Материалдар / Ашық сабақ "Жердің құрылысы, негізгі ұғымдар" 6-сынып

Ашық сабақ "Жердің құрылысы, негізгі ұғымдар" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жердің ішкі және сыртқы қабаттарын ажырата алуға дағдыландырып, өз білімін талдап жинақтай білуін дамыту және сыни ойлауға жетелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
996
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар
Т.А.Ә. және жұмыс орыны Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы, «ЖББ №20 орта мектебі» КММ-нің география пәні мұғалімі Аханова Ж.ЖПән: географияСынып: 6Күні:17.11.17 ж
Сабақтың тақырыбы: «Жердің құрылысы, негізгі ұғымдар»
Мақсаты:(SMART, орта мерзімді жоспардан алынады) Жердің ішкі және сыртқы қабаттарын ажырата алуға дағдыландырып, өз білімін талдап жинақтай білуін дамыту және сыни ойлауға жетелеу.
Күтілетін нәтижелер:Барлығы: Топпен жұмыс істей біледі, жауапкершілік қабілеттерін дамытады, Жердің ішкі және сыртқы қабаттарын ажырата біледі, тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түсінеді және тапсырмаларды орындайдыКөпшілігі: Өз білімдерін талдап, жинақтай білуін, іздемпаздық қабілеттерін дамытады. Кейбірі: Өздігінен жұмыс жасауға, түсініктеме беруге үйренеді, сыни ойланады, өз көзқарастарын дәлелдей алады.
Жетістік критерийлері:«А» оқушы Ашық сұрақтарға жауап береді, жер қабатының түрлерін ажырата алады, сыни ойланады, шығармашылық тапсырмалар орындайды. «В» оқушы Топтық жұмыста өз пікірін белсенді ұсынады және дәлелдейді. Өз ойын еркін жеткізе алады. «С» оқушы. Мәтінмен танысады, түсінеді.
Түйінді идеялар:Атмосфера, биосфера, гидросфера, литосфера, ядро, мантия, жер қыртысы
Оқулық:(ҚР ББҒМ ұсынған)Физикалық география Ә.Бірмағамбетов, К.МамыроваГеография . О.Б.Мазбаев, О.Жанәділ, С.Көбенқұлова, Ш.Айтақынова








Сабақ барысы/мұғалімнің ескертпелері:
УақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеттеріБағалауРесурстар
Сабақтың басы2/



1.Білу және түсіну 8/















Картамен жұмыс









І. Ұйымдастыру кезеңі.а/ Амандасу, ұйымдастыру, топқа бөлу, оқушылардың назарын сабаққа аудару,



ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Қорапшадағы сұрақтар» әдісі
  • География сөзінің мағынасы...
  • География ғылымының атасы - ...
  • Азимуты 900 болатын көкжиек тұсы ...
  • Жердің дәл үлгісі ...
  • Масштабына қарай карталар бөлінеді ...
  • Экваторға параллель жүргізілген сызықтар ...
  • Ғаламдық навигация жүйелері ...
  • Ең ұзын параллель
  • Параллельдер мен меридиандар өзара қиылысып тор түзеді, бұл ...
  • Ең биік тау ..., оның шыңы ..., географиялық координатасы қанша? (картадан тауып көрсет)
  • 800 с.е және 1400 ш.б орналасқан үлкен су асты жотасы табылды. Ол қандай жота және қай мұхитта орналасқан?
  • Кеме 100 с.е және 1550б.б нүктесінде тұр. 7 күннен кейін ол 380 с.е және 1220 б.б орналасқан портқа жүзіп келді. Кеменің жолын және келген портың көрсетіңдер.
  • Сабақтың тақырыбын айта отырып оқушылармен диалог құру.
    а/ Оқушылар амандасып, орындарына жайғасады. Топқа сурет бойынша топтасады. Сабаққа дайындық жасайды, зейіндерін аударып ден қояды.



  • Жерді сызу, сипаттау
  • Эратосфен
  • Шығыс
  • Глобус
  • 3
  • Параллельдер
  • GPS, Galileo, ГЛОНАСС


  • Экватор
  • Градус торы


  • Гималай, Джомолунгма, 280 о.е 880 ш.б






  • Барлығы: Қызығады тапсырманы жарыса отырып, орындайды.












    Топбасшысы оқушылардың жауап берулеріне байланысты смайлик қойып отырады
    Сурет қиындылары



    Қорапша, тапсырмалар мен сұрақтар











    2.ОртасыҚолдану, талдау

    7/











    1/







    7/











    2/
    Сыни тұрғыдан ойлануды үйрету модулі бойынша «ОЖБ»Оқушылар оқулықты өз беттерімен оқиды. Жұптық жұмыс атқарады. Мәліметтерді жинақтағаның бақылау. Оқушыларға бағыт-бағдар беру. Оқушылардың өз ойларын жеткізгенде, қысқаша тізім жасағанда толықтыру. Бір-бірін тыңдату. Жұппен, топпен жұмыс жасағанды бақылау. 1.Жер неше жыл бұрын пайда болды?2. Жердің сыртқы қабығын ата?3.Жердің ішкі құрылысын ата?

    Тақырып туралы өз идеяларына негізінде постер құру«1 сурет, 5 мысал» әдісі1-топ Ядроға байланысты2-топ Мантияға байланысты3-топ Жер қыртысына байланысты.

    Видео «Жердің ішкі құрылысы» Сұрақтар қою
    Оқушылар мәтінді оқиды, жеке идеяларын жазады, жұптаса отырып талдайды, топтық талдау жүргізеді.

    Оқушылар мәтінді оқиды Мәліметтерді жинақтайды. Жұптық (пікір алмасады), топтық жұмыс жүргізеді.Өз ойларын еркін жеткізуді үйренеді.







    Оқулықты пайдалана отырып тапсырманы орындайды. Бір-бірін толықтырады, тексереді, бағалайды, қорғайды. Әр мәліметтерге түсінік береді, қорғайды. Көбісі: Өз көзқарасын білдіріп, дәлелдеме келтіреді. Жаңа ақпараттарды ажыратып сабақ тақырыбын анықтай алады.
    Топбасшысы оқушылардың жауап берулеріне байланысты смайлик қойып отырадыОқулық, дәптер, қалам, постер, маркер, смайликтер
    3. Аяғы Талдау, талқылау/бағалау 7/































































































































































    3/

    1/

    2/
    «Жер қабаттарының тапсырмалары». Әр топқа конверт беріледі. Конверттегі тапсырмаларды орындау керек.1-топ тапсырмалары«Ядро» қабатының тапсырмалары (білу, түсіну)
  • Жер шарының ішкі құрылысын ата?
  • Жер шарын қалың қабат түрінде ең сыртынан қоршап тұрған қабат ... деп аталады.
  • «Мантия» тапсырмалары (талдау, жинақтау)
  • Сызбада 1 санымен
  • Жердің ішкі қабаттарының қайсы көрсетілген? 2. Оған сипаттама бер

  • «Жер қыртысы» тапсырмалары (қолдану)
  • Есеп Әрбір 100 м сайын 30 С-ға өзгереді
  • Егер шахтаның тереңдігі 1700 м, ал жер қыртысының жоғарғы қабатының температурасы -200С болса, шахтадағы жер қыртысының температурасы қандай болады?2-топ тапсырмаларыІ. «Ядро» қабатының тапсырмалары (білу, түсіну)
  • Жер шарынның су қабатын ... деп аталады.
  • Неге жердің ішкі құрылысын зерттеу өте маңызды?
  • ІІ. «Мантия» тапсырмалары (талдау, жинақтау)
  • Сызбада 2 санымен Жердің ішкі қабаттарының қайсы
  • көрсетілген?

    2. Оған сипаттама бер

    ІІІ. «Жер қыртысы» тапсырмалары (қолдану)
  • Есеп Әрбір 100 м сайын 30 С-ға өзгереді
  • Егер үңгірдің тереңдігі 1300 м, ал жер үстінің температурасы -10С болса, үңгірдегі жер қыртысының температурасы қандай болады?

    3-топ тапсырмаларыІ. «Ядро» қабатының тапсырмалары (білу, түсіну)
  • Жер шарынның сыртқы тас қабығы ... деп аталады.
  • Не себепті литосфераның астыңғы қабатындағы тау жыныстары қоймалжың затқа айналады?
  • ІІ. «Мантия» тапсырмалары (талдау, жинақтау)Сызбада 3 санымен Жердің қабаттарының қайсы көрсетілген?

    Оған сипаттама бер









    ІІІ. «Жер қыртысы» тапсырмалары (қолдану)
  • Есеп Егер шахтаның тереңдігі 2000 м, ал жер қыртысының жоғарғы қабатының температурасы -150С болса, шахтадағы жер қыртысының температурасы қандай болады?










  • Жауаптары:

  • Ядро, мантия, жер қыртысы


  • Атмосфера










  • Ядро




  • Радиусы 3500 км шамасында. Температурасы 40000 С. Ядро ішкі және сыртқы болып екіге бөлінеді.








  • 1700:100= 17 17х3=51 -200 -51=+210С


















  • Гидросфера
  • Жердің ішкі құрылысын зерттеу пайдалы қазбаларының орналасуы мен пайда болуын, жер бедерін, жанартау атқылауларының себептері туралы білімді алуда, географиялық және геологиялық болжамға өте маңызды.


  • Мантия










  • 2900 км тереңдікке дейін мантия (жамылғы) орналасқан. Жоғары жағындағы температура +1000С, +1500С, төменгі шекарасында +38000С дейін көтеріледі.






  • 1300:100=13 13*3=39 -1+39=+380C














  • Литосфера


  • Себебі ғалымдар мантияның жоғарғы жағында температура +100 – 1500С, ал төменгі шекарасында +38000С-ге дейін баратынын болжаған.




  • Жер қыртысы




  • Жер қыртысы материктік және мұхиттық болып бөлінеді. Үстіңгі бетінде борпылдақ жыныстардан тұратын шөгінді қабат. Одан төмен гранитті қабат, ал тереңде одан да тығыз базальт қабаты жатыр. Мұхиттардың астындағы қалыңдығы 5-10 км болса, жазықтарда 35-40 км, таулы аудандарда 70 – 80 км


  • 2000:100=20 20*3= 60 -15 - 60=+450C


  • Кейбірі: тапсырманы толығымен орындайды.



    Топбасшысы оқушылардың жауап берулеріне байланысты смайлик қойып отырады
    Үлестірме, дәптер, қалам, смайлик


    V.Сабақты бекіту /рефлексия/«Синквейн» 5-жолдық өлең /тақырып бойындағы негізгі ұғымдарға байланысты/Оқушылар 5-жолдық өлең құрастырады.



    Дәптер, қалам


    YІ. Үйге тапсырмаПараграфты оқу. Өтірік әңгіме құрастыруПараграфты оқиды

    Күнделік, қалам


    YІІ. Оқушыларды бағалау

    Топбасшының бағалауы

    Бағалау парағы
    Мұғалім ескертулері/ Рефлексия:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ