Материалдар / Ашық сабақ "Жалаң және жайылма сөйлем" 108-114 жаттығулар.

Ашық сабақ "Жалаң және жайылма сөйлем" 108-114 жаттығулар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар бастауыш сынып мұғалімдеріне ұсынылады. Талапқа сай жасалды. Жаңа әдіс - тәсілдер қарастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2018
284
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:___________________________

Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем. 108-114 жаттығулар.Мектеп:№1о.мПән:қазақ тілі
Күні:7.12.2017жМұғалім:Кабзиева Б.К
Сынып:3 «А»Қатысқан:25Қатыпағандар:1
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттарОқушылардың сөйлем, сөйлем мүшелері, олардың байланысы туралы білімдерін нығайту; Жалаң және жайылма сөйлемдерді сөйлем ішінен табу арқылы сұрақ қоюға үйрету және оларды ажырата білуге үйрету.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар білуге тиісті:Жаңа білім мазмұнын


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс


Кейбір оқушылар білуге тиіс:Қосымша тапсырмаларды орындайды
Жоспар
ЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңі«Cәлем сөздің анасы»Армысың асыл дос,Армысыз ардақты мұғалім,Армысыңдар сыныптастарБүгінгі күнге сәттілік. Топқа бөлу. 1-топ:Сөйлем. 2-топ:Бастауыш. 3-топ:Баяндауыш. 4-топ:Тұрлаусыз мүшеТоп басшыларын сайлау. Топ ережесін еске түсіру.Эпиграф: «Сендердің білімдерің – ол сендердің еңбектеріңнің нәтижесі. Сендер өздігінен білім алуға неғұрлым көбірек еңбектенсеңдер, соғұрлым көбірек білетін боласыңдар». Н.Ә.Назарбаев Сабақтың ұстанымы.Үй тапсырмасы. 104-жатығу.Сөйлемдерді оқып, сөйлем мүшесіне талдау.«Қайталау білім – шыңы»Әр топ өз атына сәйкес топтық жұмыс жасайды.«Топтастыру» әдісі.1-топ:Сөйлем туралы не білеміз?2-топ:Бастауыштың ережесі және сұрақтары, мысалдармен дәлелдеу.3-топ:Баяндауыштың ережесін сұрақтарын мысалдармен дәлелдеп көрсету.4-топ:Тұрлаусыз мүше туралы не білесіңдер және мысалдар келтіріп дәлелдеу.Қызығушылықты ояту «Мюнстенберг әдісі» Бүгінгі сабақ тақырыбын табу1-топ:хғқмьфднжалаңдшивтюб лқөсаукжэхъхвакрмндтцр2-топ:тіолчвстбижәнелғанөһкал ыфэхстацврктіцхътфаьийж3-топ:мпркткжайылмаалықклхю неһәнтрялқгүвьтғдвкнчхьж4-топ:андрнквлнғсөйлемнйцкьаъ Еенгхгнигрдңбтилршцйнг «Жалаң және жайылма сөйлем»Таныстырылым

Ортасы

Жаңа сабақ108-жаттығу.Электронды оқулық.1.Сөйлемдерді оқы. Ауызша.2.Екі бағандағы сөйлемдерді салыстырып, бір-бірінен қандай айырмашылығы барын айтып көр.109-жаттығу. Топпен жұмыс. Тақтада орындау.Жайылма сөйлемдерді оқы.Жайылма сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда.Алғашқы екі сөйлемдегі сөздердің байланысын тап.110-жаттығу.Топпен жұмыс.Берілген сызба бойынша сөйлем құрау.1-топ:____________ =========.2-топ:____________ ~~~~~~~~ =======.3-топ:____________ ~~~~~~~~ ~~~~~~~~ =======.4-топ:____________ ~~~~~~ ~~~~~~ ~~~~~~ ======.Жазған сөйлемдерің жай сөйлемнің қай түрі екенін айт.111-жаттығу. Жұппен жұмысЖұмбақты оқып, жатқа жазу.Жұбымен тексеру.Жай сөйлемнің түрлерін ажырату.Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен көрсету.Электронды оқулық.Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт.
Сергіту сәтіВидеоролик «Қызыл өрік» Сергіту жаттығуыИнтербелсенді тақта.
Аяқталуы 114-жаттығу.АуызшаЖай сөйлем туралы біліміңді пайдаланып, жағдаяттан шығып көр.Топтарға жағдаят жазылған парақшаларды тарату.1-топ: Жағдаятты оқиды.2-топ: Мәліктің айтқанымен келісесің бе? Дәлелде.3-топ: Тұрлаулы мүшелерді табу. Дәлелдеу.4-топ: Тұрлаулы мүшелерді табу.Неліктен?Топтық жұмысІ топ: Жалаң сөйлем бойынша кластер құрау.ІІ топ: «Ішіне және сыртына» әдісі. Жалаң және жайылма сөйлемдер, сөз тіркестері, сөздер.ІІІ.топ: Жалаң және жайылма сөйлем бойынша «Венндиаграмма» жасау әдісі.ІҮ топ: Жайылма сөйлем бойынша кластер құрау.Берілген тапсырманы орындайды. Постер
Үйге тапсырма: 113- жаттығу, ережені жаттау.
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсету.Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайшажоспарлайсыз?Бағалау. Топ басшылары бағалайды.«5» — 1- 4 толық; «4» — 1- 3 толық; «3» — 1- 2 толық

Бағалау парағы
Рефлексия

Кері байланыс.Тілек білдірсеңіздер «Тек бір ғана сөз» әдісі бойынша стикерде.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ