Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Жаратылыстану "Табиғи жарық көздері дегеніміз не?"1 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Қырқүйек 2018
1684
31 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін» М. Жилишпанова Ашық сабақ Жаратылыстану пәні
И. Тайманов атындағы №27 орта мектеп
Ашық сабақЖаратылыстану пәні«Табиғи жарық көздері дегеніміз не?»1 «б» сыныбыСынып жетекшісі: Еркебаева С.М.
2017-2018 оқу жылы
Сабақ тақырыбы: | ЖарықТабиғи жарық көздері дегеніміз не? | Мектеп: 27 орта мектеп |
Күні :05.04.18 | Мұғалімнің есімі: Еркебаева С.М. | |
СЫНЫП: 1«б» | Қатысқандар саны: 25 | Қатыспағандар саны:0 |
Оқу мақсаты: | ||
Ресурстар: | Интернет-ресурстар: | |
Күтілетін нәтижелер: | ||
Сабақтың мақсаты: | 1.5.2.1 жарық пен қараңғылықты салыстыру;1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату;1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау | |
Сабақ кезеңдері | Сабақ барысы | |
Сабақ басы Сабақ ортасы Сабақ соңы Пәнаралық байланыс: Математика | Шаттық шеңберіЖаңа сабақ. –Балалар, біздер бүгін «Жарық» деп аталатын тарауды бастаймыз. Бұл тарауда біздер таңғажайып жарық әлеміне саяхат жасап,оның сырларымен танысамыз. Мынадай сұрақтарға жауап аламыз: Балалар, енді табиғи жарық көзіне не жатады, жасанды жарық көзіне не жатады? Осы сұрақтарға қазір өздерің жауапіздеп көріңдер.Ол үшін жұмбақтар шешіп, азғана ойымызды ширатып алайық.Жұмбақтар.Таңмен көзін ашадыӘлемге нұрын шашады. Бұл не?-күн-Өте дұрыс.Бейнесi суда дiрiлдейдi,Қармаққа бiрақ iлiнбейдi. (Ай)Аспан арқырады,Орман жарқырады. (Найзағай)Қараңғыда жымыңдай жанадыЖарық түссе, бірден сөніп қалады Ол не?-ЖұлдызСығырайып қарайды, Аласарып барады.Жан-жаққа жарық шашадыМайы тамшы боп ағады. Бұл не?-Майшам-Жарығы күндей, Таңқалдырар адамдыЖалындап күймей Төбеде жанып тұрады. Бұл не?-электр шамыКемелерге жол көрсететін шам қалай аталады?-маякCлайдтан көрсету: Мына аталған суреттердегі жарық көздері қай жарық көзіне жатады? Соны өздеріңіз топпен ойланып, ортадағы постерге суретін жапсырасыздар.Топпен жұмыс. Оқушылар ВЕНН диаграммасын өз бетімен орындайды.Берілген суреттерді екі топқа бөліп жапсыру.Постер қорғау. Әр топтан бір оқушы шығып қорытынды жасайды. Смайликпен мадақтау.Балалар,ендеше интерактивті тақтаға қарайық. Сіздер мынадай жұмыс жасадыңыздар,тексеріп көріңіздерші,дұрыс па екен?/ Балалар, ішінде жарық қоңыздар жоқ екенін анықтайды.Жарық қоңызы туралы мәліметДұрыс-ақ,балалар. Жарық қоңызы туралы мына суретке қарап мәлімет алайық./ көрсетіп, түсіндіремін/Бейне жазба көрсету. – Балалар, сіздер өздерің біздің бүгінгі жаңа сабағымызды түсіндіріп шықтыңдар,Қане баріміз қолымызды соғып өзімізді қошеметтейік./қол соғады/ Ендеше балалар, өздерің атап шыққан жарық көздері туралы мына бейнежазба арқылы бекітейік. / Көрсету/ Әр бейнежазба көрсеткен сайын не түсінгендерін сұрап отыру.Сұрақ: -Ай жарығының күн жарығынан айырмашылығы қандай?Ай жарығы аз.Күн жарығы молӨте дұрыс. Мадақтау. Смайликпен бағалауЖеке оқушыға тапсырма беру: Жеңісбек, Жүсіп, Жанель,БалымОқулықпен жұмыс: Балалар, бәріміз оқулыққа назар аударайықСуретте қандай жарық көздері бейнеленген?Табиғи жарық көздері бейнеленген. Сәйкестендіру жұмысы: Ай жарығы азКүн жарығы күшті Қызған шар Күн саулесінің шағылуынан пайда боладыТопты бағалау Сәйкестендіру жұмысы кезінде жеке оқушымен жұмысты тексеру,мадақтау .Ойын: «Жарық-қараңғы»Ым-ишара арқылы жарық дегенде балалр жарықта жасалатын іс-әрекетттерді көрсетеді,қарңғы дегенде қараңғыда жасалатын іс әрекеттерді көрсетеді.Сұрақ: Күндізгі уақытта адам неге белсенді?-Себебі күндіз айнала жарық болғандықтан бәрі анық көрінеді.Қараңғыда кейбір тіршілік иелері өмір сүре алады екен. Мысалы,үкі,жолбарыс, арыстан сияқты аң-құстардың есту, сезу,көру сезімдері жақсы дамыған екен.Сонымен қатар адамдар да өз мамандығына байланысты түнгі уақытта жұмыс істеп, күндізгі уақытта демалады екен.Сонымен күн жарығы не үшін керек? Сөздерді тап. Оқушылар жұмбақты шешіп, суреттегі қай зат екенін тауып жазады.. Қай сурет артық және неге артық екенін оқушылардан сұрау.Жауабы:Ай, Күн, жұлдыз, найзағай — табиғи жарық көздері. Артығы — түйе. Себебі ол жануар, жарық көзі емес. Жарық көздері.Оқушылар табиғи жарық көзін таңдап бояуы керек.Жауабы:Табиғи жарық көздері: найзағай, Күн, Ай, жұлдыз. Текше пішінді зат. Тақырыпты бекіту үшін тек шенің қырларында орналасқан табиғи жарық көзде рін атауды ұсыныңыз. Оқушы үш жағдайда текшенің үстіңгі қырында не бейнеленгеніне жауап беруі керек.Жауабы2, 1, 3.МадақтауМұғалімнің қорытынды сөзі: Адамғатіршілік ету үшін бес нәрсе керек. Олар: жылу,тамақ, ауа, су және жарықе кен. | |
Кері байланыс | РЕФЛЕКСИЯ“Соңғы сөзді мен айтайын” әдісі - Мұғалім: Бүгінгі сабақта біз “Жарық” туралы өттік - І топ: ”Соңғы сөзді мен айтайын” Жарық екіге бөлінеді.Табиғи және жасанды . | |
Бағалау | Смайликтермен бағалау | |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия. |
И. Тайманов атындағы №27 орта мектеп
Ашық сабақЖаратылыстану пәні«Табиғи жарық көздері дегеніміз не?»1 «б» сыныбыСынып жетекшісі: Еркебаева С.М.
2017-2018 оқу жылы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)