Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Киім. Сән. Талғам. 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: қазақ тілі |
Мектеп: « М. Әуезов атындағы орта мектебі» КММ Пән мұғалімі: Калибекова Акмарал Слямбековна |
||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Киім. Сән. Талғам. (2-бөлім) Киім (1-2 сабақ) 1-сағаты |
||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты(мақсаттары) Бағалау критерийі |
5 Т/А 4 Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5 ӘТН 1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін , үндестік заңын , емлелік ерекшеліктерін ескере отырып , орфографиялық нормаға сай жазу -Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды -Емлелік ерекшеліктерді ескере отырып , орфографиялық нормаға сай жазады. |
||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды |
||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Үндестік заңын , емлелік ерекшеліктерді ескеріп, орфографиялық нормаға сай жазады |
||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:Тірек сөздердің мағынасын түсінеді және оларды сөйлемде қолдана алады. Орфографиялық норма заңдылығын орынды қолданады. |
||||||||||||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады:Тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтап , орфографиялық нормаға сай жазып, орындай алады. |
||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
||||||||||||||
|
Киім мәдениеті, сән, киім үлгісі, адам болмысы, адам көркі, киім-кешек, сүйек ине, сүйек біз, аң терісі, мал жүні. |
||||||||||||||
|
Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: неолит дәуірі, қазақ зиялылары, тоқыма бұйым, киімнің маңызы, қоршаған орта. |
||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Киімнің адам өміріне маңызы қандай? Киімнің жарасымды, сәнді болуы маңызды ма? Адамдар киімді жыл мезгіліне қарай не үшін таңдайды? |
||||||||||||||
|
Не себепті адам көркі –шүберек деп ойлайсыз? |
||||||||||||||
|
Ишара: |
||||||||||||||
|
Алақан түйістіру,нұсқау , мақұлдамау |
||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Тілдік қарым-қатынас, тіл мәдениеті, үндестік заңы, жақсы сөз –жарым ырыс. |
||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||
Басы |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Ыстық алақан» әдісі.Оқушыларды шеңберге тұрғызып,амандасып, көңіл-күйлерін,сабаққа дайындықтарын біліп, бір-біріне жылы лебіздерін білдіруді сұраймын. Топқа бөлу Киімдердің үлгілеріне қарай топқа бөлу : Ұлттық киім, классикалық киім, спорттық киім Үй тапсырмасы: «Зымыран сұрақ» әдісі -Тілдік қарым-қатынас дегеніміз не? Жақсы сөз-жарым ырыс дегенді қалай түсінесің? Үндестік заңы туралы айт? Тіл мәдениеті дегенімізді қалай түсінесің? |
суреттер Стикер |
|||||||||||||
Ортасы |
Ой қозғау Жұмбақ жасырылады шешуін тауып, сол сөзге мақал айту керек. Жауап ---------- Мақал – мәтел 1. Адамның сәні, Онсыз жоқ мәні. Киім . Ескі киімді баптағаның, Жаңа киімді сақтағаның. Оқулықтағы «Киім кию тарихы» мәтіні мен тілдік бағдарды меңгерту мақсатында төмендегідей әдіс-тәсілдерді қолданамын. «Кубизм» әдісі 1.Суреттеңіз. Киімнің шығу тарихын суреттейді. 2. Салыстырыңыз. Алғашқы тас дәуіріндегі киім мен қазіргі 21 ғасыр киім үлгілерін салыстыру.Тірек сөздерді пайдалану. 3. Байланыстырыңыз.Киім үлгілерін өмірмен байланыстырыңыз( мысалы спорттық т б) 4. Талдаңыз. Мәтіндегі көп мағыналы сөздер , омоним сөздерге тілдік талдау яғни тілдік бағдарға назар аудару. 5. Қолданыңыз. Тірек сөздерді қолданып мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. 6. Дәлелдеңіз. «Адам көркі –шүберек» деп не себепті айтылады.Өз ойын дәлелдейді. Дескриптор 1.Тірек сөздер арқылы оқулықтағы мәтінді салыстырады. 2. Мәтіндегі негізгі ойды бүгінгі күнмен байланыстырып, тілдік талдау жасайды. 3.Тірек сөздерді пайдалана отырып негізгі ойды дәлелдейді. 1-тапсырма «Екі жақты күнделік» толтырыңыз.
Дескриптор: -«Екі жақты күнделікте» өз ойын білдіреді. -Тірек сөздер арқылы негізгі ойды айқындайды. 2-тапсырма Сұрақтарға жұптасып жауап беріңіз «Ойлан, Жұптас,Пікірлес» әдісі -Адамдар киімді жыл мезгілдеріне қарай не үшін таңдайды? -Киімнің шығуы мәдениетпен байланысты дегенді қалай түсінесің? -Киім құндылыққа жата ма? Құндылық деген не? -Киім ұлттық ерекшеліктерді көрсете ала ма? Дескриптор: -Сұрақтарға жұптасып жауап береді. -Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды айқындайды. 3- тапсырма «Т кестесі» арқылы берілген мәтіннен киімге қатысты тірек сөздерді тауып ауызша өз ойыңызды жеткізіңіз. Киім – адамның денесіне киюге арналған бұйым, жасанды жамылғы түрлері. Киім адамды қоршаған ортаның, табиғаттың түрлі әсерінен қорғайды. Жақсы киінуге ұмтылатын кісіге жинақылық, тазалық қасиеттер тән болу керек. Үтіктелмеген, дақ түскен, кей жерлеріне майланып кеткен киімдерді, жағасы мен жеңі кірлеп, қыртыстанған жейдені киюге болмайды. Тоқыма бұйымдарды ұқыпты жинап, шкаф сөрелерінде сақтау керек. Киімге жағылған дақтарды кез - келген жуғыш ұнтағымен жуып кетіруге болады. Дескриптор:
4-тапсырма «Кім жылдам?» әдісі арқылы емле ережесіне сай жазылған сөздерді табыңыз. А—Киім кию мәдениеті туралы талқылап, емле ережесіне сай сөзді табыңыз. В---Киімге қатысты тірек сөздерді қатыстырып, мақал-мәтел жазыңыз, емлелік талдау жасаңыз. С---Үндестік заңының ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай сөздерді табыңыз. Дескриптор: --Киім кию мәдениеті туралы талқылап, мақал-мәтел жазады. -Үндестік заңын орынды қолданады.
|
Флипчарт,
маркерлер,
ОҚУЛЫҚ 27-БЕТ
кубик |
|||||||||||||
соңы |
Кері байланыс «ББҮ»кестесін толтыру
Рефлексия «Бұлт тамшылары» Сабақтағы көңіл-күйін білдіру.
|
|
|||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?. |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||
4-тапсырма «Кім жылдам?» әдісі арқылы емле ережесіне сай жазылған сөздерді табыңыз. А—Киім кию мәдениеті туралы талқылап, емле ережесіне сай сөзді табыңыз. В---Киімге қатысты тірек сөздерді қатыстырып, мақал-мәтел жазыңыз, емлелік талдау жасаңыз. С---Үндестік заңының ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай сөздерді табыңыз. Дескриптор: --Киім кию мәдениеті туралы талқылап, мақал-мәтел жазады. -Үндестік заңын орынды қолданады.
|
Бағалау критерийі:
Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды -Емлелік ерекшеліктерді ескере отырып , орфографиялық нормаға сай жазады. |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
|||||||||||||
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мына сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|