Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Ғарышқа сапар. 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Әдебиеттік оқу Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ғарышқа саяхат Күні: 08. 04. 2021 Сынып: 4 |
Мектеп: «№2 Новоишим орта мектебі» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Елубаева Рабига Пазылбековна Қатысқандар саны:14 Қатыспағандар саны:0 |
|||
Сабақ тақырыбы |
Ғарышқа сапар |
|||
Оқу мақсаттары |
4.2.2.1 – шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру. |
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын өзгертіп қысқаша мазмұндай алады; Көптеген оқушылар: шығарманың мазмұнын жоспар ретімен орналастырып мазмұндай алады; Кейбір оқушылар: шығарманың мазмұнындағы оқиғалады өрбітіп ішінара мазмұндайды. |
|||
Бағалау критерийлері |
- шығарманың мазмұнына сұрақтар құра алады - шығарма мазмұнына байланысты сипаттауларды тауып, орындайды - шығарма мазмұнына байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады, түсініп оқиды. |
|||
Тірек сөздер |
Оқушылар: Шығарманы қысқаша немесе толық мазмұндайды. Пәнге қатысты лексикамен терминология: Биологтер, естелік, тірі ағза. |
|||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық құндылығы топтық жұмыстар арқылы оқушылар бойына дарытылады. Жұптық жұмыс жасау кезінде ойын еркін айтқыза отырып, ашықтық құндылығына бағытталады. |
|||
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану, қазақ тілі |
|||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|||
Бастапқы білім |
Көркем-бейнелі сөздерді біледі, өлең жаза алады |
|||
Сабақ барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 мин.
|
«Зейінін шоғырландыру» Бір, екі, үш, Отырамыз тып- тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз.
(Ұ) «Ашық микрафон» әдісі Оқушылар қолдарына микрафон ұстап өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды, басқалары жауап береді. Өткен тақырып Сырбай Мәуленовтың «Байқоңыр» өлеңі.
«Бұл жауап болса, сұрақ қандай?» әдісі Оқушылар топпен отырады. Тақырыпқа байланысты суреттерді интербелсенді тақтадан көрсетеді де, оқушыларға суретке қатысты бір сұрақ айтуын ұсынады. Келесі сурет бойынша сұрақ құрады, яғни тақырыпқа қатысты сұрақтар құру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын шығарып алады. Сабақтың тақырыбы «Ғарышқа сапар»
|
Слайд №1
Слайд №2 |
||
Сабақтың ортасы
20 мин
|
(Ө;Ж) Юрий Алексеевич Гагариннің естелігінен «Аман қайтып кел, Звездочка!» әңгімесін әр оқушы жеке оқып шығады. «Бумеранг» әдісі. Әр топқа оқылған мәтінді түсіну үшін сұрақтар құрастыру тапсырылады. Сұрақтарын келесі топқа береді. Олар сол сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың барлығы да қатысады. Тақырыптың ішінде қалып қойған бөлімдері болса, мұғалім өзі әр топқа сұрақ қояды. І- топ: -Ғарышайлақта кімдер қызымет атқарады? -Олар не құрастырып, дайындап ұшырады? ІІ- топ:
ІІІ- топ:
Дескриптор: - мәтін бойынша сұрақтар құрастырады; - сұрақтарға жауап береді.
Б. «Ашық-жабық алақан» әдісі арқылы бағаланады. Оқушылар жауаптары дұрыс болса топтар біріне-бірі ашық алақан, бұрыс болса жабық алақан көрсетіп отырады.
«Анықта» айдары. Берілген ресусты шешу. Естелік- күнделік, жолжазбаға ұқсайтын әдеби шығарма. Ю.А.Гагариннің туындысы естелікке жатады.
Cергіту сәті: Б. «Ашық-жабық алақан» әдісі арқылы бағаланады. Оқушылар жауаптары дұрыс болса топтар біріне-бірі ашық алақан, бұрыс болса жабық алақан көрсетіп отырады.(Ұ) І – топ: «Бэкроним» әдісі Оқушыларға сөздер беріледі, әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрастырады. Сөздер бастапқы әріптен басталады.
ІІ-топ: «Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісі Тақырып бойынша тест тапсырмасын құрастырады.
ІІІ- топ: «Жалғасын тап» әдісі Сөйлемнің басы жазылған парақшаларды тарату, оқушылар сөйлемді толықтырып аяқтайды. Топтарға уақыт беріледі.
Дескриптор: - мағыналы сөйлемдер құрастырады; - мәтін бойынша тест құрастырады; - сөйлемді аяқтайды.
Б. Топтар бір – бірін бағалайды.
|
Интербелсенді тақта.
|
||
Сабақтың соңы 5 мин |
(Ұ) «Ыстық орындық» әдісі. Жаңа сабақты қорытындылауға сұрақтарға жауап беру. Оқушы ортадағы орындыққа отырып сабақ бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Берілген сұрақтарға жылдам жауап беруі қажет. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту. Оқушылар жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдылана отырып, сыни ойлау дағдыларын дамытады. Құнды ой жинақтап, ойын анық айтуға дағдыланады. Рефлексия:
Үйге тапсырма: мәтінді оқу |
|
||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||
1- тапсырма. Саралаудың орытынды тәсіліне сүйене отырып, барлық оқушыларға бағытталған нұсқау беріп, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне қол жеткізуге қолдау көрсетіледі |
Дескрипторлар:
Бағалау әдістері
Ауызша мадақтау «Өте жақсы!», «Ашық-жабық» әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
|
Топқа бөлуде парта мен орындықтарды реттеп орналастыру. |
||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |