Материалдар / Ашық сабақ: "Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі" (мектепке дейінгі ұйым)

Ашық сабақ: "Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі" (мектепке дейінгі ұйым)

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: «Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі» Мақсаты: Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: Қыс мезгілінің құбылыстары мен қысқы табиғаттың ерекшеліктері туралы білімдерін нығайту, балаларды жабайы аңдардың қысқы өмірімен таныстыру, өмір сүру жолдары туралы мағлұмат беру. (Олардың сыртқы бейнесін, қайда мекендейтінін, немен қоректенетінін айту) Сурет бойынша толық сөйлем құрастыру, сұраққа жауап бергізу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Жануарларға қамқорлық жасау керектігін ұғындыру. Көрнекі құралдар: Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі бейнеленген суреттер, «Қысқы орман картинасы, . Билингвальды компонент: Жабайы жануарлар-дикие животные; Орман-лес; Аю-медьведь, Қасқыр- волк; Түлкі-лиса; Қоян-заяц-; Тиін-белка; Кірпі-ежык-.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2020
1179
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БҚО.Казталов ауданы.Талдықұдық ауылы С.Есетов атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің жанындағы «Балбөбек»шағын орталығының «Балдырған» тобы тәрбиешісі Жангулим Мухатова

Тақырыбы: «Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі»

Мақсаты: Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі туралы түсініктерін кеңейту.

Міндеттері: Қыс мезгілінің құбылыстары мен қысқы табиғаттың ерекшеліктері туралы білімдерін нығайту, балаларды жабайы аңдардың қысқы өмірімен таныстыру, өмір сүру жолдары туралы мағлұмат беру. (Олардың сыртқы бейнесін, қайда мекендейтінін, немен қоректенетінін айту)

Сурет бойынша толық сөйлем құрастыру, сұраққа жауап бергізу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.

Жануарларға қамқорлық жасау керектігін ұғындыру.

Көрнекі құралдар: Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі бейнеленген суреттер, «Қысқы орман картинасы, .

Билингвальды компонент: Жабайы жануарлар-дикие животные; Орман-лес; Аю-медьведь, Қасқыр- волк;

Түлкі-лиса; Қоян-заяц-; Тиін-белка; Кірпі-ежык-.

Оқу қызметінің кезеңдері

            Тәрбиешінің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңбер:

Кане кане тұрайық

Үлкен шеңбер құрайық

Тұрсақ егер шеңберге

алақанды ұрайық

оң жақтағы балаға

сол жақтағы балаға

шапалақта шапалақ

шапалақта шапалақ
Көк аспанда күн күлсін,

Күліп жүрсін бүлдіршін

Сәлем достар!

Сәлеметсіздер ме, қонақтар!

-Здраствуйте!

-Good morning !

Топқа бөлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Барлығы бірге айтады.

Қимылмен көрсетеді.

Ұйымдастырушылық-ізденушілік

Балалар мына жұмбақты ойлап тапсаңдар, бүгін не жайында әңгімелейтінімізді білесіңдер?

- Ең айлакер аң…

- Ең қорқақ аң…

- Балды жақсы көретін аң …

- Үстінде тікенегі бар...

 -1)Бұл –апан(үңгір).Аю болса, өздерің көріп тұрғандай қыс бойы қардың астындағы апанда жатып ұйықтайды.              
 Аю ұйықтап жатқанда кішкентай қонжықтарын дүниеге әкеледі.  Оның іші жылы, әрі жайлы. Аю жаз бойы жинаған майынан қорек алып,табанын жалап  ұйықтайды.
АЮ-үлкен, маймақ, қорбаң-қорбаң етіп  жүреді. Оның екі кішкентай құлағы, төрт аяғы бар

.  
2).Түлкі –інінде.
 -Түлкі мұрны иісті жақсы сезеді, ол қар астындағы тышқандарды аулап жейді. Құстарды жейді. -Түлкі,қасқыр,қоян қысқа азық қорын дайындамайды.
Олардың көздері қырағы, құлақтары сақ,иіс сезуі жақсы жетілген.


   3).-Қоян түні бойы жүгіріп қорек іздейді. Ал, күндіз бұта астына жасырынып демалады. Құрғақ шөптер мен ағаш қабығын жеп қоректенеді.

Қоян сұр тонын ақ тонға ауыстырады.Ол қары қалың орманда қасқыр мен түлкіден осылайша жасырынады.
Қорқақ,кішкентай,құлақтары ұзын..


4)Қасқыр –апанда.
-Қасқыр Әлі жететін аңдармен қоректенеді:  Үй жануарларымен,
құстармен қоректенеді.
 Тістері үлкен,қорқынышты, сұр түсті.

5). Тиін ағаштың қуысында мекендейді.Ашып көрелік .
-Балалар,өздерің айтып тұрғандай,тиін жаздай жидектерді, жаңғақтарды ,саңырауқұлақтарды жинап және шырша бүрінімен қоректенеді .Қыс бойы сол азығын қорек ет

6)Кірпі қыс бойы ұйықтайды-інінде.
.Кірпіге үстіндегі инелері не үшін керек? Сыртқы жауларынан қорғану үшін.
Кішкентай тікенектері көп,сақтанғанда жиырылып қалады.

Али: Мен,түлкімін,түлкімін
Біреулерге күлкімін.
Кейбіреуді алдаймын,
Екіншіңді арбаймын

амира:
 -МЕН, қоянмын,қоянмын
Жорыққа түнде жортамын
Қалдырмаймын ізімді,
Өйткені күндіз қорқам

Айсултан:
Мен,қасқырмын,қасқырмын
Аң ішінде  асқармын.
Талай қойды бауыздап,
Үйге әкеліп асқанмын.

Алина:
 Мен тиінмін,тиінмін
  Қыста жылы киіндім.
 Қоймам толы жаңғаққа,
 Талдан-талға секірем.

шырайлым:
Мен,кірпімін,кірпімін
Көрінгенге түрпімін.
Үстім толы ине,
Есің болса,тиме!

жанерке:Менің атым –АЮ,
Оңай маған баю.
Орман ішінде жүремін,
Балды иісінен білемін

-Ал, балалар, кім айтады? Бір сөзбен
бұл  жануарларды қалай деп атаймыз?

-    Жабай жануарлар.
-    Неге жабайы дейміз?
-    Орманда өмір сүреді.
-    Ормандағы аңдарға біреулер тамақ апарып бере ме?
-    Өз беттерімен тамақтарын тауып жейді.

Аю мен қоянды құрастыру

          Сергіту сәті:

Ормандағы бала қонжық,
Ұялардан бал іздеді
Мойындарын оңға бұрды.
Мойындарын солға бұрды.
Орман ішін аралады,
Ағаштарды шайқап көрді
Аяқтарын көтеріп ап,көтеріп ап.
Қуанғаннан билеп кетті, билеп кетті.

«Жануарлардың балалары (төлдері)
Қалай аталады?
-Аю баласы-қонжық,
-Қасқыр баласы-бөлтірік,
Қоян баласы-көжек
Түлкі баласы-мыршай,
Тиін баласы- тиін.
Кірпі баласы-кірпі.

  Жабайы  жануарлар-дикие животные
                                                 
 *Орман-лес
* Аю-медьведь
* Қасқыр-волк
  *  Түлкі-лиса
* Қоян-заяц
*Тиін-белка
Кірпі-ежык-   

Жарайсыңдар, балалар!

Дәптермен жумыс 

 

 

 

 

 

 

 

.

Сабаққа қызығушылық танытады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмбақтарды шешеді

 

 

Қыста

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аю

 

 

 

Тақтадағы суреттен апанның ішінен аңдарды табады

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аюдың дыбысы

шығады.

 

 

 

 

 

 

 

Түлкі

 

 

 

 

Балалар айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қоян

 

 

 

 

 

 

 

Тәжірибе жасайды қоянның терісінің түсін ауыстырады себебін анықтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қасқыр

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

Тиін

Кірпі

Орманда, тауда, далада

Бәрі бірге жасайды.

Таратпа материалдан төлдерін табу

Өз беттерімен тапсырманы орындайды.

Жабайы аңдардың төлдерін айтады

Үш тілде айтады

Сәлемдеседі

Балалар  жауап береді

Тез жауап береді

Рефлексиялық-түзетушілік

 Енді біз бүгінгі алған білімдерімізді қортындылап

кетейік. Оған бізге мына текше көмектеседі.

   -«КУБИК» ОЙЫНЫ.

Әрбір аң түскенде:

-        Немен қоректенеді?

-        Қысқы баспанасы не?

Аю –апанда, тиін –ағаш қуысындағы індерде, қоян-бұталар арасында, түлкі-інінде, қасқыр-апанда, кірпі інінде.


-Балалар, табиғаттың  бізге берері көп. Табиғаттың тыныштығын сақтап,жан-жағымызға мейірім сыйлап жүрейік.

Аюдың –батырлығын,

Қоянның –жүйріктігін,

Түлкінің –әдемілігін,

Тиіннің-ақкөңілдігін,

Қасқырдың-қайсарлығын тілеймін.

Тамаша ойыны

 

-Сау болыңдар-Досвидания-Гуд бай.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білімдерін сұрақ-жауаптармен бекіту.

Күтілетін нәтиже: Жануарлардың тіршілігімен танысады.

Біледі: Жаңа сөздердің мағанасын дұрыс меңгеріп,сөйлеу барысында дұрыс пайдалануды.

Игереді: Жабайы аңдардың қоршаған ортада ерекше орны бар екенін.

Меңгереді: Жабайы аңдарға қамқоршы болуды,табиғатқа қорғаушы бо























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ