Сабақтың
мақсаттары
|
1.Білімгерлерге футбол
ойынының ережесі мен тәсілдерін үйрету. 2.Білімгерлердің жан-жақты
өсіп жетілуі,денсаулығын нығайтуы және күш,ептілік,төзімділік
сияқты қимыл-қозғалыстарын арттыру. 3.Білімгерлерді дене ,ақыл-ой
жұмыс қабілеттілігіне баулып,футбол ойынына қажетті білімін
тереңдету.
|
Күтілетін нәтиже
|
1.
Білімгерлерді қимыл-қозғалыс қабілеттерін және
жылдамдық,ептілік,күш,төзімділік, икемділік қасиеттерін
дамыту.
2.
Білімгерлерді ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
3.Салауатты өмір салтын
насихаттау.
|
Сабақтың
басы
(15мин)
|
-
Сапқа
тұрғызу
-
Кезекші
мәліметі
-
Сызық
бойымен бір қалыпты жүгіру
-
Қол
белде оң иық алға жүгіру
-
Қол
белде сол иық алға жүгіру
-
Қол
жамбаста өкшені алақанға тигізіп
жүгіру
-
Қол
жоғары аяқ ұшымен жүру
-
Қол
белде өкшемен жүру
-
Тыныс
алу жолдарын қалыпқа келтіру
жаттығулары
-
Жалпы дамыту жаттығуларын
орындату
-
Басты алға,артқа,оң және сол жаққа ию,басты оң
және сол жаққа бұру басты айналдыру
-
Қолды алға екі жаққа,жоғарыға созу,қолды
алдыға,артқа қарай айналдыру.
-
Иықты көтеру,түсіру
айналдыру.
-
Денені алға,артқа және оң мен сол жаққа
еңкеию.
-
Денені оң және солға
бұру
-
Денені иілу мен үйлестіріп
бұру.
|
Жаттығуларды дұрыс орындауын
қадағалау
Ара қашықтық
сақтау
|
Сабақтың
ортасы
5
(мин)
20
(мин)
5
(мин)
30 (мин)
|
Футбол —
(ағылш. foot — аяқ, ball — доп) спорттың командалық ойын түрі.
Футбол — әлемге аса танымал ойындардың бірі. Ойынның негізгі
мақсаты қарсылас команданың қақпасына аяқпен немесе басқа да дене
мүшелерімен (қолдан басқа) қарсылас команда салған саннан көбірек
доп салу болып табылады.
Матч
сипаттамасы
Ойын
ұзындығы 100-110 м, ені 64-75 метрлік тіктөртбұрышты алаңда
өткізіледі. Биіктігі 2 м 44 см, ұзындығы 7 м 32 см-лік қақпасы бар.
Қақпаның сыртына тор керіледі. Футбол добының салмағы 396-453 г,
диаметрі 68-71 см. Ойынға 11 ойыншыдан екі команда қатысады. Олар
қақпашы, қорғаушылар, жартылай қорғаушылар, шабуылшылар болып
бөлінеді. Ойын арасында 15 минуттық үзілісі бар, 45 минуттық екі
кезеңде өтеді. Өз айып алаңында қақпашыдан басқа ойыншы допты
қолымен ұстауға болмайды.
Тарихы
Футбол тарихы XII ғасырдан
басталады. Алғаш рет Англияда дамыды. Саяхатшы Гастон де Фуа өз
заманында футболды бар ынтасымен бақылап, «Ағылшындар футболды ойын
деп есептесе, онда төбелесті не дейді?» деп жазып кеткен екен.
Футболға қарсылық көрсеткендер болды. Мысалы, шіркеудегі діндарлар,
феодалдар футболға тыйым салынуын талап еткен екен. Өйткені,
бүгінгі күнге дейін футбол өте қауіпті ойын саналып
келеді.
Төменгі жаттығу ойын
амалдарын жетілдіру
-
Допты кедергілердің арасымен
алып жүру(оң және сол
аяқпен)
-
Білімгерлер екіге бөліп допты
бір-біріне беру,алып жүру тәсілдерін
жетілдіру.
-
Қозғалып келе жатқан допты
қақпаға жүгіре тебу.
-
Допты алып жүріп ,қарсыласты
алдап қақпаға тебу.
1.Қозғалу
амалдары(техникасы)
-Допты аяқпен
соғу;
-Допты
тоқтату;
-Допты алып
жүру;
-Допты
беру;
Сергіту сәті «Икс Нолик»
сергіту ойыны
-Дене бітімінің
даярлығы;
№ 1 сурет №2
сурет
Тапсырма
Жеке-жеке немес жұппен доппен
кедергілерден өтіп жаттығыңыз. Әр қайсыңыз жеке доппен жұмыс жасау
барысында, допты дәлдікке тебу, допты түзу қақпаға тебу, белгіден
көтеріп тебу жұмыстарын орындаңыз.
Ойынға негізделген
қимыл-қозғалыс ойыны
"Бекіністі
қорғау"
Міндеті:
Допты табанның ішкі жағымен
беруді үйрету.
"Бекіністі
шабуылдау"
Міндеті:
Допты табанның ішкі жағымен
беруді үйрету. (Дриблинг)жасау
"Допты тартып
ал" Екі жақты ойын
2х2
Міндеті:
Допты қарсыласынан алып
қою
"Екі жақты
ойын"
Үйреніп,меңгерген әдістерді қолдана отырып футбол
ойнау.
|
Допты
кедергілерге тигізбеу.
Допты
әріптесіне дәл беру керек.
Оң және
сол аяқпен тебуді үйрену.
Допты неғұрлым қақпаға дәл
тебу
Әдістерді қолдануды қатаң
бақылау.
|