Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты ояту
8 мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
D ID “Жасанды интеллект”
арқылы бейнежазба көресету
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
https://massaget.kz/
arnayyi_jobalar/22-nauriz/8810/
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа сабақ
30 мин
|
1-тапсырма
Айтыстан үзінді «Стоп кадр»
әдісі арқылы (бейнефильм)
өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
-
жұп
1. Егер Сүйінбай қазіргі заман
айтысына қатысқан болса, қандай мәселелерді тіліне тиек еткен болар
еді?
2.Қазақтар туралы не айтар еді
деп ойлайсыңдар?
-
«Қазақтар-алауыз» деген
пікірмен келісесіңдер ме?
-
топ
1.Қазақ халқы туралы не
дейді?
2.Сүйінбай неліктен айтыста
жеңіске жетті ?
3.Сүйінбай мен Қатаған
айтысына төреші болсаңдар, қандай шешім қабылдар
едіңдер?
|
Жалпы-3
балл:
Дескриптор:
қандай мәселелерді тіліне тиек
еткен болар еді жазады - 1 балл
Қазақтар туралы не айтар еді
деп ойлайсыңдар сұрағына жауап жазады - 1
балл
Ойларын ашып
жазады - 1
балл
Жалпы-3
балл:
Дескриптор:
.Қазақ халқы туралы не
дейді? Ойларын ашып жазады
- 1 балл
Сүйінбай неліктен айтыста
жеңіске жеткені туралы
жазады - 1
балл
Ойларын ашып
жазады - 1
балл
|
https://youtu.be/xVNwhBJE3lg
домбыра
бағалау
|
Жеке жұмыс
|
-
тапсырма.
“Салыстыру әдісі”
арқылы
Оқыған үзіндіні негізге ала
отырып, екі ақынға салыстырмалы мінездеме
берейік.
|
Дескриптор
Портретін
жазады
Мінезін
жазады
Іс әрекетін
жазады
|
Жалпы-3
балл:
Дескриптор:
Портретін жазады
- 1 балл
Мінезін
жазады - 1
балл
Іс әрекетін
жазады - 1
балл
Ойларын ашып
жазады - 1
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Жұптық
жұмыс
|
№3-тапсырма.
-
жұп
Айтыста кездесетін көркемдеу
құралдарын мысалдар арқылы дәлелдейік.
2-жұп
Айтыста Қатағанның жеңілуіне
себеп болған жағдайларды санамалап
жазайық.
Жеке
жұмыс «Кім жылдам»
әдісі
|
Мысалы:
-
орынсыз
мақтану;
-
... ...
...;
-
... ... ...
.
-
Дескриптор
-
Айтыста Қатағанның жеңілуіне
себеп болған жағдайларды санамалап жазады.
|
Жалпы-4 балл:
Дескриптор:
Эпитет табады - 1
балл
Теңеуді
табады - 1
балл
Метафораны
табады - 1
балл
Риторикалық сұрауды
табады - 1
балл
Жалпы-4 балл.
Дескриптор
1
себеп жазады - 1 балл
2
себеп жазады - 1
балл
3
себеп жазады - 1
балл
4
себеп жазады - 1
балл
|
Оқулық,
жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың соңы
Қорытынды
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Мега ми»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Үйге тапсырма:
“Жыр алыбы -Сүйінбай” эссе
жазу
Жеке
жұмыс:
Өз түсінгендерін
жазады
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды
ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|