Материалдар / Ашық сабақ: "Ғажайып математика"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Ғажайып математика"

Материал туралы қысқаша түсінік
1-ден 5-ке дейін тура жәнекерісанау, геометриялықпішіндердіажырату, жұмбаққұрастыру, логикалықтапсырмалардыорындауарқылыбалалардыңтілін, ой – өрісін, ойлауқабілетіндамыту. Ұйымшылдыққа, топпенжұмысістеуге , тапқырлыққа, ізденімпаздыққатәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2022
427
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ғажайып математика 
Мақсаты: 1-ден 5-ке дейін тура жәнекерісанау, геометриялықпішіндердіажырату, жұмбаққұрастыру, логикалықтапсырмалардыорындауарқылыбалалардыңтілін, ой – өрісін, ойлауқабілетіндамыту. Ұйымшылдыққа, топпенжұмысістеуге , тапқырлыққа, ізденімпаздыққатәрбиелеу. 
Көрнекілік: сандар, пішіндер, суреттер, асықтар, екітүрлісандық, дидактикалықойынғақажеттіпішіндер, сыртында 5-ке дейінгісандаржазылған «вагондар», үлестірмеліматериалдар 
Билингвалдықсөздік:сандар- цифры, пішіндер- фигуры 
Белсендістратегиялар: топтықжұмыс, «миғашабуыл» әдісі, «жұмбаққұрастыру» әдісі. 
Оқуіс-әрекетініңкезеңдеріПедагогтіңіс-әрекетіБалалардыңіс-әрекеті 
Мотивациялық- 
Қозғаушылық 
Топқабөлу 
Шаттықшеңбері 
Кіп- кішкентайбаламыз 
Өсіп- өніптоламыз 
Күнгеқарайталпынып 
Көккеқанатқағамыз 
Әлемдегі бар адамға 
Тек жақсылықтілейміз 
Сәлеметсіздерме, апайлар 
Сәлем, достардейміз. 
Шеңбердетұрғанбалаларғадөңгелектің, төртбұрыштың, суреттерінтаратужәнедөңгелектіалғандарбірүстелге, төртбұрыштыалғандарбірүстелгебөлініпотырады. 

Тәрбиешіменбіргеқайталайды, қолқимылдарыарқылыкөрсетеді. 

2топқа бөлініпотырады, 1-топ «дөңгелектер» тобы, 2- топ «төртбұрыштар» тобыболады 
Ұйымдастырушы-лық -ізденістікБалалар, бізбүгінсендермен 1- ден 5-ке дейін тура жәнекерісанауды, геометриялықпішіндердіажыратуды, жұмбақтарқұрастырып, оны шешудіүйренудіжалғастырамыз. Олүшінұлттық «Ханталапай» ойыныарқылыинтелектуалдыжарысұйымдастырайық. 
Ойыншарты: ойынбарысындаберілгентапсырмаларғадұрысжауапберген топ қоржынынаасықсалыпотырады. Ойынсоңындақай топ көпасықжинаса, сол топ жеңімпазболады. 
Алғашқыжарыстыбастайтынтоптыанықтауүшінекітоптанбірбаладаншығуытиіс.Екітоптанбірбаладаншығып «Ханталапайға» қатысады 
Тапсырма: «Ханталапай». 
Талапай- ау, талапай, 
Табылдыойын, алақай! 
Асықтыалғашашамыз, 
Талапайғабасамыз 
Шарты: шашылғанасықтыкімкөпжинаса, сол топ жарыстыбастайды. 
1-Тапсырма: 
1-ден 5-ке дейін тура жәнекерісанау- қазақша, орысша, ағылшынша.(«дөңгелектер»-тура, «төртбұрыштар»- керісанайды) 

2-Тапсырма: «Сан қатары» 
2 топтанбір- бір бала тақтағашығады, «адасқанвагондарды» ретіменорналастырады.(Әртоптанбірбаладаншығыпвагондардыдұрыстапорналастырады) 
2.... 4..... 1..... 3..... 5 
5.... 3.... 1......... 4..... 2 

3--тапсырма- «Суреттегізаттардысандарменсәйкестендір» (үлестірмеліматериалменжұмыс)Мысалы: 3 саныныңжанына 3 мысықбейнеленгенсуреттіқоюкерек, т.с.с.. 
Тапсырманыдұрысорындағанбалаларөздерініңсандықтарындағыасықсанынкөбейтеді. 

4-Тапсырма-Логикалықсұрақтар. 
Әрдұрысжауапүшінбірасықтанберіледі 

1.Апасы Сезімгедүкеннентөртбұрыштыүшдопәкелді. СезімбіреуінАянатқаберді, біреуінМерейгеберді. Сезімденешедопқалды?(төртбұрышдопболмайды). 
2.Балабақша ауласындаөсіптұрғанқайыңағашында 2 алма бар екен. Біралманыторғайжеді, біреуінқарғажеді. Қайыңданеше алма қалды? ((қайыңда алма өспейді) 
3.Аспанда нешежұлдыз бар? ((аспандакөпжұлдыз бар)) 

4.Бір қоянныңқұлағынешеу? ((бірқояндаекіқұлақболады) 

5.Екі аюданеше бас бар? (екі бас бар) 

Сергітусәті: 
Аяқтардытопылдат, 
алақандысартылдат, 
Оңға да, солға да 
Бұрыламыз, оңай-ақ 
Басымыздышайқаймыз, 
Қолымыздыбұлғаймыз. 
Оңға да, солға да 
Бұрыламыз ,оңай-ақ, 
Секіремізбиікке, 
бәрімізгекөңілді 
Оңға да, солға да 
Бұрыламыз, оңай-ақ 

Дидактикалықойын: «Сандарғаүйжасаймыз". 
(әрбалағаішіндегеометриялықпішіндер бар конверт беріледі) 
Шарты:берілгенпішіндерденқұрастырыпүйжасапшығу.Қай топ біріншіқұрастырса, солтопқабірасықберіледі. 

5-тапсырма-Жұмбақ құрастыру- 
Шарты:балаларөзойларынанбөлмедегібірзаттыгеометриялықпішінгеұқсатыпжұмбақжасырады. 
Әрдұрысқұрастырылғанжұмбаққабірасықтанберіледі 

(өзітіктөртбұрыш, барлықүйлердеболады, біз оны ашамыз, жабамыз, құлыпсалыпқойсақешкімүйгекіреалмайды - есік) т.с.с. 
8-тапсырма- Санамақайту 
Шарты: екітоптанбірбаладаншығыпсанамақайтады. 
Әрсанамаққабірасықтанберіледі 
, Мысалы: 
Бірдегенім- білім, 
Білімжарықкүнің. 
Екідегенім- еңбек, 
Еңбекбәрінжеңбек. 
Үшдегенім –үміт, 
Үмітартаржігіт. 
Төртдегенім –төзім, 
Төзебілемөзім. 
Бес дегенім – бесік, 
Шықтықсоданөсіп 

Қортынды-рефлексиялық 
Керібайланыс 
Балалар, бүгінбіз не үйрендік? (1-ден 5-ке дейін тура жәнекерісанауды, геометриялықпішіндердіқайталадық.) 
Қандайойынойнадық?( «Ханталапай» ойынынойнадық) 
Балаларасықтардыөздерісанап, қайтоптыңсандығындаасықтыңкөпекенінайтады. 

Екітоптыңқоржынындағыасықтардысанапжеңімпаздыанықтау, қошеметкөрсету 

Балалар, сендергебүгінгісабақұнадыма? Қайтапсырмаұнады? (Балаларжауабы) 

]Күтілетіннәтиже: 
Білуікерек: 1-ден 5-ке дейінгісандарды тура жәнекерісанайбілуді 
Неніигерді: 5 көлеміндесандықесептеу,геометриялықпішіндердіажыратуды 
Ненібілді: жұмбаққұрастыруды, логикалықсұрақтарғажауапберуді, «Ханталапай» ойыныментанысты 

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!