Мағынаны ажыра-ту сатысы
(жаңа ақпарат)
-оқушыларды белсе-не
қатыстыру
-стратегияларды жүйелі қолдану
арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау
жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу
қабі-леттерін жетілдіру жолдарын
беру)
-оқушылармен бір-лесіп жұмыс
жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана
білу
-оқулықтан басқа ақпараттар
көзін ашу
Толғаныс
(рефлексия)
-сабақта үйренген-дерін
бекіту, қолдану жолдарын беру
-жаңадан үйренгенін пайдалана
отырып, білімін жүйелеу
жауап шешімі осыған байланысты
жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін
тексеру
|
Топта мына сұрақты
талдайық: «Жиын» деп нені айтамыз?(5 мин) анықтама беріледі.
Тақтаға оқулықтағы үлкейтіп жазылған анықтаманы іліп, әр топтың
жазған анықтамаларымен салыстыру.(әр топтан оқушылар шығып өз
анықтамаларын бір оқушыдан
айтады)
Теория. (Плакатқа жазып
қойып оқушылар мысал келтріген сайын сәйкес келсе айтылған мысалды
ашып отырамын )
Бірдей қасиеттерге ие болып,
белгілі бір заңдылықпен біріккен нәрселер, обьектілер жиын
құрайды.
-Қане жиынға мысал
келтіріңдерші? (Әр топ мысал
айтады)
Аспандағы жұлдыздар жиыны,
цифрлар жиыны, сыныптағы оқушылар жиыны, натурал сандар жиыны
т.б
-Тақтада көрсетіледі цифрлар
жиыны А=(1,2,3,4,5,6,7,8,9,0)
Элементтер саны
бойынша n(А)=10
Бос жиынның белгіленуі:
Ø
Жиын шектеулі, шектеусіз болып
бөлінеді,
-Қалай ойлайсыңдар шектеулі
және шектеусіз деген сөздің
мағынасын?
Әр топтың жауабы
тыңдалады.
Мы: Шектеулі жиынға цифрлар
жиынын, сыныптағы оқушылар жиынын, ал шектеусіз жиындарға аспандағы
жұлдыздар жиынын жатқызуға болады.
Ішкі жиын туралы түсінік
беріп, белгіленуін үйрету.Мысалы: тақ цифрлар жиыны цифрлар
жиынының ішкі жиыны В=(1,3,5,7,9)
В€А
Сергіту
сәті: Атом ойынын ойнату (Оқушыларды
бестен,төрттен,үштен топтастыру музыкамен) ( 5
мин)
Оқулықпен жұмыс: (жас
ерекшеліктеріне қарай дарынды талантты оқушылармен жұмыс әр топтан
бір оқушыдан тақтаға шығады)10
мин
№246(ауызша)
1-топ № 246(1), №247(1)
3-топ №246( 3),№247(3)
2-топ № 246 (2),№247(2)
4-топ №246 (4) №248
Дарынды оқушыға
№249,№255
Электронды
оқулықты пайдаланып есептер шығару
(Болған топ қолдарын көтеріп дұрыс жауабын тақтада
көрсетеді)(Дарынды оқушылар )
10мин
Ыдыста
2 кг май бар еді, оған тағы
да 3 кг май қүйды. Ыдыста қанша
май бар?
Ж:
2 +
3 =5 =6
кг.(дарынды)(А)
Ауа температурасы таңертең
120С, түсте
180С, кешке
150С болды. Орташа температура
қанша?
ж:
150С
Үш күнгі жарысқа 15
шаңғышы, 9 конькиші және 13 хоккейші
қатысты. Барлығы қанша?
Ж: 37
спортшы. (Үлгерімі
орташа)(В)
Бір кесек ірімшікті
салмақтары 2 кг, 4 кг, 3 кг, болатын 3 бөлікке
бөлді. Ірімшіктің салмағы
қанша?(Үлгерімі нашар)
(С)
Ж:
9кг.
Шығармашылық
тапсырма(әр топтан 1 оқушы келіп
кез-келген нөмір таңдап алады.Сол нөмірге сәйкес тапсырманы
алады.
70.Оқушылар саңырауқұлақ
кептіргенде оның салмағы барлығының
бөлігіндей болды оқушылар
40 кг саңырауқұлақтан неше кг кепкен санырауқұлақ
алады?
Ж: 40
∙ = = 8
кг
-
Оқушылар 300 кг итмұрын
жинады оны кептіргендегі салмағы
барлығының бөлігіндей болды, кепкен
итмұрын салмағы қанша?
Ж: 300
∙ = = 60
кг.
-
Сыныпта 40 оқушы,
оның -і оқу озаты. Неше оқушы
оқу озаты?
Ж: 40
∙ = = 8 оқушы
озат.
-
Ыдыста
2 кг май бар еді, оған тағы
да 3 кг май қүйды. Ыдыста қанша
май бар?
Ж:
2 +
3 =5 =6
кг.
-
Тігінші 5м мата әкелді, ал
тігілетін костюмге 3 м мата
керек.
Неше метр мата артық
қалды?
Ж:
5–3 = 4 –
3 = 1 м.
|