Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Жыр алыбы - Сүйінбай 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары
7– сынып, 2-тоқсан
Бөлім: |
2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы:7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жыр алыбы -Сүйінбай |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.2.1 Эпикалық,поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. |
Сабақтың мақсаты: |
шығармадағы автор бейнесін анықтайды |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу D ID “Жасанды интеллект” арқылы бейнежазба көресету |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны https://massaget.kz/ arnayyi_jobalar/22-nauriz/8810/ |
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
1-тапсырма Айтыстан үзінді «Стоп кадр» әдісі арқылы (бейнефильм) өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Егер Сүйінбай қазіргі заман айтысына қатысқан болса, қандай мәселелерді тіліне тиек еткен болар еді? 2.Қазақтар туралы не айтар еді деп ойлайсыңдар?
1.Қазақ халқы туралы не дейді? 2.Сүйінбай неліктен айтыста жеңіске жетті ? 3.Сүйінбай мен Қатаған айтысына төреші болсаңдар, қандай шешім қабылдар едіңдер? |
Жалпы-3 балл: Дескриптор: қандай мәселелерді тіліне тиек еткен болар еді жазады - 1 балл Қазақтар туралы не айтар еді деп ойлайсыңдар сұрағына жауап жазады - 1 балл Ойларын ашып жазады - 1 балл Жалпы-3 балл: Дескриптор: .Қазақ халқы туралы не дейді? Ойларын ашып жазады - 1 балл Сүйінбай неліктен айтыста жеңіске жеткені туралы жазады - 1 балл Ойларын ашып жазады - 1 балл |
домбыра бағалау |
Жеке жұмыс |
“Салыстыру әдісі” арқылы Оқыған үзіндіні негізге ала отырып, екі ақынға салыстырмалы мінездеме берейік. |
Дескриптор Портретін жазады Мінезін жазады Іс әрекетін жазады |
Жалпы-3 балл: Дескриптор: Портретін жазады - 1 балл Мінезін жазады - 1 балл Іс әрекетін жазады - 1 балл Ойларын ашып жазады - 1 балл |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
Жұптық жұмыс |
№3-тапсырма.
Айтыста кездесетін көркемдеу құралдарын мысалдар арқылы дәлелдейік. 2-жұп Айтыста Қатағанның жеңілуіне себеп болған жағдайларды санамалап жазайық. Жеке жұмыс «Кім жылдам» әдісі |
Мысалы:
Дескриптор - Айтыста Қатағанның жеңілуіне себеп болған жағдайларды санамалап жазады. |
Жалпы-4 балл: Дескриптор: Эпитет табады - 1 балл Теңеуді табады - 1 балл Метафораны табады - 1 балл Риторикалық сұрауды табады - 1 балл Жалпы-4 балл. Дескриптор 1 себеп жазады - 1 балл 2 себеп жазады - 1 балл 3 себеп жазады - 1 балл 4 себеп жазады - 1 балл |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Мега ми» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Үйге тапсырма: “Жыр алыбы -Сүйінбай” эссе жазу Жеке жұмыс: Өз түсінгендерін жазады |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |