Материалдар / Ашық сабақ Жай бөлшектерді қосу және азайту 5 сынып

Ашық сабақ Жай бөлшектерді қосу және азайту 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған жоспар, математика мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
472
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану Мектеп:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбыЖай бөлшектерді косу және азайту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың оқыту мақсатыБарлық оқушылар: Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады және азайтады.Оқушылардың басым бөлігі: Бөлшектердің бөлімдері өзара жай сандар болғанда, бөлшектердің ортақ бөлімі бөлімдерінің көбейтіндісі болатын қасиеттерін қолданады.Кейбір оқушылар: Бөлшектердің бөлімдері әртүрлі болса және өзара жай сан болмаған жағдайда, бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, бөлшектерді қосады және азайтады.
Бағалау критерийі-Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосуды және азайтуды қолдана алады-Бөлімдері өзара жай сан болғанда, жай бөлшектерді қосуды және азайтуды қолдана алады-Бөлімдері әртүрлі болғанда, өзара жай сан болмағанда ең кіші ортақ бөлімге келтіру арқылы жай бөлшектерді қосуды және азайтуды қолдана алады
Тілдік мақсаттарТілдік дағды:- Бөлімдері бірдей бөлшектер - Бөлімдері әртүрлі бөлшектер


Терминология:
  • Өзара жай сан
  • Ең кіші ортақ бөлгіштер;
  • Бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі
  • Құндылықтарға баулуЕңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу.
    Пәнаралық байланысинформатика
    АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақтада үй тапсырмасын тексеруде, жай бөлшектерді қосуда және азайтуда тапсырмалар беруде қажет болады
    Алдыңғы білім-сандардың бөлінгіштік белгілері; -жай сан, құрама сандарды ажырата алады;-құрама сандарды көбейткіштерге жіктей алады. -ЕҮОБ, ЕКОЕ табады-жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы0 – 5



    1.Ұйымдастыру: а) Оқушылармен амандасуә) Сыныпты топқа бөлу«Шаттық шеңбер» әдісін қолданып бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп, ынтымақтастық орнатамын. «Қағаз қиындылары» арқылы топқа бөлемін. Бірнеше формула жазылған қағаздардың әрқайсысын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша кесіп, оларды араластырып, оқушыларға таратып беремін. Оқушылар қиықтардан формула құрастырып, анықтамасын айтады, сол бойынша топ құрайды.б) үй тапсырмасын тексеру (интербелсінді тақтада үй тапсырмасы жауаптарымен көрсетіледі, оқушылар «Көршіңді тексер» әдісімен дәптерлерін алмастыру арқылы бірін-бірі тексереді, «+», «-» белгілерін қояды.)
  • 4) 
  •  5) 
  •  6)




  • Сабақтың ортасы5-10































    10-30

































































    30-34





































    2. «Ой қозғау» қайталау сұрақтарыІ топқа1. Бөлімдері бірдей бөлщектерді қосу үшін...2. Қосудың жалпы түрінде жазу... 3.Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді азайту үшін...

    ІІ топқа1.Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту үшін...2.Азайтудың жалпы түрінде жазу...3.Жай бөлшектеді қосу кезінде шыққан бөлшек бұрыс болса...

    ІІІ топқа1.Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектері қосу үшін...2.Жай бөлшектеді азайту кезенде шыққан бөлшек бұрыс болса...3. Жай бөлшектерді қосу кезінде қосу және азайту кезінде шыққан бөлшекқысқартылатын болса...



    «Ойлан-жұптас-бөліс» тәсілі.

    Оқулықпен жұмыс. Саралауға тапсырмалар. (топ жетекшілері тексереді)





    Дескриптор



    «Кім жылдам

    Үлестірмелі қағаздар





































    5-сынып оқулығы, Алдамұратова Т.А.Байшоланов Е.С.



















































    Интербелсенді тақта























    Аяқталуы35-406. Кері байланыс. Смайликтер арқылыТақтада көрсетілген сәйкес бағанға стикер жабыстырады (аттарын жазып, өздерінің сабақты қалай түсінгенін немесе көңіл-күй деңгейін білдіреді).

    Интербелсенді тақтадағы смайликтер сызбасы
    Келесі сабаққа тапсырма505, 512

    Саралау:Ресурстарды оқулықтан ұсынамын;Оқу материалының көлемі бойынша тапсырмаларды сараптаймын;Барлық оқушылар бөлімдері бірдей және әртүрлі жай бөлшектерді қосады, азайтады, бірақ кейбір оқушы есептегенде қателеседі, сол себепті ол оқушыларға әрбір қадамды түсінуге көмектесемін;Кейбір оқушылар есептің шешімін тез табады, мұндай оқушыларға қиындығы жоғары есептерден тапсырма беремін;

    Бағалау:Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын. Ол үшін берілген деңгейлік тапсырмаға бағалау критериі мен дескрипторлар құрастырып, смайликтер беріп отырамын.



    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды;Жұмыс барысында олар жазатын (қаламсап) құралдарды пайдаланады; Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды;Оқу-құралдарын тек қажетті жағдайда ғана пайдаланады.










    Сабақ бойынша рефлексия











    Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
    Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ