Басы
|
Ширату
жаттығуы:
«Пойыз» өлеңіне қимыл
көрсету Ал, паравоз, баста
алға, Бәрімізді басқар
да! «Пш - пш, пш - пш!»- біз
кеттік, Жүрісті біз
үдеттік. Гу - гу, гу - гу,
гуілде Қалып қойма
біріңде, «Пш - пш, пш - пш!»- біз
кеттік, Жүрісті біз
үдеттік. Топқа бөлу: жабайы және үй
жануарлары
Оқу мақсатын
хабарлау
|
Тірек
сөздер
|
Ортасы
|
Жұмбақтар: Көлеңкесінен қорқып
безектейді, Ал, оның баласын көжек,-
дейді. (Қоян) Аузы бейне, шалғы
орақ, Шөп емес, бірақ малды
орады. (Қасқыр) Өзі қу, әрі
айлакер, Жүрген жері айқай да
шу. (Түлкі) Тұмсығы ұзын
күшті, Өзі ерен
мықты. (Піл) Қара ала тоны
бар, Ол аңдардың
қыраны. Жатқанын көп
көрмейміз, Серейіп көп тұрады.
Керік - Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай
айтамыз? Жабайы
аңдар. - Олар қайда
тұрады? Олар орманда
тұрады. - Сендерге құтқарғандарың үшін рахмет айтуда,
ал сендер мен «Не бар, не жоқ»ойынын ойнайық
дейді. - Сонымен қатар аңдарды аңдар саябағынан
көруге болады. Енді, сендермен аңдар саябағындағы аңдарды көрейік.
Балалар, қараңдар, аңдар бізден қорқып тығылып
қалыпты. Түлкінің құйрығы; Қасқырдың тұмсығы; Қоянның
құлағы.
Ойын. «Ненің басы, ненің
құйрығы». - Аюдың баласы қалай атайды
екен? - Қасқырдың баласы қалай
аталады?т.б
• Балалар сендер үй жануарларын
білесіңдер ме? • Үйлеріңде қандай жануарлар
бар? • Сиыр, қой, ешкі, жылқы, түйелер жатады
екен. • Оларды неге үй жануарлары деп
атаймыз? • Себебі олар адамның көмегімен үйде
өсіріледі. • Олар немен
қоректенеді; • Шөп, жем, сумен
қоректенеді; • Түйе, жылқы, сиыр, қой туралы не
білесіңдер? • Олардың бізге берер пайдасы бар
ма? • Әрине, біз олардың сүтін, етін, жүнін
пайдаланып яғни көлік ретінде де
пайдаланамыз. Енді балалар мына тақтадағы суреттерге
қараңдаршы. Ненің суретін көріп отырмыз? Түйе, сиыр, қой, жылқы,
ешкі. Сергіту
сәті: Кәне, қай жануар қалай дыбыстайтынын айтып
жіберейікші! • Сиыр
мөңірейді; • Жылқы
кісінейді; • Түйе
боздайды; • Қой, ешкі
маңырайды.
Жануарларды қалай шақырады екенбіз, кім
айтады? • Сиырды - аухау - аухау
дейміз. • Түйені - көс - көс
дейміз. • Жылқыны - қырау - қырау
дейміз. • Қойды - пұшайт -
пұшайт • Ешкіні - шөре - шөре
дейміз. Төлдерін қалай
атаймыз? • Сиырдың баласын - бұзау
дейміз. • Түйенің баласын - бота
дейміз. • Жылқының баласын - құлын
дейміз. • Қойдың баласын - қозы
дейміз. • Ешкінің баласын - лақ
дейміз. Жұмбақтар:
1. Кішкене ғана тоны
бар, Айландырып киген тоны бар
(Қой). 2. Кезікті бір
жануар, Үстінде екі тауы бар.
(Түйе) 3. Айран берген, құрт
берген, Шелек - шелек сүт
берген. Айтыңдаршы
балалар, Бұл қандай мал кім
берген.(Сиыр) 4. Екеуі елеңдеп келеді, төртеуі төбелесіп
келеді. Ол
не?(Жылқы) Дидактикалық ойын: «Төлін
тап». (әр балаға суреттер беріледі сызық арқылы
төлдерін қосу.)
|
Жұмбақтар:
Жұмбақ
сурет
суреттер
Жұмбақтар:
суреттер
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен
оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай өтті,
қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау
жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды
ма?)
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма қандай
өзгеріс енгіздім және неге?
|
Өз сабағыңызды
талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
|