Сабақтың
басы
2/
1.Білу және
түсіну
8/
Картамен
жұмыс
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
а/ Амандасу, ұйымдастыру, топқа
бөлу, оқушылардың назарын сабаққа
аудару,
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру. «Қорапшадағы сұрақтар»
әдісі
-
География сөзінің
мағынасы...
-
География ғылымының атасы -
...
-
Азимуты
900
болатын көкжиек тұсы
...
-
Жердің дәл үлгісі
...
-
Масштабына қарай карталар
бөлінеді ...
-
Экваторға параллель
жүргізілген сызықтар ...
-
Ғаламдық навигация жүйелері
...
-
Ең ұзын
параллель
-
Параллельдер мен меридиандар
өзара қиылысып тор түзеді, бұл ...
-
Ең биік тау ..., оның шыңы
..., географиялық координатасы қанша? (картадан тауып
көрсет)
-
800
с.е және
1400
ш.б орналасқан үлкен су асты
жотасы табылды. Ол қандай жота және қай мұхитта
орналасқан?
-
Кеме
100
с.е және
1550б.б нүктесінде тұр. 7 күннен
кейін ол 380
с.е және
1220
б.б орналасқан портқа жүзіп
келді. Кеменің жолын және келген портың
көрсетіңдер.
Сабақтың тақырыбын айта отырып
оқушылармен диалог құру.
|
а/ Оқушылар амандасып, орындарына
жайғасады. Топқа сурет бойынша
топтасады.
Сабаққа дайындық
жасайды, зейіндерін аударып ден
қояды.
-
Жерді сызу,
сипаттау
-
Эратосфен
-
Шығыс
-
Глобус
-
3
-
Параллельдер
-
GPS, Galileo,
ГЛОНАСС
-
Экватор
-
Градус
торы
-
Гималай, Джомолунгма,
280
о.е
880
ш.б
-
-
Барлығы: Қызығады тапсырманы жарыса
отырып, орындайды.
|
Топбасшысы оқушылардың жауап
берулеріне байланысты смайлик қойып
отырады
|
Сурет
қиындылары
Қорапша, тапсырмалар мен
сұрақтар
|
2.Ортасы
Қолдану,
талдау
7/
1/
7/
2/
|
Сыни тұрғыдан
ойлануды үйрету модулі бойынша
«ОЖБ»
Оқушылар оқулықты өз
беттерімен оқиды. Жұптық жұмыс атқарады. Мәліметтерді жинақтағаның
бақылау. Оқушыларға бағыт-бағдар беру. Оқушылардың өз ойларын
жеткізгенде, қысқаша тізім жасағанда толықтыру. Бір-бірін тыңдату.
Жұппен, топпен жұмыс жасағанды бақылау.
1.Жер неше жыл бұрын пайда
болды?
2. Жердің сыртқы қабығын
ата?
3.Жердің ішкі құрылысын
ата?
Тақырып туралы өз идеяларына
негізінде постер құру
«1 сурет, 5 мысал»
әдісі
1-топ Ядроға
байланысты
2-топ Мантияға
байланысты
3-топ Жер қыртысына
байланысты.
Видео «Жердің ішкі құрылысы»
Сұрақтар қою
|
Оқушылар мәтінді оқиды, жеке
идеяларын жазады, жұптаса отырып талдайды, топтық талдау
жүргізеді.
Оқушылар мәтінді оқиды
Мәліметтерді жинақтайды. Жұптық (пікір алмасады), топтық жұмыс
жүргізеді.Өз ойларын еркін жеткізуді
үйренеді.
Оқулықты пайдалана отырып
тапсырманы орындайды. Бір-бірін толықтырады, тексереді, бағалайды,
қорғайды. Әр мәліметтерге түсінік береді,
қорғайды.
Көбісі: Өз көзқарасын білдіріп,
дәлелдеме келтіреді. Жаңа ақпараттарды ажыратып сабақ тақырыбын
анықтай алады.
|
Топбасшысы оқушылардың жауап
берулеріне байланысты смайлик қойып
отырады
|
Оқулық, дәптер, қалам, постер,
маркер, смайликтер
|
3. Аяғы
Талдау,
талқылау/бағалау
7/
3/
1/
2/
|
«Жер қабаттарының
тапсырмалары». Әр топқа конверт беріледі.
Конверттегі тапсырмаларды орындау
керек.
1-топ
тапсырмалары
«Ядро» қабатының
тапсырмалары (білу,
түсіну)
-
Жер шарының ішкі
құрылысын ата?
-
Жер шарын қалың қабат
түрінде ең сыртынан қоршап тұрған қабат ... деп
аталады.
-
«Мантия» тапсырмалары
(талдау, жинақтау)
-
1
Сызбада 1
санымен
Жердің ішкі қабаттарының
қайсы
көрсетілген?
2. Оған сипаттама
бер
-
«Жер қыртысы»
тапсырмалары (қолдану)
-
Есеп Әрбір 100 м сайын
30
С-ға
өзгереді
Егер шахтаның тереңдігі
1700 м, ал жер қыртысының жоғарғы қабатының температурасы
-200С болса, шахтадағы жер
қыртысының температурасы қандай
болады?
2-топ
тапсырмалары
І. «Ядро» қабатының
тапсырмалары (білу,
түсіну)
-
Жер шарынның су қабатын
... деп аталады.
-
Неге жердің ішкі
құрылысын зерттеу өте маңызды?
ІІ.
«Мантия» тапсырмалары
(талдау, жинақтау)
-
2
Сызбада 2 санымен Жердің ішкі қабаттарының
қайсы
көрсетілген?
2. Оған сипаттама
бер
ІІІ. «Жер қыртысы»
тапсырмалары (қолдану)
-
Есеп Әрбір 100 м сайын
30
С-ға
өзгереді
Егер үңгірдің тереңдігі
1300 м, ал жер үстінің температурасы
-10С болса, үңгірдегі жер
қыртысының температурасы қандай
болады?
3-топ
тапсырмалары
І. «Ядро» қабатының
тапсырмалары (білу,
түсіну)
-
Жер шарынның сыртқы тас
қабығы ... деп аталады.
-
Не себепті литосфераның
астыңғы қабатындағы тау жыныстары қоймалжың затқа
айналады?
ІІ.
«Мантия» тапсырмалары
(талдау, жинақтау)
3
Сызбада
3 санымен Жердің қабаттарының қайсы
көрсетілген?
Оған сипаттама
бер
ІІІ. «Жер қыртысы»
тапсырмалары (қолдану)
-
Есеп Егер шахтаның тереңдігі
2000 м, ал жер қыртысының жоғарғы қабатының температурасы
-150С болса, шахтадағы жер
қыртысының температурасы қандай
болады?
|
Жауаптары:
-
Ядро, мантия, жер
қыртысы
-
Атмосфера
-
Ядро
-
Радиусы 3500 км шамасында.
Температурасы 40000
С. Ядро ішкі және сыртқы болып
екіге бөлінеді.
-
1700:100= 17
17х3=51 -200 -51=+210С
-
Гидросфера
-
Жердің ішкі құрылысын зерттеу
пайдалы қазбаларының орналасуы мен пайда болуын, жер бедерін,
жанартау атқылауларының себептері туралы білімді алуда,
географиялық және геологиялық болжамға өте
маңызды.
-
Мантия
-
2900 км тереңдікке дейін
мантия (жамылғы) орналасқан. Жоғары жағындағы температура
+1000С,
+1500С, төменгі шекарасында
+38000С дейін
көтеріледі.
-
1300:100=13
13*3=39 -1+39=+380C
-
Литосфера
-
Себебі ғалымдар мантияның
жоғарғы жағында температура +100 –
1500С, ал төменгі шекарасында
+38000С-ге дейін баратынын
болжаған.
-
Жер
қыртысы
-
Жер қыртысы материктік және
мұхиттық болып бөлінеді. Үстіңгі бетінде борпылдақ жыныстардан
тұратын шөгінді қабат. Одан
төмен гранитті қабат, ал тереңде одан да
тығыз базальт қабаты жатыр. Мұхиттардың
астындағы қалыңдығы 5-10 км болса, жазықтарда 35-40 км, таулы
аудандарда 70 – 80 км
-
2000:100=20 20*3= 60 -15 - 60=+450C
Кейбірі: тапсырманы толығымен
орындайды.
|
Топбасшысы
оқушылардың жауап берулеріне байланысты смайлик қойып
отырады
|
Үлестірме, дәптер,
қалам, смайлик
|