сұрақтар, жеке жұмыс, ойын
Көрнекілік: суреттер, үлестірмелі материалдар, қарындаш,геометриялық пішіндер.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Психологтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: «Қайырлы күн» Қуан, шаттан, алақай! Қуанатын күн келді. Күліп шықты күн бүгін. Қайырлы күн! Қайырлы күн!
|
Шаттық шеңберде домаланып тұрамыз |
|
Ұйымдастыру - іздестіру |
1) Жаңа сабақ. Есте сақтау көлемін арттыру, дамыту. 1. «Сөздік материалдар» тапсырмасы. Мақсаты: баланың сөздер туралы түсінігін қалыптастыру. - Мен сендерге суреттен көрсете отырып, сөздер оқимын. Әр сөздің түр- түсін, иісін, дәмін, дыбысын көзалдына елестетесін. Мысалы: балмұздақ: түрі-ақ, муздай, дәмі тәті . Суретке қараб сөйлеп бер.
2)Түзету – дамытушылық кезең: 1-тапсырма Математикалық түсініктерін тексеру Есептеу дағдысы: 20-10 = 9 – 5 = 3*7= 10 *6 = 10* 0 = 5 * 5 =
6 – санының құрамы. «Қай пәтерге?»
2-тапсырма Геометрикалық пішіндер «Фигураларды ата» Геометриялық фигураларды ата, пішіндерді тауып жаз.
3 тапсырма: . Нұсқауды ұғыну, түсіну. Тыңдау, қабылдау. Берілген тапсырмадағы пішіндердің көлеңкесін тап.
2.Ойлау қабілетін дамыту. «Суреттерді аяқтауға тырыс»
3.Сөйлеу тілін дамыту. Сөйлемді көшіріп жаз. Көктем келді. Күн жылынды. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4.Қол моторикасын дамыту.
5.Есте сақтау қабілетін дамыту. (ө, о әріптерін қой) Б....лме, ....тыр, К...з, Т...ғыз, ...қы, к..йлек, т...н, с...здік, ...қушы, ...зен, к...к, қ...ңыр, қ...л, ...қушы, т...мен. 3)Сергіту сәті:
Сағаттың тіліндей |
Оқушы суретке қарап жауап береді. Оқушы мысалдарды шешеді Оқушы суреттегі сандарды қойып мысалдарды шешеді Оқушылар пішіндерді атайды,суретін салып бояйды. Геометрик фигураларды саясын тауып атайды Оқушы суретті толықтырып салып береді. Оқушы сөздер жазады Оқушы сандармен точкаларды біріктіреді Оқушы сөздердегі түсіп қалған әріптерді табады. Сергіту сәтін орындайды. |
|
Рефлексивті - түзетушілік |
|
Оқушы өзін-өзі бағалауы. Сау
болыңыз! |
Нені біледі: Есту, көру, ойлау арқылы есте сақтау туралы түсінік қалыптасады.
Қандай түсініктерді игерді: Толықтай жауап беру қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп, білді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Есту, көру, ойлау арқылы қабылдау қабілетін дамыды.
Күні: 3кл 1ур(2поур) Сынып: 3
Бөлімі:1.Сенсорлы процестерді және кеңістікке бағдарлауды дамыту.
Тақырыбы: 1.1 Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту.
Мақсаттары: 3.1.1.1 Сөзсіз дыбыстауды дауыстың шығуы бойынша ажырату(қатты-дауыстап-ақырын)
Түзету білімдік: Оқушының сөздік қорын көбейту, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Түзету – дамытушылық: Есте сақтау процестерін дамыту.
Түзету тәрбиелік: Баланың қарым-қатынас дағдысын қалыптастыру, көпшілік ортада өз-өзін ұстауын, өзіне - өзі сенімділігін арттыру және қорқынышын сейілту.
Әдісі: Миға шабуыл, сұрақтар, жеке жұмыс, ойын
Көрнекілік: суреттер, үлестірмелі материалдар, қарындаш,геометриялық пішіндер.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Дефектологтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: «Қайырлы күн» Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу!
|
Шаттық шеңберде домаланып тұрамыз |
|||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру - іздестіру |
1) Жаңа сабақ. Есте сақтау көлемін арттыру, дамыту. 1. «Сөздік материалдар» тапсырмасы. Мақсаты: баланың сөздер туралы түсінігін қалыптастыру. Суретке қарай отырып нелер бейнеленген айтып бер. Әр сөздің түр- түсін, иісін, дәмін, дыбысын көзалдына елестетесін. Мысалы: тіссықпасы (пастасы): түрі-ақ, жылтыр, иісі жағымды, дәмі тәтті, қышқыл немесе бірыңғай тәтті. Суретке қараб сөйлеп бер.
2)Түзету – дамытушылық кезең: 1.Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру. Геометриялық пішіндер жайлы,білім деңгейлерін анықтау. 1 тапсырма Тақтадағы сурет: Түрлі сызықтар, нүктелер, қисық, тура сызықтар.Тақтаға, қағазға, ауаға сурет саламыз. Балалар тақтаға бор мен немесе қағазға қарындашпен фигураларды салып жаттығады.
2 тапсырма «Фигураларды ата» Геометриялық фигураларды қабылдауды дамыту. Мұғалім балалардан әртүрлі фигуралар бейнелерін суреттерді көрсетіп, олардың түсін, пішінін, көлемін қалай аталатынын атап шығуды сұрайды. Содан соң өз дәптерлеріне дөңгелектің, шаршаның, тікбұрыштың суреттерін салып шығу тапсырылады.
3 тапсырма: Боялған геометриялық пішіндерді бөлшек түрінде көрсету және бояу
2.Ойлау қабілетін дамыту. «Есте сақта және суретін сал» Балаларға 3 сурет ұсынылады. Бір суреттің көрсету уақыты – 3 секунд. Балалар кезекпен ол суреттерді дәптерлеріне түсіреді. Орындалған тапсырманың дұрыстығын, суретті тақтаға салып тексеруге болады.
3.Сөйлеу тілін дамыту. «Сөздерді толық жазу» ойыны. Сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын бекіту, байқығыштық пен зейінді дамыту. Мазмұны: мұғалім тақтайға сөздер жазады, оқушы қай әрпі түсіп қалғанін тауып дәптерге жазады: Шаң....ы, ...ыс, ж....зу, жүг...ру, ...теш, а...аш, г...л, сыз...ыш, к...рпі, ...рмекші, са..ат, ...оян, ...ар, со...ады. (ғ,қ,а,і,ә,ғ,о,ғ,і,ө,ғ,қ,қ,ғ). 4.Қол моторикасын дамыту. Ұсақ қол моториканы дамыту арқылы сөйлеу тілін жетілдірудегі саусақ ойын жаттығулары орындауға ұсынылады Саусақ ойындары:
Бес саусагың – бақытың, Сонда балам, бар құтың. Бес саусағың біріксе, Текке кетпес уақытың. «Қиылған суреттің бөліктерін құрастыру» дидактикалық ойыны.
5.Есте сақтау қабілетін дамыту. Мағынасы бойынша есте сақтау. «Сөзіңді есіңнен сақта» Мұғалім балаларға бірнеше қосалқы қосарлы сөздерді оқиды. Балалар мұқият тыңдайды. Бірінші сөзді мұғалім өзі айтады, балалар келесі сөзді есіне сақтап қайталайды. Осылайша қалған сөздерді түгел айтып шығу керек.
3)Сергіту сәті: Бір саусағым тіпті де, Ұстай алмас жіпті де. Екі саусақ бірікті, Ине қолға ілікті. Үш саусағым орамды, Жүгіртеді қаламды. Өнерлі екен он саусақ, Қала салсақ, жол салсақ. |
Оқушы суретке қарап жауап береді.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Омарова Гульмира КожахатовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ "Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту."
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ "Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту."Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту." Оқушының сөздік қорын көбейту, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы Күні: 3кл 1ур (1поур) Сынып: 3 Бөлімі: 1.Сенсорлы процестерді және кеңістікке бағдарлауды дамыту. Тақырыбы: 1.1 Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту. Мақсаттары: 3.1.1.1 Сөзсіз дыбыстауды дауыстың шығуы бойынша ажырату(қатты-дауыстап-ақырын) Түзету білімдік: Оқушының сөздік қорын көбейту, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Түзету – дамытушылық: Есте сақтау процестерін дамыту. Түзету тәрбиелік: Баланың қарым-қатнас дағдысын қалыптастыру, көпшілік ортада өз-өзін ұстауын, өзіне - өзі сенімділігін арттыру және қорқынышын сейілту. Әдісі: Миға шабуыл, сұрақтар, жеке жұмыс, ойын Көрнекілік: суреттер, үлестірмелі материалдар, қарындаш,геометриялық пішіндер.
Нені біледі: Есту, көру, ойлау арқылы есте сақтау туралы түсінік қалыптасады. Қандай түсініктерді игерді: Толықтай жауап беру қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп, білді. Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Есту, көру, ойлау арқылы қабылдау қабілетін дамыды.
Күні: 3кл 1ур(2поур) Сынып: 3 Бөлімі:1.Сенсорлы процестерді және кеңістікке бағдарлауды дамыту. Тақырыбы: 1.1 Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту. Мақсаттары: 3.1.1.1 Сөзсіз дыбыстауды дауыстың шығуы бойынша ажырату(қатты-дауыстап-ақырын) Түзету білімдік: Оқушының сөздік қорын көбейту, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Түзету – дамытушылық: Есте сақтау процестерін дамыту. Түзету тәрбиелік: Баланың қарым-қатынас дағдысын қалыптастыру, көпшілік ортада өз-өзін ұстауын, өзіне - өзі сенімділігін арттыру және қорқынышын сейілту. Әдісі: Миға шабуыл, сұрақтар, жеке жұмыс, ойын Көрнекілік: суреттер, үлестірмелі материалдар, қарындаш,геометриялық пішіндер.
|



























