Материалдар / Ашық сабақ "Жылқы - ер қанаты" 7 сынып

Ашық сабақ "Жылқы - ер қанаты" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып бағдарламасына арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2018
4075
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ШҚО «Семей қаласының білім бөлімі» ММ«Экономикалық лицей» КММ























Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Төребекова Іңкәр Қымбатқызының«Жылқы – ер қанаты» тақырыбында7-сыныпта өткізілген ашық сабақ жоспары2017-2018 оқу жылы

























Сабақ: 1Мектеп: «Экономикалық лицей» КММ
Күні: 15.02.2018Мұғалімнің аты-жөні: Төребекова Іңкәр Қымбатқызы
Сынып: 75Қатысқан оқушылар саны: 15Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбы9-бөлім: «Төрт түлік мал мен егіншілік – ел берекесі»Жылқы – ер қанаты
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Т2. Назарын шоғырландырып тыңдау.7.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау
Сабақтың мақсаттарыҚазақ тіліндегі нақты хабарламалар арқылы оқушыларға жылқы малы жайлы ақпарат беру.Сөйлесім барысында сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану негізінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру.Қазақша шағын мәтіндерді баяндау арқылы ақпараттық-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру.
Жетістік критерийлеріОқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша жылқы малы жайлы ақпарат береді, мәтіндегі жаңа сөздерді меңгереді, сөйлесім барысында қолданады.Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде жылқы малын сипаттайды, қасиеті жайлы мәліметтер береді.Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды.
Тілдік мақсаттар Сабақ тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен жаңа ұғымдар беріледі. Сөйлемдерінің лексикалық –грамматикалық талаптарға сай құрылуына назар аударылады.Лексикалық минимум:киелі жануар - священное животноеатбегі - конный всадник (тот, кто готовит лошодей на скачки)ел қорғаған защитник страныжан серігі душевный спутникреңк - оттенокажырату - различатьжүйрік - скакун
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
Сабақтың басы3 минут



Қызығушылықты ояту2 минут







1 минут



















5 минут























5 минут

Ұйымдастыру кезеңі1. Түрлі-түсті стикер арқылы топқабөлу.



2.Төрт түлік | Домашние животные на казахском | Introduce children to four kinds of livestock бейнекөрініс көрсетіледі.

3. Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері талқыланады.

4. Сөздік жұмысы:киелі жануар - святое животноеатбегі - конный всадникел қорғаған - страны защищалжан серігі – душевный спутникреңк - оттенокажырату - жүйрік – быстрый

5.Жеке жұмысТыңдалым алдындағы тапсырма: «Микрофон» әдісі1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. Оқушылардан төрт түлік мал туралы, үй жануарлары туралы не білетіндіктерін сұрау:
  • Төрт түлік деп нені атаймыз?
  • Төрт түлікке қандай жануарлар жатады?
  • Не себепті олар «төрт түлік» деп аталады?


  • 6. Жұптық жұмыс«Қос жазба күнделігі» әдісі2 – тапсырма. Төрт түлік туралы қандай мақал – мәтел білесің? Білетін мақалыңды діптерге жазып, оның мағынасын түсіндір.

    Кері байланыс: «Үш шапалақ» әдісі қалыптастырушы бағалау.








































































    Сабақтың ортасы5 минут





















    8 минут































































    5 минут
    7. Жеке жұмыс «Сәйкестендіру» әдісі3 – тапсырма. Түліктің төлін тап. Оларды атап, орысша баламасын айт.

    8. Топтық жұмыс4-тапсырма. Тыңда. Мәтінді оқы.1-топ «INSERT» әдісі2-топ «Синквейн» әдісі3-топ «Төрт сөйлем» әдісі Кері байланыс: «Смайликтер» әдісі қалыптастырушы бағалау.

    9. Топтық жұмыс«Еркін әңгіме» әдісі6- тапсырма. Эссе тақырыбы: «Жылқы кисе – киім, жылқы мінсе – көлік, жылқы жесе – тамақ, жылқы ішсе сусын» деген ойды қалай түсінесің?Мұғалім кері байланыс береді:«Мадақтау» әдісі қалыптастырушы бағалау.


    СлайдПарақша































































    Сабақтың соңы5 минут













    1 минут
    Рефлексия «Бес саусақ» әдісіБас бармақ – не үйрендім ? Маған не ұнады?Балан үйрек - Бүгін мен не жасадым және неге қол жеткіздім?Ортан терек – Менің көңіл-күйім?Шылдыр шүмек – Бүгін кімге көмектесе алдым?Кішкене бөбек – Қандай қиындық болды, оны жеңе алдым ба?Үй жұмысы59 бет, 5 – тапсырма (жазбаша)Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестердір.













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ