Күні | | Пәні | Әдебиеттік оқу | Сынып | 4 «Б» |
Тақырыбы: | «Жазғытұрым» М.Жұмабаев |
Мақсаты: | Қазақ әдебиетінің көрнекті өкілі Мағжан туралы деректермен таныстыру;Өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын ашуға мүмкіндік беру; |
Күтілетін нәтиже: | Өлеңнің мазмұнын түсінеді;Дүниетанымы кеңейеді, шығармашылық қабілеттері дамиды;Еңбексүйгіштікке, жауапкершілікке үйренеді; |
Қолданылған модульдер:
| Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,СТО, АКТ-ны пайдалану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,оқытуды басқару және көшбасшылық. |
Негізгі дерек көздері және қолданылатын құрал – жабдықтар: | Оқулық, арнайы дәптерлер, интербелсенді тақта, презентация ,гүлдердің суреті,түрлі түсті маркерлер, постерлер,тілек ағашы. |
Сабақтың барысы |
КезеңдеріУақыты | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Бағалау |
Тренинг | Оқушылардың назарын сабаққа бағыттау .Оқушыларды тұрғызып, көңіл-күйлерін көтереді.
| Сабаққа дайындалып, зейіндерін аударып, ден қояды.Интербелсенді тақтадағы өлең жолдарын оқып, қимылмен көрсетеді: Ұранымыз:Оқып,біліп алайық, Шырақ отын жағайық! |
|
Топқа бөлу
| Оқушыларды топқа бөледі, топ ережесін еске түсіреді. Сабаққа белсенді қатысу.Тыныштық сақтау.Бірі-бірімізді тыңдау.Өз ойымызды ашық айта білу.Бір-бірімізді сынамау.Бірігіп жұмыс жасау.
| Оқушылар сиқырлы қапшықтағы түрлі-түсті асықтарды алып, түстеріне байланысты 3- топ болып отырады. Топ ережесін еске түсіреді. Топ басшысы мен сарапшыны таңдап алу. Сарапшы сарапшы қағазын толтырып отырады. Жасыл стикері бар оқушы сарапшы болады. Сары стикерлері барлар топ басшысы болады.
|
|
Үй тапсырмасы | Мәдіхат Төрежанов Сақшылар | Топпен саханалау | Асықтармен бағалау. |
Кіріспе
| Абайдың заманында «көктем» cөзi болмаған. Сондықтан «жазғытұры» деген сөзді пайдаланған.Ал «көктем» деген сөз жыл мезгілі ретінде XX ғасырдың. 40 - 50 жылдарында пайда болған.«Көктем» — «көктеу», «көктеме» деген сөзден шыққан. яғни «көгеру», «өсіп шығу» дегенді білдіреді. Бұған дәлел: XX ғасыр басындағы ақындардьң осы жыл мезгіліне арналған өлеңдері «жазғытұрым» деп атаған. - Балалар, көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады? (күн жылынады, қар ериді, адамдар жеңіл киінеді, құстар оралады, түн қысқарып, күн ұзарады, мал төлдейді, мал өріске шығады)- Көктемде ең алғашқы болып шығатын гүлді қалай атайды?- Көктем айларын кім атайды?- Көктемде қандай мерекелер болады? (жауап алынады)- Бүгін 25 - ақпан қыстың соңғы күндері. 4 - күннен кейін көктем мезгілі басталады. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы да көктемге байланысты болмақ. Біз бүгін сендермен Мағжан Жұмабаевтың «Жазғытұрым» деп аталатын өлеңімен танысамыз. Жазғытұры - көктем кезі. Қыс пен жаздың арасындағы маусым. Жазғытұры - шаруаның бір малы екеу болатын, көктің жетіліп, ақтың көбейетін, несібенің молаятын кезі.
| Сабағымызды тақырыбын білу үшін сөзжұмбақ шешейк. Қай топ жылдам?1.Қыркүйек жылдың қай мезгіліне жатады? 2.Адамның көру мүшесі. 3.Бағаны қайда қояды? 4.Оқушы сөзінің синонимі. 5.Жүздің жартысы. 6. .... - кеме, білім – теңіз.Ортада қандай сөз шықты?
|
Асықтармен мадақтау
|
Түсіну
| Оқулықпен жұмыс. Өлеңдерді мәнерлеп оқу (мұғалім). (Бұл кезде интерактивті тақтадан көктем көріністері көрсетіліп тұрады, слайд - шоу).IV Оқушылардың оқуы:1) Іштей.2) Шумақтап, дауыстап.V 1) Негізгі идеясы -?2) Сөздік жұмысы. | М.Жұмабаевтың «Жазғытұрым» өлеңін мәнерлеп оқып береді. Әр топтан бір-бір оқушы. Автордың өмірбаянымен танысады.Ауызша сұрақтарға жауап береді
|
Асықтармен бағалау
|
Сергіту сәті
| Ал, енді демалатын да сәт келді. «Көңілді күн» әуеніне сергіп билеп алады.
| Музыка ырғағымен, билеп, сергіп алады |
|
Қолдану
| Топтарға тапсырма:1 - топқа тапсырма: Мәтіндерге сүйене отырып, жазғытұры ауа райы қандай болатынын анықтаңдар.2 - топқа тапсырма: Жазғытұры мезгілінде жан - жануарлардың қандай күйге түсетінін анықтаңдар.3 - топқа тапсырма: Ауыл адамдарының көктемгi еңбегі туралы әңгімелеңдер. |
Топта талқыланып, ортаға салу. | Топтар бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен бағалайды |
Талдау
| Постер жасау. Топпен жұмыс. Оны қорғайды. Балаларға ой тастайды, бағыт-бағдар береді | Бүгінгі сабақ тақырыбына байланысты постер жасайды.Әр топ өз постерлерін таныстырып,қорғайды. | Бірін-бірі бағалау |
Жинақтау
Рефлексия
| Сабақты қорытындылау:Бүгінгі жасаған жұмыстарың, алған білімдерің өмірде қажет пе?Оқушылардың ойлау әрекеттерінің белсенділігін қадағалау.-Топ ішінде бір-біріңе көмектестіңдер ме? | Кестені толтырады. Ойларын жүйелі әрі анық етіп жазады. | |
Бағалау
| Мұғалім түсініктеме бере отырып жеке оқушыларды бағалайды.Оқушылар-дың жетістіктері мен кемшілітері ескеріледі. | Топ басышыларының бағалауы. |
|
Үй жұмысы
| М.Жұмабаев туралы мағлұмат жинастыру. Дәптердегі 1 және 3 тапсырманы орындап келу. | Күнделікке жазып алады,түсінбегендерін сұрайды. |
|
Рефлексия | Сонымен бүгінгі сабақта қай мезгіл туралы айттық?- Көктемнің қандай болғанын тілер едіңдер ? Стикерге жазып ағашқа жапсыру.
| Әр күні шаттыққа толсын! - Даламыз дәнге толсын!- Көктем гүлдей жайнасын!- Құстар сайрасын!- Көкте мәңгі күн тұрсын!- Бұлағы сылдырлап, жері жайнап құлпырсын! - Жерде көк мол болсын!- Қорамыз малға толсын!- Жүрегеміз әнге толсын!Көктем шуақты болсын |
|