Материалдар / Ашық сабақ "Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу"7-сынып

Ашық сабақ "Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу"7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу Бұл ашық сабақ жетінші сыныпқа жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
1629
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Фотосинтезге қажетті жағдайлар.

Мектеп: «Шағын жинақталған Саржыра негізгі орта мектебі»КММ


Мұғалімнің аты-жөні:Табысбаева Н

Күні: 04.12.2017ж

СЫНЫП: 7


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.1.2.2 – фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі : Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі :

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


Термин сөздермен жұмыс: фотосинтез,жапырақ,көмірқышқыл газы,парник эффекті.

Айтылым: окушылар өтіліген тақырып бойынша бір-бірімен пікір алмасады.

Тыңдалым: окушылар жаңа тақырып бойынша материалды тыңдайды.

Оқылым: оқулықтағы мәтімен танысады

Жазылым: жаңа тақырып бойынша терминдер мен қажетті деректерді дәптерлеріне жазады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, биология.

Алдыңғы оқу

Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

1.Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгендеу.

Топтарға бөлу.

«Шаттық шеңбер құру»әдісі арқылыпсихологиялық ахуалды қалыптастыру.Гүл беру арқылы жылы лебіздерін білдіреді,түстеріне байланысты екі топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасы:

«Биологиялық диктант»

«Бесбармақ әдісі»арқылы бағалаймын.


1-топ

2-топ



Жаңа білім

10 минут









Ортасы







Слайд арқылы жаңа сабақты көрсетіп өтемін.

Білу және түсіну

1-тапсырма:

Топтарға тапсырма:

1-топ:

«Фотосинтез» түсінігіне анықтама беріңдер.

Фотосинтез үшін қажет жағдайларды атаңдар.

2-топ:

Фотосинтез үдерісін сызба түрінде көрсетіңдер.

Зауыт, көлік және теміржол маңайына екпе ағаштар егу қажеттігі туралы айтыңдар.

Дискриптор:

-Фотосинтез түсінігіне анықтама бере алады.

-Сызба түрінде көрсете алады

2-тапсырма:

1-топ:

1 Фотосинтез қандай үдеріс?

2 Фотосинтездегі хлорофилдің рөлін алғаш сипаттаған

кім?

2-топ:

3 Қант жапырақтың қай бөлігінде түзіледі?

4 Жапырақтың фотосинтез жүретін бөлімі қандай

ұлпаға жатады?


Дескриптор

- фотосинтез ұғымын түсіндіреді;

- фотосинтездегі хлорофилдің рөлін сипаттаған ғалымды

атайды;

- фотосинтез өнімі түзілетін жапырақ бөлімін атайды;

- фотосинтез жүретін ұлпаны анықтайды.

«Смайлик әдісі»арқылы бағалаймын.

3-тапсырма

Қалай тыныс алатынын анықтаңдар?

1-топ: Ағаш қабығы

2-топ: Жапырақ






Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
























































Сергіту сәті

2 минут

https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs

Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

-Жүйке деген не?

-Лептесіктің құрылысы қандай?

-Жапырақтың үстіңгі және астыңғы қабығының құрылысы қандай?Фотосинтезге қажет емес?

-Флоэма және ксилема

-Өткізгіш шоғының қызметі қандай?




Карточкада жазылған терминдер




Кері байланыс

3 минут

БББ кестесі

Бағалау.

Үй тапсырмасы:

Тақырыпқа байланысты тест құрау.







Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

Көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

Үйренгенін тексеруді

Қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

Қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

Қандай болды?

Мен жоспарлаған

Саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

Уақыт ішінде

үлгердімбе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

Жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!