Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 3кл 1ур (1поур)

    Сынып: 3

    Бөлімі: 1.Сенсорлы процестерді және кеңістікке бағдарлауды дамыту.

    Тақырыбы: 1.1 Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту.

    Мақсаттары:

    3.1.1.1 Сөзсіз дыбыстауды дауыстың шығуы бойынша ажырату(қатты-дауыстап-ақырын)

    Түзету білімдік: Оқушының сөздік қорын көбейту, логикалық ойлау қабілетін дамыту.

    Түзету – дамытушылық: Есте сақтау процестерін дамыту.

    Түзету тәрбиелік: Баланың қарым-қатнас дағдысын қалыптастыру, көпшілік ортада өз-өзін ұстауын, өзіне - өзі сенімділігін арттыру және қорқынышын сейілту.

    Әдісі: Миға шабуыл, сұрақтар, жеке жұмыс, ойын

    Көрнекілік:  суреттер, үлестірмелі материалдар, қарындаш,геометриялық пішіндер.

    Іс-әрекет кезеңдері

    Психологтың іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық - қозғаушылық

    Шаттық шеңбері: «Қайырлы күн»

    Қуан, шаттан, алақай!

    Қуанатын күн келді.

    Күліп шықты күн бүгін.

    Қайырлы күн! Қайырлы күн!


    Шаттық шеңберде домаланып тұрамыз


    Ұйымдастыру - іздестіру


    1) Жаңа сабақ. Есте сақтау көлемін арттыру, дамыту.

    1. «Сөздік материалдар» тапсырмасы.

    Мақсаты: баланың сөздер туралы түсінігін қалыптастыру.

    - Мен сендерге суреттен көрсете отырып, сөздер оқимын. Әр сөздің түр- түсін, иісін, дәмін, дыбысын көзалдына елестетесін. Мысалы: балмұздақ: түрі-ақ, муздай, дәмі тәті . Суретке қараб сөйлеп бер.




    2)Түзету – дамытушылық кезең:

    1-тапсырма

    Математикалық түсініктерін тексеру

    Есептеу дағдысы:

    20-10 = 9 – 5 = 3*7=

    10 *6 = 10* 0 = 5 * 5 =


    6 – санының құрамы. «Қай пәтерге?»


    2-тапсырма

    Геометрикалық пішіндер «Фигураларды ата»

    Геометриялық фигураларды ата, пішіндерді тауып жаз.


    3 тапсырма: . Нұсқауды ұғыну, түсіну.

    Тыңдау, қабылдау.

    Берілген тапсырмадағы пішіндердің көлеңкесін тап.


    2.Ойлау қабілетін дамыту.

    «Суреттерді аяқтауға тырыс»


    3.Сөйлеу тілін дамыту.

    Сөйлемді көшіріп жаз.

    Көктем келді. Күн жылынды.

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    4.Қол моторикасын дамыту.

    5.Есте сақтау қабілетін дамыту.

    (ө, о әріптерін қой)

    Б....лме, ....тыр, К...з, Т...ғыз, ...қы, к..йлек, т...н, с...здік, ...қушы, ...зен, к...к, қ...ңыр, қ...л, ...қушы, т...мен.

    3)Сергіту сәті:

    Сағаттың тіліндей
    Иіліп оңға бір,
    Сағаттың тіліндей
    Иіліп солға бір,
    Оң аяқ, сол аяқ
    Жаттығу оңай-ақ.


    Оқушы суретке қарап жауап береді.

























    Оқушы мысалдарды шешеді



    Оқушы суреттегі сандарды қойып мысалдарды шешеді













    Оқушылар пішіндерді атайды,суретін салып бояйды.








    Геометрик фигураларды саясын тауып атайды










    Оқушы суретті толықтырып салып береді.












    Оқушы сөздер жазады






    Оқушы сандармен точкаларды біріктіреді










    Оқушы сөздердегі түсіп қалған әріптерді табады.


    Сергіту сәтін орындайды.

    Рефлексивті - түзетушілік



    Оқушы өзін-өзі бағалауы.






    Сау болыңыз!

    Күтілетін нәтиже:

    Нені біледі: Есту, көру, ойлау арқылы есте сақтау туралы түсінік қалыптасады.

    Қандай түсініктерді игерді: Толықтай жауап беру қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп, білді.

    Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Есту, көру, ойлау арқылы қабылдау қабілетін дамыды.


    Күні: 3кл 1ур(2поур) Сынып: 3

    Бөлімі:1.Сенсорлы процестерді және кеңістікке бағдарлауды дамыту.

    Тақырыбы: 1.1 Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту.

    Мақсаттары: 3.1.1.1 Сөзсіз дыбыстауды дауыстың шығуы бойынша ажырату(қатты-дауыстап-ақырын)

    Түзету білімдік: Оқушының сөздік қорын көбейту, логикалық ойлау қабілетін дамыту.

    Түзету – дамытушылық: Есте сақтау процестерін дамыту.

    Түзету тәрбиелік: Баланың қарым-қатынас дағдысын қалыптастыру, көпшілік ортада өз-өзін ұстауын, өзіне - өзі сенімділігін арттыру және қорқынышын сейілту.

    Әдісі: Миға шабуыл, сұрақтар, жеке жұмыс, ойын

    Көрнекілік:  суреттер, үлестірмелі материалдар, қарындаш,геометриялық пішіндер.

    Іс-әрекет кезеңдері

    Дефектологтің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық - қозғаушылық

    Шаттық шеңбері: «Қайырлы күн»

    Қол алысып, қәне, біз,

     Достасайық бәріміз.

     Айтарым бар сендерге,

     Тез тұрыңдар шеңберге.

     Қандай жақсы бір тұру,

     Достарменен бір жүру!

     Қандай жақсы дос болу!


    Шаттық шеңберде домаланып тұрамыз


    Ұйымдастыру - іздестіру


    1) Жаңа сабақ. Есте сақтау көлемін арттыру, дамыту.

    1. «Сөздік материалдар» тапсырмасы.

    Мақсаты: баланың сөздер туралы түсінігін қалыптастыру.

    Суретке қарай отырып нелер бейнеленген айтып бер. Әр сөздің түр- түсін, иісін, дәмін, дыбысын көзалдына елестетесін. Мысалы: тіссықпасы (пастасы): түрі-ақ, жылтыр, иісі жағымды, дәмі тәтті, қышқыл немесе бірыңғай тәтті. Суретке қараб сөйлеп бер.




    2)Түзету – дамытушылық кезең:

    1.Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.

    Геометриялық пішіндер жайлы,білім деңгейлерін анықтау.

    1 тапсырма

    Тақтадағы сурет: Түрлі сызықтар, нүктелер, қисық, тура сызықтар.Тақтаға, қағазға, ауаға сурет саламыз. Балалар тақтаға бор мен немесе қағазға қарындашпен фигураларды салып жаттығады.

    2 тапсырма

    «Фигураларды ата» Геометриялық фигураларды қабылдауды дамыту. Мұғалім балалардан әртүрлі фигуралар бейнелерін суреттерді көрсетіп, олардың түсін, пішінін, көлемін қалай аталатынын атап шығуды сұрайды. Содан соң өз дәптерлеріне дөңгелектің, шаршаның, тікбұрыштың суреттерін салып шығу тапсырылады.

    3 тапсырма: Боялған геометриялық пішіндерді бөлшек түрінде көрсету және бояу



    2.Ойлау қабілетін дамыту.

    «Есте сақта және суретін сал»

    Балаларға 3 сурет ұсынылады. Бір суреттің көрсету уақыты – 3 секунд. Балалар кезекпен ол суреттерді дәптерлеріне түсіреді. Орындалған тапсырманың дұрыстығын, суретті тақтаға салып тексеруге болады.


    3.Сөйлеу тілін дамыту.

    «Сөздерді толық жазу» ойыны.

    Сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын бекіту, байқығыштық пен зейінді дамыту.

    Мазмұны: мұғалім тақтайға сөздер жазады, оқушы қай әрпі түсіп қалғанін тауып дәптерге жазады: Шаң....ы, ...ыс, ж....зу, жүг...ру,

    ...теш, а...аш, г...л, сыз...ыш, к...рпі, ...рмекші, са..ат, ...оян,

    ...ар, со...ады. (ғ,қ,а,і,ә,ғ,о,ғ,і,ө,ғ,қ,қ,ғ).


    4.Қол моторикасын дамыту.

    Ұсақ қол моториканы дамыту арқылы сөйлеу тілін жетілдірудегі саусақ ойын жаттығулары орындауға ұсынылады

    Саусақ ойындары:

    Бес саусагың – бақытың,

    Сонда балам, бар құтың.

    Бес саусағың біріксе,

    Текке кетпес уақытың.


    «Қиылған суреттің бөліктерін құрастыру» дидактикалық ойыны.








    5.Есте сақтау қабілетін дамыту. Мағынасы бойынша есте сақтау.

    «Сөзіңді есіңнен сақта»

    Мұғалім балаларға бірнеше қосалқы қосарлы сөздерді оқиды. Балалар мұқият тыңдайды. Бірінші сөзді мұғалім өзі айтады, балалар келесі сөзді есіне сақтап қайталайды. Осылайша қалған сөздерді түгел айтып шығу керек.

    1. Көктем-жаңбыр

    2. Жаз- күн шықты

    3. Күз-тұман түсті

    4. Қыс-қар жауды

    5. Аспан-бұлт

    3)Сергіту сәті:

    Бір саусағым тіпті де,

    Ұстай алмас жіпті де.

    Екі саусақ бірікті,

    Ине қолға ілікті.

    Үш саусағым орамды,

    Жүгіртеді қаламды.

    Өнерлі екен он саусақ,

    Қала салсақ, жол салсақ.

    Оқушы суретке қарап жауап береді.










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Гульмира Кожахатовна
    29 Наурыз 2022
    1955
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту."

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту."

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ "Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту." Оқушының сөздік қорын көбейту, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 3кл 1ур (1поур)

    Сынып: 3

    Бөлімі: 1.Сенсорлы процестерді және кеңістікке бағдарлауды дамыту.

    Тақырыбы: 1.1 Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту.

    Мақсаттары:

    3.1.1.1 Сөзсіз дыбыстауды дауыстың шығуы бойынша ажырату(қатты-дауыстап-ақырын)

    Түзету білімдік: Оқушының сөздік қорын көбейту, логикалық ойлау қабілетін дамыту.

    Түзету – дамытушылық: Есте сақтау процестерін дамыту.

    Түзету тәрбиелік: Баланың қарым-қатнас дағдысын қалыптастыру, көпшілік ортада өз-өзін ұстауын, өзіне - өзі сенімділігін арттыру және қорқынышын сейілту.

    Әдісі: Миға шабуыл, сұрақтар, жеке жұмыс, ойын

    Көрнекілік:  суреттер, үлестірмелі материалдар, қарындаш,геометриялық пішіндер.

    Іс-әрекет кезеңдері

    Психологтың іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық - қозғаушылық

    Шаттық шеңбері: «Қайырлы күн»

    Қуан, шаттан, алақай!

    Қуанатын күн келді.

    Күліп шықты күн бүгін.

    Қайырлы күн! Қайырлы күн!


    Шаттық шеңберде домаланып тұрамыз


    Ұйымдастыру - іздестіру


    1) Жаңа сабақ. Есте сақтау көлемін арттыру, дамыту.

    1. «Сөздік материалдар» тапсырмасы.

    Мақсаты: баланың сөздер туралы түсінігін қалыптастыру.

    - Мен сендерге суреттен көрсете отырып, сөздер оқимын. Әр сөздің түр- түсін, иісін, дәмін, дыбысын көзалдына елестетесін. Мысалы: балмұздақ: түрі-ақ, муздай, дәмі тәті . Суретке қараб сөйлеп бер.




    2)Түзету – дамытушылық кезең:

    1-тапсырма

    Математикалық түсініктерін тексеру

    Есептеу дағдысы:

    20-10 = 9 – 5 = 3*7=

    10 *6 = 10* 0 = 5 * 5 =


    6 – санының құрамы. «Қай пәтерге?»


    2-тапсырма

    Геометрикалық пішіндер «Фигураларды ата»

    Геометриялық фигураларды ата, пішіндерді тауып жаз.


    3 тапсырма: . Нұсқауды ұғыну, түсіну.

    Тыңдау, қабылдау.

    Берілген тапсырмадағы пішіндердің көлеңкесін тап.


    2.Ойлау қабілетін дамыту.

    «Суреттерді аяқтауға тырыс»


    3.Сөйлеу тілін дамыту.

    Сөйлемді көшіріп жаз.

    Көктем келді. Күн жылынды.

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    4.Қол моторикасын дамыту.

    5.Есте сақтау қабілетін дамыту.

    (ө, о әріптерін қой)

    Б....лме, ....тыр, К...з, Т...ғыз, ...қы, к..йлек, т...н, с...здік, ...қушы, ...зен, к...к, қ...ңыр, қ...л, ...қушы, т...мен.

    3)Сергіту сәті:

    Сағаттың тіліндей
    Иіліп оңға бір,
    Сағаттың тіліндей
    Иіліп солға бір,
    Оң аяқ, сол аяқ
    Жаттығу оңай-ақ.


    Оқушы суретке қарап жауап береді.

























    Оқушы мысалдарды шешеді



    Оқушы суреттегі сандарды қойып мысалдарды шешеді













    Оқушылар пішіндерді атайды,суретін салып бояйды.








    Геометрик фигураларды саясын тауып атайды










    Оқушы суретті толықтырып салып береді.












    Оқушы сөздер жазады






    Оқушы сандармен точкаларды біріктіреді










    Оқушы сөздердегі түсіп қалған әріптерді табады.


    Сергіту сәтін орындайды.

    Рефлексивті - түзетушілік



    Оқушы өзін-өзі бағалауы.






    Сау болыңыз!

    Күтілетін нәтиже:

    Нені біледі: Есту, көру, ойлау арқылы есте сақтау туралы түсінік қалыптасады.

    Қандай түсініктерді игерді: Толықтай жауап беру қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп, білді.

    Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Есту, көру, ойлау арқылы қабылдау қабілетін дамыды.


    Күні: 3кл 1ур(2поур) Сынып: 3

    Бөлімі:1.Сенсорлы процестерді және кеңістікке бағдарлауды дамыту.

    Тақырыбы: 1.1 Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту.

    Мақсаттары: 3.1.1.1 Сөзсіз дыбыстауды дауыстың шығуы бойынша ажырату(қатты-дауыстап-ақырын)

    Түзету білімдік: Оқушының сөздік қорын көбейту, логикалық ойлау қабілетін дамыту.

    Түзету – дамытушылық: Есте сақтау процестерін дамыту.

    Түзету тәрбиелік: Баланың қарым-қатынас дағдысын қалыптастыру, көпшілік ортада өз-өзін ұстауын, өзіне - өзі сенімділігін арттыру және қорқынышын сейілту.

    Әдісі: Миға шабуыл, сұрақтар, жеке жұмыс, ойын

    Көрнекілік:  суреттер, үлестірмелі материалдар, қарындаш,геометриялық пішіндер.

    Іс-әрекет кезеңдері

    Дефектологтің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық - қозғаушылық

    Шаттық шеңбері: «Қайырлы күн»

    Қол алысып, қәне, біз,

     Достасайық бәріміз.

     Айтарым бар сендерге,

     Тез тұрыңдар шеңберге.

     Қандай жақсы бір тұру,

     Достарменен бір жүру!

     Қандай жақсы дос болу!


    Шаттық шеңберде домаланып тұрамыз


    Ұйымдастыру - іздестіру


    1) Жаңа сабақ. Есте сақтау көлемін арттыру, дамыту.

    1. «Сөздік материалдар» тапсырмасы.

    Мақсаты: баланың сөздер туралы түсінігін қалыптастыру.

    Суретке қарай отырып нелер бейнеленген айтып бер. Әр сөздің түр- түсін, иісін, дәмін, дыбысын көзалдына елестетесін. Мысалы: тіссықпасы (пастасы): түрі-ақ, жылтыр, иісі жағымды, дәмі тәтті, қышқыл немесе бірыңғай тәтті. Суретке қараб сөйлеп бер.




    2)Түзету – дамытушылық кезең:

    1.Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.

    Геометриялық пішіндер жайлы,білім деңгейлерін анықтау.

    1 тапсырма

    Тақтадағы сурет: Түрлі сызықтар, нүктелер, қисық, тура сызықтар.Тақтаға, қағазға, ауаға сурет саламыз. Балалар тақтаға бор мен немесе қағазға қарындашпен фигураларды салып жаттығады.

    2 тапсырма

    «Фигураларды ата» Геометриялық фигураларды қабылдауды дамыту. Мұғалім балалардан әртүрлі фигуралар бейнелерін суреттерді көрсетіп, олардың түсін, пішінін, көлемін қалай аталатынын атап шығуды сұрайды. Содан соң өз дәптерлеріне дөңгелектің, шаршаның, тікбұрыштың суреттерін салып шығу тапсырылады.

    3 тапсырма: Боялған геометриялық пішіндерді бөлшек түрінде көрсету және бояу



    2.Ойлау қабілетін дамыту.

    «Есте сақта және суретін сал»

    Балаларға 3 сурет ұсынылады. Бір суреттің көрсету уақыты – 3 секунд. Балалар кезекпен ол суреттерді дәптерлеріне түсіреді. Орындалған тапсырманың дұрыстығын, суретті тақтаға салып тексеруге болады.


    3.Сөйлеу тілін дамыту.

    «Сөздерді толық жазу» ойыны.

    Сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын бекіту, байқығыштық пен зейінді дамыту.

    Мазмұны: мұғалім тақтайға сөздер жазады, оқушы қай әрпі түсіп қалғанін тауып дәптерге жазады: Шаң....ы, ...ыс, ж....зу, жүг...ру,

    ...теш, а...аш, г...л, сыз...ыш, к...рпі, ...рмекші, са..ат, ...оян,

    ...ар, со...ады. (ғ,қ,а,і,ә,ғ,о,ғ,і,ө,ғ,қ,қ,ғ).


    4.Қол моторикасын дамыту.

    Ұсақ қол моториканы дамыту арқылы сөйлеу тілін жетілдірудегі саусақ ойын жаттығулары орындауға ұсынылады

    Саусақ ойындары:

    Бес саусагың – бақытың,

    Сонда балам, бар құтың.

    Бес саусағың біріксе,

    Текке кетпес уақытың.


    «Қиылған суреттің бөліктерін құрастыру» дидактикалық ойыны.








    5.Есте сақтау қабілетін дамыту. Мағынасы бойынша есте сақтау.

    «Сөзіңді есіңнен сақта»

    Мұғалім балаларға бірнеше қосалқы қосарлы сөздерді оқиды. Балалар мұқият тыңдайды. Бірінші сөзді мұғалім өзі айтады, балалар келесі сөзді есіне сақтап қайталайды. Осылайша қалған сөздерді түгел айтып шығу керек.

    1. Көктем-жаңбыр

    2. Жаз- күн шықты

    3. Күз-тұман түсті

    4. Қыс-қар жауды

    5. Аспан-бұлт

    3)Сергіту сәті:

    Бір саусағым тіпті де,

    Ұстай алмас жіпті де.

    Екі саусақ бірікті,

    Ине қолға ілікті.

    Үш саусағым орамды,

    Жүгіртеді қаламды.

    Өнерлі екен он саусақ,

    Қала салсақ, жол салсақ.

    Оқушы суретке қарап жауап береді.










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Психология Ашық сабақ 3 сынып
    29.03.2022
    1955
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Гульмира Кожахатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации