Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Жануарлар экологиясы

    Сабақтың мақсаты:

    Білімділік: Жануарлар әлемінің сан алуандығы, тіршілігі, оларды қорғау туралы түсініктерін пысықтап, меңгерген білімдерін тиянақтау.

    Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын , ойлау және есте сақтау қабілетін, дүниетанымдарын, логикалық ой-өрісін дамыту. Бейнефильм, слайд көрсетілімдерін , ойын түрлерін пайдаланып үйірме жұмысына қызығушылығын арттыру.

    Тәрбиелік: Табиғатты жан-жануарларды қорғауға тәрбиелеу.

    Сабақтың түрі: қайталау сабағы

    Сабақтың әдісі: топтық жұмыс «Бақытты сәт» ойыны (Модульдік технология)

    1.Слайд көрсетілімі.

    2.Бейнефильм.

    3.Жануарлардың суреті.

    Сабақтың жоспары:

    1гейм «Бой сергіту»

    2гейм «Бөшкеден шыққан басқатырғылар»

    3гейм «Жұмбақтас»

    4гейм «Көсемдікке ұмтылу»

    5гейм «Танымдық бейнефильм»

    6гейм «Тапқыр болсаң тауып көр»

    7гейм «Адасқан әріптер»

    8гейм «Ой-толғаныс»

    Қорытынды.

    Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Кіріспе. Біз «Жануарлар экологиясы» тарауын аяқтадық. Яғни, жануарлардың алуан түрлілігі, маңызы тіршілік ету сипаты, мекен ету ортасы, оларды қорғау, Қызыл кітапқа енген жануарлар туралы оқыдық. Бүгін өткен тақырыптарды қорытындылаймыз. Сабақ «Бақытты сәт» ойыны түрінде өтеді. Екі топқа бөлінеміз Ақбөкен және Ақ тырна.

    1гейм «Бой сергіту» Әр топқа 10 сұрақтан беріледі.

    Ақбөкен тобына сұрақтар:

    1. Дүние жүзінде жануарлардың қанша түрі бар деп есептеледі? (2 млн-нан астам)

    2. Зоология ғылымының негізін салған кім? (Атистотель)

    3. Төрт түлік малды ата. (түйе, жылқы, сиыр, қой-ешкі)

    4. Мекен ету ортасы дегеніміз не? (Жануарлардың қоректеніп, ұрпағын өрбітетін аймағы)

    5. Ең алғаш рет халықаралық Қызыл кітап қашан шықты? (1966ж.)

    6. Қызыл кітапқа енген түрлер қандай категорияға бөлінеді? (А,Б)

    7. «А» категориясы дегеніміз не? (Жойылып кету қаупі төнген түрлер)

    8. Қазақстанда неше қорық бар? (10)

    9. Ақтөбе облысында құстардың қанша түрі Қызыл кітапқа енгізілген?

    (35 түрі )

    10. Ақтөбе облысында қандай қорықша немесе резерват жұмыс істейді? (Ырғыз-Торғай резерваты)

    Ақ тырна тобына сұрақтар:

    1. Жануарлардың негізгі мекен ету ортасын ата. (құрлық, топырақ, су)

    2. Құстар мен жануарлардың өсімдіктер үшін пайдасы қандай? (Олар өсімдіктердің тұқымын таратады)

    3. Қазақстанның тұңғыш Қызыл кітабы қашан шықты? (1978ж.)

    4. «Б» категориясы дегеніміз не? (Сирек кездесетін түрлер)

    5. Облысымызда кең тараған құстарды ата. (қаз, үйрек, қасқалдақ, балықшы, құр)

    6. Ақтөбе облысында сүтқоректілердің қанша түрі Қазақстанның

    Қызыл кітабына енгізілген?(10 түрі)

    7.Қазақстандағы қорықтарды ата. (Ақсу-Жабағылы,Наурызым, Қорғалжың, Үстірт, Барсакелмес, Алматы, Алакөл, Батыс Алтай, Марқакөл, Қаратау)

    8. Қазақстанда неше қорықша бар? (65)

    9. Ырғыз-Торғай резерваты қашан құрылған? (1968ж)

    10. Ырғыз-Торғай резерватының негізгі мақсаты қандай? (Ақбөкендерді көбейту)

    2гейм «Бөшкеден шыққан басқатырғылар»

    1.Кілемнің түрлеріндей жүндері бар,

    Айбатты жан шыдамас үндері бар. (жолбарыс)

    2.Үстінен тоны түспеген,

    Сонда да араз қыспенен. (аю)

    3.Тікірейіп құлағы,

    Менен бұрын тұрады.

    Бойын жазып керіліп,

    Беті-қолын жуады. (мысық)

    4.Қанаты бар ұшпайды,

    Жұрт айламен ұстайды. (балық)

    5.Таусылама, қараңдар,

    Табиғаттың қызығы?

    Суық жақтағы жануар-

    Бұтақ-бұтақ мүйізі. (бұғы)

    6.Санай алмай шаршадым-

    Найзасы бар қанша мың.

    Батыр емес бірақ та,

    Қашып жүрер жыраққа. (кірпі)

    7.Тастамайды бір елі,

    Үйін сүйреп жүреді. (тасбақа)

    8.Білесің мекен даласын,

    Бірден тауып аласың.

    Салып алып дорбаға,

    Жүреді ылғи баласын. (кенгуру)

    9.Орманда сайрайды,

    Сайраудан талмайды. (бұлбұл)

    10.Кезікті бір жануар,

    Үстінде екі тауы бар. (Түйе)

    3гейм «Жұмбақтас»

    1.Бір түлкі қарны ашып келе жатса аспандағы қаздарға көзі түсіпті. Қаздардың нешеу екенін білмей дал болыпты. Сіздерден көмек сұрайды. (22 қаз)

    2.Әсем қызыл іңірде тауықтарға жем шашып, қояндарға шөп бергенде аяқтарын санады. Барлығы 64 екен. Сонда қанша қоян, қанша тауық бар? ( 10 қоян, 12тауық; 8қоян, 16тауық; 12қоян, 8тауық;)

    4гейм «Көсемдікке ұмтылу». Сұрақтар мен жауаптар бөлек-бөлек кеспе қағаздарға жазылады. Сұрақтың дұрыс жауабын тауып алу керек.

    1.Жем, Ойыл өзендерінің аралығында мекендейтін, мойнында ақ-қара қауырсындардан түзілген “жағасы” бар Қызыл кітапқа енген құс (Жорға дуадақ )

    2.Байғанин ауданын мекендейтін Қызыл кітапқа енген жануар. (Қарақұйрық )

    3.Өлкеміздің шығысында кездесетін жер астында тіршілік етуге бейімделген, көзінің орнын түк басқан Қызыл кітапқа енген тышқан.(Алып соқыртышқан )

    4.Елек,Қарғалы өзендерінің аңғарын мекендейтін,денесі ұзынша келген салмағы 500 граммдай Қызыл кітапқа енген аң. (Қара күзен)

    5гейм «Танымдық бейнефильм». Бейнефильмді көріп, ондағы жануарларды есте сақтап, дәптерлеріне жазады. (ақбөкен, арқар, аю, барыс, бұғы, елік, тазы ит, қасқыр, кірпі, қоян, құндыз, сілеусін, сиыр, суыр, түйе, түлкі, керқұлан)

    6гейм «Тапқыр болсаң тауып көр». Қызыл кітапқа енген жануарлардың қиылған суреттерін құрастырып атын табу. (ақбөкен,қарақұйрық,қара күзен, қоқиқаз,ақ тырна,бүркіт)

    7гейм «Адасқан әріптер» әріптерді дұрыс орналастырғанда табиғатты қорғаудың ерекше жолдарын оқуға болады.

    С

    и

    р

    к

    е

    *

    к

    е

    з

    -

    е

    с

    е

    д

    т

    і

    н

    *

    ж

    а-

    н

    у

    а

    р

    р

    а

    л

    д

    ы

    *

    с

    а

    қ

    т

    а

    п

    *

    қ

    а

    -

    л

    у

    ң

    ы

    д

    *

    б

    і

    р

    -

    д

    е

    н

    -

    р

    і

    б

    *

    ж

    о-

    л

    ы

    -

    қ

    о

    р

    қ

    ы

    т

    а

    р

    *

    м

    е

    н

    *

    қ

    о

    р

    ы

    қ

    а

    ш

    р

    а

    л

    *

    ұ

    й

    ы

    м

    с

    а

    д

    т

    ы

    р

    у

    *

    *

    Сирек кездесетін жануарларды сақтап қалудың бірден-бір жолы қорықтар мен қорықшалар ұйымдастыру.

    Қ

    ы

    з

    л

    ы

    *

    к

    і

    т

    а

    п

    *

    д

    е

    г

    е

    і

    н

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мамбетниязова Жемисгуль Карагуловна
    07 Ақпан 2022
    1730
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Жануарлар экологиясы" 6 класс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Жануарлар экологиясы" 6 класс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ: "Жануарлар экологиясы" тақырыбындағы 6 сыныпқа арналған ашық сабақ. "Экоәлем" үйірмесі, экология бағыты
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Жануарлар экологиясы

    Сабақтың мақсаты:

    Білімділік: Жануарлар әлемінің сан алуандығы, тіршілігі, оларды қорғау туралы түсініктерін пысықтап, меңгерген білімдерін тиянақтау.

    Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын , ойлау және есте сақтау қабілетін, дүниетанымдарын, логикалық ой-өрісін дамыту. Бейнефильм, слайд көрсетілімдерін , ойын түрлерін пайдаланып үйірме жұмысына қызығушылығын арттыру.

    Тәрбиелік: Табиғатты жан-жануарларды қорғауға тәрбиелеу.

    Сабақтың түрі: қайталау сабағы

    Сабақтың әдісі: топтық жұмыс «Бақытты сәт» ойыны (Модульдік технология)

    1.Слайд көрсетілімі.

    2.Бейнефильм.

    3.Жануарлардың суреті.

    Сабақтың жоспары:

    1гейм «Бой сергіту»

    2гейм «Бөшкеден шыққан басқатырғылар»

    3гейм «Жұмбақтас»

    4гейм «Көсемдікке ұмтылу»

    5гейм «Танымдық бейнефильм»

    6гейм «Тапқыр болсаң тауып көр»

    7гейм «Адасқан әріптер»

    8гейм «Ой-толғаныс»

    Қорытынды.

    Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Кіріспе. Біз «Жануарлар экологиясы» тарауын аяқтадық. Яғни, жануарлардың алуан түрлілігі, маңызы тіршілік ету сипаты, мекен ету ортасы, оларды қорғау, Қызыл кітапқа енген жануарлар туралы оқыдық. Бүгін өткен тақырыптарды қорытындылаймыз. Сабақ «Бақытты сәт» ойыны түрінде өтеді. Екі топқа бөлінеміз Ақбөкен және Ақ тырна.

    1гейм «Бой сергіту» Әр топқа 10 сұрақтан беріледі.

    Ақбөкен тобына сұрақтар:

    1. Дүние жүзінде жануарлардың қанша түрі бар деп есептеледі? (2 млн-нан астам)

    2. Зоология ғылымының негізін салған кім? (Атистотель)

    3. Төрт түлік малды ата. (түйе, жылқы, сиыр, қой-ешкі)

    4. Мекен ету ортасы дегеніміз не? (Жануарлардың қоректеніп, ұрпағын өрбітетін аймағы)

    5. Ең алғаш рет халықаралық Қызыл кітап қашан шықты? (1966ж.)

    6. Қызыл кітапқа енген түрлер қандай категорияға бөлінеді? (А,Б)

    7. «А» категориясы дегеніміз не? (Жойылып кету қаупі төнген түрлер)

    8. Қазақстанда неше қорық бар? (10)

    9. Ақтөбе облысында құстардың қанша түрі Қызыл кітапқа енгізілген?

    (35 түрі )

    10. Ақтөбе облысында қандай қорықша немесе резерват жұмыс істейді? (Ырғыз-Торғай резерваты)

    Ақ тырна тобына сұрақтар:

    1. Жануарлардың негізгі мекен ету ортасын ата. (құрлық, топырақ, су)

    2. Құстар мен жануарлардың өсімдіктер үшін пайдасы қандай? (Олар өсімдіктердің тұқымын таратады)

    3. Қазақстанның тұңғыш Қызыл кітабы қашан шықты? (1978ж.)

    4. «Б» категориясы дегеніміз не? (Сирек кездесетін түрлер)

    5. Облысымызда кең тараған құстарды ата. (қаз, үйрек, қасқалдақ, балықшы, құр)

    6. Ақтөбе облысында сүтқоректілердің қанша түрі Қазақстанның

    Қызыл кітабына енгізілген?(10 түрі)

    7.Қазақстандағы қорықтарды ата. (Ақсу-Жабағылы,Наурызым, Қорғалжың, Үстірт, Барсакелмес, Алматы, Алакөл, Батыс Алтай, Марқакөл, Қаратау)

    8. Қазақстанда неше қорықша бар? (65)

    9. Ырғыз-Торғай резерваты қашан құрылған? (1968ж)

    10. Ырғыз-Торғай резерватының негізгі мақсаты қандай? (Ақбөкендерді көбейту)

    2гейм «Бөшкеден шыққан басқатырғылар»

    1.Кілемнің түрлеріндей жүндері бар,

    Айбатты жан шыдамас үндері бар. (жолбарыс)

    2.Үстінен тоны түспеген,

    Сонда да араз қыспенен. (аю)

    3.Тікірейіп құлағы,

    Менен бұрын тұрады.

    Бойын жазып керіліп,

    Беті-қолын жуады. (мысық)

    4.Қанаты бар ұшпайды,

    Жұрт айламен ұстайды. (балық)

    5.Таусылама, қараңдар,

    Табиғаттың қызығы?

    Суық жақтағы жануар-

    Бұтақ-бұтақ мүйізі. (бұғы)

    6.Санай алмай шаршадым-

    Найзасы бар қанша мың.

    Батыр емес бірақ та,

    Қашып жүрер жыраққа. (кірпі)

    7.Тастамайды бір елі,

    Үйін сүйреп жүреді. (тасбақа)

    8.Білесің мекен даласын,

    Бірден тауып аласың.

    Салып алып дорбаға,

    Жүреді ылғи баласын. (кенгуру)

    9.Орманда сайрайды,

    Сайраудан талмайды. (бұлбұл)

    10.Кезікті бір жануар,

    Үстінде екі тауы бар. (Түйе)

    3гейм «Жұмбақтас»

    1.Бір түлкі қарны ашып келе жатса аспандағы қаздарға көзі түсіпті. Қаздардың нешеу екенін білмей дал болыпты. Сіздерден көмек сұрайды. (22 қаз)

    2.Әсем қызыл іңірде тауықтарға жем шашып, қояндарға шөп бергенде аяқтарын санады. Барлығы 64 екен. Сонда қанша қоян, қанша тауық бар? ( 10 қоян, 12тауық; 8қоян, 16тауық; 12қоян, 8тауық;)

    4гейм «Көсемдікке ұмтылу». Сұрақтар мен жауаптар бөлек-бөлек кеспе қағаздарға жазылады. Сұрақтың дұрыс жауабын тауып алу керек.

    1.Жем, Ойыл өзендерінің аралығында мекендейтін, мойнында ақ-қара қауырсындардан түзілген “жағасы” бар Қызыл кітапқа енген құс (Жорға дуадақ )

    2.Байғанин ауданын мекендейтін Қызыл кітапқа енген жануар. (Қарақұйрық )

    3.Өлкеміздің шығысында кездесетін жер астында тіршілік етуге бейімделген, көзінің орнын түк басқан Қызыл кітапқа енген тышқан.(Алып соқыртышқан )

    4.Елек,Қарғалы өзендерінің аңғарын мекендейтін,денесі ұзынша келген салмағы 500 граммдай Қызыл кітапқа енген аң. (Қара күзен)

    5гейм «Танымдық бейнефильм». Бейнефильмді көріп, ондағы жануарларды есте сақтап, дәптерлеріне жазады. (ақбөкен, арқар, аю, барыс, бұғы, елік, тазы ит, қасқыр, кірпі, қоян, құндыз, сілеусін, сиыр, суыр, түйе, түлкі, керқұлан)

    6гейм «Тапқыр болсаң тауып көр». Қызыл кітапқа енген жануарлардың қиылған суреттерін құрастырып атын табу. (ақбөкен,қарақұйрық,қара күзен, қоқиқаз,ақ тырна,бүркіт)

    7гейм «Адасқан әріптер» әріптерді дұрыс орналастырғанда табиғатты қорғаудың ерекше жолдарын оқуға болады.

    С

    и

    р

    к

    е

    *

    к

    е

    з

    -

    е

    с

    е

    д

    т

    і

    н

    *

    ж

    а-

    н

    у

    а

    р

    р

    а

    л

    д

    ы

    *

    с

    а

    қ

    т

    а

    п

    *

    қ

    а

    -

    л

    у

    ң

    ы

    д

    *

    б

    і

    р

    -

    д

    е

    н

    -

    р

    і

    б

    *

    ж

    о-

    л

    ы

    -

    қ

    о

    р

    қ

    ы

    т

    а

    р

    *

    м

    е

    н

    *

    қ

    о

    р

    ы

    қ

    а

    ш

    р

    а

    л

    *

    ұ

    й

    ы

    м

    с

    а

    д

    т

    ы

    р

    у

    *

    *

    Сирек кездесетін жануарларды сақтап қалудың бірден-бір жолы қорықтар мен қорықшалар ұйымдастыру.

    Қ

    ы

    з

    л

    ы

    *

    к

    і

    т

    а

    п

    *

    д

    е

    г

    е

    і

    н

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Экология Ашық сабақ 6 сынып
    07.02.2022
    1730
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мамбетниязова Жемисгуль Карагуловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации