Материалдар / ашық сабақ жоспары: Минералды сулар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ жоспары: Минералды сулар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жерасты және минералды сулар туралы түсіндіру.Оқушылар жерасты және минералды сулар туралы білімдерін кеңейтеді..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Тамыз 2021
554
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні/айы

Пәні

Сабақ №3 (11)


Дүниетану


Сабақтың тақырыбы

Жерасты суы. Минералды сулар.


Жалпы мақсаты

Жерасты және минералды сулар туралы түсіндіру.

Күтілетін нәтижелер

Оқушылар жерасты және минералды сулар туралы білімдерін кеңейтеді..

Ресурстар

Оқулық, жұмыс дәптері, Қазақстан картасы, «Жерасты сулары. Минералды сулар» көрнекі материал, глобус.

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі



1.Сабақтың мақсатын түсіндір

3. Бағалау критерийлерін жасау

Сабақтың мақсатын хабарлау.

1) Амандасу 2) Топқа бөлу

ІІ. Тірек білім, білік және дағдыларын белсендіру.

Үй тапсырмасын сұрау.

Тест.

1. Табиғатта су қандай күйде кездеседі?
А. сұйық, қатты, газ.
Ә. сұйық, газ, ащы.
Б. сұйық, газ, жұмсақ.
2. Су қабаты жер бетінің қандай бөлігін алып жатыр?
А. төрттен бір. Ә. төрттен екі Б. төрттен үш
3. 70 кг. адамның денесінде қанша кг су бар?
А. 60 кг. Ә. 70 кг. Б. 50 кг
4. Адам су ішпей қанша шыдайды?
А. 1 күн. Ә. 1 апта Б. 3 күн.
5. Судың қасиеттерін еске түсіріп, жазу
жұққыш, түссіз, еріткіш
, мөлдір, аққыш, иіссіз

1.Сабаққа назар аудару

2.Сабаққа психологиялық жағынан дайындалады.

Негізгі бөлім













І. Ұйымдастыру сәті. Психологиялық көңіл күй.
Бүгінгі күннің ауа-райы туралы әңгіме қозғап, сабаққа дайындықтарын бақылау.

ІІ. Білімді өзектендіру.

ІІІ. Сабақтың мақсаттары мен міндеттерін белгілеу.

-Біз табиғатта суды қай жерден кездестіреміз?

ІV. Жаңа материалмен жұмыс.
А) Топтық жұмыс. «Судың қасиеттері»

Ә) –Өзен тамшыдан құралады. Бірақ барлық су бірдей жер бетінде сақталмайды және барлығы бірдей буланбайды. Жердің астында да су көптеп кездеседі. Құрлық бетіндегі суды жер беті суы деп атайды. Ал жер астындағы суды жерасты суы деп атайды. Қазақстан үшін жерасты суларының маңызы зор, өйткені оның біраз аумағы шөл және жартылай шөл аймақтарында орналасқан.

-Қалай пайда болады? (сызбамен жұмыс)

Жерасты суларының негізгі көзі – жауыын-шашын, яғни қар мен жаңбыр. Жаңбыр суы немесе еріген қар суы топырақтың жоғарғы қабаттары арқылы өтеді. Судың бір бөлігін өсімдіктер өсу үшін пайдаланады, ал қалған бөлігі топырақтың төменгі қабатына өтеді. Ол су өткізбейтін қиыршық тас және құм қабаты арқылы оңай өтеді. Суды өткізбейтін қабат (саз, гранит) үстінде су жиналады.

-Жерасты суын қалай пайдалануға болады? Қазақстан тұрғындары құдық қазады, өйткені құдық суы таза, мөлдір және салқын болады.

Оқулықпен жұмыс.

Мәтінді оқыңдар. Жұптасып талқылаңдар.

-Судың кейбір заттарды ерітетін қасиетін еске түсіріңдер. Тұз суда ериді және ондай үдерістер жер астында да болады. Ол белгілі бір дәм, иіске ие болады, кейде қызады. Осындай су минералды су деп аталады. Минералды су көзі арасан деп аталады.

Минералды су 3 түрге жіктеледі: асханалық, емдік және шомылатын. Қазақстанның картасын қарап, белгілеу.

Ең белгілі географиялық атаулар: Алмаарасан, Сарыағаш, Қапаларасан, Көкшетау минералды сулары, Барлықарасан, Жаркентарасан.

-Минералды суды қалай пайдалануға болады?

-Минералды су ішу үшін пайдаланылады, адамдар оларға шомылады. Бұл жүйке ауруларынан, тері ауруларынан, бүйрек, бауыр, т.б.ауруларынан арылуға көмектеседі.

V. Білімді бекіту.

Эертханалық жұмыс: «Бор араласқан суды немесе құмды суды қалай тазартуға болады?»
VІ. Рефлексия.

1.Маған сабақта ұнағаны ...

2.Мен үшін қызықты болғаны ...

3.Бүгінгі менің түсінгенім ...








Сұрақтарға жауап береді.





Жұпта талқылап ойларымен бөліседі.




























жеке жұмыс




Топта жұмыс істеу.


Бағалау



- өзара бағалау

- спикер бағалау қағазын толтыруды аяқтайды;

- мұғалімнің бағалауы.

Үйге тапсырма

44-47-беттердегі мәтінді түсініп оқу.
Су туралы мақал-мәтелдер жаттау.

Үйде оқу

Өз үйіңе, аулаңа және ондағы заттарға мұқият қарап, олардың қайсысында пайдалы қазбалар қолданылғанын анықта.

Рефлексия

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)











Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)





















Аты жөні............................................................

Тест. Дүниетану.

1. Табиғатта су қандай күйде кездеседі?
А. сұйық, қатты, газ.
Ә. сұйық, газ, ащы.
Б. сұйық, газ, жұмсақ.
2. Су қабаты жер бетінің қандай бөлігін алып жатыр?
А. төрттен бір. Ә. төрттен екі Б. төрттен үш
3. 70 кг. адамның денесінде қанша кг су бар?
А. 60 кг. Ә. 70 кг. Б. 50 кг
4. Адам су ішпей қанша шыдайды?
А. 1 күн. Ә. 1 апта Б. 3 күн.
5. Судың қасиеттерін еске түсіріп, жазу
......................................................................................

.....................................................................................


Аты жөні............................................................

Тест. Дүниетану.

1. Табиғатта су қандай күйде кездеседі?
А. сұйық, қатты, газ.
Ә. сұйық, газ, ащы.
Б. сұйық, газ, жұмсақ.
2. Су қабаты жер бетінің қандай бөлігін алып жатыр?
А. төрттен бір. Ә. төрттен екі Б. төрттен үш
3. 70 кг. адамның денесінде қанша кг су бар?
А. 60 кг. Ә. 70 кг. Б. 50 кг
4. Адам су ішпей қанша шыдайды?
А. 1 күн. Ә. 1 апта Б. 3 күн.
5. Судың қасиеттерін еске түсіріп, жазу
......................................................................................

.....................................................................................




Аты жөні............................................................

Тест. Дүниетану.

1. Табиғатта су қандай күйде кездеседі?
А. сұйық, қатты, газ.
Ә. сұйық, газ, ащы.
Б. сұйық, газ, жұмсақ.
2. Су қабаты жер бетінің қандай бөлігін алып жатыр?
А. төрттен бір. Ә. төрттен екі Б. төрттен үш
3. 70 кг. адамның денесінде қанша кг су бар?
А. 60 кг. Ә. 70 кг. Б. 50 кг
4. Адам су ішпей қанша шыдайды?
А. 1 күн. Ә. 1 апта Б. 3 күн.
5. Судың қасиеттерін еске түсіріп, жазу
......................................................................................

.....................................................................................


Аты жөні............................................................

Тест. Дүниетану.

1. Табиғатта су қандай күйде кездеседі?
А. сұйық, қатты, газ.
Ә. сұйық, газ, ащы.
Б. сұйық, газ, жұмсақ.
2. Су қабаты жер бетінің қандай бөлігін алып жатыр?
А. төрттен бір. Ә. төрттен екі Б. төрттен үш
3. 70 кг. адамның денесінде қанша кг су бар?
А. 60 кг. Ә. 70 кг. Б. 50 кг
4. Адам су ішпей қанша шыдайды?
А. 1 күн. Ә. 1 апта Б. 3 күн.
5. Судың қасиеттерін еске түсіріп, жазу
......................................................................................

.....................................................................................




Аты жөні............................................................

Тест. Дүниетану.

1. Табиғатта су қандай күйде кездеседі?
А. сұйық, қатты, газ.
Ә. сұйық, газ, ащы.
Б. сұйық, газ, жұмсақ.
2. Су қабаты жер бетінің қандай бөлігін алып жатыр?
А. төрттен бір. Ә. төрттен екі Б. төрттен үш
3. 70 кг. адамның денесінде қанша кг су бар?
А. 60 кг. Ә. 70 кг. Б. 50 кг
4. Адам су ішпей қанша шыдайды?
А. 1 күн. Ә. 1 апта Б. 3 күн.
5. Судың қасиеттерін еске түсіріп, жазу
......................................................................................

.....................................................................................


Аты жөні............................................................

Тест. Дүниетану.

1. Табиғатта су қандай күйде кездеседі?
А. сұйық, қатты, газ.
Ә. сұйық, газ, ащы.
Б. сұйық, газ, жұмсақ.
2. Су қабаты жер бетінің қандай бөлігін алып жатыр?
А. төрттен бір. Ә. төрттен екі Б. төрттен үш
3. 70 кг. адамның денесінде қанша кг су бар?
А. 60 кг. Ә. 70 кг. Б. 50 кг
4. Адам су ішпей қанша шыдайды?
А. 1 күн. Ә. 1 апта Б. 3 күн.
5. Судың қасиеттерін еске түсіріп, жазу
......................................................................................

.....................................................................................












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!