ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ АДАМИ ӘЛЕУЕТТІ ДАМЫТУ
БАСҚАРМАСЫ
САРЫАҒАШ МЕДРЕСЕ
КОЛЛЕДЖІ
Келісілді
Колледж әдіскері
_______________
«____» _______
20__ж.
АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пәні: Информатика
Тақырыбы: Тұлғаны сәйкестендірудің әр
түрлі әдістерін қолдану
Күні: 29.10.2021ж
Оқытушы: Байтемирова
Г.Ж.
Тобы: 23-9-16
«ИФМ, дене тәрбиесі және
АӘД пәндері»
кафедрасының отырысында
қаралған
№ __
«__» ________2021 ж
Байтемирова
Гулимхан
аты-жөні
______________
(қолы)
Сарыағаш-2021 ж
Дәрістің
тақырыбы: Тұлғаны сәйкестендірудің әр
түрлі әдістерін қолдану
Дәрістің
мақсаты: Студенттерге компьютерлік
желі туралы, оның алғашқы пайда болуы, алғашқы ғаламтордың таралуы
туралы мәліметтермен жан - жақты таныстыру. Компьютерлік желі
туралы толығырақ білуге жағдай жасау.
Білімділік:
Пайдаланушы деректерін қорғау
шараларын қолдануды түсіндіру парольдер, тіркеу жазбасы,
аутентификация, биометриялық
аутентификацияны
білу
Тұлғаны сәйкестендірудің әр
түрлі әдістерін қолдану жайлы білімдерін тереңдету.
Ғаламтордың беретін мүмкіндіктерін, пайдасын терең білуге баулу.
Студенттерге тұлғаны сәйкестендіруді тиімді пайдалануға
қалыптастыру.
Тәрбиелік: Студенттердің адам ретінде
тұлға болып қалыптасуына, қоғамда өз орнын табуға, ғаламторды тек
пайдалы жағынан қолдануға,
болашақ ұрапқты заманауи технологияның беретін мүмкіндіктерін
қолданып заман талабына сай өмір сүруге
тәрбиелеу.
Дамытушылық: Студенттердің өздігінен
жұмыс істеуі арқылы олардың ой-өрісін дамытып, өзіне деген сенімін,
пәнге деген қызығушылығын арттыру, студенттерді ғаламтор жайлы
тарихи фактілермен жұмыс жасауға, шапшандыққа баулу, ойлау
қабілеттерін дамыту, салыстыра білуге, алған білімін нақтылай алуға
үйрету.
Дәрістің
түрі: Ашық
сабақ
Оқыту
әдісі: Білімді жинақтау, қорыту, ой
қозғау, топтастыру, бақылау тапсырмалары
мозайка.
Әдістемелік қамтамасыз
етілуі:
Көрнекіліктер: графикалық
сызба, сәйкестендіру кестесі,
плакаттар, үлестірмелі қағаздар, стикерлер,
слайд.
ОТҚ: Компьютер,
проектор
Пән аралық
байланыс: қазақ тілі, ағылшын
тілі.
Қолданылатын әдебиеттер:
1.
Негізгі: Информатика: Жалпы білім беретін
мектептің қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 10-сыныбына арналған
оқулық Қадырқұлов Р.А., Г.К.нұрмаханбетова — Алматы: "Алматыкітап"
баспасы, 2019. — 89 бет
Дәрістің құрылымы мен
мазмұны
І. Ұйымдастыру кезеңі:
-
Студенттерді түгелдеу, дәрісхана тазалығын
тексеру, студенттердің сабаққа дайындығын бақылай отырып, зейінін
сабаққа аудару.
(5мин)
Модем , интернет,
компьютер
2.
Өткен білімдерге сүйене
отырып, оқу әрекетін дамыту
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру:
(30мин)
1.
(Өткенді қайталау сұрақтары,
тапсырма сұрақтары және т.б.)
2. «Word», «Excel»,
«PowerPoint» мәтіндік процессор
программалары арқылы студенттер үш топқа
топтастырылады. Топ басшылары таныстырады.
Сайыс кезеңдері:
1. «Инфо білім» кезеңі (әр
топқа жеке-жеке сұрақтар қойылады).
2.
«Ойланайық та табайық» (графикалық тапсырма).
3.
«Кім жылдам?». (сөзжұмбақ)
4. «Ой елегінен өткіз». (өткен тақырыпқа
шолу)
5.
«Сәйкестендіру».
6.
«Сергіту сәті» (Шатасқан әріптер)
1-кезең. «Инфо
білім». Әр топқа жеке сұрақтар
қойылады
«Word» тобына
1.
Графикалық редактордың мүмкіндіктері қандай? (суреттерді,
сызбаларды компьютердің көмегімен өңдеуге)
2.
Ғылыми графика деген не?
3.
Схемаларды қалай сызамыз?
4.
Paint программасын қалай ашамыз?
4.
Графиктік мәліметтерді неше топқа бөлеміз?
5. Растрлық графиканың форматтарын
атаңыз?
6.
Векторлық графика туралы айтыңыз?
7.
Іскерлік графика дегеніміз не?
«Excel»
тобына
-
Фрактальдық графиканың
ерекшелігі?
-
Растрлық графика жайлы баяндап
беріңіз?
-
Компьютерлік графика түрлері?
-
Құжатты сақтау жолдары?
-
Конструкторлық графика дегеніміз
не?
-
Компьютерлік анимация деген не?
-
Corel Draw программасы қандай графика негізіне
жатады?
«Power
Point»
тобына
-
Paint редакторының терезе құрылымы
қандай?
-
Іскерлік графика деген не?
-
Пиксель деген не?
-
Adobe Phoroshop программасы қандай графика
негізіне жатады?
-
Анимация жасайтын
бағдарламаларды атаңыз?
-
Векторлық графика форматтарын
атаңыз?
-
Power Point бағдарламасының мәзірлер қатарын
атаңыз?
2-кезең. «Ойланайық та,
табайық»
(графикалық тапсырма).
Тақырыпқа сәйкес әр топ өзіне берілген графикалық
сызбаны толтыруы керек
(5
мин)
3-кезең. «Кім
жылдам» Информатика пәніне қатысты
сөзжұмбақ беріледі. Әр бір топ жылдамдықпен
сөзжұмбақты 2
минут ішінде шешеді.
(2
мин)
4-кезең. «Ой елегінен
өткіз» құрал—саймандар белгішелерін
қызметіне қарай толтыру. (3 мин)
5-кезең.
Сәйкестендіру: Әр топтың алдында парақ қағаз
беріледі: жұмыс терезесіндегі белгішелерді кестеге сәйкес табу
керек (3
мин)
6-кезең. Сергіту сәті:
«Шатасқан әріптер» Әр топқа информатика пәніне
қатысты шатасқан әріптер беріледі, сол әріптен сөздер құрастыру
керек (2
мин)
ІІІ. Жаңа сабақ:
Компьютерлік желілері туралы түсінік, оның
тағайындалуы. Компьютерлік желілердің классификациясы.
Интернет.
Жаңа тақырыпты хабарлау үшін
жұмбақ жасыру. Жаңа сабақ жоспарымен
таныстыру
1.
Жаңа тақырыпты тұсаукесер,
бейне дәріс арқылы жеткізу (30
мин)
-
Компьютерлік желінің шығу тарихына, мүмкіндігіне,
ерекшеліктеріне, ғаламторды қолдану аясына
тоқталу
3.
Компьютерлік желінің бүгіні мен
ертеңіне шолу жасай отырып, 21 ғасыр ақпараттық – коммуникациялық
технологиялар ғасыры екеніне тоқталу
ІV. Жаңа сабақты бекіту
(5 мин)
1.
Компьютерлік желі деген
не?
2.Компьютерлік желінің жіктелуі
3.
web беттер деген
не?
VІ. Сабақты қорытындылау
1.
Ғаламтор желі тақырыбына жалпы
шолу
2.
Студенттердің тақырыпты қаншалықты меңгергенін сұрақтар арқылы
пысықтау
3.
Қорытындылау
VІІ. Студенттерді
бағалау
(3 мин)
VІІІ. Үйге тапсырма беру. «Информатика»
оқулығы, 189 бет (2 мин)
(Қолданылған көрнекіліктер немесе электронды
кассеталар қоса беріледі).