Материалдар / Ашық сабақ. Жүсіп Баласағұн "Құдатғу білік" дастаны

Ашық сабақ. Жүсіп Баласағұн "Құдатғу білік" дастаны

Материал туралы қысқаша түсінік
Ислам дәуірі өкілдерінің шығармаларымен танысу және негізіг идеясын анықтайды. Жүсіп Баласағұнның өмірі мен шығармаларын талдайды, салыстырады, өз ойын еркін жеткізе отырып білімге ие болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2018
1242
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: 15
Мектеп: Еңбекшіқазақ ауданы Т:Рысқұлов атындағы орта мектеп

Күні:
Мұғалімнің есімі Темиркулова Мадина

Сынып:8а
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы
Жүсіп Баласағұн Құтты білік дастаны

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Асқан ойшыл Ж. Баласағұнидің өмірі және шығармалары туралы танысады.Құтты білік кітабының мазмұнын меңгереді, көркемдігін талдап үйренеді

Сабақ мақсаттары мен оқу нәтижелері
Барлығы:Ж.Баласағұнидің өмірі және шығармалары туралы танысады. Құтты білік кітабының мазмұнын меңгереді.
Басым көпшілігі: Кейіпкерлерді сомдай алады, оны мысалмен дәлелдей алады.
Кейбірі: Мазмұн желісі бойынша талдау жасай алады.
Шығарманың көркемдік тәсілін талдайды

Тілдік мақсат
Оқушылар өз бетімен таныстырылым жасай алады. Мазмұн желісі бойынша талдау жасай алады.



Негізгі сөздер мен тіркестер:Шаһнама,кемел мемлекет,хисса


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар: ойшылдың өмір сүрген кезең, шығармаларының тақырыптары мен көркемдік ерекшеліктер туралы айта алады.
Cіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба? Көршісінің көмегіне жүгінуге болады.____________________________________________
_________________________________________________________
Жазылым бойынша ұсыныстар: деректерге сүйеніп, тірек сөздері арқылы тапсырмаларды орындай алады..


Алдыңғы оқу
Ахмет Йасауи

Жоспар

Жоспарланған тапсырмалар мен уақыт
жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз
Ресурстар


Мұғалімнің әрекеті
Оқушылардың әрекеті


Басталуы Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық тренинг
Менің көңіл-күйім неге ұқсас?.Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді.
Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?. Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді.


Оқушыларды топқа біріктіру
Кіру билеттерін тарату арқылы топқа біріктіру
Билеттерде ежелгі қала аттары жазылған, қала аттары арқылы топқа бірігеді
стикерлер

Үй тапсырмасын сұрау. Сұрақ-жауап.

Ыстық орындық әдісі арқылы сұрақ –жауап.
Ыстық орындыққа отырған оқушыға өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды
АКТ,оқулық

Ортасы
Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту
Болжаустратегия
сы.
1.Қызығушылықты ояту. Әділет, Ақыл, Қанағат, Бақыт деген сөздерді қалай түсінесіңдер? Осы берілген сөздерден қандай ой түйесің?
Осы берілген сөздерден қандай ой түйетінін түсіндіреді.Сөздердің мағынасын ашады
Стикерлер

Мағынаны ажырату сатысы: Топтық жұмыс
Берілген тапсырмалар постер қорғау

1-топ Құтты білік дастанында не туралы баяндалған. Кемел мемелкетті суреттеңдер
2-топ Дастандағы төрт кейіпкердің бейнесін суреттеңдер. Әңгімедегі кейіпкерлер қасиетін топтастыру
3-топ Баласағұнның ойынша шын дос кім? Достықты мақалмен өрнекте.
Оқушалыр берілген тапсырмалар бойынша оқулықтан алған мәліметтер негізінде мазмұнды сызба қорғайды.
Флипчарт
Маркер
Оқулық
Ғаламтор жүйесі

Салыстыру кестесі
Венн диаграммасы
Жүсіп Баласағұнның зиянды нәрсесін Абай өлеңіндегі бес дұшпанмен салыстыртамын
Оқушылар Абай өлеңі мен Баласағұн өлеңдерін салыстырады, өлеңдегі ұқсастықты табады.
Маркер, флипчарт

Аяқталуы
Қорытындылау
Шығу парағыәдісі

- Бүгін не үйрендіңіздер?
- Сабақ бойынша қандай сүрақтарыңыз бар?
- Келесі сабақта қандай мәселелерге назар аудару қажет?
Сабақтан не үйренгенін, қандай сұрағы бар екенін кестеге жазады.
Стикерлер

Кері байланыс

Рефлексия. Кері байланыс Табыс сатысы әдісі.
Табыс сатысы әдісі арқылы сабақта сатының қай жеріне жеткен жеріне стикерлер жабыстырады


Үйге тапсырма
Өлеңнің қалаған шумағын жаттап келу



Қосымша ақпарат: ғаламтор желісі

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтарға байланыс

Бағыт-бағдар беремін. СТО қабілетін дамытатын тапсырмалар беремін
Оқушылар бірі-бірін бағдаршам, бас бармақ, бағалау критерийлері арқылы бағалайды
АКТ. Ғаламтор жүйесі, тарих, қазақ тілі

Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:

2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ