Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Табиғат құбылыстары

    Педагогтіңаты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Катаклизм кезіндегі менің қауіпсіздігім»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.3.2 зерттеулер негізінде өз өңірінде туындауы мүмкін табиғи апаттарға болжам жасау

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Катаклизм кезіндегі қауіпсіздікті сақтау шараларын біле алады;

    Көптеген оқушылар:Зерттеулер негізінде өз өңірінде туындауы мүмкін табиғи апаттарға болжам жасай алады;

    Кейбір оқушылар:Зерттеулер негізінде өз өңірінде туындауы мүмкін табиғи апаттарға болжам жасай алады және катаклизм кезінде қауіпсіздік шараларын қолдана алады;

    Сабақ барысы

    Сабақтыңкезеңдері

    уақыт

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушыныңәрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    2 минут







    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру/ қайталау

    5 минут

    Психологиялық дайындық.

    «Ақ тілек. Әсем күлкі!» әдісі

    -Қазір бізде дүниетану сабағы. Сабағымызды бастамас бұрын, менің сұрақтарыма жауап беріңдерші.

    • Көңіл – күйлерің қалай?

    • Сабаққа дайындықтарың қалай?

    • Сабаққа ынталарын қалай?

    Жарайсыңдар.Осындай көңіл-күймен сабағымызды жалғастырамыз.


    Үй тапсырмасын тексеру.

    «Ауызша жауапқа пікір айту» әдісі

    - Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?

    -Иә, «Түбірлес сөздер» тақырыбын өткен болатынбыз, сендерге үй тапсырмасына оқулықтың 75 бетіндегі 2 жағдайды талқылау және өздерің тұратын аймақта болатын табиғат апатының тізімін жазып келу берілген еді.

    Барлығымыз орындап, ізденіп келдік деген сенімдемін.

    -Үй тапсырмасын мен кез келген бір оқушыдан сұраймын, оқушының жауабын тыңдап болғаннан кейін, сендер пікір айтып, толықтырулар еңгізесіңдер.


    Дескриптор

    балл

    1.

    Жағдайды талқылайды

    2

    2.

    Өздері тұртын аймақта болатын табиғат апатының тізімін жазады

    2

    3

    Қосымша пікір білдіреді

    1

    Критериалды бағалау.

    -Жарайсыңдар балалар!

    -Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді.








    -Сұраққа жауап береді

    -Бір оқушы үй тапсырмасын айтады, толықтырулар енгізу керек болса қалған оқушылар пікір айтып, толықтырулар енгізеді.

    -Жағдайды талқылайды

    -Өздері тұратын аймақта болатын табиғат апатының тізімін жазады


    Қалыптастырушы бағалау: (мадақтау сөздер жарайсың, керемет, өте жақсы, тамаша т.б)




    Критериалды бағалау

    Сұрақтар












    Сабақтың ортасы

    ІІІ.Жаңа сабақ

    21 минут










































































































































    IV. Бекіту
    7 минут



    Қызығушылығын ояту.

    «Айқын мақсат қоя отырып» әдісі

    -Оқушылар бәріміз ақылды тақтадағы берілген сөздерді дауыстап оқимыз, 1..2..3.

    -«Катаклизм кезіндегі қауіпсіздік шараларымен білемін»

    -Жарайсыңдар

    -Катаклизм дегеніміз не? Есімізге түсірейік

    -Катаклизмнің қандай түрлерін білесіңдер?

    -Өте керемет!

    -Қалай ойлайсыңдар бүгін біз қандай тақырыппен танысамыз?

    -Бүгін біз «Катаклизм кезіндегі менің қауіпсіздігім» тақырыбын өтеміз.

    -Бұл сабақта сендер қандай катаклизмдер болатынын есіне түсіресіңдер, катаклизм кезіндегі қауіпсіздік шараларымен танысасыңдар.


    Жұптық жұмыс.

    Суретпен жұмыс.

    Сызбаны пайдаланып,қыста,көктемде,жаз бен күз мезгілінде сендер тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін екенін айтып беріңдер.


    Дескриптор

    балл

    1.

    Қосымша пікір білдіреді

    1

    2.

    Сызбаны пайдаланып, қыста, көктемде, жаз бен күз мезгілінде сендер тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін екенін айтып береді

    2

    Критериалды бағалау


    Жеке жұмыс.

    Оқылым.

    -Түсіндірме сөздіктен «тасқын» ұғымына берілген анықтаманы қараңдар.

    -Тасқынның пайда болу себептері туралы төменде берілген мәтінді оқыңдар.

    Shape1

    Жалпы катаклизм табиғи факторларға байланысты. Оны алдын ала болжап, күні бұрын дайындалуға болады.Су тасқыны да сондай апаттардың қатарына жатады.

    Әдетте,су тасқынының орын алуына жауын-шашынның мол өсуітүсуі себеп болады. Жауын суы жерге сіңіп, ағып үлгермесе, сол маңайдағы алқапты су басады.

    Кей жылдары көктемде күн ерте жылиды. Соның салдарынан қыс бойы жауған қар жылдам ериді. Егер қар қалың жауса,

    су басу қаупі артады.

    Сондай кезде суқоймасындағы судың деңгейі ернеуінен асып, елді мекендерге қауіп төндіруі мүмкін. Мұндай жағдай алапат су тасқынына әкеліп соғады.






















    -Су тасқынының алдын алуға болады ма?


    -Бұлардың қайсысы табиғи факторларға, қайсысы адамның іс-әрекетіне байланысты екенін айтып беріңдер.

    Табиғи факторлар

    Адамның іс-әрекеті



    Критериалды бағалау.


    Дескриптор

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Батырбекова Айман Нурлыбековна
    22 Қаңтар 2021
    607
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Жаратылыстану пәнін жаңа форматта оқыту "

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Жаратылыстану пәнін жаңа форматта оқыту "

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Зерттеулер негізінде өз өңірінде туындауы мүмкін табиғи апаттарға болжам жасау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Табиғат құбылыстары

    Педагогтіңаты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Катаклизм кезіндегі менің қауіпсіздігім»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.3.2 зерттеулер негізінде өз өңірінде туындауы мүмкін табиғи апаттарға болжам жасау

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Катаклизм кезіндегі қауіпсіздікті сақтау шараларын біле алады;

    Көптеген оқушылар:Зерттеулер негізінде өз өңірінде туындауы мүмкін табиғи апаттарға болжам жасай алады;

    Кейбір оқушылар:Зерттеулер негізінде өз өңірінде туындауы мүмкін табиғи апаттарға болжам жасай алады және катаклизм кезінде қауіпсіздік шараларын қолдана алады;

    Сабақ барысы

    Сабақтыңкезеңдері

    уақыт

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушыныңәрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    2 минут







    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру/ қайталау

    5 минут

    Психологиялық дайындық.

    «Ақ тілек. Әсем күлкі!» әдісі

    -Қазір бізде дүниетану сабағы. Сабағымызды бастамас бұрын, менің сұрақтарыма жауап беріңдерші.

    • Көңіл – күйлерің қалай?

    • Сабаққа дайындықтарың қалай?

    • Сабаққа ынталарын қалай?

    Жарайсыңдар.Осындай көңіл-күймен сабағымызды жалғастырамыз.


    Үй тапсырмасын тексеру.

    «Ауызша жауапқа пікір айту» әдісі

    - Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?

    -Иә, «Түбірлес сөздер» тақырыбын өткен болатынбыз, сендерге үй тапсырмасына оқулықтың 75 бетіндегі 2 жағдайды талқылау және өздерің тұратын аймақта болатын табиғат апатының тізімін жазып келу берілген еді.

    Барлығымыз орындап, ізденіп келдік деген сенімдемін.

    -Үй тапсырмасын мен кез келген бір оқушыдан сұраймын, оқушының жауабын тыңдап болғаннан кейін, сендер пікір айтып, толықтырулар еңгізесіңдер.


    Дескриптор

    балл

    1.

    Жағдайды талқылайды

    2

    2.

    Өздері тұртын аймақта болатын табиғат апатының тізімін жазады

    2

    3

    Қосымша пікір білдіреді

    1

    Критериалды бағалау.

    -Жарайсыңдар балалар!

    -Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді.








    -Сұраққа жауап береді

    -Бір оқушы үй тапсырмасын айтады, толықтырулар енгізу керек болса қалған оқушылар пікір айтып, толықтырулар енгізеді.

    -Жағдайды талқылайды

    -Өздері тұратын аймақта болатын табиғат апатының тізімін жазады


    Қалыптастырушы бағалау: (мадақтау сөздер жарайсың, керемет, өте жақсы, тамаша т.б)




    Критериалды бағалау

    Сұрақтар












    Сабақтың ортасы

    ІІІ.Жаңа сабақ

    21 минут










































































































































    IV. Бекіту
    7 минут



    Қызығушылығын ояту.

    «Айқын мақсат қоя отырып» әдісі

    -Оқушылар бәріміз ақылды тақтадағы берілген сөздерді дауыстап оқимыз, 1..2..3.

    -«Катаклизм кезіндегі қауіпсіздік шараларымен білемін»

    -Жарайсыңдар

    -Катаклизм дегеніміз не? Есімізге түсірейік

    -Катаклизмнің қандай түрлерін білесіңдер?

    -Өте керемет!

    -Қалай ойлайсыңдар бүгін біз қандай тақырыппен танысамыз?

    -Бүгін біз «Катаклизм кезіндегі менің қауіпсіздігім» тақырыбын өтеміз.

    -Бұл сабақта сендер қандай катаклизмдер болатынын есіне түсіресіңдер, катаклизм кезіндегі қауіпсіздік шараларымен танысасыңдар.


    Жұптық жұмыс.

    Суретпен жұмыс.

    Сызбаны пайдаланып,қыста,көктемде,жаз бен күз мезгілінде сендер тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін екенін айтып беріңдер.


    Дескриптор

    балл

    1.

    Қосымша пікір білдіреді

    1

    2.

    Сызбаны пайдаланып, қыста, көктемде, жаз бен күз мезгілінде сендер тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін екенін айтып береді

    2

    Критериалды бағалау


    Жеке жұмыс.

    Оқылым.

    -Түсіндірме сөздіктен «тасқын» ұғымына берілген анықтаманы қараңдар.

    -Тасқынның пайда болу себептері туралы төменде берілген мәтінді оқыңдар.

    Shape1

    Жалпы катаклизм табиғи факторларға байланысты. Оны алдын ала болжап, күні бұрын дайындалуға болады.Су тасқыны да сондай апаттардың қатарына жатады.

    Әдетте,су тасқынының орын алуына жауын-шашынның мол өсуітүсуі себеп болады. Жауын суы жерге сіңіп, ағып үлгермесе, сол маңайдағы алқапты су басады.

    Кей жылдары көктемде күн ерте жылиды. Соның салдарынан қыс бойы жауған қар жылдам ериді. Егер қар қалың жауса,

    су басу қаупі артады.

    Сондай кезде суқоймасындағы судың деңгейі ернеуінен асып, елді мекендерге қауіп төндіруі мүмкін. Мұндай жағдай алапат су тасқынына әкеліп соғады.






















    -Су тасқынының алдын алуға болады ма?


    -Бұлардың қайсысы табиғи факторларға, қайсысы адамның іс-әрекетіне байланысты екенін айтып беріңдер.

    Табиғи факторлар

    Адамның іс-әрекеті



    Критериалды бағалау.


    Дескриптор

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ Басқа
    22.01.2021
    607
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Батырбекова Айман Нурлыбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации