Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Жер бетін бейнелеу тәсілдері."
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
Ахмет Аманкүл Сейдахымқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
11.10.21 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып 6 «А»сыныбы |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Жер бетін бейнелеу тәсілдері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.2.5.1 географиялық карталар мен шартты белгілерді жіктеу 6.2.5.2 шартты белгілерді пайдаланып, географиялық карталарды оқу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы Түзуге қатысты симметриялы фигураларды сала білуге центрлік симметриялы фигураларды тануға үйренеді. Оқушылардың көпшілігі Геометриялық фигуралардың симметрия центрін табу дағдыларын жетілдіреді Оқушылардың кейбірі Қорытындыда ойы жинақталып, ұсынысы берілген. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Алған білімдерін талдай алады, практика жүзінде қолданады .Топпен жұмыс жасай отырып, бір – бірінің пікірін тыңдап, пікір алмасуға үйренеді. . Оқушылар өз пікірлерін жеткізіп, дәлелді сөйлеуге дағдыланады. .Оқушылар қоршаған ортаны, табиғатты аялауға, мейірімділікке үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы |
|
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Ұялы телефон Және интернет желілері Кітап |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
Топтық жұмыс Саяхат жолымыздағы бірінші «Географиялық терминдер мен ұғымдар» кезеңімізден бастаймыз. Сәтті жолымызды жалғастыру үшін Сіздерге әр кезеңде тапсырмалар орындау қажет болады. №1 тапсырма. Топтық жұмыс. «Географиялық терминдер мен ұғымдар» аялдамасы: «План және карта» тақырыбы бойынша географиялық диктант.Берілген түсіндірмелер мен ұғымдарды сәйкестендіріңіздер
Келесі аялдамамыз «Шартты белгілер сыры» деп аталады, одан сәтті өту үшін топографиялық әңгіменің белгіленген сөздерін шартты белгілермен көрсету. 1.Біз әжем екеуміз (қаладан) __________ шығып, (тасжол) ___________ мен жүріп, (өзендегі ағаш көпір) _________ ден өттік. (Көл мен батпақты) __________ айналып, (аралас орман)____________ ішіндегі орманшының __________ (үйіне) бардық. Әжем сонда қалды. Біз Серік екеуіміз 1 шақырым (шалғындағы соқпақ жол) ___________ мен (жеміс бағына) __________ барып, алма жинадық. Бағалау критерийлері №2 қосымша 2.Әңгіме бойынша шартты белгілерді пайдаланып, немересі мен әжесінің жол сызбасын құрастыру. Қаладан (1 нүкте) тас жол (2 нүкте) 45° азимут бойынша 200 м қашықтықта орналасқан. Өзенге (3 нүкте) жету үшін немересі мен әжесі 250 метр 90° азимуты бойынша жол жүрді. Аралас ормандағы орманшының үйі өзеннен 180° азимуты бойынша 150 метр қашықтықта орналасқан. Масштаб 1: 5000 (1 см-де 50 метр) Бағалау критерийлері №2 қосымша 2 тапсырма: Географиялық координаттар анықтау бойынша 1.52º с.е. пен 14º ш.б.-та орналасқан қала, ол қай елдің астанасы? Берлин-Германия 2.Орталық бөлігі 19º о.е. пен 47º ш.б.-та орналасқан аралда ең кішкентай маймылдар тіршілік етеді. Бұл қай арал? Мадагаскар аралы 3.№1 кеменің теңізшілері 10º с.е. пен 160º б.б.-тағы мұхит тереңдігін анықтауға тапсырма алды. Ал №2 кеме 10º о.е. пен 160º б.б.-та осындай тапсырма орындауға тиіс. Осы жерлерді кескін картаға үшбұрышпен белгіле. Арақашықтығын тап. 1 әдіс.2,4 см х 930 км= 2232 км 2 әдіс 20º х 111 км= 2220 км3 Бағалау критерийлері №3ә қосымша 3 тапсырма. Сандық масштабты атаулық, атаулық масштабты сандыққа аыналдырып. Ірі масшатбтан ұсақ масштабқа қарай ретімен орналастырып жаз. 1:10000; 1:1 000 000; 1:200 000; 1 см 500 м 1 см 80 км; 1 см 5 м. 1___________ 2___________3___________ 4___________5___________6___________ Бағалау критерийлері 7 тапс. Орындау Қосымша есептер. №1 есеп. 500 мқашықтықты қағаз бетіне түсіргенде 5 см ұзындықпен түсіргендегі масштаб. Шешуі:500м=50000 /5=10000 яғни 1см-де 100 м Жауабы:1см-де 100 м
Сандық масштабпен жаз. 1 см-де 500 м Шешуі: 500м-де50000см яғни 1:50000 Жауабы.1:50000 №2есеп А нүктесі мен В нүктесінің арақашықтығы 7 см.Картаның масштабын анықтаңыз. Табу керек М-? Шешуі: М=Д/С=525/7=75 шқ Жауабы:М=1:7500000 Кері байланыс.
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады.
|
Слайдар Ашық сұрап-жауаптар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы |
Үйге тапсырма: Қазақ әдебиеті» оқулығының хрестоматиясынан немесе балалар энциклопедияларынан ұлттық киім атауы бар мәтін тауып, ондағы зат есімдерге көптік, тәуелдік жалғауларын жалғаңдар. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
Үйге тапсырма |
|
||
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу |
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау Осы бөлімде оқушылар жеңіл
атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүг Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |