Сабақ тақырыбы | Табиғи қышқылдар мен негіздер.ИндикаторларТабиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар.№7 зертханалық тәжірибе «Ерітінділердің қышқылдық, сілтілік ортасын анықтау».
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты | 7.3.4.1 -«қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу7.3.4.2 -химиялық индикаторлар метилоранж, лакмус, фенолфталеинді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін білу
|
Сараланған мақсат | Барлықоқушылар: |
| Кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің «қышқылдық» және «сабындылық» ортасын және индикаторларды білу |
| Көпшілік оқушылар: |
| Табиғи қышқылдар мен негіздердің ортасын анықтау үшін, индикаторларды қолдану |
| Кейбір оқушылар: |
| Табиғи қышқылдар мен сілтілердің ортасын, индикаторлардың көмегімен анықтап алу. |
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминологияҚышқыл,сілті,индикатор, лакмус, фенолфталеин, метилоранжОқытудың тілдік мақсаты:Қышқылдар,сілтілер,индикаторлармен танысып,қышқыл мен негізді салыстыра келе жұптық жұмыс істейді- айтылым- тыңдалым- жазылым Диолог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасыҚасиеттері қарама-қарсы күрделі заттар .............. , ............. .Қышқыл мен сілті ерітінділері әсерінен түсі өзгеретін заттар ..........Жиі қолданылатын индикаторлар........ , ......... , .........
|
Құндылықтардыдарыту | Ынтымақтастықта жұмыс жасау, ой пікірлерімен бөлісу, өз ісіне жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту,зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру |
АКТ қолдану дағдылары | Виртуалдызертхана, интербелсендітақта |
Бағалау критерийі | Оқушы оқу мақсатына жетті, егер:1.Кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің «қышқылдық» және «сабындылық» ортасын біледі.2. Индикаторларды қолданып «қышқылдық» және «сабындылық» ортаны анықтайды.3.Табиғи қышқылдар мен сілтілер ортасын индикаторларметилоранж, лакмус, фенолфталеинді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін біледі. |
Білім дағдысының деңгейі | Білу, түсіну, қолдану |
Пәнаралық байланыс | Биология– жеміс-жидектер, көкеністер, жәндіктерде кедесетін қышқылдар |
Алдыңғы білім | 5.2А Заттар және материалдар.Табиғаттазаттардыңтүзілуі.
|
Сабақбарысы |
Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері, уақыты | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
| Мұғалім іс-әрекеті
| Ресурстар |
Сабақтың басы3- мин
6-мин | Ұйымдастыру : Сәлемедесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, зейінін сабаққа аудару,үй тапсырмасын тексеру.1.Психологиялық ахуал (сыныптың көңіл-күйіне байланысты)Керемет ТамашаОрташа 2.Топқа бөлу.Сандар арқылы 3-топқа бөлемін.1-топ 2-топ3-топ1.Тапсырма Қызығушылықты ояту мақсатында кестемен жұмыс1.Реакция типін анықта?2.Химиялық реакцияға қатысатын заттарды көрсет?3. Реакция нәтижесінде түзілетін өнімді көрсет?тақырыпты ашу үшін.Бағалау критерийі:Химиялық реакцияның типін білді.Дескриптор: 1.Химиялық реакцияның типін ажыратады. 2. Реагентпен өнімді ажырата біледі. | Флипчартслайд
қима қағаздарқиықшалар арқылы бағалау
|
Сабақтың ортасы 16-мин
12-мин
| . «Галерея» әдісісұрақтарыҮш топ берген тапсырма бойынша постер құрып, қорғайды I-топ 1-тапсырма.Табиғи Қышқылдар Лимон Алма Құмырсқа қ/ы Сүт қышқылы Аскорбин Жаңбырдың суы«Чемодан»-бүгінгі сабақтан мен алдым, «Ет тартқыш»- мен бұл ақпаратпен жұмыс жасауым керек, «Қоқыс шелегі»- бұл ақпарат мен үшін қажет емес (стикер)
|
Плакат,маркер,алма, лимон, айран, аскорбин қышқылының дәмдері қышқыл болады.
Сабын, жұмыртқа сілтілік орта көрсетеді
Үлестірме материал
Үлестірме материал
Қима қағаздар.
Үлестірме материал
Үлестірме материал
|
Сабақтың аяғы3- мин | Үйге тапсырма:§11 64-бет |
|