|
Тілдік
міндеттер
|
Тақырыпқа байланысты. сөздер
мен терминдер: глобус, жиһанкез, географ,
полюс, меридиан, экватор
|
Қосымша мағлұмат
беру
|
|
Күтілетін
нәтижелер
|
Сабақ соңында оқушылар ғарыш
әлемі туралы алған білімдерін өзгелермен бөлісе алады. Ғарыш
әлеміне сипаттау жүргізе алады. Жеке ойларын ортаға сала
алады.
|
|
|
Сабақтың
барысы
|
|
Уақытты
жоспарлау
|
Жоспар бойынша
тапсырмалар
|
Дереккөздер
мен
қолданылатын
ресурстар
|
|
Психологиялық
дайындық.
(1
мин)
Слаид1
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру. Сәлемдесу
Тренинг: Қалың қалай
досым?
-Бүгінгі күн
күлімдеп,
Терезеден тұр
қарап,
Сондай жақсы
көңіл-күймен
Басталады бұл сабақ
!
Оқушылардың қалауы бойынша 3
топқа бөліну
Бағалау парақшасын
тарату
|
Тренингтер
жинағы
Түстер арқылы бөлініп
отырады
|
|
Қызығушылығын
ояту
(2 мин)
|
Елдері мен
қаласы,
Ойпаты мен
даласы.
Теп-тегіс
тақтайдай,
Өзені де
ақпайды,
Тоғайы мен тауы
бар,
Бұл не, өзің тауып
ал.
(Карта)
Доп сынды
келбеті,
Онда бар
түп-түгел,
Әлемнің
әлпеті. (Глобус)
|
Глобус,
карта
|
|
Мағынаны
тану
(4 мин)
ДЖИГСО
|
(мәтінді өздері өзара
түсіндіреді)
Топ ішінде 1,2,3-ке
санаймыз.
1лер – І
бөлім
2лер – ІІ
бөлім
3тер – ІІІ
бөлім
Қосымша
мәлімет: Глобусты алғаш рет неміс:
географ ғалымы Мартин Бехайм 1492 жылы ойлап тапты. Ол оны «Жер
алмасы» деп атаған. Бірақ оның глобусында Солтүстік пен Оңтүстік
Америка жоқ еді. Өйткені олар әлі ашылған жоқ
болатын.
|
оқулық
Интернет
көздерінен
мәліметтер
|
|
Флипчартпен
жұмыс
(9 мин)
|
Үш топ жұмыстарын
қорғайды
Ітоп - глобуспен (жалпы глобус
туралы)
ІІтоп – суреттерімен(жерфотосы
мен глобусты салыстырып айтады)
ІІІтоп – флипчартқа
жазып (материктер мен мұхиттардың
атауларын жазу, )
|
Глобус, флипчарт, суреттер,
маркерлер, желім
|
|
Сергіту
сәті
(2
мин)
|
«Ақ бұлақ» сергітуі. Ролик
қосамын
|
Ролик
|
|
Ой-
толғаныс
(7
мин)
|
І-топ.
Шарға экватор сызығын,
параллель мен меридиан сызықтарын
жүргізу.
ІІ-топ.
Глобус сөзіне бес жолды
өлең.
ІІІ-топ.
«Журналист» ойыны (сұхбат
алады)
|
Шар,
маркер
Қалам,
дәптер
Микрофон
|
|
Бағалау
(3
мин)
Слаид2
|
Қалыптастырушы бағалау және
әр тапсырма орындаған сайын өзара бағалату(бас
бармақ)
Белсенді оқушыларға қолдау
көрсету, белсенділігі төмен болған оқушыларды
ынталандыру
|
Бағалay
парағы
|
|
Рефлексия
(2
мин)
|
«Бір сөзбен»
әдісі.
Глобус-глобус-
globe
(глоубе)
Полюс-полюс-
pole
(поуль)
Экватор-экватор- equator
(экуатоо)
|
Дәптер,
қалам
|
|
Үй
тапсырмасы:
Слаид3,4
|
105-107
бет , мазмұндау
|
|