Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Жердің құрылысы, негізгі ұғымдар" 6-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Жердің ішкі және сыртқы қабаттарын ажырата алуға дағдыландырып, өз білімін талдап жинақтай білуін дамыту және сыни ойлауға жетелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
996
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Т.А.Ә. және жұмыс орыны | Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы, «ЖББ №20 орта мектебі» КММ-нің география пәні мұғалімі Аханова Ж.Ж | Пән: география | Сынып: 6 | Күні:17.11.17 ж |
Сабақтың тақырыбы: | «Жердің құрылысы, негізгі ұғымдар» | |||
Мақсаты:(SMART, орта мерзімді жоспардан алынады) | Жердің ішкі және сыртқы қабаттарын ажырата алуға дағдыландырып, өз білімін талдап жинақтай білуін дамыту және сыни ойлауға жетелеу. | |||
Күтілетін нәтижелер: | Барлығы: Топпен жұмыс істей біледі, жауапкершілік қабілеттерін дамытады, Жердің ішкі және сыртқы қабаттарын ажырата біледі, тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түсінеді және тапсырмаларды орындайдыКөпшілігі: Өз білімдерін талдап, жинақтай білуін, іздемпаздық қабілеттерін дамытады. Кейбірі: Өздігінен жұмыс жасауға, түсініктеме беруге үйренеді, сыни ойланады, өз көзқарастарын дәлелдей алады. | |||
Жетістік критерийлері: | «А» оқушы Ашық сұрақтарға жауап береді, жер қабатының түрлерін ажырата алады, сыни ойланады, шығармашылық тапсырмалар орындайды. «В» оқушы Топтық жұмыста өз пікірін белсенді ұсынады және дәлелдейді. Өз ойын еркін жеткізе алады. «С» оқушы. Мәтінмен танысады, түсінеді. | |||
Түйінді идеялар: | Атмосфера, биосфера, гидросфера, литосфера, ядро, мантия, жер қыртысы | |||
Оқулық:(ҚР ББҒМ ұсынған) | Физикалық география Ә.Бірмағамбетов, К.МамыроваГеография . О.Б.Мазбаев, О.Жанәділ, С.Көбенқұлова, Ш.Айтақынова |
Сабақ барысы/мұғалімнің ескертпелері:
Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеттері | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы2/ 1.Білу және түсіну 8/ Картамен жұмыс | І. Ұйымдастыру кезеңі.а/ Амандасу, ұйымдастыру, топқа бөлу, оқушылардың назарын сабаққа аудару, ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Қорапшадағы сұрақтар» әдісі | а/ Оқушылар амандасып, орындарына жайғасады. Топқа сурет бойынша топтасады. Сабаққа дайындық жасайды, зейіндерін аударып ден қояды. Барлығы: Қызығады тапсырманы жарыса отырып, орындайды. | Топбасшысы оқушылардың жауап берулеріне байланысты смайлик қойып отырады | Сурет қиындылары Қорапша, тапсырмалар мен сұрақтар |
2.ОртасыҚолдану, талдау 7/ 1/ 7/ 2/ | Сыни тұрғыдан ойлануды үйрету модулі бойынша «ОЖБ»Оқушылар оқулықты өз беттерімен оқиды. Жұптық жұмыс атқарады. Мәліметтерді жинақтағаның бақылау. Оқушыларға бағыт-бағдар беру. Оқушылардың өз ойларын жеткізгенде, қысқаша тізім жасағанда толықтыру. Бір-бірін тыңдату. Жұппен, топпен жұмыс жасағанды бақылау. 1.Жер неше жыл бұрын пайда болды?2. Жердің сыртқы қабығын ата?3.Жердің ішкі құрылысын ата? Тақырып туралы өз идеяларына негізінде постер құру«1 сурет, 5 мысал» әдісі1-топ Ядроға байланысты2-топ Мантияға байланысты3-топ Жер қыртысына байланысты. Видео «Жердің ішкі құрылысы» Сұрақтар қою | Оқушылар мәтінді оқиды, жеке идеяларын жазады, жұптаса отырып талдайды, топтық талдау жүргізеді. Оқушылар мәтінді оқиды Мәліметтерді жинақтайды. Жұптық (пікір алмасады), топтық жұмыс жүргізеді.Өз ойларын еркін жеткізуді үйренеді. Оқулықты пайдалана отырып тапсырманы орындайды. Бір-бірін толықтырады, тексереді, бағалайды, қорғайды. Әр мәліметтерге түсінік береді, қорғайды. Көбісі: Өз көзқарасын білдіріп, дәлелдеме келтіреді. Жаңа ақпараттарды ажыратып сабақ тақырыбын анықтай алады. | Топбасшысы оқушылардың жауап берулеріне байланысты смайлик қойып отырады | Оқулық, дәптер, қалам, постер, маркер, смайликтер |
3. Аяғы Талдау, талқылау/бағалау 7/ 3/ 1/ 2/ | «Жер қабаттарының тапсырмалары». Әр топқа конверт беріледі. Конверттегі тапсырмаларды орындау керек.1-топ тапсырмалары«Ядро» қабатының тапсырмалары (білу, түсіну) 2. Оған сипаттама бер ІІІ. «Жер қыртысы» тапсырмалары (қолдану) 3-топ тапсырмаларыІ. «Ядро» қабатының тапсырмалары (білу, түсіну) Оған сипаттама бер ІІІ. «Жер қыртысы» тапсырмалары (қолдану) | Жауаптары: Кейбірі: тапсырманы толығымен орындайды. | Топбасшысы оқушылардың жауап берулеріне байланысты смайлик қойып отырады | Үлестірме, дәптер, қалам, смайлик |
V.Сабақты бекіту /рефлексия/«Синквейн» 5-жолдық өлең /тақырып бойындағы негізгі ұғымдарға байланысты/ | Оқушылар 5-жолдық өлең құрастырады. | Дәптер, қалам | ||
YІ. Үйге тапсырмаПараграфты оқу. Өтірік әңгіме құрастыру | Параграфты оқиды | Күнделік, қалам | ||
YІІ. Оқушыларды бағалау | Топбасшының бағалауы | Бағалау парағы |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)