Материалдар / Ашық сабақ "Киім және аяқ киім"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Киім және аяқ киім"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ ерекше оқытуды қажет ететін балаларға арналған. Мақсаты: Киім және аяқ киім туралы түсінік қалыптастыру. Ұл бала мен қыз баланың киімдерін ажырату. Түзете-білімділік: Киім туралы түсініетерін көру, киіну суретте бейнелеу арқылы түсініктерін молайту, кеңейту. Түзете-дамытушылық: Баланы қоршаған ортамен таныстыру, ермексазбен жұмыс жасату, тақырыпқа деген қызығушылығын арттыру. Ойлау қабылетін дамыту. Қарым-қатынас-іскерлігін дамыту. Түзете-тәрбиелік: Киімді күтуге, оң-терісіні ажыратуға ұқыпты ұстауға, кірлетпеуге, жыртпауға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
4627
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Киім және аяқ киімМақсаты: Киім және аяқ киім туралы түсінік қалыптастыру.Ұл бала мен қыз баланың киімдерін ажырату.Түзете-білімділік: Киім туралы түсініетерін көру, киіну суретте бейнелеу арқылы түсініктерін молайту, кеңейту.Түзете-дамытушылық: Баланы қоршаған ортамен таныстыру, ермексазбен жұмыс жасату, тақырыпқа деген қызығушылығын арттыру. Ойлау қабылетін дамыту. Қарым-қатынас-іскерлігін дамыту.Түзете-тәрбиелік: Киімді күтуге, оң-терісіні ажыратуға ұқыпты ұстауға, кірлетпеуге, жыртпауға тәрбиелеу.Сөздік жұмыс: шалбар, жейде, көйлек, тымақ.Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі
  • Сәлеметсіңдер ме, балалар!
  • Қазір күз мезгілі, күн суыта бастады. Күн суыта басатас да, біздің жүрегіміздің жылуы көпке жетерлік. Жылуымызды жан-жаққа беріп, жылулық шеңберін жасайық.
Жылулық шеңбері:Мейірімділік жүрекпен,Ақ пейілді тілекпен,Амандасып алайық,Бір жадырап қалайық.

Өткенді қайталау:
  • Балалар, өткен сабақта біз сендермен дене мшелерімен танысқан болатынбыз. Өз дене мүшелерімізді жақсы білеміз. Ендеше, сол дене мүшелерімізді көрсете отырып, қайталап алайық.
  • Мынау менің басым
  • Мынау менің аяғым
  • Мынау менің қолым
  • Мынау менің көзім
  • Мынау менің құлағым
  • Сен үшін қызмет қыламын!
Сурет көрсету, балалар қайталап көрсетеді.Жаңа сабақ:
  • Аяулым, мен саған жұмбақ жасырғым келіп тұр. Сол жұмбақтың жауабын дұрыс шешесек, өткен сабақты өткендеріміз еске түседі. Келістік пе? (Иә)
  • Адамның сәні
Онсыз жоқ мәні (Киім).
  • Іші егіс
Сырты тегіс (Тон).
  • Аузы бір
Қос қүбыр (Шалбар).
  • Қолы бар
Мойны бар (Көйлек).
  • Есігі біреу
Бөлмесі бесеу (Қолғап).
  • Енді, қарашы, бәрін бір сөзбен айтқанда киімдер дейді екенбіз.
Ғажайып сәт:Есік қағылып сыныпқа Маша мен Аю келеді.
  • Сәлеметсіңдер ме, балалар? Бүгін сендерге қонаққа келдік, бізді танисыңдар ма? (иә)
  • Менің қолымдағы себетте суреттер бар, сол суреттер қандай суреттер екен, оны қайда киеді екенбіз? Көрсетіп беріңдер. Біз сендермен ермексазбан жұмыс жасаймыз. Мен дайын қып алынған шаблоннан осы суреттердің кескінін бейнелеп үйренеміз. Маша көрсетші.
  • Мынау не? (тымақ)
  • Мынау не? (картөз)
  • Мынау не? (орамал)
  • Мұның барлығын бір сөзбен бас киімдер дейміз.
  • Аю, енді сен көрсетші.
  • Менің себетімде де суреттер бар. Ол да сендерге таныс деп ойлаймын.
  • Мынау не? (туфли)
  • Мынау не? (бәтеңке)
  • Мынау не? (Етік)
  • Мұның бәрін бір сөзбен атағанда аяқ киімдер дейміз.
  • Дұрыс айтасыңдар, балалар, оларды күнделікті біздің бас және аяқ киімдеріміз екен. Балалар, сендер шаршап қалған шығарсыңдар, азырақ демалайық. (сергіту сәті)
  • Балалар, біз сендерге ризамыз. Біздің тағы да баратын жеріміз бар. Сау болыңдар. (Аюмен Маша шығып кетеді)
Сергіту сәті:Айнаа қараймынШашымды тараймынБақыттыболамынӘрқашан тазамынБәрінен озамын.

Ермексазбен жұмыс жүргізу. Балалар, сендердің алдарыңда дайын үлгіде қиылған шаблон жаты. Қазір сол шаблонды ақ қағаз үстіне қойп басамыз да етік пен бәтіңкенің үлгісін ермексазбен тегістеп жапсырып шығамыз.Қауіпсіздік ережесі
  • Ермексазбен жұмыс істегенде, қолымызды аузымызға салмаймыз, жұмыс істеп болған соң қолымызды сүлгімен сүртеміз.


«Менің сөмкем қайсы?» ойыны
  • Енді, келесі тапсырма мынандай: бәріміз тақтаға қараймыз. Мфна жерде сөмке тұр, сол сөикеге киімдерді орналастырамыз.
  • Қыз баланың киімі, ұл баланың киімін жеке-жеке садлу.
  • Балалар, дұрыс, сендер бүгін сабақта жақсы орындап жатырсыңдар.
Қорытынды:Біз не білдік: Киім жіне аяқ киім туралы білдік.Не көріп үйрендік: Бас киім және аяқ киімді көрсетіп үйрендік.Не үйрендім: ермексазбан жұмыс жасап үйрендім.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!