Материалдар / Ашық сабақ "Жиындардың өзара қиылысуы және бірігуі"

Ашық сабақ "Жиындардың өзара қиылысуы және бірігуі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмекші құрал ретінде қолдануға болады. Бағдарламаның жеті модулы бойынша сарапталып құрастырылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
479
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніХадыс Амангул6 «а» сыныбы. Оқушының саны 25 Ақмола облысы Целиноград ауданы№20 Қоянды Орта мектебі


09.10.20182 Сабақ 14.00-14.45
Сабақтың атауыЖиындардың өзара қиылысуы, бірігуі
Сілтеме Математика 6 сынып Т.А. Алдамұратова слайдтар
Жалпы мақсаты

а) Жиын тақырыбы бойынша алған білімдерін тереңдету, ойда қалғандарды нақтылау, меңгерген білімдерді ұмытып қалуға жол бермеу. Терең де тиянақты саналы білім негіздерін үйрету. Ә)Оқушылардың топпен жұмыс істеуін, логикалық ойлау қабілетін дамыту , іскерлік дағдыларын қалыптастыру. Б) Өз мүмкіндігіне сенуге өзін және жолдасын бағалай білуге үйрету.Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға үйрету.
Міндеттер:

Оқушылар есептер шығаруда жиындардың қиылысуын, бірігуін табуға үйрету.Қателермен жұмыс жасауды және алдыңғы алған білімдерімен ұштастыра отырып әртүрлі деңгейлі есептерді шығаруға үйрету.
Сабақта туындаған негізгі идеяларЖаңа тақырыпты мұғалім математикалық тілде емес оқушылармен кері байланыс барысында диалогтік оқыту бойынша ұйымдастырса қол жеткізетін нәтиже ұтымды болар еді. Себебі: Оқушы ойын еркін жеткізеді, топта ашылады, тек мұғалім еркіндік беру керек Топта оқушылардың кезекпен айтуына мүмкіндік беру керек. Тақырыптың мағынасы ашылғанша көбінде өмірмен байланыстырып, сонан соң математикалық тұрғыдан ашу көзделеді.




Күтілетін нәтижеАлдына қойған мақсатына жете алатын оқушы тәрбиелеу, Әр оқушы өз деңгейін, мүмкіндігін, іскерлігін біліп қана қоймай, оны дамыту, өз бетімен ізденіс дағдыларын, іскерлік қабілетін жетілдіретін шығармашыл тұлға қалыптастыру. (Әдістемелік нұсқау 2009 ) Оқушының алған білімінің деңгейін жас ерекшеліктеріне қарай берілген тепсырмалар бойынша тиянақтылықпен тексеріледі. Мүмкіндіктермен уақытты ұтымды пайдалану, басқа амалдарды қолданып сабақты қызықтыру.Ережені жатқа білу, логикалық тапсырмаларды ойлап шығару, өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру,
Тапсырмалар



Жас ерекшеліктеріне сай берілген деңгейлік тапсырмалар, электронды оқулықпен жұмыс, оқулықпен жұмыс, сергіту тапсырмалары беріледі.Дарынды оқушыларға озық деңгейдегі тапсырмалар ұсынылады. Тест тапсырмалары, үлгерімі төмен оқушыға №2, №6, үлгерімі орташа оқушыға №1, №5, №6 беріледі.








Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 5мин
СТО сұрақтарыСабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекетіКаридорға шығарып шаттық шеңберіне тұрғызамын.Оқушыларды топтастыру үшін бүгінгі сабақ тақырыбына байланысы 1,2,3,4, 1,2,3,4, 1,2,3,4, 1,2,3,4, 1,2,3,4,1 санын атаған 5 оқушыны ( 1-топ)2 санын атаған 5 оқушыны (2-топ)3 санын атаған 5 оқушыны ( 3-топ)4 санын атаған 5 оқушыны (4-топ)5 санын атаған 5 оқушыны (5-топ)Осыдан кейін сабаққа байланысты идея туындайды.Қалай ойлайсыңдар мен неге сендерді топқа 5 цифрдың қайталануы бойынша бөлдім өздерің ойланыңдар, топпен ойлануға да болады деп мүмкіндік беремін.

Сабақтың маңыздылығы не?-оқушылар не алады?-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?-өмірден алған тәжірибесінің әсері?-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу

І. Қызығушылығын ояту (Ой шақыру ) 6 мин Миға шабуыл (Тақырыпты ашпастан бұрын оқушыларға жаз, күз мезгілдері бойынша Венн диаграммасын сызып өз ойларын флипчартқа не біледі? Және не ойлайтынын жазу ұсынылады , яғни проблемелық сұрақ тудырамын, проблемадан шығу үшін ой тудыра келе оқушы қызығушылығы оянады ) Жаз Күз



Осыдан кейін ой туындап жаңа тақырыпқа көшу тиімді болады.


Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер-еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды?-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету Мысалы 8 санының бөлгіштерінің жиынын атаңдар: В=(1,2,4,8 )12 санының бөлгіштерінің жиынын атаңдар: А=( 1,2,3,4,6,12) ( Флипчарттан дұрыс жауабын ашамын, содан кейін мынандай ойды айтамын қалай ойлайсыңдар екі жиында да ортақ элементтер саны бар ма? Оқушылар бірден топтан қол көтеріп жауап береді яғни 1,2,4)Ендеше жаз, күз мезгілдері (жылдың 4 мезгілі, жаңбыр жауады т.с.с. ) сияқты ортақ элеменнтер 2 жиында да бар екен жарайсыңдар ойларың өте тамаша келісемін.



Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат)-оқушыларды белсе-не қатыстыру -стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін жетілдіру жолдарын беру)-оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашуТолғаныс (рефлексия)-сабақта үйренген-дерін бекіту, қолдану жолдарын беру-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеужауап шешімі осыған байланысты жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

Топтарға қалай ойлайсыңдар жиындардың қиылысуы дегенді математикада қалай түсінуге болады? (олар қол көтеріп топтан бір оқушы өз жауабын береді )7минТеория: Егер А жиыны мен В жиынының қандайда бір элементттері ортақ болса, онда А жиыны мен В жиыны қиылысады деп айтылады. Белгіленуі: А∩В Мысалы: А=(4,9,7,13 ) , В=(2,6,7,10,13 ) А∩В=(7,13 )Эйлер дөңгелектері арқылы көрсетемін (Ноутвук арқылы ) А В В



А және В жиындарының бірігуі деп А және В жиындарының элементтерінен ғана құралған жиын аталады. Белгіленуі: АỤВМысалы: А=(3,5,9,14), В=(3,6,9,11), АỤВ=(3,5,9,14,6,11 ) А В

Оқулықпен жұмыс: №264(1)-1-топ (10мин) №265(а)-3топ №264(2)-2-топ №265(ә)-4топ№271, №273(Дарынды оқушының тапсырмасы 10 тест тапсырмасын дайындыймын )№263(үлгерімі төмен оқушының тапсырмасы сары түсті картшкаға №2, №6 дайындаймын )№270(а,ә)( үлгерімі орташа оқушының тапсырмасы көк түсті картшкаға №1, №5, №6 тапсырмаларын беремін)Сергіту тапсырмаларыТапсырмасын топпен орында 3мин
  • Менің салмағым 45кг. Бір аяғымды көтеріп тұрып өлшесем қанша кг болады?
  • Бір үйде 6 қыз және әр қыздың бір-бірден бауыры бар. Отбасында барлығы неше бала?
  • Самолет Семейден Астанаға дейін 1 сағат 40 минут ұшады, ал кері қайтқанда 100 минут ұшады. Айырмашылығы қандай?
  • Дүние жүзіндегі көп тараған сұйық?
  • Теңізден қандай тастар табылмайды?
  • Электронды оқулықпен есептер шығару (Тура ропорционал шамалар бойынша 5 топқа 5 есеп дайындалады )М1М2 (5 мин)

    Математикалық ойын: 2 топ ойнайды, 2 топ бағалап ұпайларын ауызша есептейді алдымен 30 секундтің ішінде шеңбердің ішіндегі сандарды есте тоқтатып алады. Екі мемлекетке бөлінеді. Көздерін байлап сызғыштың көмегімен санға дөп тигізіп ұпай жинайды. Есте сақтау қабілеттерін арттыру.


    ІІІ. Ой қорытынды5 минуттық эссе жазу. Жазба тапсырманың бұл түрі әдетте сабақтың соңында оқылған тақырып бойынша өз біліидерін қорытуға көмектесу үшін қолданылады. (жаңа тақырып бойынша олардың не білгенін жазу)
    Бағалау (түрлері)-оқушының өзін-өзі бағалауы-топтың өзін-өзі бағалауы-мұғалімнің бағалауы-жалпы бағалау-критерийлер арқылы бағалауБағалау: /4мин/ Өзін-өзі бағалау парағыЖалпы бағалау критерийлер арқылы бағаланады. Параққа әртүрлі символдар арқылы сабақ барысындағы белсенділіктерін бағалату.( ) Жиынтық бағаланады.(оқуды бағалау)






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ