Материалдар / Ашық сабақ "Жануарлардың көбеюі" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жануарлардың көбеюі" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2018
1773
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Жаратылыстану

Мерзімі:

Ортақ тақырып: Менің отбасым және достарым

Сабақ:

Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың көбеюі.

Байзақ ауданы,

Мектеп: Сыдық Абланов орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні:Отарова Молдир Идрисовна

Сынып: 2

Қатысқандар: 21

Қатыспағандар:

Қысқа мерзімді жоспар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (ОБсілтеме)

2.2.2.4 жануарлардың көбею тәсілдерін түсіндіру;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:Кейбір жануарлар дүниеге тірі төл әкелсе, кейбірі жұмыртқалайтынын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Жануарларды себепсіз өлтіруге болмайтынын түсінеді.

Кейбір оқушылар: Бақылауларды салыстыру және олардың арасындағы айырмашылықты түсіндіру, (мысалы, үй жануарлары мен жабайы аңдар арасындағы айырмашылықтар)

Бағалау критерийлері

кей жануарлардың төлін тірі төлдейтінін, кейбірінің жұмыртқалайтынын біледі;

жұмыртқалау және тірі төл әкелу арқылы көбейетін жануарларды ажырата алады.

Сөздік қор


Жануарлар, қорек, жаңғақ,шөп, жәндіктер, сүтқоректілер, балықтар, құстар, қосмекенділер және бауырмен жорғалаушылар, тасбақа, қолтрауын, бақа, балық, уылдырық, жұмыртқа сөздерін пайдалана отырып әңгімелейді.

Құндылықтардыдарыту


Оқушылардың табиғатқа, жануарларға деген сүйіспеншіліктерін дамыту,оларға қамқорлықпен қарауға үйрету және баулу.

Пәнаралықбайланыстар

Дүниетану пәнімен байланыс,мәтін оқу арқылы қазақ тілі және әдебиет пәнімен байланыс орнайды.

Алдыңғы меңгерілген білім

Оқушылар өткен сабақта жануарларды топтарға жіктеп танысқан.

АКТ қолдану дағдылары

Сабақ барысында берілген тақырыпқа байланысты таныстырылым,жануарлардың тіршілігі және төлдері жайлы бейнефильмдер көру.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


(Shape3 Shape2 Shape1 Ұ)Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылар орындарынан тұрып, төмендегі өлең жолдарын бірге айтады. Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық Топқа бөлу (түстер арқылы) Бұл қай жануар? ойыны. Топтық жұмыс Алдыңғы меңгерілген білімдерін қайталау. Оқушылар қиылған қағаздарды «Мозайка әдісі»арқылы құрастыру арқылы жасырылған жануарды табады. Жануарлардың қай тобына жататынын сұрау. 1 топ Түйе (Сүтқоректілер тобы) 2 топ Жылан (Бауырмен жоғалаушылар тобы) 3 топ Балық (Суда мекендейтін жануарлар тобы) 4 топ Тауық (Құстар) Зымыран сұрақтарын қою. 1. Неліктен сүтқоректілер деп аталады? Оларға тағы басқа қандай жануарларды жатқызуға болады? 2. Неліктен бауырмен жорғалаушылар деп атаймыз? Оларға басқа қандай жануарлар жатады? 3. Суда тіршілік ететін жануарлардың басқа жануарлардан айырмашылығы қандай? 4. Құстар туралы не білеміз?












Түрлі түсті қағаздар.

Жануарлар бейнеленген қима қағаздар.

Сабақ ортасы


(Ұ,МК) Суретпен жұмыс

Оқушылардан суретке қарап жануарлардың қалай көбейетінін сұрау.

Бейнеролик көрсету.Жануарлардың төлдері.


Тапсырма (Т) Топпен жұмыс.

Әр топқа жануарлардың суретін тарату (сиыр, ат, үйректұмсық, мысық, ит, қолтырауын, түлкі), А3 пішінді парақ (екі бөлікке бөлінген, бірінші жартысында «жұмыртқасалушылар», ал екіншісінде «төлдейтіндер» деген сөздер жазылған)желім.

Оқушылар кезектесіп жануарлардың суреті бар үлестірме парақшаларды А3 пішінді парақтың тиісті жағына орналастырады. Себебін түсіндіреді. Өз пікірін айтады, талқылайды. Зерттеу нәтижелерін зерттеушінің дәптеріне жазады.












Дескриптор

1.

Жануарлардың қалай көбейетінін біледі

Shape6 Shape4 Shape5

2.

Жануарларды көбею түріне байланысты ажыратады

Shape9 Shape8 Shape7

3.

Жұмыртқалайтын жануарларды табады

Shape11 Shape12 Shape10


4.

Уылдырық шашатын жануарларды табады

Shape14 Shape15 Shape13

5.

Тірілей төлдейтін жануарларды дұрыс табады

Shape18 Shape17 Shape16


Сергіту сәті

Ойын Жануарлар үш тілде атау.


Дәптермен жұмыс.

Жануарларды топтастыр.

Жұмыртқа салатын және уылдырық шашатын жануар суретіндегі дөңгелекшені жасыл түспен, ал баласын тірі төлдейтін жануар суретіндегі дөңгелекшені көк түспен бояу.



Дескриптор


1.

Барлық тапсырмаларды орындаймын

Shape19

2.

Тапсырмаларды тек мұғалімнің көмегімен орындаймын


Shape20

3.

Тапсырмаларды мүлде орындай алмаймын

Shape21









Жануарлардың суреті











АКТ





А3 форматы,

Жануарлардың суреттері



















































Жануарлар топтарының суреттері

Сабақтың соңы

Кері байланыс.

Өзін - өзі бағалау «Ыстық микрафон» әдісі арқылы топ басшысы қарсы топты бағалап, ұсыныс айтады.



Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Қабілеті жоғары оқушылар дидактикалық материалдағы жануарлардың төлдерінің атын атап,олар ды тиісті топқа желімдейді және таңдауын түсіндіреді.



Тапсырма орындау кезінде жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың сабаққа қандай дәрежеде қатысқанын және бағалау критерийлері арқылы бағалау

Сергіту сәтін орындау арқылы оқушылардың денсаулығына, сабақ барысында партада дұрыс отыру дағдыларына көңіл бөлу.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!