Материалдар / Ашық сабақ "Жануарлар-тірі ағзалар" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жануарлар-тірі ағзалар" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ 1 сынып жаңартылған бағдарлама бойынша өткізілген.Жаңа пән-жаратылыстану. Бұл сабақта оқушылар жануарлардың алуан түрлілігі туралы,олардың өсімдіктер сияқты тірі ағзаға жататыны жайлы білді.яғни,олардың жүруге,өсуге,тыныс алуға,қоректенуге,көбеюге,бейім тіршілік иесі екенін білді.Жұппен жұмыс істеу арқылы суретпен қарапайым түсінік қалыптастырды.Жаңа сабақта жануарлар мен өсімдіктердің қандай ұқсастығы бар екенін білді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
621
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

СҚО Жамбыл ауданы

Благовещенка селосы

«Благовещенка жалпы білім беру мектебі» КММ

Мұғалім: Жакупова Гульмира Балкеновна



Пәні:Жаратылыстану



Мектеп: «Благовещенка№2 орта мектебі» КММ

Бөлім :

Тірі табиғат

Сабақтың тақырыбы:

Жануарлар-тірі ағзалар

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жакупова Гүлмира Балкенқызы

Сынып: 1 сынып

Қатысқандар: 12

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқы-лы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.2.2.3

Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен

айырмашылықтарын анықтау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

Жануарлар мен өсімдіктерді таниды, атай алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыра алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Олар жануардың тіршілігіне қажетті заттарды анықтайды және қыстау, жайлау және маусымдық дайындық жұмыстары туралы оқиды.

Жануарлардың пайдасы, шығармашылықпен жұмыс жасайды;

Тілдік мақсат:


Оқушылар орындай алады:

Оқушылар жануарларды тірі ағза ретінде танып, олардың өсімдіктермен ұқсастықтары мен айырмашылықтарын әңгімелей алады

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Жануарлар- животные- animals

Қоректену- питаться- to eat

Қозғалады- передвигаются- move

Көбейеді-размножаются- reproduce

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Қандай жануарларды білесіндер?

  • Қандай жабайы жануарларды көрдіңдер?

  • Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет?

  • Біздің өлкеміздің қандай жануарларын білесіңдер?

Не себепті деп ойлайсыз …?

.....олар өседі, өнеді, тыныс алады, көбейеді, ұрпақ қалдырады , тірі ағза

Ишара:

Бейнеролик, айтылу, жазылу, оқыту, түсіндіру,

Алдыңғы оқу

Өсімдіктерге қалай күтім жасау қажет?

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Қызығушылығын ояту.

































Мағынаны тану





Жануарлар тірі азаға жатады, өйткені олар көп жағдайда бізге ұқсас. Ал біз тірі жанбыз!
































































Қорытынды

  1. Ширату жаттығуы.

Армысыз Алтын Күн!

Армысыз Жер АНА!

Армысыз Достарым,

Сіздерді көріп қуанам

Жылуыма жылу қос

Міне менің алақаным /алақандарымызды бір-бірімізге қосып жылуымызды сездіреміз/

«Қуанышты күн». Мен үшін бүгін қуанышты күн, өйткені күн бізге жылуын шашып тұр.........т.с.с жалғастырады.

Геометриялық фигуралар арқылы 2 топқа бөлемін.


  1. Үй жұмысын тексеру « Ыстық орындық»

Өсімдіктерге қалай күтім қажет ?
Өсімдіктерге не қажет? /жылу, жарық, су, ауа/



Жаңа сабаққа кіріспе

Суреттерді топқа бөл. Қандай топтар шықты ?

Shape1 Shape2 Shape3

аққу құлан итмұрын

Shape4 Shape5 Shape6

түймедақ түйе қарағаш

Ой қозғау.

-Жануарлар мен өсімдіктердің қандай ұқсастығы бар?

- Оларды неліктен тірі ағзаға жатқызамыз?


  1. Жаңа білім

Ширату жаттығуы. « Бұл үйде кім тұрады?»

Бір бала сыртқа шығады. Балалар сиырдың дауысына салады. Бала қандай жануар екенін тауып алуы керек. Тауып алса басқа бала шығады.


  1. Үштілділік

Жануарлар- животные- animals


  1. Бейнеролик «Балапан және оның достары»


Жануарлар- тірі ағзалар түрі.

Әлемде алуан түрлі жануарлар бар. Олар да өсімдіктер сияқты тірі ағзаға жатады.

Жүруге, өсуге, тыныс алуға, қоректенуге , көбеюге, бейім тіршілік иесі

5. Жұппен жұмыс. Кел, анықтайық!

Анықтау мазмұнын ашатын сұрақтар:
- Суретке қарап өсімдіктер мен жануарлардың үш ұқсастығын анықта /мысық-өсімдік/

  • Мысық не істеп жатыр?

  • Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде?

  • Жануарлар өздігінен қимыл –қозғалыс жасайды

  • Shape7


Ширату жаттығуы «Репортер»

Тақырыбы: «Жануарлар әлемі»

1 жұп- хабарлама

2 жұп-интервью

3 жұп- диаграмма

4 жұп- репортаж

5 жұп- пікір

Оқу мақсаты

Критерий:


Дескрипторлар

Білу, түсіну




Анализ




Жануарлар мен өсімдіктер туралы мәлімет жинақтайды


Тірі табиғаттың ерекшеліктерін анықтайды



Жануарлар мен өсімдіктер туралы ақпарат пен жұмыс жасау


Тірі табиғаттың ұқсастығы мен айырмашылығын талқылайды,

зерттейді


Ойлан! Жануарларға белсенді қозғалыс не үшін қажет, ал өсімдіктерге неге қажет емес


  1. Глоссариймен жұмыс

Барлық оқушылар оқиды, дәптерлеріне жазады

Shape8

Жануарлар - тірі ағзалардың түрі. Жүруге, өсуге, тыныс алуға, қоректенуге көбеюге бейім тіршілік иесі




Есте сақта!

Жануарлар-бұл тірі ағзалар. Олар тыныс алады, өседі, қозғалады, тыныс алады және көбейеді.


  1. Үштілділік

Қоректену- питаться- to eat

Қозғалады- передвигаются- move

Көбейеді-размножаются- reproduce


Топпен жұмыс /зерттеу жүргізу/

Постер

«Ауладан қандай тіршілік иелерін көруге болады?»


Үйге тапсырма/зерттеушілік/

Бір үй жануарына сипаттама жазып келу, шағын эссе жазу


Жеке жұмыс. Семантикалық карта


Бота

Лақ

То

рай

Құ

лын

Бұ

зау

Қозы

Мар

ғау

Күшік

Сиыр









Қой









Жылқы









Ешкі









Шошқа









Түйе









Ит









Мысық










Кері байланыс

Shape9 Shape10 Shape11

«Мен –саған, сен- маған»

Оқушылар бір-біріне тақырып бойынша сұрақтар береді

  • Бүгін сабақта қандай жұмыс жасадық?

  • Көңіл күйлеріңіз қандай?

  • Не білдік?

  • Не білгің келеді?

  • Жануарлар неге тірі ағзаға жатады?

  • Өсімдікпен айырмашылығы қандай?

  • Сабақта не қызықты болды



АКТ

Слайд №1




Геометриялық фигуралар

Shape12 Shape13





Орындық






АКТ слайд №2

Суреттер

Қ/б – «Смайлик»

















АКТ слайд №3

Қ/б- «Смайлик»




АКТ слайд№4

Бейнеролик

«Жануарлар»

П/б дүниетану












АКТ слайд№4

сурет


қағаз, кітапшалар, журнал/өсімдік, жануар/












АКТ слайд№5

Ереже, жұп тапсырмалары

П/б –дүниетану

Қ/б- «Смайлик»











АКТ слайд №6

Дәптер,

Қ/б- «Смайлик»





АКТ слайд №7

Аудио

/тыңдалым –айтылым/




Суреттер, клей, қайшы, қағаз

АКТ слайд

Қ/б-«Смайлик»








АКТ слайд №8

Суреттер

Қ/б- «Смайлик»










Қ/б – «Смайлик»

5- 6 смайлик жинаған балағаShape14

3-4-Shape15

1-2-Shape16

Қосымша мәліметтер


Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).

жұптық,

топтық

жеке

Смайлик, ауызша қолдау

Дүниетану

еңбекке баулу,

рухани /тәрбие элементтері/

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

орындалды ма?

Бүгін оқушылар

не үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

Жоспарланған

саралау жақсы

іске асты ма?

(тапсырмалар

сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай

пайдаландым?

Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта

берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды баға

















.Жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастықтарын тізіп жаз.

Жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылықтарын тізіп жаз.





Әр түрлі жануарлар мен төлдерінің суреттері.

































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!