Пәні: Қазақстан тарихы | Мектеп: «Қараөзек» жалпы орта мектебікоммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Күні: 9.11.2017 жыл |
|
Сабақтың тақырыбы: Ғұндар мемлекеті | Мұғалімнің аты-жөні:Турмаганбетова З |
|
|
|
|
Сынып: 10 «А» | Қатысқаны:17
| Қатыспағаны:- |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Ғұндар тарихын ,көршілермен қарым-қатынасын айту: ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;
|
Тілдік мақсат | Шаню,түменбасы, тәңірқұт |
Құндылықтарды дамыту | Болашаққа бағдар. Рухани жаңғырудың 6негізгі бағыты- бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы, Туған жер бағдарламасы,латын әліпбиіне көшу, «100 жаңа оқулық» аясында патриоттыққа тәрбиелеу |
Пән аралық байланыстар | география, дүниежүзі тарихы,әдебиет |
АКТ қолдану дағдылары | ноутбук |
Бастапқы білім | Қаңлы тайпасы |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетСәлемдесу, оқушыларды түгендеуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Жақсы сөз жан жадыратады» тілектер сергіту сәтін өткізу.Мақсаты: оқушылар бір-бірін сыйлауға, көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу
| Ресурстар |
Сабақтың басы 10 мин |
1 тапсырма .Кезбе тілші әдісі Білу және түсіну Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз түсінігін айтып береді.
|
|
Сабақтың ортасы 20 минут
Сабақтың соңы 10 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Сабақта қойылған мақсатты жүзеге асыру |
|
|
Топтарға бағалау смайликтер беріледі.
«Джигсо» әдісі, мәтінмен жұмыс
2.тапсырма Топтық тапсырмалар.
Топ:Сақтар
Ғұн мемлекетінің құрылуы.
2.топ Үйсіндер.Ғұн билеушілері.
3.топ.Савроматтар
Ғұндардың Халықтардың ұлы қоныс аудару кезеңіне әсері.
3.Топтық тапсырмалар.
Сәйкестендір. Джузеппе Верди тарихшы Мөде Т.Амеди ақын Цахариас Вернер Цахариас Вернер жауынгер Прииск. Прииск. саяхатшы А.Марцеллин М.Қашғари компазиторЛ.Н.Гумилев
4.тапсырма постер қорғау Суреттер сөйлейді әдісі
Берілген суреттерге қарап,тапсырманы орындайды ,тапсырманы түсінгендігін білемін
| Карта
Бағдаршам
Мәтін жазылған парақтар
Мәтін жазылған парақтар
суреттер
Білім ағашы
Стикерлер |
| Бағалау критерилері
Ғұндар тарихын ,көршілермен қарым-қатынасын біледі ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсетеді.
| Дескриптор
Ғұндар тарихын ,көршілермен қарым-қатынасын айтты ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсетіп берді
|
|
| Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғары оқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?
| Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Топтағы жұмыс барысында «диалог және қолдау көрсету», «жіктеу» тәсілдерін қолдану жоспарланды. Қабілетті оқушылардың, басқалардың табысқа жетуіне ықпал етуіне көмектесу.Барлық оқушылардың қатысуын қадағалау | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
|
| РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе?
| Сабағым өз мақсатына жетті.
Ғұндар тарихын білді.
Оқушылар сабаққа белсеніп қатысты.
Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды.
Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім. |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Топтық жұмыс2:Картамен жұмысҚандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Суретпен жұмыс2:дәптермен жұмысСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? Деңгейлік тапсырмалар . |