Материалдар / Ашық сабақ "Жер бетін бейнелеу тәсілдері."
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Жер бетін бейнелеу тәсілдері."

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Жер бетін бейнелеу тәсілдері."«Географиялық терминдер мен ұғымдар» аялдамасы: «План және карта» тақырыбы бойынша географиялық диктант жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2021
609
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Ахмет Аманкүл Сейдахымқызы

Күні

11.10.21

Сынып 6 «А»сыныбы

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Жер бетін бейнелеу тәсілдері.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.2.5.1 географиялық карталар мен шартты белгілерді жіктеу

6.2.5.2 шартты белгілерді пайдаланып, географиялық карталарды оқу

Сабақтың мақсаты


Оқушылардың барлығы

Түзуге қатысты симметриялы фигураларды сала білуге центрлік симметриялы фигураларды тануға үйренеді.

Оқушылардың көпшілігі

Геометриялық фигуралардың симметрия центрін табу дағдыларын жетілдіреді

Оқушылардың кейбірі

Қорытындыда ойы жинақталып, ұсынысы берілген.

Бағалау критерииі

Алған білімдерін талдай алады, практика жүзінде қолданады

.Топпен жұмыс жасай отырып, бір – бірінің пікірін тыңдап, пікір алмасуға үйренеді.

. Оқушылар өз пікірлерін жеткізіп, дәлелді сөйлеуге дағдыланады.

.Оқушылар қоршаған ортаны, табиғатты аялауға, мейірімділікке үйренеді.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Жұпта тақырыпқа ену үшін мақалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді:

1.Түстер арқылы топқа бөлу

Әр топ келесі топқа тілек тілеп, сабақты жақсы көңіл-күймен бастауын сұраймын.

Үй тапсырмасын математикалық диктант жазу арқылы тексеру:

"Кім шапшаң?» флипчартпен жұмыс.

. Сұрақтар мен тапсырмалар:

  1. Жер бетін планға түсіру үшін қандай дайындық жұмыстары жүргізіледі?

  2. Планшет қалай бағдарланады?

  3. Жер бетін планға қандай әдістермен түсіруге болады?

  4. Айнала нысаналау әдісімен мектеп алаңының планын жасаңдар.

  5. Көлденең сызықтар әдісін пайдаланып, жолдың немесе өзен білігінің планын жасаңдар.

  6. Топсеруен кезінде айналып әдісімен барған жерлеріңнің планын жасаңдар.

  7. Азимут деген не?

  8. Көкжиектің негізгі бағыттарын ата.

  9. Көкжиектің аралық бағыттарын ата.

  10. Масштаб дегеніміз не?

  11. Масштабтың қандай түрлері бар?

  12. Картадан ара қашықтықты қалай табамыз?

  13. План деген не?

  14. Шартты белгілерді атап шық.

  15. Жергілікті жердің қарапайым планын түсіру түрлерін, әдістерін атап шық.

Қазір сіздердің алдарыңызда «Адасқан  әріптерден» құралған сөздер жатыр, солардан сіздер қазір әр әріпті орнана қойып біздің тарауымызға қатысты жаңа ұғымдарды табуларыңыз керек.

1) ТСААШМБ МАСШТАБ

2) ТЗМАУИ АЗИМУТ

3) ТВОЭРАК ЭКВАТОР

4) ДЕНАИИМ МЕРИДИАН

5) ТАРКА             КАРТА

6) СЛБУОГ ГЛОБУС

7) АЛЛЬЛЕПРА ПАРАЛЛЕЛЬ

8) ЛЮПОС ПОЛЮС

9) КЕДІН ЕНДІК

10)ЛЫБОЙҚ      БОЙЛЫҚ

Күн мен түннің кеңдігін,

Жер шарьның ендігін

Қақ бөліп түр тепе-тең,

Жүмыр жердің белдігі. /Экватор/


Бір нәрсе бетінде жоқ ой мен қыр,

Өзінің кіндігінен айналып жүр.

Өзіңе назар салып қарасаңыз

Келбеті жер жүзінің көрініп тұр./Глобус/


Басты сызық экватормен

Қатар жүреді әрдайым

Кездеспейді ешқашан

Тілесе де әрдайым /Параллель/


Солтүстікпен, оңтүстікке

Бағыттайды

Полюстерді қосады,

Уақыт санайды./Меридиан/

Жетістік критерийлерін болжайды;

Жетістік критерийлерімен және дескрипторлармен танысады.


Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ














Ұялы телефон

Және интернет желілері

Кітап


Ортасы

Топтық жұмыс


Саяхат жолымыздағы бірінші «Географиялық терминдер мен ұғымдар» кезеңімізден бастаймыз. Сәтті жолымызды жалғастыру үшін Сіздерге әр кезеңде тапсырмалар орындау қажет болады.

1 тапсырма. Топтық жұмыс.

«Географиялық терминдер мен ұғымдар» аялдамасы:

«План және карта» тақырыбы бойынша географиялық диктант.Берілген түсіндірмелер мен ұғымдарды сәйкестендіріңіздер

Ұғымдар мен терминдер түсіндірмелері

Дұрыс жауабы

Жауаптың нұсқасы

1.Аспан мен жер бетініңастасыпкөрінетінсызығы


1. Меридиан


2.Белгілі бір затқа қарай жүргізілген бағыт пен солтүстік бағыттың арасындағы бұрыш.


2. Батыс


3.270° азимут қандай көкжиек тұсы.


3.Көкжиек

4.Жер бетіндегі  өлшенген қашықтықты  қағазға түсіргенде қанша  реткішірейтілгендігін

 көрсететін  бөлшек сан.


4.Масштаб


5.Жер бетінің  қағазға кішірейтіліп  түсірілген  нұсқасы.


5.Азимут


6.Жер бетіндегі нүктенің мұхит немесе теңіз деңгейінен бастап есептелінетін биіктігі.


6.Салыстырмалыбиіктік


7.Жер бетіндегі кез-келгеннүктенің  басқа нүктеден айырмасы.


7.План


8.Жер бетіндегі салыстырмалы биіктікті өлшейтін құрал.


8.Абсолюттікбиіктік

9.Ең ұзын параллель.


9.Деңгейлегіш

10.Жер бетінде полюстен полюске дейін ойша жүргізілген сызық.


10.Географиялық карта

11.Жер бетінде ойша экваторға параллель жүргізілген сызықтар.


11.Экватор


Келесі аялдамамыз «Шартты белгілер сыры» деп аталады, одан сәтті өту үшін топографиялық әңгіменің белгіленген сөздерін шартты белгілермен көрсету.

1.Біз әжем екеуміз (қаладан) __________ шығып, (тасжол) ___________ мен жүріп, (өзендегі ағаш көпір) _________ ден өттік. (Көл мен батпақты) __________ айналып, (аралас орман)____________ ішіндегі орманшының __________ (үйіне) бардық. Әжем сонда қалды. Біз Серік екеуіміз 1 шақырым (шалғындағы соқпақ жол) ___________ мен (жеміс бағына) __________ барып, алма жинадық.

Бағалау критерийлері №2 қосымша

2.Әңгіме бойынша шартты белгілерді пайдаланып, немересі мен әжесінің жол сызбасын құрастыру.

Қаладан (1 нүкте) тас жол (2 нүкте) 45° азимут бойынша 200 м қашықтықта орналасқан. Өзенге (3 нүкте) жету үшін немересі мен әжесі 250 метр 90° азимуты бойынша жол жүрді. Аралас ормандағы орманшының үйі өзеннен 180° азимуты бойынша 150 метр қашықтықта орналасқан. Масштаб 1: 5000 (1 см-де 50 метр)

Бағалау критерийлері №2 қосымша

2 тапсырма: Географиялық координаттар анықтау бойынша

1.52º с.е. пен 14º ш.б.-та орналасқан қала, ол қай елдің астанасы?

Берлин-Германия

2.Орталық бөлігі 19º о.е. пен 47º ш.б.-та орналасқан аралда ең кішкентай маймылдар тіршілік етеді. Бұл қай арал?

Мадагаскар аралы

3.№1 кеменің теңізшілері 10º с.е. пен 160º б.б.-тағы мұхит тереңдігін анықтауға тапсырма алды. Ал №2 кеме 10º о.е. пен 160º б.б.-та осындай тапсырма орындауға тиіс. Осы жерлерді кескін картаға үшбұрышпен белгіле. Арақашықтығын тап.

1 әдіс.2,4 см х 930 км= 2232 км

2 әдіс 20º х 111 км= 2220 км3

Бағалау критерийлері №3ә қосымша

3 тапсырма. Сандық масштабты атаулық, атаулық масштабты сандыққа аыналдырып. Ірі масшатбтан ұсақ масштабқа қарай ретімен орналастырып жаз.

1:10000;

1:1 000 000;

1:200 000;

1 см 500 м

1 см 80 км;

1 см 5 м.

1___________ 2___________3___________ 4___________5___________6___________

Бағалау критерийлері

7 тапс. Орындау


Қосымша есептер.

1 есеп.

500 мқашықтықты қағаз бетіне түсіргенде 5 см ұзындықпен түсіргендегі масштаб.

Шешуі:500м=50000 /5=10000 яғни 1см-де 100 м

Жауабы:1см-де 100 м


Сандық масштабпен жаз.

1 см-де 500 м

Шешуі: 500м-де50000см яғни 1:50000

Жауабы.1:50000

2есеп

А нүктесі мен В нүктесінің арақашықтығы 7 см.Картаның масштабын анықтаңыз.

Табу керек М-?

Шешуі: М=Д/С=525/7=75 шқ

Жауабы:М=1:7500000


Кері байланыс.



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды














Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау

















ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




Бағалау парақшасын толтырады.





Слайдар



















Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтыңсоңы


Үйге тапсырма:

Қазақ әдебиеті» оқулығының хрестоматиясынан немесе балалар энциклопедияларынан ұлттық киім атауы бар мәтін тауып, ондағы зат есімдерге көптік, тәуелдік жалғауларын жалғаңдар.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы


Үйге тапсырма


Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.

Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу

Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау

Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүг

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!