Материалдар / Ашық сабақ "Жылқы - ер қанаты" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жылқы - ер қанаты" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып бағдарламасына арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2018
4092
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ШҚО «Семей қаласының білім бөлімі» ММ

«Экономикалық лицей» КММ













Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Төребекова Іңкәр Қымбатқызының

«Жылқы – ер қанаты» тақырыбында

7-сыныпта өткізілген ашық сабақ жоспары

2017-2018 оқу жылы














Сабақ: 1

Мектеп: «Экономикалық лицей» КММ

Күні: 15.02.2018

Мұғалімнің аты-жөні:

Төребекова Іңкәр Қымбатқызы

Сынып: 75

Қатысқан оқушылар саны:

15

Қатыспағандар:

0

Сабақтың тақырыбы

9-бөлім: «Төрт түлік мал мен егіншілік – ел берекесі»

Жылқы – ер қанаты

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т2. Назарын шоғырландырып тыңдау.

7.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

Сабақтың мақсаттары

Қазақ тіліндегі нақты хабарламалар арқылы оқушыларға жылқы малы жайлы ақпарат беру.

Сөйлесім барысында сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану негізінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру.

Қазақша шағын мәтіндерді баяндау арқылы ақпараттық-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру.

Жетістік критерийлері

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша жылқы малы жайлы ақпарат береді, мәтіндегі жаңа сөздерді меңгереді, сөйлесім барысында қолданады.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде жылқы малын сипаттайды, қасиеті жайлы мәліметтер береді.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды.

Тілдік мақсаттар

Сабақ тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен жаңа ұғымдар беріледі. Сөйлемдерінің лексикалық –грамматикалық талаптарға сай құрылуына назар аударылады.

Лексикалық минимум:

киелі жануар - священное животное

атбегі - конный всадник (тот, кто готовит лошодей на скачки)

ел қорғаған – защитник страны

жан серігі – душевный спутник

реңк - оттенок

ажырату - различать

жүйрік - скакун

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс

іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

3 минут



Қызығушылықты ояту

2 минут





1 минут











5 минут













5 минут


Ұйымдастыру кезеңі

1. Түрлі-түсті стикер арқылы топқа

бөлу.



2.Төрт түлік | Домашние животные на казахском | Introduce children to four kinds of livestock бейнекөрініс көрсетіледі.


3. Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері талқыланады.


4. Сөздік жұмысы:

киелі жануар - святое животное

атбегі - конный всадник

ел қорғаған - страны защищал

жан серігі – душевный спутник

реңк - оттенок

ажырату -

жүйрік – быстрый


5.Жеке жұмыс

Тыңдалым алдындағы тапсырма:

«Микрофон» әдісі

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер.

Оқушылардан төрт түлік мал туралы, үй жануарлары туралы не білетіндіктерін сұрау:

  • Төрт түлік деп нені атаймыз?

  • Төрт түлікке қандай жануарлар жатады?

  • Не себепті олар «төрт түлік» деп аталады?


6. Жұптық жұмыс

«Қос жазба күнделігі» әдісі

2 – тапсырма. Төрт түлік туралы қандай мақал – мәтел білесің? Білетін мақалыңды діптерге жазып, оның мағынасын түсіндір.

Мақал - мәтел

Түсіндірме




Кері байланыс: «Үш шапалақ» әдісі қалыптастырушы бағалау.





www.youtube.com/watch?v=lD6fpwKr4NQ

































Сабақтың ортасы

5 минут












8 минут

































5 минут

7. Жеке жұмыс

«Сәйкестендіру» әдісі

3 – тапсырма. Түліктің төлін тап. Оларды атап, орысша баламасын айт.

Түйе (бота)

Верблюд (верблюжонок)

Жылқы (құлын)

Лошадь (жеребенок)

Сиыр (бұзау)

Корова (теленок)

Қой (қозы)

Баран (ягненок)

Ешкі (лақ)

Коза (козленок)


8. Топтық жұмыс

4-тапсырма. Тыңда. Мәтінді оқы.

1-топ «INSERT» әдісі

2-топ «Синквейн» әдісі


3-топ «Төрт сөйлем» әдісі

Кері байланыс: «Смайликтер» әдісі қалыптастырушы бағалау.


9. Топтық жұмыс

«Еркін әңгіме» әдісі

6- тапсырма. Эссе тақырыбы: «Жылқы кисе – киім, жылқы мінсе – көлік, жылқы жесе – тамақ, жылқы ішсе сусын» деген ойды қалай түсінесің?

Мұғалім кері байланыс береді:

«Мадақтау» әдісі қалыптастырушы бағалау.


Слайд

Парақша

































Сабақтың соңы

5 минут








1 минут

Рефлексия

«Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ – не үйрендім ? Маған не ұнады?

Балан үйрек - Бүгін мен не жасадым және неге қол жеткіздім?

Ортан терек – Менің көңіл-күйім?

Шылдыр шүмек – Бүгін кімге көмектесе алдым?

Кішкене бөбек – Қандай қиындық болды, оны жеңе алдым ба?

Үй жұмысы

59 бет, 5 – тапсырма (жазбаша)

Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестердір.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!