Материалдар / Ашық сабақ "Функция ұғымы" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Функция ұғымы" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 - сыныпта ең алғаш "Функция" ұғымын қалыптастыру мақсатында құрылған сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
801
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: Е.Маханбетұлы

САБАҚ: №1

Мектеп: № 263

Күні: 11.03.2017

Мұғалімнің есімі: Сүлейменова Ж.Т

СЫНЫП: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Тақырыбы: Функция

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Функция ұғымы, белгіленуі мен берілу тәсілдерін үйрету.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Функцияның анықтамасын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Функцияның анықтамасын айтып,белгіленуін айта алады

Кейбір оқушылар:

  • Функцияның анықталу облысы мен мәндерінің жиынын таба алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Функцияның берілу тәсілдерін айта алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Функция, ордината, у, ф(х), анықталу облысы,тәуелді айнымалы, тәуелсіз айнымалы, берілу тәсілдері

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:




  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған тармақтар: функцияның анықтамасын айта алады

Жазылым бойынша ұсыныстар: функцияның қалай белгіленетінін жаза алады.


Алдыңғы тақырып

Қатемен жұмыс

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы


1.1.Амандасу, түгелдеу

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3.Топқа бөлу.

4.Өткенді еске түсіру «Серпілген сауал» әдісі


Ортасы

  1. Жаңа тақырыпты игерту

Бір айнымалы шаманың әрбір мәніне екінші айнымалы шаманың бір ғана мәні сәйкес келетінін функционалдық тәуелділік немесе функция деп атайды.

«Функция» сөзі латынның functio сөзінен шыққан, қазақша орындау, атқару дегенді білдіреді. «Функция» терминін математикаға 1694 жылы тұңғыш енгізген неміс физигі, математигі Готфрид Вильгельм Лейбниц болатын.

Бір айнымалы шаманың әрбір мәніне екінші айнымалы шаманың бір ғана мәні сәйкес болатын айнымалы шамалар арасындағы тәуелділік функция деп атайды

Тәуелсіз айнымалылар қабылдайтын барлық мәндер функцияның анықталу облысын құрайды.

Егер функцияны қарастыру кезінде тәуелсіз айнымалының нақты мәндері көрсетілмесе, онда функцияның анықталу облысы ретінде тәуелсіз айнымалының барлық мүмкін болатын мәндері алынады.

Мысалы: функциясының анықталу аймағы болғанда функциясының мәндерінің аймағын табайық. Санды теңсіздіктердің қасиеттері бойынша:

Демек, функциясының анықталу облысы болғанда оның мәндерінің аймағы аралығы болады.

  1. Жаңа тақырыпты ең алғаш бекіту

«Жабық сұрақтар» арқылы сұрау

  1. «Ой толғаныс» есептер шығару

Жеке №1255, жұптық № 1256, топтық жұмыс № 1257 (2)


Аяқталуы

  1. «Крестік - нөлдік» әдісі арқылы сабақты қорытындылау

  2. Үйге тапсырма №1257 (1)

  3. Бағалау

  4. Рефлексия



Қосымша ақпарат

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!