Сабақтың басы
5
мин
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі
-
Сәлемдесу (оқушыларды
түгелдеу)
-
Сыныпта жағымды ахуал орнату.
-
Оқушыларды топтарға
біріктіру
Сезім мүшелерінің
суреттері арқылы топтарға
біріктіремін
1-топ. Есту
тобы
2-топ. Көру
тобы
3-топ. Сезу
тобы
Ширату
жаттығу. «Ой қозғау» әдісі арқылы
өткен сабақтан сұрақтар
беріледі
1.Сезім мүшелерін
ата.
2.Көздің қосалқы
мүшелері..
3.Көздің бөлімін
ата.
4.Тері сипап сезу
мүшесі.
5.Дәм сезу мүшесін
ата.
Оқушыларды оқу
мақсатымен,бағалау критерийімен
таныстыру.
|
Сезім мүшелерінің
суреті
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
10
мин
10
мин
|
-
Тапсырма
«Сандар сөйлейді»
әдісі
Ортаңғы және ішкі құлақтың
құрылысын сандармен көрсетіңіз және атау беріңіз, қызметін
анықтаңыз
О
ртаңғы құлақ:
Ішкі
құлақ:
Дескриптор.
Қб.: «Пікір
алмасу» тәсілі.
-
Тапсырма
«Еркін талқылау» әдісі
(т.ж.)
Құлақтың есту
қабілетінің төмендеуінің екі немесе үш себептерін
сипаттайды.
Дескриптор.
-құлақтың есту
қабілетінің төмендеуінің себептерін
сипаттайды
Қб.: «Пікір
алмасу» тәсілі.
3-тапсырма.
«Түиінді сәттер әдісі
Есту гигиенасы
туралы түсіндіріңіз.
Дескриптор.
-есту гигиенасын
түсіндіреді.
Қб.: «Пікір
алмасу» тәсілі.
|
Қалыптасты
рушы бағалауға арналған
тапсырма жинағы биология
8-сынып
65
-бет
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия
«Жалғыз аяқ жол»
әдісі арқылы оқушылардың бүгінгі
сабақтан алған білімдерін жинақтап
айтады.
Оқушылар ортаға
шығып екі қатарға тұрады, ортада жалғыз аяқ жол қалады, осы жолмен
оқушылар кезек-кезек өтіп отырып, бүгінгі сабақтан бір сөйлем айтып
шығады.
|
|
Саралау – Сіз
қандай тəсілмен
көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға
қарағанда
қабілетті
оқушыларға қандай
тапсырмалар
бересіз?
Қабілеті төмен
оқушыларға құлақтың бөлімдерін анықтап,
құрылысын сипаттауда оқылым-жазылым дағдыларының қалыптасуына
барынша қолдау көрсетемін.
Қабілеті орта
оқушыларға құлақтың есту қабілетінің
төмендеу себептерін сипаттауда айтылым-оқылым дағдыларының
қалыптасуына және топпен жұмыс істей білуге орташа қолдау
көрсетемін.
Қабілеті жоғары
оқушыларға есту гигиенасын түсіндіру
барысында шығармашылық ойлаудағдысын дамыту мақсатында жеке
жұмыстар беремін.
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Қалыптастырушы
бағалау
Тиімді оқыту және
оқу мақсатында оқушылардың түсіну деңгейін анықтау үшін олардың
жеткендігін немесе алға ілгерлеуінің деңгейін
қадағалау.
Мен сабағымда
қалыптастырушы бағалау ретінде «пікір алмасу» әдісін
алдым.
Әрбір топ тақырыпқа
байланысты 5 сұрақ дайындайды.Әрбір сұрақты стикердің бірінші
жағына,ал жауабын екінші жағына жазып,келесі топпен стикерлерін
ауыстырады.Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды.топ мүшелері
жауаптарын жазып дайындайды.Көшбасшы белгі бергенде,барлығы өз
жауабын ашады жәнежауаптарды
талқылайды.
|
Денсаулық
жəне
қауіпсіздік
техникасын
сақтау
Сынып бөлмесінің ауасын
желдетіп отыруды қадағалаймын, қауіпсіздік ережесін сақтап отыруды
еске салып отырамын.
|