V бөлім. Бос уақыт және хобби Мерзімі 21.12.2018ж Сабақтың тақырыбы Хобби. Ауызекі сөйлеу стилі | Мектеп «Сәду Шәкіров атындағы мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мұғалім: Байтүлекова Қарлығаш Айдарқызы |
Сынып: 5 қазақ тілі | Қатысқандар- Қатыспағандар- |
Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқу мақсаттары | 5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.5.О2.Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді тыңдайды, сұрақтар құрастырады, сұрақтарға жауап береді. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Мәтіннен жаңа сөздерді үйренеді, кластер құра алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтінді бөліктерге бөле алады, түсінгенін баяндайды, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді ажыратады. |
Бағалау критерийлері | Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады;Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді ажыратады. |
| Оқушылар орындай алады: Мәтінді тыңдайды, сұрақтар құрастырады, сұрақтарға жауап береді |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдерХобби, ауызекі сөйлеу стилі, Билл Гейтс, телеграф, телефон, киноаппарат, фонограф, теннис, бридж, Марк Цукерберг, Томас Эдисон |
| Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Әлеуметтік желі, диетаның адам ағзасына әсері, өмірінің мағыналы өтуі, ХХ ғасырдың басындағы ұлы адам |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| «Хобби» деген сөздің мағынасын білесің бе?Ұлы адамдардың хоббимен айналысқанын естіп пе едің? |
| Ишара: жест, ым-ишара, қол сигналдары |
Құндылықтарға баулу | Тіл, мәдениет, ұлттық құндылықтар |
Пәнаралық байланыс | Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Қазақстан қалалары |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 5минутМақсатқа бағыттау | «Күн сәулесін төгеді» тренингіСабақ мақсатын, орындалатын тапсырмаларын хабарлау, дескрипторлармен таныстыру, талдау, бағалау жолдарын талқылау |
|
Ортасы 30минут
| Ой шақыру«Хобби» деген сөздің мағынасын білесің бе?-Ұлы адамдардың хоббимен айналысқанын естіп пе едің?1-тапсырма, 84-бетМәтінді тыңда, қандай ақпарат алдың? Парталас көршіңе сұрақ қой. Жауаптарыңның дұрыс-бұрыстығын бағалаңдар.2-тапсырма, 85-бет. Сұрақтарға жауап бер.Хобби деген сөз қандай мағынаны білдіреді?Адамдар не үшін хоббимен айналысады?Мәтінде айтылған ұлы адамдардың есімі, істеген ісі сендерге таныс па?3-тапсырма, 85-бет.Тыңдалым мәтінінен қандай жаңа сөздерді үйрендің?Тілдік бағдар. МК Ауызекі сөйлеу стилі-адамдардың күнделікті тіршілігінде жиі қолданатын стиль түрі. Ауызекі сөйлеу стиліне отбасындағы айтылған әңгімелер, достардың арасындағы сырласу, оқушы мен ұстаздың арасындағы сұхбат жатады. Ауызекі сөйлеу стилінің ерекшелігі – оның еркіндікке құрылуында. Сезімді білдіретін одағай, қаратпа, қыстырма тәрізді эмоционалды сөздер жиі кездеседі.4-тапсырма, 85-бетХоббидің пайдасы туралы кластер жаса. Ойыңды дәлелдеп жаз.5-тапсырма. «Кімнің жады мықты?» ойыныШарты: Топқа бірігу, тыңдалым мәтінін бөліктерге бөліп оқу, әркім өзінің оқыған бөлігі бойынша түсінгенін айтады, мәтіндегі тура және ауыспалы мағыналы сөздерді ажыратады. |
|
|
| Оқулық
|
Соңы5 минут
Үйге: | «Таңдау» әдісі.1. Мен сабақ қызықты _______ қызықсыз болды деп ойлаймын.2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені ________үйренгенім аз болды.3. Мен басқаларды мұқият _________зейінсізтыңдадым.4. Мен пікірсайыстарға жиі ________ сирекқатыстым5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын _____риза емеспін.«Менің бос уақытым» және «Менің әуестік әлемім» тақырыптарының таңдағанына ойтолғау жазады. | кесте |
Қосымша ақпарат |
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздікАКТ- мен байланыс |
Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қою арқылы кедергілердің алдын аламын. | Сабақтың өн бойында комментарий арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. |
|
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді(оқыту мен оқуға қатысты)1:2: |