Сабақ : | Мектеп:«Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ |
Күні: 29.11.2018 | Мұғалімнің есімі: Садуова Динара Абдыразаковна |
Сынып: 5«Д» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Тақырыбы | Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) | 5.1.2.21 Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Жай бөлшектерді натурал санға көбейту, бөлшекті бөлшекке көбейту әдісімен танысады; |
| Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: |
| Жай бөлшектерді натурал санға, бөлшекті бөлшекке көбейте алады;Көбейту алгоритмін тұжырымдай алады |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Жай бөлшектерді де, аралас сандарды да көбейте алады және оны көбейту формуласын тұжырымдайды |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
| «Жай бөлшек», «бөлшек бөлнатурал сан», «дұрыс бөлшек», «бөлшектің алымын», «бөлшектің бөлімі», «алымды алымға көбейту», «бөлімді бөлімге көбейту» |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер «жай бөлшекті натурал санға көбейту», «жай бөлшекті жай бөлшекке дегенді қалай түсінесің?», «алым мен алымның, бөлім мен бөлімнің арасында қандай арифметикалық амал қойылады?», Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
Бағалау критериийі | Жай бөлшектерді натурал санға көбейтеді;Жай бөлшекті жай бөлшекке көбейтеді;Жай бөлшектерді көбейтудің қасиеттерін біледі |
Дескриптор | Жай бөлшектерді натурал сандарға көбейтеді;Жай бөлшекті жай бөлшекке көбейтеді; |
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік Ел» Жалпы ұлттық идеясы арқылы - «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығында - жеңіл тапсырмадан күрделі тапсырмаға өтуде жұмыстың ең маңызды шарттарын қамтуды білетін, білімін толықтырып, жақсартып тұрақты өсуіп отыратын шығармашылықпен жұмыс атқаратын тұлғаны қалыптастыру |
Алдыңғы оқу | 5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы | Сәлемдесіп, оқушыларды түгендеу, психологиялық ахуал арқылы сабаққа назарын аудару «Миға шабуыл» әдісі ақылы сұрақ жауап1. Жай бөлшек дегеніміз не?2. Дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек 3. Жай бөлшектерді қалай азайтамыз?4. Жай бөлшектерге мысал келтіреміз...5. Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз?
Кері байланыс: (проблемалық сұрақ)Мына жай бөлшекті қосқанда не байқап тұрмыз
Ал енді осы жердегі натурал санды жай бөлшек түрінде қалай жазамыз.
Жарайсыңдар, біз қосуымызды неге айналдырдық?Ал енді бүгінгі біздің тақырыбымыз «Жай сандарды көбейту» деп аталады екен. |
Сұрақ-жауап
Слайд
|
Ортасы | Сабақтың тақырыбын хабарлап, мақсатымен таныстыру
1 тапсырма Ауызша есептеу
Кері байланыс: Оқушылар өз-өздерін бағалайды
Дескриптор: - жай бөлшекті натурал санға көбейту;- жай бөлшекті жай бөлшекке көбейту;
2-тапсырма«Ойлан-жұптас-бөліс» (жұптық жұмыс).
Кері байланыс: Тапсырманы орындап болғаннан кейін топтар бір-бірінің жұмыстарын тексереді. Қорытынды айтады.Дескриптор: -жай бөлшектерді уақытты есепке ала отырып көбейту;
3 тапсырма «Домино» әдісі. (топтық жұмыс) Қағаз қиындылары домино пішіндес қиылып, ортасынан қаламмен сызылады. Топтағы бірінші оқушы оң жақ бөлігіне жай бөлшектерді көбейтуге байланысты есеп жазады, келесі оқушы келесі домино парақшасының сол жағына сол сұрақтың жауабын жазып, оң жағына өз есебін береді, тиісінше келесі оқушы өз доминосына осындай жазба қалдырады.Барлық топ өз доминоларын жасап болған соң, араластырып, көршілес топқа домино қиындыларын құрастыруға ұсынады. Әрі жылдам, әрі дұрыс құрастырған топ жеңіске жетеді.Кері байланыс: «Жапондық бағалау» О-О-О- тамаша, керемет М-М-М- ойлану керекДескриптор: - жай бөлшектерді көбейтуге мысалдар құрастырады;- жай бөлшекті көбейтуге құрастырылған есептерді шешеді |
Слайд
Таратпа
таратпа
|
Аяқталуы | Дәптермен жұмыс Тақтаға 4 оқушы шығып, есептерді шығарады, қалған оқушылар дәптерге жазадыКері байланыс: Оқушылар жауабын слайд арқылы тексереді. Қорытынды айтады.Дескриптор: Жай бөлшектерді ережеге сүйеніп, көбейтеді
Қорытындылау«Қосу, алу, қызықты»Мен үшін құнды болған мәлімет ----------------Сәтсіз болған нәрсе --------------------------------------- Мен үшін қызық болды ----------------------------------
Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы өздерінің реттік номеріне стикер жабыстырадыЖасыл – жақсыСары – ескертуҚызыл- қате пікір
Үйге тапсырма. №576 |
Оқулық |