№
|
Сабақтың
мазмұны
|
Уақыт
мөлшері
|
Әдістемелік
нұсқаулар
|
|
1.Дайындық
бөлімі
|
15
минут
|
|
1
|
Сапқа тұрғызу,
сәлемдесу. Сабаққа қатысқан оқушыларды түгендеу. Қауіпсіздік
ережелерін еске түсіру. Сабақтың мақсатын таныстыру. Саптағы
«Оңға!» «Солға!» «Кері айнал!» «Алаңды айналып алға бас!»
жаттығулары
|
2
мин
|
Арнайы киімдеріне сабаққа
даярлығына және бұйрықтың орындалуына назар аудару. Ара қашықтықты
сақтау
|
2
|
Жүру бағытында орындалатын
жаттығулар
Алға
жүру:
1.Екі қолды жоғары
көтеріп,аяқтың ұшымен жүру
2.Қол белде өкшемен
жүру
3.Қол желкеде жартылай отырып
жүру
4.Қол тізеде, отырып
жүру, секіру
|
2
мин
|
Қолды бүкпеу, денені тік
ұстау, кеудені тік ұстау
Кеуде тік, басты көтеріп
ұстау
Жоғары
секіру
|
3
|
Жүгіру бағытында
орындалатын жаттығулар:
1.Жеңіл
жүгіріс
2.Тізені алға көтеріп
жүгіру
3.Қолды артқа қойып,аяқты
артқа серей жүгіру
4.Аяқтың басын алға сілтей
жүгіру
5.Оң қапталмен қолды алға
айналдыру
6. Сол қапталмен
қолды артқа айналдыру
|
3
мин
|
Ара-қашықтық сақтау.
Тізені алақанға тигізу. Аяқты алақанға жеткізу. Барынша жоғары
секіріп, қолды толық айналдыру
|
4
|
Тыныс алу
жаттығулары, сапқа 2 қатарға тұрғызу
|
|
|
5
|
Жалпы дамыту
жаттығулары
|
8
мин
|
|
1
|
БҚ қол ұстасып, бір-біріне
қарама-қарсы тұру. Бір қолды екі жаны арқылы жоғары көтеру, сол
аяқты артта ұстау
2.БҚ
3.Екінші аяқпенен де
осылай жасау
|
4-6
рет
|
|
2
|
БҚ қолдарын төмен ұстап
бір-біріне арқаларын беріп тұрады.
1.Сол аяғын ұшымен жанға
қояды, оң қолды жоғары көтеріп, солға
еңкейеді.
2.БҚ Екінші жаққа да
осылай жасау
|
6-8
рет
|
|
3
|
БҚ Бір-бірінің иықтарынан
ұстап, алға еңкейіп, қарама-қарсы тұрады. Аяқтардың арасы алшақ
ұсталады.
1.Алға қарай серіппелі түрде
еңкею
2.Солға бұрылу.
Екінші жаққа бұрылыс жасай, осылай істеу
|
6-8
рет
|
|
4
|
БҚ қолдарын жоғары көтеріп
ұстап, бір-біріне арқаларын беріп тұрады.
1.Сол аяқпен ілгері аттау,
артқа шалқаю
2.БҚ екінші аяқпен
де осылай жасау.
|
8-10
рет
|
|
5
|
БҚ Қолдарын шынтақтан іліп
алып, бір-біріне арқаларын беріп тұру
1.Жартылай
отыру
2.БҚ
келу
|
10-12
рет
|
|
6
|
БҚ серіктестерінің иығына
қолды салып, бір-біріне қарама-қарсы
тұрады.
1.Сол аяқты алға-оңға қарай
сілтеу
2.БҚ келу. Екінші
аяқпенде осылай жасау
|
10-12
рет
|
|
7
|
БҚ табандарын тіреп аяқтарын
тізеден бүгіп, қолдарынан ұстасып, гимнастикалық төсеніште
қарама-қарсы отыру
1.Сол аяқты жоғары көтеріп,
созып ұстайды
2.БҚ
3.Оң аяқпен де
осылай жасау
|
6-8
рет
|
|
8
|
БҚ табандарын тіреп аяқтарын
алшақ қойып бір-біріне қарама-қарсы отыру, оң қолдарымен
ұстасады.
1.Біреуі алға еңкейсе,
екіншісі шалқаяды
2.БҚ
3.Екінші жаққа еңкейіп
шалқаю
4.Бұл да сондай,
бірақ сол қолмен ұстайды
|
6-8
рет
|
|
9
|
БҚ арқаларын бір-біріне беріп,
аяқтарын тіке жазып отырады. Қолдарын көтеріп басынан
ұстайды.
1.А алға еңкейеді. Б аяқтарын
бүге, табанмен еденге тіреле А-ның иығына
жатады
2.БҚ
3.Қайталау
|
|
|
|
ІІ Негізгі
бөлім
|
25
мин
|
|
6
|
Оқушыларды 1 сапқа
тұрғызу
1.Гимнастикалық скамейкадан
секіру
2.Гимнастикалық төсеніште алға
домалау
3.Ағаш аттан
аттау
4.Гимнастикалық төсеніште
артқа домалау
5.Тепе-теңдік сақтап
жүру
6.Гимнастикалық қабырғада
мініп-түсу жаттығуын жасату
7.Демді қалыпқа
келтіру жаттығуларын жасатып 3 топқа бөлу
|
7
мин
|
Оқушылардың тұрып
қалмай дұрыс жасауын қадағалау
|
|
І
топ
Әр түрлі биіктіктегі
арыстан
1.Тартыла секіріп,аяқты ашып
міну
2.Шалқаю
3.Қолын арыстан ұстап
жабдықтың үстінде отыру
4.Қарлығаш
жасау
5. Бұрыш
жасау
6.900-қа айналып секіріп түсу,
жаттығуларын жетілдіру
|
18
мин
|
Жаттығуларды
қауіпсіздік ережесін сақтап сыныптасының мұғалімнің көмегімен
жасауын қадағалау
|
|
ІІ
топ
Акробатикалық
жаттығулар
1.Алға
домалау
2.Көпір
жасау
3.Артқа
домалау
4.Жауырынға
тұру
5.Аяқты басынан асыра жерге
тигізіп, алақанын жерге қою
6.Жарты шпагатқа
келіп отыру жаттығуларын жетілдіру
|
|
Жаттығулардың дұрыс
орындалуын қадағалау. Сыныптасының көмегімен
жасау
|
|
ІІІ
топ
Тепе-теңдік
жаттығулары
1.Қарлығаш
жасау
2.Қолды жайып, аяқтың ұшымен
жүру
3.Жартылай отырып, өкшені
көтеріп бұрылу
4.тізені жоғары
көтере жүру, жаттығуларын дамыта үйрету. Топтарды жаттығуларын
бірнеше рет жасағаннан кейін орындарын
алмастыру
|
|
Сыныптасының
көмегімен жасау
|
|
ІІІ Қорытынды
бөлім
|
5
мин
|
|
7
|
Оқушыларды сапқа
тұрғызып, сабақты қорытындылау. Мадақтау. Бағалау. Қателік жіберген
оқушыларға ескертіп түзеу. Үйге тапсырма
беру
|
|
|
|
|
|
|