Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ашық сабақ "Изотоптар" 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынш құрастырылған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Маусым 2018
1199
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2A Атомдар. Молекулалар. Заттар | Мектеп: Рубежин ЖОББМ - балабақшасы | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Мурзагалиева Жанылсын Исатаевна | ||
СЫНЫП: 7 | Қатысқандар : 5 | Қатыспағандар:- | |
Сабақтың тақырыбы: | Изотоптар | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.2.7 Изотоп түсінігін білу. | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||
Кейбір оқушылар: | |||
Бағалау критерийі | |||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:Орындай алады:- атом химиялық қасиетін сақтайтын заттың ең кіші бөлшегі болып табылатынын ауызша түсіндіру. | ||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |||
Құндылықтарға баулу | топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, қарым-қатынас жасау қабілеті, ынтымақтастық, білім алуға дайын болу. | ||
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану - «Заттар және физикалық денелер» (5-сынып) | ||
Алдыңғы оқу | «Заттар және физикалық денелер» (Жаратылыстану, 5-сынып)«Химия пәні . Элементтер, қосылыстар және қоспалар» (7. 1 A бөлім) | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |
Сабақтың басы8 мин | 1 мин2 мин 5 мин 2 мин | Ұйымдастыру кезеңіШирату. «Мозайка» әдісі. Суреттер (протон, нейтрон, электрон) арқылы сынып оқушылары топқа топтастырылады.Химиялық диктант (жеке жұмыс) «Қол шапалақтау» әдісімен топта белсенді жауап берген оқушыларды мадақтау. Экранда 12С 13С 14С көміртек атомының изотоптары көрсетіледі. . | Қағаз қиындылары Қағаз қиындылары |
Сабақтың ортасы32 мин | 8 мин 2 мин 2мин 2 мин 2 мин 3 мин 3 мин 3 мин 3 мин | Оқулықпен жұмыс. Топта талқылау.«Серпілген сауал» әдісімен әр топ бір-бір сұрақтан құрайды.Кері байланыс. Қалай ойлайсыздар, сабақ барысында топтық жұмысты қолдану қаншалықты тиімді? (ой бөлісу) 1-тапсырма. Суретте сутектің изотоптары: протий, дейтерий және тритий берілген. (жұптық жұмыс) (а) Бір химиялық элементтің изотоптары арасындағы ұқсастықты көрсетіңіз _____________________________________________________________________ (b) Бір химиялық элементтің изотоптары арасында қандай айырмашылықты көрсетіңіз _____________________________________________________________________ (с) «Изотоп» ұғымы анықтамасын тұжырымдаңыз. Изотоптар – ________________________________бірдей, бірақ,______________________________________________________ түрі. Дескриптор Білім алушы - бір химиялық элементтің изотоптары арасындағы ортақ белгіні көрсетеді; - бір химиялық элементтің изотоптары арасындағы айырмашылықты көрсетеді; - изотоптардың анықтамасын құрастырады 2 - тапсырма. (а) Сутектің изотоптары үшін атомдық массасы мен құрамын көрсетіңіз: (b) Оттектің изотоптары үшін атомдық массасы мен құрамын көрсетіңіз: (c) Басқа элементтердің изотоптарына мысал келтіріңіз: __________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ Дескриптор Білім алушы − сутектің изотопы үшін құрамы мен атомдық массасын көрсетеді; − оттектің изотопы үшін құрамы мен атомдық массасын көрсетеді; − басқа элементтің изотоптарына мысал келтіреді.Жұп өзара смайлик арқылы бағалайды Сергіту сәті (қимыл қозғалыс) | Бір-біріне ашық сұрақ қояды.Оқушылар өз ойларын ауызша айтады Таратпа материал Таратпа материал Смайликтер Ән ырғағы |
Сабақтың соңы5 мин | 3+2мин | Рефлексия: «Шығанақтағы кеме»(бүгінгі сабақ тиімді болды ма? Қажет пе?)- сабақ ұнаса, тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң,желкенді жасыл түске;-сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң сары түске;- тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалім көмегі қажет болса қызыл түске бояңдар. Үйге тапсырма. Қосымша әдебиетті пайдалана отырып, “Жеңіл және ауыр судың қасиеттерін салыстыру” атты хабарлама дайындау. | Түрлі түсті қағаз қиындылары Қосымша әдебиет, интернет ресурс |
Қосымша ақпарат | |||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |
1.Топтық, жұптық жұмыс.2.Барлық оқушыларға изотоптарға мысал келтіру, оларды анықтау себептерін білу тапсырмалары беріледі. Сынып оқушыларының басым бөлігіне изотоп түсінігін білу, мысалдар келтіру ұсынылса, қабілеті жоғары оқушыларға радиоактивті изотоптардың қолдану салаларын зерттеу арқылы олардың білімдерін кеңейту. | 1.Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі.2. Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара «қол шапалақтау» бойынша жетістіктерін айқындау.3.Кері байланыс (ауызша.)4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану.5.Рефлексия «Шығанақтағы кеме». | Сергіту сәті.Музыка ырғағымен қимыл қозғалыс. | |
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)