Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Футбол
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«АКАДЕМИК С.А.ДЖИЕНКУЛОВ АТЫНДАҒЫ БАЙҚОҢЫР ЖОҒАРЫ КОЛЛЕДЖІ»
БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕСІ
«КЕЛІСІЛДІ» «БЕКІТЕМІН»
Директордың оқу- әдістемелік Директордың оқу- ісі
жөніндегі орынбасары жөніндегі орынбасары
_________ _________
«___»_________________2021 ж. «___»_________________2021 ж.
Тақырыбы: Футбол. Ойыншылардың алаңда қозғалуы
(АШЫҚ САБАҚ)
Мамандығы: 1309000 «Оптика және электронды құрал-жабдықтар»
Біліктілігі: 1309023 Техник электроник
Пәні: Дене тәрбиесі
Тобы: О-192
Курс: 3
Жалпы пән оқытушысы С.С.Құрманбеков
Жалпы пән бірлестігінің жетекшісі
Байқоңыр 2021 ж
Сабақтың тақырыбы |
Футбол. Ойыншылардың алаңда қозғалуы |
|
Пәні: |
Дене тәрбиесі |
|
Тобы: |
|
|
Күні: |
|
|
Арнайы пәндер оқытушысы: |
С.С.Құрманбеков |
|
Өтілетін орны |
Спорт зал, Спорт алаңы |
|
Сабақтың мақсаттары |
1.Білімгерлерге футбол ойынының ережесі мен тәсілдерін үйрету. 2.Білімгерлердің жан-жақты өсіп жетілуі,денсаулығын нығайтуы және күш,ептілік,төзімділік сияқты қимыл-қозғалыстарын арттыру. 3.Білімгерлерді дене ,ақыл-ой жұмыс қабілеттілігіне баулып,футбол ойынына қажетті білімін тереңдету. |
|
Күтілетін нәтиже |
1. Білімгерлерді қимыл-қозғалыс қабілеттерін және жылдамдық,ептілік,күш,төзімділік, икемділік қасиеттерін дамыту. 2. Білімгерлерді ұйымшылдыққа тәрбиелеу. 3.Салауатты өмір салтын насихаттау. |
|
Әдісі: |
1. Қатаң шектелген жаттығулар әдістері. 2. Ойын әдісі. 3. Жарыс әдісі. |
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Футбол, аут, дриблинг, пас. |
|
Алдыңғы білім |
Футбол ережесі. |
|
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер мен жабдықтар |
Футбол добы, ысқырық, секундомер |
|
Жоспар |
||
Жоспарланған уақыт |
Үй тапсырмасын сұрау |
Ресурстар |
Сабақтың басы (15мин) |
|
Жаттығуларды дұрыс орындауын қадағалау Ара қашықтық сақтау |
Сабақтың ортасы 5 (мин) 20 (мин) 5 (мин) 30 (мин) |
Футбол — (ағылш. foot — аяқ, ball — доп) спорттың командалық ойын түрі. Футбол — әлемге аса танымал ойындардың бірі. Ойынның негізгі мақсаты қарсылас команданың қақпасына аяқпен немесе басқа да дене мүшелерімен (қолдан басқа) қарсылас команда салған саннан көбірек доп салу болып табылады. Матч сипаттамасы Ойын ұзындығы 100-110 м, ені 64-75 метрлік тіктөртбұрышты алаңда өткізіледі. Биіктігі 2 м 44 см, ұзындығы 7 м 32 см-лік қақпасы бар. Қақпаның сыртына тор керіледі. Футбол добының салмағы 396-453 г, диаметрі 68-71 см. Ойынға 11 ойыншыдан екі команда қатысады. Олар қақпашы, қорғаушылар, жартылай қорғаушылар, шабуылшылар болып бөлінеді. Ойын арасында 15 минуттық үзілісі бар, 45 минуттық екі кезеңде өтеді. Өз айып алаңында қақпашыдан басқа ойыншы допты қолымен ұстауға болмайды. Тарихы Футбол тарихы XII ғасырдан басталады. Алғаш рет Англияда дамыды. Саяхатшы Гастон де Фуа өз заманында футболды бар ынтасымен бақылап, «Ағылшындар футболды ойын деп есептесе, онда төбелесті не дейді?» деп жазып кеткен екен. Футболға қарсылық көрсеткендер болды. Мысалы, шіркеудегі діндарлар, феодалдар футболға тыйым салынуын талап еткен екен. Өйткені, бүгінгі күнге дейін футбол өте қауіпті ойын саналып келеді. Төменгі жаттығу ойын амалдарын жетілдіру
1.Қозғалу амалдары(техникасы) -Допты аяқпен соғу; -Допты тоқтату; -Допты алып жүру; -Допты беру;
Сергіту сәті «Икс Нолик» сергіту ойыны -Дене бітімінің даярлығы; № 1 сурет №2 сурет Тапсырма Жеке-жеке немес жұппен доппен кедергілерден өтіп жаттығыңыз. Әр қайсыңыз жеке доппен жұмыс жасау барысында, допты дәлдікке тебу, допты түзу қақпаға тебу, белгіден көтеріп тебу жұмыстарын орындаңыз. Ойынға негізделген қимыл-қозғалыс ойыны "Бекіністі қорғау" Міндеті: Допты табанның ішкі жағымен беруді үйрету. "Бекіністі шабуылдау" Міндеті: Допты табанның ішкі жағымен беруді үйрету. (Дриблинг)жасау "Допты тартып ал" Екі жақты ойын 2х2 Міндеті: Допты қарсыласынан алып қою "Екі жақты ойын" Үйреніп,меңгерген әдістерді қолдана отырып футбол ойнау. |
Допты кедергілерге тигізбеу. Допты әріптесіне дәл беру керек. Оң және сол аяқпен тебуді үйрену. Допты неғұрлым қақпаға дәл тебу Әдістерді қолдануды қатаң бақылау. |
Қортынды 5 (мин) |
|
Екі қолды жоғары көтеріп дем алу,төмен түсіріп дем шығару. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары білімгерлерге тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау- білімгерлердің үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ –мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|
- үлгерімі төмен білімгерлерге ЖАДА ұйымдастыру арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін. - Қабілеті жоғары білімгерлерге жоғары дәрежелі сұрақтар қоямын. |
|
Білімгерлердің ойлау қабілетін, ой-өрісін дамыту. Білімгерлерді өз-бетінше ізденуге, бағалауға, адамгершілікке тәрбиелеу. |
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін білімгерлер не білді? Топтағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болы ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? 1: ______________________________________________________________________________ 2: ______________________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? 1: ______________________________________________________________________________ 2: ______________________________________________________________________________ Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген білімгерлер туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінен не білдім? _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ |