Материалдар / Ашық сабақ "Жиын және оның элементтері" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жиын және оның элементтері" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге көмекші құрал ретінде қолдануға, ашық сабақтар жоспарлауда қажет болады. Бағдарламаның 7 модулы бойынша Кембридж тәсілінің элементтері қолданылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
1124
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

Хадыс Амангул

6 сыныбы.

Оқушының саны 25

Ақмола облысы

Целиноград ауданы

Қоянды ауылы

20 Орта мектебі


8.10.2017

1 Сабақ 14.00-14.45

Сабақтың атауы

Жиын және оның элементтері. Ішкі жиын

Сілтеме

Математика 6сынып Т.А Алдамұратова , Т.С. Байшоланов

Слайдтар.

Жалпы мақсаты


Мақсаты:

а) Жиын туралы ұғым, жиын және оның элементтері.Ішкі жиын және олардың жазылуын білу.

ә) Есеп шығаруда қолдану дағдысын қалыптастыру.

б) Оқушылардың ой-өрісін дамыту, іздену, шығармашылық жұмыс жасауға өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыландыру,ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, тиянақтылыққа баулу.


Міндеттер:


Жиын тақырыбы бойынша алған білімдерін өз жұмыстарында қолданады. Сыни тұрғысынан ойлауға байланысты өз ойын тиянақтайды, салыстырады, талдау жасайды, топта қорытынды шығарады.


Сабақта туындаған негізгі идеялар


Болжам:СТО технологиясымен қоса 7 модулді қолданамын.Сергіту тапсырмалары оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттырады деп ойлаймын.Ойын элементтерін қолданамын.

Күтілетін нәтиже

Адалдыққа, достыққа баулу, жаңа білімді дұрыс меңгеру, есеп шығару барысында қолдану, топта жұмыс істеу дағдыларының қалыптасуы

Ой өрісін дамыту

Қызығушылығын арттыру

Жаңа білімді қалыптастыру

Ойын еркін жеткізу, өз ісіне талдау жасай алуы

Тапсырмалар



Деңгейлік тапсырмалар (жас ерекшеліктеріне байланысты),үлестірме картшкалар (кеспе қағаздар), электронды оқулықтан алынған тапсырмалар, оқулықтан алынған тапсырмалар, шығармашылық тапсырмалар, 5 жолды өлең құрастыру.Топпен атом ойынын ойнату оқушылардың сабаққа деген ынтасы артады.





Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу (тренинг) (1-3 мин)

СТО сұрақтары

Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Бүгінгі өтілетін тақырыпқа байланысты әртүрлі суреттермен оқушыларды топтастыру (аңдар, құстар, адамдар, т.б.) суреттерді топтастырып оқушылар орындарына отырады.Әрбір топқа бөлгеннен кейін топта спикерлер тағайындалады. Топтарға ұсынылған критерийлер бойынша бағалау парағы ұсынылады.Сабақ соңында спикер өз тобын бағалайды.

Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?

-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу

-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу

1. Қызығушылықты ояту.

Кластер құру. Жиын деген сөз сендерге қандай ассоциация туғызады? (1-3 мин) минуттың ішінде қандай сөздер бастарыңа келеді, жеке-жеке жазып шығыңдар. Жұппен ой бөлісемз, топта ортаға салып талдап, топтастыру жасаймыз.



Оқушылар өз ойларын флипчартқа жазып шығады. (2-3мин)


Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер

-еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?

-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту

-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу

-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

Сурет бойынша ойларыңды ортаға салыңдар. Слайд2 /3мин/

Жиын тақырыбына байланысты суретті экраннан қарап шығады.

Оқушылар жауаптары тыңдалады.





Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсе-не қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

Толғаныс (рефлексия)

-сабақта үйренген-дерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру


Топта мына сұрақты талдайық: «Жиын» деп нені айтамыз?(5 мин) анықтама беріледі. Тақтаға оқулықтағы үлкейтіп жазылған анықтаманы іліп, әр топтың жазған анықтамаларымен салыстыру.(әр топтан оқушылар шығып өз анықтамаларын бір оқушыдан айтады)

Теория. (Плакатқа жазып қойып оқушылар мысал келтріген сайын сәйкес келсе айтылған мысалды ашып отырамын )

Бірдей қасиеттерге ие болып, белгілі бір заңдылықпен біріккен нәрселер, обьектілер жиын құрайды.

-Қане жиынға мысал келтіріңдерші? (Әр топ мысал айтады)

Аспандағы жұлдыздар жиыны, цифрлар жиыны, сыныптағы оқушылар жиыны, натурал сандар жиыны т.б

-Тақтада көрсетіледі цифрлар жиыны А=(1,2,3,4,5,6,7,8,9,0)

Элементтер саны бойынша n(А)=10

Бос жиынның белгіленуі: Ø

Жиын шектеулі, шектеусіз болып бөлінеді,

-Қалай ойлайсыңдар шектеулі және шектеусіз деген сөздің мағынасын?

Әр топтың жауабы тыңдалады.

Мы: Шектеулі жиынға цифрлар жиынын, сыныптағы оқушылар жиынын, ал шектеусіз жиындарға аспандағы жұлдыздар жиынын жатқызуға болады.

Ішкі жиын туралы түсінік беріп, белгіленуін үйрету.Мысалы: тақ цифрлар жиыны цифрлар жиынының ішкі жиыны В=(1,3,5,7,9)

В€А


Сергіту сәті: Атом ойынын ойнату (Оқушыларды бестен,төрттен,үштен топтастыру музыкамен) ( 5 мин)

Оқулықпен жұмыс: (жас ерекшеліктеріне қарай дарынды талантты оқушылармен жұмыс әр топтан бір оқушыдан тақтаға шығады)10 мин

246(ауызша)

1-топ № 246(1), №247(1) 3-топ №246( 3),№247(3)

2-топ № 246 (2),№247(2) 4-топ №246 (4) №248

Дарынды оқушыға №249,№255

Электронды оқулықты пайдаланып есептер шығару (Болған топ қолдарын көтеріп дұрыс жауабын тақтада көрсетеді)(Дарынды оқушылар ) 10мин

Ыдыста 2Shape1 кг май бар еді, оған тағы да 3Shape2 кг май қүйды. Ыдыста қанша май бар?

Ж: 2Shape3 + 3 Shape4 =5Shape5 =6 кг.(дарынды)(А)

Ауа температурасы таңертең 120С, түсте 180С, кешке 150С болды. Орташа температура қанша?

ж: 150С


Үш күнгі жарысқа 15 шаңғышы, 9 конькиші және 13 хоккейші
қатысты. Барлығы қанша?

Ж: 37 спортшы. (Үлгерімі орташа)(В)

Бір кесек ірімшікті салмақтары 2 кг, 4 кг, 3 кг, болатын 3 бөлікке
бөлді. Ірімшіктің салмағы қанша
?(Үлгерімі нашар) (С)

Ж: 9кг.

Шығармашылық тапсырма(әр топтан 1 оқушы келіп кез-келген нөмір таңдап алады.Сол нөмірге сәйкес тапсырманы алады.

70.Оқушылар саңырауқұлақ кептіргенде оның салмағы барлығының Shape6 бөлігіндей болды оқушылар 40 кг саңырауқұлақтан неше кг кепкен санырауқұлақ алады?

Ж: 40 ∙ Shape7 = Shape8 = 8 кг

  1. Оқушылар 300 кг итмұрын жинады оны кептіргендегі салмағы барлығының Shape9 бөлігіндей болды, кепкен итмұрын салмағы қанша?

Ж: 300 ∙ Shape10 = Shape11 = 60 кг.

  1. Сыныпта 40 оқушы, оның Shape12 -і оқу озаты. Неше оқушы оқу озаты?

Ж: 40 ∙ Shape13 = Shape14 = 8 оқушы озат.

  1. Ыдыста 2Shape15 кг май бар еді, оған тағы да 3Shape16 кг май қүйды. Ыдыста қанша май бар?

Ж: 2Shape17 + 3 Shape18 =5Shape19 =6 кг.

  1. Тігінші 5м мата әкелді, ал тігілетін костюмге 3Shape20 м мата керек.

Неше метр мата артық қалды?

Ж: 5–3Shape21 = 4Shape22 – 3Shape23 = 1Shape24 м.



ІІІ. Ой қорытынды (синквейн, бүгінгі сабақты синтездеу,оқушылардың түсініктік қорын бағалау тәсілі ретінде, шығармашалық мәндерді дамыту құралы ретінде 5 жолды өлең құрастыру )

Слайд 5/1Сонда біз бүгін не туралы өттік? Тақырып не болды? /3мин/ (Оқушылар 5 жолды өлең құрастырады)

( 3 минуттан кейін оқушылардың ойы тыңдалады)


Бағалау (түрлері)

-оқушының өзін-өзі бағалауы

-топтың өзін-өзі бағалауы

-мұғалімнің бағалауы

-жалпы бағалау

-критерийлер арқылы бағалау

Бағалау: /4мин/Өзін-өзі бағалау,топта бірін-бірі бағалайды,топтар бағалайды, форматавті бағалау, жиынтық бағаланады )

Әрбір топтың спикерлері өз тобындағы оқушыларға баға береді.Соңында мұғалім жиынтық бағалайды.

Үйге тапсырма:

254 №255 №256

Дарынды оқушыларға озық деңгейдегі тапсырмалар беріледі

Үйге тапсырма:58-бет№262 (үйреніп алыңдар)








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!