Ғажайып
математика
Мақсаты: 1-ден 5-ке дейін тура жәнекерісанау,
геометриялықпішіндердіажырату, жұмбаққұрастыру,
логикалықтапсырмалардыорындауарқылыбалалардыңтілін, ой – өрісін,
ойлауқабілетіндамыту. Ұйымшылдыққа, топпенжұмысістеуге ,
тапқырлыққа, ізденімпаздыққатәрбиелеу.
Көрнекілік: сандар, пішіндер, суреттер, асықтар, екітүрлісандық,
дидактикалықойынғақажеттіпішіндер, сыртында 5-ке
дейінгісандаржазылған «вагондар», үлестірмеліматериалдар
Билингвалдықсөздік:сандар- цифры, пішіндер- фигуры
Белсендістратегиялар: топтықжұмыс, «миғашабуыл» әдісі,
«жұмбаққұрастыру» әдісі.
Оқуіс-әрекетініңкезеңдеріПедагогтіңіс-әрекетіБалалардыңіс-әрекеті
Мотивациялық-
Қозғаушылық
Топқабөлу
Шаттықшеңбері
Кіп- кішкентайбаламыз
Өсіп- өніптоламыз
Күнгеқарайталпынып
Көккеқанатқағамыз
Әлемдегі бар адамға
Тек жақсылықтілейміз
Сәлеметсіздерме, апайлар
Сәлем, достардейміз.
Шеңбердетұрғанбалаларғадөңгелектің, төртбұрыштың,
суреттерінтаратужәнедөңгелектіалғандарбірүстелге,
төртбұрыштыалғандарбірүстелгебөлініпотырады.
Тәрбиешіменбіргеқайталайды, қолқимылдарыарқылыкөрсетеді.
2топқа бөлініпотырады, 1-топ «дөңгелектер» тобы, 2- топ
«төртбұрыштар» тобыболады
Ұйымдастырушы-лық -ізденістікБалалар, бізбүгінсендермен 1- ден 5-ке
дейін тура жәнекерісанауды, геометриялықпішіндердіажыратуды,
жұмбақтарқұрастырып, оны шешудіүйренудіжалғастырамыз. Олүшінұлттық
«Ханталапай» ойыныарқылыинтелектуалдыжарысұйымдастырайық.
Ойыншарты: ойынбарысындаберілгентапсырмаларғадұрысжауапберген топ
қоржынынаасықсалыпотырады. Ойынсоңындақай топ көпасықжинаса, сол
топ жеңімпазболады.
Алғашқыжарыстыбастайтынтоптыанықтауүшінекітоптанбірбаладаншығуытиіс.Екітоптанбірбаладаншығып
«Ханталапайға» қатысады
Тапсырма: «Ханталапай».
Талапай- ау, талапай,
Табылдыойын, алақай!
Асықтыалғашашамыз,
Талапайғабасамыз
Шарты: шашылғанасықтыкімкөпжинаса, сол топ
жарыстыбастайды.
1-Тапсырма:
1-ден 5-ке дейін тура жәнекерісанау- қазақша, орысша,
ағылшынша.(«дөңгелектер»-тура, «төртбұрыштар»-
керісанайды)
2-Тапсырма: «Сан қатары»
2 топтанбір- бір бала тақтағашығады, «адасқанвагондарды»
ретіменорналастырады.(Әртоптанбірбаладаншығыпвагондардыдұрыстапорналастырады)
2.... 4..... 1..... 3..... 5
5.... 3.... 1......... 4..... 2
3--тапсырма- «Суреттегізаттардысандарменсәйкестендір»
(үлестірмеліматериалменжұмыс)Мысалы: 3 саныныңжанына 3
мысықбейнеленгенсуреттіқоюкерек, т.с.с..
Тапсырманыдұрысорындағанбалаларөздерініңсандықтарындағыасықсанынкөбейтеді.
4-Тапсырма-Логикалықсұрақтар.
Әрдұрысжауапүшінбірасықтанберіледі
1.Апасы Сезімгедүкеннентөртбұрыштыүшдопәкелді.
СезімбіреуінАянатқаберді, біреуінМерейгеберді.
Сезімденешедопқалды?(төртбұрышдопболмайды).
2.Балабақша ауласындаөсіптұрғанқайыңағашында 2 алма бар екен.
Біралманыторғайжеді, біреуінқарғажеді. Қайыңданеше алма қалды?
((қайыңда алма өспейді)
3.Аспанда нешежұлдыз бар? ((аспандакөпжұлдыз бар))
4.Бір қоянныңқұлағынешеу? ((бірқояндаекіқұлақболады)
5.Екі аюданеше бас бар? (екі бас бар)
Сергітусәті:
Аяқтардытопылдат,
алақандысартылдат,
Оңға да, солға да
Бұрыламыз, оңай-ақ
Басымыздышайқаймыз,
Қолымыздыбұлғаймыз.
Оңға да, солға да
Бұрыламыз ,оңай-ақ,
Секіремізбиікке,
бәрімізгекөңілді
Оңға да, солға да
Бұрыламыз, оңай-ақ
Дидактикалықойын: «Сандарғаүйжасаймыз".
(әрбалағаішіндегеометриялықпішіндер бар конверт беріледі)
Шарты:берілгенпішіндерденқұрастырыпүйжасапшығу.Қай топ
біріншіқұрастырса, солтопқабірасықберіледі.
5-тапсырма-Жұмбақ құрастыру-
Шарты:балаларөзойларынанбөлмедегібірзаттыгеометриялықпішінгеұқсатыпжұмбақжасырады.
Әрдұрысқұрастырылғанжұмбаққабірасықтанберіледі
(өзітіктөртбұрыш, барлықүйлердеболады, біз оны ашамыз, жабамыз,
құлыпсалыпқойсақешкімүйгекіреалмайды - есік) т.с.с.
8-тапсырма- Санамақайту
Шарты: екітоптанбірбаладаншығыпсанамақайтады.
Әрсанамаққабірасықтанберіледі
, Мысалы:
Бірдегенім- білім,
Білімжарықкүнің.
Екідегенім- еңбек,
Еңбекбәрінжеңбек.
Үшдегенім –үміт,
Үмітартаржігіт.
Төртдегенім –төзім,
Төзебілемөзім.
Бес дегенім – бесік,
Шықтықсоданөсіп
Қортынды-рефлексиялық
Керібайланыс
Балалар, бүгінбіз не үйрендік? (1-ден 5-ке дейін тура
жәнекерісанауды, геометриялықпішіндердіқайталадық.)
Қандайойынойнадық?( «Ханталапай» ойынынойнадық)
Балаларасықтардыөздерісанап,
қайтоптыңсандығындаасықтыңкөпекенінайтады.
Екітоптыңқоржынындағыасықтардысанапжеңімпаздыанықтау,
қошеметкөрсету
Балалар, сендергебүгінгісабақұнадыма? Қайтапсырмаұнады?
(Балаларжауабы)
]Күтілетіннәтиже:
Білуікерек: 1-ден 5-ке дейінгісандарды тура
жәнекерісанайбілуді
Неніигерді: 5
көлеміндесандықесептеу,геометриялықпішіндердіажыратуды
Ненібілді: жұмбаққұрастыруды, логикалықсұрақтарғажауапберуді,
«Ханталапай» ойыныментанысты