Ұйымдастырушылық-ізденушілік
|
Балалар мына жұмбақты ойлап тапсаңдар,
бүгін не жайында әңгімелейтінімізді білесіңдер?
-
Ең айлакер аң…
-
Ең қорқақ аң…
-
Балды жақсы көретін аң …
-
Үстінде тікенегі бар...
-1)Бұл –апан(үңгір).Аю болса, өздерің
көріп тұрғандай қыс бойы қардың астындағы апанда жатып
ұйықтайды.
Аю ұйықтап жатқанда кішкентай қонжықтарын дүниеге
әкеледі. Оның іші жылы, әрі жайлы. Аю жаз бойы жинаған
майынан қорек алып,табанын жалап ұйықтайды.
АЮ-үлкен, маймақ, қорбаң-қорбаң етіп жүреді. Оның екі
кішкентай құлағы, төрт аяғы бар
.
2).Түлкі –інінде.
-Түлкі мұрны иісті жақсы сезеді, ол қар астындағы тышқандарды
аулап жейді. Құстарды жейді. -Түлкі,қасқыр,қоян қысқа азық қорын
дайындамайды.
Олардың көздері қырағы, құлақтары сақ,иіс сезуі жақсы
жетілген.
3).-Қоян түні бойы жүгіріп қорек іздейді. Ал, күндіз
бұта астына жасырынып демалады. Құрғақ шөптер мен ағаш қабығын жеп
қоректенеді.
Қоян сұр тонын ақ тонға ауыстырады.Ол қары қалың орманда қасқыр мен
түлкіден осылайша жасырынады.
Қорқақ,кішкентай,құлақтары ұзын..
4)Қасқыр –апанда.
-Қасқыр Әлі жететін аңдармен қоректенеді: Үй
жануарларымен,
құстармен қоректенеді.
Тістері үлкен,қорқынышты, сұр
түсті.
5). Тиін ағаштың
қуысында мекендейді.Ашып көрелік .
-Балалар,өздерің айтып тұрғандай,тиін жаздай жидектерді,
жаңғақтарды ,саңырауқұлақтарды жинап және шырша бүрінімен
қоректенеді .Қыс бойы сол азығын қорек ет
6)Кірпі қыс бойы
ұйықтайды-інінде.
.Кірпіге үстіндегі инелері не үшін керек? Сыртқы жауларынан қорғану
үшін.
Кішкентай тікенектері көп,сақтанғанда жиырылып
қалады.
Али:
Мен,түлкімін,түлкімін
Біреулерге күлкімін.
Кейбіреуді алдаймын,
Екіншіңді арбаймын
амира:
-МЕН, қоянмын,қоянмын
Жорыққа түнде жортамын
Қалдырмаймын ізімді,
Өйткені күндіз қорқам
Айсултан:
Мен,қасқырмын,қасқырмын
Аң ішінде асқармын.
Талай қойды бауыздап,
Үйге әкеліп асқанмын.
Алина:
Мен тиінмін,тиінмін
Қыста жылы киіндім.
Қоймам толы жаңғаққа,
Талдан-талға секірем.
шырайлым:
Мен,кірпімін,кірпімін
Көрінгенге түрпімін. Үстім толы ине,
Есің болса,тиме!
жанерке:Менің атым –АЮ,
Оңай маған баю.
Орман ішінде жүремін,
Балды иісінен білемін
-Ал, балалар, кім
айтады? Бір сөзбен
бұл жануарларды қалай деп атаймыз?
-
Жабай жануарлар.
- Неге жабайы дейміз?
- Орманда өмір сүреді.
- Ормандағы аңдарға біреулер тамақ апарып бере
ме?
- Өз беттерімен тамақтарын тауып
жейді.
Аю мен қоянды
құрастыру
Сергіту
сәті:
Ормандағы бала
қонжық,
Ұялардан бал іздеді
Мойындарын оңға бұрды.
Мойындарын солға бұрды.
Орман ішін аралады,
Ағаштарды шайқап көрді
Аяқтарын көтеріп ап,көтеріп ап.
Қуанғаннан билеп кетті, билеп кетті.
«Жануарлардың балалары
(төлдері)
Қалай аталады?
-Аю баласы-қонжық,
-Қасқыр баласы-бөлтірік,
Қоян баласы-көжек
Түлкі баласы-мыршай,
Тиін баласы- тиін.
Кірпі баласы-кірпі.
Жабайы жануарлар-дикие животные
*Орман-лес
* Аю-медьведь
* Қасқыр-волк
* Түлкі-лиса
* Қоян-заяц
*Тиін-белка
Кірпі-ежык-
Жарайсыңдар, балалар!
Дәптермен
жумыс
|
.
Сабаққа қызығушылық танытады.
Жұмбақтарды шешеді
Қыста
Аю
Тақтадағы суреттен апанның ішінен аңдарды
табады
Аюдың дыбысы
шығады.
Түлкі
Балалар айтады.
Қоян
Тәжірибе жасайды қоянның терісінің түсін
ауыстырады себебін анықтайды
Қасқыр
Сұрақтарға жауап береді
Тиін
Кірпі
Орманда, тауда, далада
Бәрі бірге жасайды.
Таратпа материалдан төлдерін
табу
Өз беттерімен тапсырманы
орындайды.
Жабайы аңдардың төлдерін айтады
Үш тілде айтады
Сәлемдеседі
Балалар жауап береді
Тез жауап береді
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Енді біз бүгінгі алған білімдерімізді
қортындылап
кетейік. Оған бізге мына текше
көмектеседі.
-«КУБИК» ОЙЫНЫ.
Әрбір аң түскенде:
-
Немен қоректенеді?
-
Қысқы баспанасы не?
Аю –апанда, тиін –ағаш қуысындағы індерде,
қоян-бұталар арасында, түлкі-інінде, қасқыр-апанда, кірпі
інінде.
-Балалар,
табиғаттың бізге берері көп. Табиғаттың тыныштығын
сақтап,жан-жағымызға мейірім сыйлап жүрейік.
Аюдың
–батырлығын,
Қоянның
–жүйріктігін,
Түлкінің
–әдемілігін,
Тиіннің-ақкөңілдігін,
Қасқырдың-қайсарлығын
тілеймін.
Тамаша
ойыны
-Сау болыңдар-Досвидания-Гуд
бай.
|
Білімдерін сұрақ-жауаптармен
бекіту.
|