Қызығушылығын
ояту.
Мағынаны
тану
Жануарлар тірі азаға жатады,
өйткені олар көп жағдайда бізге ұқсас. Ал біз тірі жанбыз!
Қорытынды
|
-
Ширату
жаттығуы.
Армысыз Алтын
Күн!
Армысыз Жер
АНА!
Армысыз
Достарым,
Сіздерді көріп
қуанам
Жылуыма жылу
қос
Міне менің
алақаным /алақандарымызды бір-бірімізге
қосып жылуымызды сездіреміз/
«Қуанышты
күн». Мен үшін бүгін қуанышты күн,
өйткені күн бізге жылуын шашып тұр.........т.с.с
жалғастырады.
Геометриялық фигуралар арқылы
2 топқа бөлемін.
-
Үй жұмысын
тексеру « Ыстық
орындық»
Өсімдіктерге қалай күтім қажет
? Өсімдіктерге не қажет? /жылу,
жарық, су, ауа/
Жаңа сабаққа
кіріспе
Суреттерді топқа бөл. Қандай
топтар шықты ?
аққу құлан
итмұрын
түймедақ түйе
қарағаш
Ой
қозғау.
-Жануарлар мен өсімдіктердің
қандай ұқсастығы бар?
- Оларды неліктен тірі ағзаға
жатқызамыз?
-
Жаңа
білім
Ширату
жаттығуы. « Бұл үйде кім
тұрады?»
Бір бала сыртқа шығады.
Балалар сиырдың дауысына салады. Бала қандай жануар екенін тауып
алуы керек. Тауып алса басқа бала шығады.
-
Үштілділік
Жануарлар- животные-
animals
-
Бейнеролик
«Балапан және оның
достары»
Жануарлар- тірі ағзалар
түрі.
Әлемде алуан түрлі жануарлар
бар. Олар да өсімдіктер сияқты тірі ағзаға
жатады.
Жүруге, өсуге, тыныс алуға,
қоректенуге , көбеюге, бейім тіршілік
иесі
5. Жұппен жұмыс. Кел,
анықтайық!
Анықтау мазмұнын ашатын
сұрақтар: - Суретке қарап өсімдіктер мен
жануарлардың үш ұқсастығын анықта
/мысық-өсімдік/
Ширату жаттығуы
«Репортер»
Тақырыбы: «Жануарлар
әлемі»
1 жұп-
хабарлама
2
жұп-интервью
3 жұп-
диаграмма
4 жұп-
репортаж
5 жұп-
пікір
Оқу
мақсаты
|
Критерий:
|
Дескрипторлар
|
Білу,
түсіну
Анализ
|
Жануарлар мен өсімдіктер
туралы мәлімет жинақтайды
Тірі табиғаттың
ерекшеліктерін анықтайды
|
Жануарлар мен өсімдіктер
туралы ақпарат пен жұмыс жасау
Тірі табиғаттың ұқсастығы
мен айырмашылығын талқылайды,
зерттейді
|
Ойлан! Жануарларға белсенді
қозғалыс не үшін қажет, ал өсімдіктерге неге қажет
емес
-
Глоссариймен
жұмыс
Барлық оқушылар оқиды,
дәптерлеріне жазады
Жануарлар - тірі ағзалардың түрі.
Жүруге, өсуге, тыныс алуға, қоректенуге көбеюге бейім тіршілік
иесі
Есте
сақта!
Жануарлар-бұл тірі ағзалар.
Олар тыныс алады, өседі, қозғалады, тыныс алады және
көбейеді.
-
Үштілділік
Қоректену- питаться- to
eat
Қозғалады- передвигаются-
move
Көбейеді-размножаются-
reproduce
Топпен жұмыс /зерттеу
жүргізу/
Постер
«Ауладан қандай тіршілік
иелерін көруге болады?»
Үйге
тапсырма/зерттеушілік/
Бір үй жануарына сипаттама
жазып келу, шағын эссе жазу
Жеке жұмыс. Семантикалық
карта
|
Бота
|
Лақ
|
То
рай
|
Құ
лын
|
Бұ
зау
|
Қозы
|
Мар
ғау
|
Күшік
|
Сиыр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қой
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жылқы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ешкі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шошқа
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Түйе
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ит
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мысық
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кері
байланыс
«Мен –саған, сен-
маған»
Оқушылар бір-біріне тақырып
бойынша сұрақтар береді
-
Бүгін сабақта қандай жұмыс
жасадық?
-
Көңіл күйлеріңіз
қандай?
-
Не
білдік?
-
Не білгің
келеді?
-
Жануарлар неге тірі ағзаға
жатады?
-
Өсімдікпен айырмашылығы
қандай?
-
Сабақта не қызықты
болды
|
АКТ
Слайд
№1
Геометриялық
фигуралар
Орындық
АКТ слайд
№2
Суреттер
Қ/б –
«Смайлик»
АКТ слайд
№3
Қ/б-
«Смайлик»
АКТ
слайд№4
Бейнеролик
«Жануарлар»
П/б
дүниетану
АКТ
слайд№4
сурет
қағаз, кітапшалар,
журнал/өсімдік, жануар/
АКТ
слайд№5
Ереже, жұп
тапсырмалары
П/б
–дүниетану
Қ/б-
«Смайлик»
АКТ слайд
№6
Дәптер,
Қ/б-
«Смайлик»
АКТ слайд
№7
Аудио
/тыңдалым
–айтылым/
Суреттер, клей, қайшы,
қағаз
АКТ
слайд
Қ/б-«Смайлик»
АКТ слайд
№8
Суреттер
Қ/б-
«Смайлик»
Қ/б –
«Смайлик»
5- 6 смайлик жинаған
балаға
3-4-
1-2-
|