Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
|
Сабақ: Жаратылыстану |
Мектеп: Б.Адамбаев тірек орта мектебі |
||||||||||||||||||
|
Сынып: 1-сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.2.2.2 Жабайы жəне үй жануарларын ажырату |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Балалар ашық сұрақтарға жауап береді. |
||||||||||||||||||
|
Жабайы жануарлар мен үй жануарларының ерекшеліктерін түсіндіре алады |
|||||||||||||||||||
|
Дескрипторлар |
Жабайы аңдарды ажырата алады |
||||||||||||||||||
|
Жабайы аңдардың төлдерінің атауларын меңгерді: |
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
||||||||||||||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
|||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
|||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||
|
Не себепті......деп ойлайсыз?
|
|||||||||||||||||||
|
Ишара: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша |
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
Алдынғы оқу: |
|
||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Басы |
Ширату жаттығуы: «Пойыз» өлеңіне қимыл
көрсету Оқу мақсатын хабарлау |
Тірек сөздер |
|||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жұмбақтар: Ойын. «Ненің басы, ненің
құйрығы». • Балалар сендер үй жануарларын
білесіңдер ме? Жануарларды қалай шақырады екенбіз, кім
айтады?
1. Кішкене ғана тоны
бар, |
Жұмбақтар: Жұмбақ сурет суреттер Жұмбақтар: суреттер |
|||||||||||||||||
|
Соңы |
Семантикалық картамен жұмыс
|
Кесте,суреттер
|
|||||||||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
|||||||||||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1.
2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2. Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1.
2.
|
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Жабайы және үй жануарлары
Ашық сабақ "Жабайы және үй жануарлары
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
|
Сабақ: Жаратылыстану |
Мектеп: Б.Адамбаев тірек орта мектебі |
||||||||||||||||||
|
Сынып: 1-сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.2.2.2 Жабайы жəне үй жануарларын ажырату |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Балалар ашық сұрақтарға жауап береді. |
||||||||||||||||||
|
Жабайы жануарлар мен үй жануарларының ерекшеліктерін түсіндіре алады |
|||||||||||||||||||
|
Дескрипторлар |
Жабайы аңдарды ажырата алады |
||||||||||||||||||
|
Жабайы аңдардың төлдерінің атауларын меңгерді: |
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
||||||||||||||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
|||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
|||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||
|
Не себепті......деп ойлайсыз?
|
|||||||||||||||||||
|
Ишара: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша |
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
Алдынғы оқу: |
|
||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Басы |
Ширату жаттығуы: «Пойыз» өлеңіне қимыл
көрсету Оқу мақсатын хабарлау |
Тірек сөздер |
|||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жұмбақтар: Ойын. «Ненің басы, ненің
құйрығы». • Балалар сендер үй жануарларын
білесіңдер ме? Жануарларды қалай шақырады екенбіз, кім
айтады?
1. Кішкене ғана тоны
бар, |
Жұмбақтар: Жұмбақ сурет суреттер Жұмбақтар: суреттер |
|||||||||||||||||
|
Соңы |
Семантикалық картамен жұмыс
|
Кесте,суреттер
|
|||||||||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
|||||||||||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1.
2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2. Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1.
2.
|
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













