Материалдар / Ашық сабақ "Жабайы және үй жануарлары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жабайы және үй жануарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарлама бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
420
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары


Сабақ: Жаратылыстану

Мектеп: Б.Адамбаев тірек орта мектебі

Сынып: 1-сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.2.2.2 Жабайы жəне үй жануарларын ажырату


Бағалау критерийлері

Балалар ашық сұрақтарға жауап береді.

Жабайы жануарлар мен үй жануарларының ерекшеліктерін түсіндіре алады

Дескрипторлар

Жабайы аңдарды ажырата алады

Жабайы аңдардың төлдерінің атауларын меңгерді:


Тілдік мақсат


Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:


Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар:


Не себепті......деп ойлайсыз?


Ишара: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша


Алдынғы оқу:


Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар


Басы



Ширату жаттығуы:

«Пойыз» өлеңіне қимыл көрсету
Ал, паравоз, баста алға,
Бәрімізді басқар да!
«Пш - пш, пш - пш!»- біз кеттік,
Жүрісті біз үдеттік.
Гу - гу, гу - гу, гуілде
Қалып қойма біріңде,
«Пш - пш, пш - пш!»- біз кеттік,
Жүрісті біз үдеттік.
Топқа бөлу: жабайы және үй жануарлары

Оқу мақсатын хабарлау











Тірек сөздер

Ортасы














Жұмбақтар:
Көлеңкесінен қорқып безектейді,
Ал, оның баласын көжек,- дейді.
(Қоян)
Аузы бейне, шалғы орақ,
Шөп емес, бірақ малды орады.
(Қасқыр)
Өзі қу, әрі айлакер,
Жүрген жері айқай да шу.
(Түлкі)
Тұмсығы ұзын күшті,
Өзі ерен мықты.
(Піл)
Қара ала тоны бар,
Ол аңдардың қыраны.
Жатқанын көп көрмейміз,
Серейіп көп тұрады. Керік
- Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай айтамыз?
Жабайы аңдар.
- Олар қайда тұрады?
Олар орманда тұрады.
- Сендерге құтқарғандарың үшін рахмет айтуда, ал сендер мен «Не бар, не жоқ»ойынын ойнайық дейді.
- Сонымен қатар аңдарды аңдар саябағынан көруге болады. Енді, сендермен аңдар саябағындағы аңдарды көрейік. Балалар, қараңдар, аңдар бізден қорқып тығылып қалыпты.
Түлкінің құйрығы; Қасқырдың тұмсығы; Қоянның құлағы.

Ойын. «Ненің басы, ненің құйрығы».
- Аюдың баласы қалай атайды екен?
- Қасқырдың баласы қалай аталады?т.б

Балалар сендер үй жануарларын білесіңдер ме?
• Үйлеріңде қандай жануарлар бар?
• Сиыр, қой, ешкі, жылқы, түйелер жатады екен.
• Оларды неге үй жануарлары деп атаймыз?
• Себебі олар адамның көмегімен үйде өсіріледі.
• Олар немен қоректенеді;
• Шөп, жем, сумен қоректенеді;
• Түйе, жылқы, сиыр, қой туралы не білесіңдер?
• Олардың бізге берер пайдасы бар ма?
• Әрине, біз олардың сүтін, етін, жүнін пайдаланып яғни көлік ретінде де пайдаланамыз.
Енді балалар мына тақтадағы суреттерге қараңдаршы. Ненің суретін көріп отырмыз? Түйе, сиыр, қой, жылқы, ешкі.
Сергіту сәті:
Кәне, қай жануар қалай дыбыстайтынын айтып жіберейікші!
• Сиыр мөңірейді;
• Жылқы кісінейді;
• Түйе боздайды;
• Қой, ешкі маңырайды.

Жануарларды қалай шақырады екенбіз, кім айтады?
• Сиырды - аухау - аухау дейміз.
• Түйені - көс - көс дейміз.
• Жылқыны - қырау - қырау дейміз.
• Қойды - пұшайт - пұшайт
• Ешкіні - шөре - шөре дейміз.
Төлдерін қалай атаймыз?
• Сиырдың баласын - бұзау дейміз.
• Түйенің баласын - бота дейміз.
• Жылқының баласын - құлын дейміз.
• Қойдың баласын - қозы дейміз.
• Ешкінің баласын - лақ дейміз.
Жұмбақтар:

1. Кішкене ғана тоны бар,
Айландырып киген тоны бар (Қой).
2. Кезікті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар. (Түйе)
3. Айран берген, құрт берген,
Шелек - шелек сүт берген.
Айтыңдаршы балалар,
Бұл қандай мал кім берген.(Сиыр)
4. Екеуі елеңдеп келеді, төртеуі төбелесіп келеді.
Ол не?(Жылқы)
Дидактикалық ойын: «Төлін тап».
(әр балаға суреттер беріледі сызық арқылы төлдерін қосу.)

Жұмбақтар:





























Жұмбақ сурет















суреттер


























Жұмбақтар:







суреттер


Соңы



Семантикалық картамен жұмыс

Үй жануарлары






Жабайы жануарлар








Кесте,суреттер




Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1.


2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.


2.

Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?

1.


2.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!