Материалдар / Ашық сабақ: Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы. Естудің бұзылу себептері. Есту мүшесінің гигиенасы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы. Естудің бұзылу себептері. Есту мүшесінің гигиенасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы. Естудің бұзылу себептері. Есту мүшесінің гигиенасы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
590
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3D Есту мүшесінің құрылысы мен гигиенасы

Мектеп: №1 Ы.Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебі


Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Орынбекова Күлай

Сынып: 8 Тілекқызы


Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы. Естудің бұзылу себептері. Есту мүшесінің гигиенасы.

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

8.1.7.2 Дыбысты қабылдау ерекшеліктерін зерттеу және есту гигиенасының ережелерін сипаттау


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: құлақтың ортаңғы бөлігі мен ішкі бөлігінің құрылысы мен атқаратын қызметін анықтау

Оқушылардың басым көпшілігі: құлақтың есту қабілетінің төмендеуінің себептерін сипаттау

Кейбір оқушылар: есту гигиенасын түсіндіру

Бағалау критерийі

(Ойлау дағдылары:жоғары дағдылар) Білу және түсіну, қолдану

-құлақтың ортаңғы бөлігі мен ішкі бөлігінің құрылысы мен атқаратын қызметін анықтайды

- құлақтың есту қабілетінің төмендеуінің себептерін сипаттайды

- есту гигиенасын түсіндіреді.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология: сыртқы құлақ, құлақ қалқаны, есту түтігі, дабыл жарғағы, ортаңғы құлақ, ішкі құлақ, евстахий есту түтігі, вестибуляр аппараты.

Оқытудың тілдік мақсаты:

Оқылым-тыңдалым-жазылым: құлақтың ортаңғы бөлігі мен ішкі бөлігінің құрылысы мен атқаратын қызметін анықтау;

айтылым: құлақтың есту қабілетінің төмендеуінің себептерін сипаттау;

оқылым-айтылым: есту гигиенасын түсіндіру барысында қалыптасады.

Диалог құруға\жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Құлақтың ортаңғы бөлігі мен ішкі бөлігінің құрылысы мен атқаратын қызметі..............................................................................

Құлақтың есту қабілетінің төмендеуінің себептері ..............................................................................................................

Есту гигиенасы ..................................................................................


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық рухани жоғарғы руханият құндылығына сәйкес оқушыларды есту мүшесінің құрылысы мен атқаратын қызметін анықтауда, есту қабілетінің төмендеу себептерін сипаттауда, есту гигиенасын сипаттау барысында сын тұрғысынан ойлау дағдысына, өз денсаулығын сақтау және өзгеге қамқор болу құндылығына баулимын.

Пəнаралық байланыс

Физика – дыбыс қаттылығын анықтау, тербеліс жиілігі, дыбыс толқындары туралы мәлімет береді.

Алдыңғы білім

7.1.7.2 Сезім мүшесінің қызметі мен құрылымдық компоненттерін атау.


Сабақ барысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин








1. Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу)

  • Сыныпта жағымды ахуал орнату.

  • Оқушыларды топтарға біріктіру

Сезім мүшелерінің суреттері арқылы топтарға біріктіремін

1-топ. Есту тобы

2-топ. Көру тобы

3-топ. Сезу тобы

Ширату жаттығу. «Ой қозғау» әдісі арқылы өткен сабақтан сұрақтар беріледі

1.Сезім мүшелерін ата.

2.Көздің қосалқы мүшелері..

3.Көздің бөлімін ата.

4.Тері сипап сезу мүшесі.

5.Дәм сезу мүшесін ата.

Оқушыларды оқу мақсатымен,бағалау критерийімен таныстыру.





Сезім мүшелерінің суреті













Сабақтың ортасы

10 мин
























10 мин












10 мин


  1. Тапсырма «Сандар сөйлейді» әдісі

Ортаңғы және ішкі құлақтың құрылысын сандармен көрсетіңіз және атау беріңіз, қызметін анықтаңыз





О ртаңғы құлақ­­­­­­­­­­­­­:

Ішкі құлақ:



Дескриптор.

  • құлақтың ортаңғы бөлігін табады және қызметін анықтайды;

  • - құлақтың ішкі бөлігінің құрылысы мен атқаратын қызметін айтады


Қб.: «Пікір алмасу» тәсілі.


  1. Тапсырма «Еркін талқылау» әдісі (т.ж.)

Құлақтың есту қабілетінің төмендеуінің екі немесе үш себептерін сипаттайды.

Дескриптор.

-құлақтың есту қабілетінің төмендеуінің себептерін сипаттайды


Қб.: «Пікір алмасу» тәсілі.


3-тапсырма. «Түиінді сәттер әдісі


Есту гигиенасы туралы түсіндіріңіз.





Дескриптор.

-есту гигиенасын түсіндіреді.


Қб.: «Пікір алмасу» тәсілі.


Қалыптасты

рушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып

65 -бет


Сабақтың соңы

5 минут



Рефлексия

«Жалғыз аяқ жол» әдісі арқылы оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап айтады.

Оқушылар ортаға шығып екі қатарға тұрады, ортада жалғыз аяқ жол қалады, осы жолмен оқушылар кезек-кезек өтіп отырып, бүгінгі сабақтан бір сөйлем айтып шығады.




Саралау – Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Қабілеті төмен оқушыларға құлақтың бөлімдерін анықтап, құрылысын сипаттауда оқылым-жазылым дағдыларының қалыптасуына барынша қолдау көрсетемін.

Қабілеті орта оқушыларға құлақтың есту қабілетінің төмендеу себептерін сипаттауда айтылым-оқылым дағдыларының қалыптасуына және топпен жұмыс істей білуге орташа қолдау көрсетемін.

Қабілеті жоғары оқушыларға есту гигиенасын түсіндіру барысында шығармашылық ойлаудағдысын дамыту мақсатында жеке жұмыстар беремін.

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Қалыптастырушы бағалау

Тиімді оқыту және оқу мақсатында оқушылардың түсіну деңгейін анықтау үшін олардың жеткендігін немесе алға ілгерлеуінің деңгейін қадағалау.

Мен сабағымда қалыптастырушы бағалау ретінде «пікір алмасу» әдісін алдым.

Әрбір топ тақырыпқа байланысты 5 сұрақ дайындайды.Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына,ал жауабын екінші жағына жазып,келесі топпен стикерлерін ауыстырады.Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды.топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды.Көшбасшы белгі бергенде,барлығы өз жауабын ашады жәнежауаптарды талқылайды.












Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

Сынып бөлмесінің ауасын желдетіп отыруды қадағалаймын, қауіпсіздік ережесін сақтап отыруды еске салып отырамын.

Сабақ бойынша

рефлексия

Сабақ мақсаттары

немесе оқу

мақсаттары шынайы,

қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу

мақсатына қол

жеткізді ме? Егер

оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктен деп

ойлайсыз? Сабақта

саралау дұрыс

жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде

уақытты тиімді

пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан

ауытқулар болды ма

жəне неліктен?



Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?






ҚР орта білім

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!