|
Пәні |
Дүниетану |
Мерзімі: |
Абдрахманова Т.А. |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Глобус — Жердің дәл үлгісі |
|
||
|
Сабақтың мақсаты |
Ғарыш денелері, глобус – Жердің үлгісі деген ұғымдарын қалыптастыру, кеңейту. |
|
||
|
|
Тілдік міндеттер |
Тақырыпқа байланысты. сөздер мен терминдер: глобус, жиһанкез, географ, полюс, меридиан, экватор |
Қосымша мағлұмат беру |
|
|
|
Күтілетін нәтижелер |
Сабақ соңында оқушылар ғарыш әлемі туралы алған білімдерін өзгелермен бөлісе алады. Ғарыш әлеміне сипаттау жүргізе алады. Жеке ойларын ортаға сала алады. |
|
|
|
|
Сабақтың барысы |
|||
|
|
Уақытты жоспарлау |
Жоспар бойынша тапсырмалар |
Дереккөздер мен қолданылатын ресурстар |
|
|
|
Психологиялық дайындық. (1 мин) Слаид1 |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сәлемдесу Тренинг: Қалың қалай досым? -Бүгінгі күн күлімдеп, Терезеден тұр қарап, Сондай жақсы көңіл-күймен Басталады бұл сабақ ! Оқушылардың қалауы бойынша 3 топқа бөліну Бағалау парақшасын тарату |
Тренингтер жинағы Түстер арқылы бөлініп отырады |
|
|
|
Қызығушылығын ояту (2 мин) |
Елдері мен қаласы, Ойпаты мен даласы. Теп-тегіс тақтайдай, Өзені де ақпайды, Тоғайы мен тауы бар, Бұл не, өзің тауып ал. (Карта) Доп сынды келбеті, Онда бар түп-түгел, Әлемнің әлпеті. (Глобус) |
Глобус, карта |
|
|
|
Мағынаны тану (4 мин) ДЖИГСО |
(мәтінді өздері өзара түсіндіреді) Топ ішінде 1,2,3-ке санаймыз. 1лер – І бөлім 2лер – ІІ бөлім 3тер – ІІІ бөлім Қосымша мәлімет: Глобусты алғаш рет неміс: географ ғалымы Мартин Бехайм 1492 жылы ойлап тапты. Ол оны «Жер алмасы» деп атаған. Бірақ оның глобусында Солтүстік пен Оңтүстік Америка жоқ еді. Өйткені олар әлі ашылған жоқ болатын. |
оқулық Интернет көздерінен мәліметтер |
|
|
|
Флипчартпен жұмыс (9 мин) |
Үш топ жұмыстарын қорғайды Ітоп - глобуспен (жалпы глобус туралы) ІІтоп – суреттерімен(жерфотосы мен глобусты салыстырып айтады) ІІІтоп – флипчартқа жазып (материктер мен мұхиттардың атауларын жазу, ) |
Глобус, флипчарт, суреттер, маркерлер, желім |
|
|
|
Сергіту сәті (2 мин) |
«Ақ бұлақ» сергітуі. Ролик қосамын |
Ролик |
|
|
|
Ой- толғаныс (7 мин) |
І-топ. Шарға экватор сызығын, параллель мен меридиан сызықтарын жүргізу. ІІ-топ. Глобус сөзіне бес жолды өлең. ІІІ-топ. «Журналист» ойыны (сұхбат алады) |
Шар, маркер Қалам, дәптер Микрофон |
|
|
|
Бағалау (3 мин) Слаид2 |
Қалыптастырушы бағалау және әр тапсырма орындаған сайын өзара бағалату(бас бармақ) Белсенді оқушыларға қолдау көрсету, белсенділігі төмен болған оқушыларды ынталандыру |
Бағалay парағы |
|
|
|
Рефлексия (2 мин) |
«Бір сөзбен» әдісі. Глобус-глобус- globe (глоубе) Полюс-полюс- pole (поуль) Экватор-экватор- equator (экуатоо) |
Дәптер, қалам |
|
|
|
Үй тапсырмасы: Слаид3,4 |
105-107 бет , мазмұндау |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Глобус" 4сынып
Ашық сабақ "Глобус" 4сынып
|
Пәні |
Дүниетану |
Мерзімі: |
Абдрахманова Т.А. |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Глобус — Жердің дәл үлгісі |
|
||
|
Сабақтың мақсаты |
Ғарыш денелері, глобус – Жердің үлгісі деген ұғымдарын қалыптастыру, кеңейту. |
|
||
|
|
Тілдік міндеттер |
Тақырыпқа байланысты. сөздер мен терминдер: глобус, жиһанкез, географ, полюс, меридиан, экватор |
Қосымша мағлұмат беру |
|
|
|
Күтілетін нәтижелер |
Сабақ соңында оқушылар ғарыш әлемі туралы алған білімдерін өзгелермен бөлісе алады. Ғарыш әлеміне сипаттау жүргізе алады. Жеке ойларын ортаға сала алады. |
|
|
|
|
Сабақтың барысы |
|||
|
|
Уақытты жоспарлау |
Жоспар бойынша тапсырмалар |
Дереккөздер мен қолданылатын ресурстар |
|
|
|
Психологиялық дайындық. (1 мин) Слаид1 |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сәлемдесу Тренинг: Қалың қалай досым? -Бүгінгі күн күлімдеп, Терезеден тұр қарап, Сондай жақсы көңіл-күймен Басталады бұл сабақ ! Оқушылардың қалауы бойынша 3 топқа бөліну Бағалау парақшасын тарату |
Тренингтер жинағы Түстер арқылы бөлініп отырады |
|
|
|
Қызығушылығын ояту (2 мин) |
Елдері мен қаласы, Ойпаты мен даласы. Теп-тегіс тақтайдай, Өзені де ақпайды, Тоғайы мен тауы бар, Бұл не, өзің тауып ал. (Карта) Доп сынды келбеті, Онда бар түп-түгел, Әлемнің әлпеті. (Глобус) |
Глобус, карта |
|
|
|
Мағынаны тану (4 мин) ДЖИГСО |
(мәтінді өздері өзара түсіндіреді) Топ ішінде 1,2,3-ке санаймыз. 1лер – І бөлім 2лер – ІІ бөлім 3тер – ІІІ бөлім Қосымша мәлімет: Глобусты алғаш рет неміс: географ ғалымы Мартин Бехайм 1492 жылы ойлап тапты. Ол оны «Жер алмасы» деп атаған. Бірақ оның глобусында Солтүстік пен Оңтүстік Америка жоқ еді. Өйткені олар әлі ашылған жоқ болатын. |
оқулық Интернет көздерінен мәліметтер |
|
|
|
Флипчартпен жұмыс (9 мин) |
Үш топ жұмыстарын қорғайды Ітоп - глобуспен (жалпы глобус туралы) ІІтоп – суреттерімен(жерфотосы мен глобусты салыстырып айтады) ІІІтоп – флипчартқа жазып (материктер мен мұхиттардың атауларын жазу, ) |
Глобус, флипчарт, суреттер, маркерлер, желім |
|
|
|
Сергіту сәті (2 мин) |
«Ақ бұлақ» сергітуі. Ролик қосамын |
Ролик |
|
|
|
Ой- толғаныс (7 мин) |
І-топ. Шарға экватор сызығын, параллель мен меридиан сызықтарын жүргізу. ІІ-топ. Глобус сөзіне бес жолды өлең. ІІІ-топ. «Журналист» ойыны (сұхбат алады) |
Шар, маркер Қалам, дәптер Микрофон |
|
|
|
Бағалау (3 мин) Слаид2 |
Қалыптастырушы бағалау және әр тапсырма орындаған сайын өзара бағалату(бас бармақ) Белсенді оқушыларға қолдау көрсету, белсенділігі төмен болған оқушыларды ынталандыру |
Бағалay парағы |
|
|
|
Рефлексия (2 мин) |
«Бір сөзбен» әдісі. Глобус-глобус- globe (глоубе) Полюс-полюс- pole (поуль) Экватор-экватор- equator (экуатоо) |
Дәптер, қалам |
|
|
|
Үй тапсырмасы: Слаид3,4 |
105-107 бет , мазмұндау |
|
|
шағым қалдыра аласыз













