Материалдар / Ашық сабақ "Фотоэффек құбылысы" 9-сынып

Ашық сабақ "Фотоэффек құбылысы" 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пәнінен сабақ беретін мұғалімдерег және жас мамандарға әдістемелік көмек құралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
2094
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Асанова Мейрамгуль Назаркановна
«М.Хасенов атындағы Бестерек орта мектеп-бақша және мектеп жанындағы интернат» КММ-сі

 

 

 

Сынып: 9а

Пәні: физика

Сабақ №45

Күні:21.02.18

Тақырыбы: Фотоэффект құбылысы.Эйнштейн формуласы.Фотоэффект құбылысын техникада пайдалану.

Мақсаты: фотоэффект құбылысы,Эйнштейн формуласы және фотоэффект құбылысының пайдасы жайлы мағлұмат беру

Міндеттері:

 - фотоэффект құбылысы және Эйнштейн формуласы туралы мәліметтер беру;

 - оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыра отырып, жеке тұлға қалыптастыру;

 - ұқыптылыққа, алғырлыққа, Отан сүйгіштікке тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже:оқушылар

-білуі қажет: фотоэффект құбылысы қалай пайда болғанын,

оны кім ашқанын, Эйнштейн формуласы туралы

-жасай алуы қажет: формулаларды қолдана отырып есептер

шығара алуы, өмірмен байланысын аша білуі қажет.

Сабақтың түрі: жаңа білімді қалыптастыру

Әдіс –тәсілдер: Миға шабуыл,матрица тәсілі арқылы жұптастыру,
«Кинометафора» әдісі, «Джигсо әдісі»,рольдік ойын,жеке жұмыс,
«Жетістік баспалдағы», «Синквейн» әдісі.

Ресурстар: плакаттар, маркерлер, жаңа сабақтың қосымша материалдары

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

2. Оқушыларды түгелдеу

3. Көңіл-күй сыйлау

1. Оқушылар сабаққа қажет

жабдықтарын дайындайды

2. Мұғаліммен сәлемдеседі.

Топқа бөлу

Үй тапсырмасын қайталай отырып,өзіне қойылған сұрақ арқылы топқа бөлу және жұптастыру.

Миға шабуыл.
Матрица тәсілі арқылы жұптастыру.

Мұғалім сұрақтарды ортаға қояды.
Оқушылар жазылған сұрақтарды алады.

1. Жылулық сәулелену дегеніміз не?

2. Денелердің температурасына байланысты сәуле шығаруы қалай өзгереді?

3. Денелердің температурасы тым жоғары болса,олар көрінбейтін қандай сәулелер шығарады?

4. Абсолют қара дене дегеніміз қандай дене?

5. Стефан –Больцман заңы қалай оқылады?

6. Стефан-Больцман тұрақтысы нешеге тең?

7. Электр шамының вольфрам қылы қанша градусқа жеткенде қандай жарық шығарады?

8. Жылулық сәулелердің эксперименттік нәтижесін түсіндірудегі тығырықтан шығу жолын кім және қай елдің ғалымы тапты?

9. Планк гипотезасы қалай оқылады?

10. Квант сөзінің мағынасы қалай?
11.Ультракүлгін,рентген немесе инфрақызыл сәулелерінің қайсысы электромагниттік энергияны басқаларынан көп тасиды?
12.Макс Планк қай жылы дүниеге келген?
13. Макс Планктың физикаға қосқан үлесі туралы не білесің?
14. Квант энергиясының формуласы
15. Планк тұрақтысы нешеге тең?
16. Квант энергиясының формуласындағы (ню) дегеніміз не және өлшем бірлігі?
17. E
0=hν формуласынан ν-ды тап
18. E0 –дегеніміз не?
19. Фотон қандай бөлшек?
20. Классикалық теория бойынша және Планк гипотезасы бойынша энергия қалай өзгереді?

Оқушылар кезек -кезек шығып

сұрақтарды алып толық жауап береді



 

 

Тақырыпты болжау. «Кинометафора» әдісі

Видеоролик көрсетеді.

          

Оқушылар видеороликті көре отырып жаңа
сабақтың тақырыбын ашады.

Жаңа сабақ

«Джигсо» әдісі













Бекіту

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты ресурстар таратып береді. Жаңа тақырыптың аясында оқушыларға түсінік береді.

 

 

Оқушылар мәтінді оқиды, алған  мәліметтері
бойынша бірінші топ екінші топқа ,екінші топ
үшінші топқа,үшінші топ бірінші топқа өздерінің
оқығаны бойынша сұрақтар қояды.







І топ Стефан-Больцман заңы

ІІ топ Квант

ІІІ топ Планк формуласы


Постер құру,қорғау.










Сергіту сәті.

Логикалық сұрақтар

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Жұптық жұмыс
Рольдік ойын


Жұптасып жаңа тақырыптар бойынша бір-біріне
қарапайым және күрделі сұрақтар қояды,жауап береді.

 

 

Жеке жұмыс(тест)

Мұғалім оқушыларға жаңа тақырып бойынша тест таратады.

Тесттерге жауап береді.


Рефлексия
Топтық жұмыс(есептер шығару)
Жетістік баспалдағы.

Үш деңгейге арналған есептер жетістік
баспаладғына салады. Топ басшысы өзінің тобындағы оқушылардың
деңгейіне қарай есептерді береді, оқушылар
шығарады, жетістік баспалдағына жапсырады.

Рефлексия
«Синквейн» әдісі.


Оқушыларға стикерлер таратады.

 

Оқушылар өздерінің құраған синквейндерін
бағдаршамға жапсырады.

Кейінгі тапсырмалар

§ 49-50 оқу. Тақырыптағы кейіпкерлерге хат жазу.

Күнделіктеріне жазып алады.






















  1. Жылулық сәулелену дегеніміз не?

Қызған денелердің сәуле шығарып,электромагниттік энергия таратуын жылулық сәулелену деп атайды.

  1. Денелердің температурасына байланысты сәуле шығаруы қалай өзгереді?

Жоғары температураға дейін қыздырғанда дене әр түрлі түске еніп,сәуле шығарады.Мысалы ,темірді қыздырғанда ол басында қызыл, содан кейін қызыл сары , одан ары ақ сары түске бөленеді.

  1. Денелердің температурасы тым жоғары болса,олар көрінбейтін қандай сәулелер шығарады?

Денелердің температурасы тым жоғары болса,олар көрінбейтін ультракүлгін сәулелер шығарады.

  1. Абсолют қара дене дегеніміз қандай дене?

Өзіне түскен әр түрлі жиіліктегі сәулелерді толық жұтып алатын денені абсолют қара дене деп атайды.

  1. Стефан –Больцман заңы қалай оқылады?

Абсолют қара дененің сәуле шығарғыштық қабілеті Ɛт оның абсолют температурасының Т төртінші дәрежесіне пропорционал. Ɛт =σΤ4

  1. Стефан-Больцман тұрақтысы нешеге тең?

σ=5,67*10-8 Вт/м24

  1. Электр шамының вольфрам қылы қанша градусқа жеткенде қандай жарық шығарады?

Электр шамының вольфрам қылы 30000 С жеткенде ақ жарық шығарады.

  1. Жылулық сәулелердің эксперименттік нәтижесін түсіндірудегі тығырықтан шығу жолын кім және қай елдің ғалымы тапты?

Жылулық сәулелердің эксперименттік нәтижесін түсіндірудегі тығырықтан шығу жолын Макс Планк және немістің ұлы физигі тапты.

  1. Планк гипотезасы қалай оқылады?

Абсолют қара дене жылулық сәулелерді үздіксіз шығара да,жұта да алмайды; олар тек жекелеген үзікті(дискретті) үлес түрінде ғана шығарады немесе жұтады.Сәуле арқылы тарайтын немесе жұтылатын бір үлес энергия квант деп аталады.

  1. Квант сөзінің мағынасы қалай?

Квант лат.guantum-«мөлшер»,яғни «үлес» деген сөздің мағынасын береді.
11.Ультракүлгін,рентген немесе инфрақызыл сәулелерінің қайсысы электромагниттік энергияны басқаларынан көп тасиды?

Рентген сәулесі электромагниттік энергияны басқаларынан көп тасиды.




12.Макс Планк қай жылы дүниеге келген?

1858 жылы 23 сәуір-1947 жылы 4 қазан
13. Макс Планктың физикаға қосқан үлесі туралы не білесің?

Планктың алғашқы зерттеулері энтропия ұғымын дәлірек анықтауға, термодинамиканың заңдарын физикалық-химиялық процестерге қолдануға арналған. 1894 жылдан бастап Планк жылулық сәуле шығарудың термодинамикалық теориясы мен абс. қара дененің эл.-магниттік сәуле шығару спектріндегі энергияның таралу заңдылықтарын зерттеумен шұғылданады (Планк заңыПланк тұрақтысы). Планк теоретикалық физиканың негізгі бөлімдері бойынша терең әрі айқын баяндалған монография жазды. “Әсер квантын” ашуы арқылы физиканың дамуына қосқан аса ірі еңбегі үшін М.Планк 1918 ж. физика саласы бойынша Нобель сыйлығын алды.
14. Квант энергиясының формуласы

E0=hν
15. Планк тұрақтысы нешеге тең?

h=6,62*10-34Дж*с
16. Квант энергиясының формуласындағы ν дегеніміз не және өлшем бірлігі?

Квант энергиясының формуласындағы ν дегеніміз жиілік және өлшем бірлігі Гц
17. E0=hν формуласынан ν-ды тап

ν=Е0/h
18.E0–дегеніміз не?

E0-әрбір фотонға тиесілі ең кіші бір үлес энергия, яғни бір квант.
19. Фотон қандай бөлшек?

Фотон –тыныштық массасы нөлге тең элементар бөлшек.
20. Классикалық теория бойынша және Планк гипотезасы бойынша энергия қалай өзгереді?

Классикалық теория бойынша энергия үздіксіз өзгереді және нөлден бастап шексіздікке дейін кез келген мәнді қабылдай алады. Ал Планк ,керісінше , энергияның үзікті өзгеретінін және белгілі бір нақтылы мәндерді қабылдайтынын болжады.





Логикалық сұрақтар
1. Қандай жолмен ешуақытта адам жүрмейді? ( Құс жолы)
2. Елеуішпен су әкелуге бола ма? ( болады егер қар немесе мұз болса)
3. Егер стакандағы судың бәрін ішіп қойса не қалады? ( ауа)
4. Неліктен су отты сөндіреді? ( су ауа жібермейді, от ауасыз жанбайды)
5. Дайындауға болады бірақ жеуге болмайды? ( сабақ)
6. Ньютонның заңын ашуына себеп болған не?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ