Ашық сабақ "Кіріктірілген шеберлік сабағы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Кіріктірілген шеберлік сабағы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Таулар.Тауларпдың пайда болуы және биіктігіне қарай бөлінуі туралы сабақ барысында түсіндіріледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Кіріктірілген

шеберлік сабақ жоспары

Сынып: 6

Күні: 04.12.2015ж

Бекітемін:

Пәні:география

ағылшын тілі

Пән мұғалімі: Маханов Руслан

Жалғасбайұлы

Пән мұғалімі:  Сагадинова Майра Калелкановна

Сабақ 25

Сабақтың тақырыбы

Таулар. Таулардың биіктігіне

қарай жіктелуі. Таулардың пайда болуы.

 

Сілтеме

Сабақ жоспары, география

оқулығы

 

Жалпы мақсаты

Құрлық таулары туралы

білу,түсіну,олар жайлы толық мағлұмат алу. Географиялық терминдерді ағылшын

тілінде үйретіп, қолдануын дамыту.

 

Күтілетін нәтиже

Дүние жүзі

таулары жайлы толық мағлұмат алады,олардың пайда болуын біледі. Өзгенің

пікірін тыңдауға үйренеді.

 

 

 

Негізгі идеялар

Таулардың қандай болатынын

ажырата біледі,оқып үйренеді.

 

Қажетті құрал жабдықтар

Карта, атлас,стикер, постер,

тау туралы әндер

 

Тапсырмалар

1.Топтық жұмыс

2.Жеке жұмыс

3.Дәптермен жұмыс

 

Қосымша тапсырмалар

АКТ ны пайдалану

 

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2мин

 

 

12 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

IҰйымдастыру    кезеңі

Оқушылармен амандасу

Ағылшын тілі мұғалімі:   Сынып

оқушыларына жағымды ахуал туғызу.4 топқа бөлу.

1.mountain range

2.highland

3.mountain

site

4.valley

 

 

 

Үй тапсырмасын сұрау

Миға шабуыл «Конверт сұрақ»

Топтар өтілген

тақырып төңірегінде үш сұрақтан топпен құрастырып топтарға береді.

1.Жанартау

дегеніміз не ?

2. Жанартадың

түрлерін ата?

  3. Лава дегеніміз не,ол қалай

пайда болады?.

  4. Кратер мен көмейдің

айырмашылығы неде?

  5.Сөнген жанартау мен сөнбеген

жанартауды қалай ажыратамыз?

  6.Гейзер дегеніміз не?

 

 

 

1.Балалар!  Бүгін бізде ерекше сабақ. Сабақтың

тақырыбын жазбаймыз  оны өздерің

сабақтың соңында ашасыңдар. Сабақты өзге ғаламшарлықтармен радиобайланыс

сеанысы арқылы бастаймыз. Олар Ровшар ғаламшарынан ұшып келді. Олардың

ғарыштық кемесі миллиондаған жарық жылдарды өткерді. Олар біздің қонағымыз.

Оларда сендер сияқты ағылшынша сөйлей алады екен.Сондықтан олар бізге жерге

апатсыз қонуын сұрайды. Біздің мақсатымыз оларға қону орнын ұсынуымыз керек. (Сұраққа жауап)

Балалар өзге

ғаламшарлықтар « жота» деген сөзді білмейді екен. Әркім өздерінің дұрыс

нұсқасын жазып түсіндіреді. Ғаламшарлықтарға қайда қонуға болмайтынын

ескертейік. Балалардың жауабы тау.Өзге ғаламшарлықтарға «тау» дегенді

түсіндірейік.

2.Екі таудың

айырмашылығын көрсету үшін суретін салғызу.Балалардан сұрау. (бірі-үлкен,

кіші)

 

Ағылшын тілі мұғалімі: Өзге ғаламшарлықтар 1000м биіктіктен жерге

қонуға дайындық үстінде.

50.с.е. жер

айналасында биіктік бағытын сақтап қозғалады. Жарты шарлар картасына

қараңдаршы. Ғарыш кемесі жер айналасында толық айналым жасай алады ма?

Неліктен сендер

сұраққа жауап бере алмайсыңдар. Себебі таудың биіктігін білмейсіңдер.Картаның

төменгі жағына қараңдар.

1000м-ден

жоғары жер көлемі қай түспен берілген. (қоңыр, )

Сонымен

өзгеғаламшарлық ғарыш кемесі 50.с.е. жер айналасында толық айналым жасай

алады ма? ( жоқ себебі Кордильер тау жүйесі кедергі жасайды)

Қандай

биіктік  таулар бар.

Сергіту сәті.

Тау аттарына

байланысты кім әндер біледі?

Ән: Тарбағатай

таулары

II  Топтық

жұмыс тапсырмалары

Балалар бізге

қуанышты хабар келді. Өзге ғаламшарлықтар біздің жерімізге сәтті қонды. Бірақ

тағы бір көмек керек. Ғарыш кемесін жөндеуге руда керек екен. Ол руданы Орал

тауынан алуға болады. Енді балалар жоспар бойынша Орал тауының географиялық

орналасуын анықтауымыз керек?

1.Қай материкте

оналасқан, қай бөлігінде.

2.Биіктігі

3.Бағыты мен

ұзындығы

4.Қандай

параллельдер мен меридианда орналасқан.

5.Қандай

обьектілермен шектеседі.

Балалар енді

сабақтың тақырыбын жазуға тура келді. Кімде қалай ойлайды?

Формативті

бағалау.

«Өзін-өзі және

топтағы мүшелерді бағалау»

 

Рефлексия,

кері байланыс Сабақтан алған әсері мен ұсынысын жазады.

 

 

1. Мұғалім

сабақты қорытындылайды.

2.Үйге

тап-ма: Таулар оқып келу, тау туралы ақын жазушылардың өлеңдерін жаттау,

контур картаға түсіру.

 

Оқушылар  сабаққа қатысты сөздер арқылы төрт топқа

бөлініп өз үстелдерінің басына жиналады

 

 

 

 

 

Кез-келген

топтан оқушы шығып

сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтаса отырып,

ойланады, талқылайды.

Дәптермен жұмыс

жасайды.Картадан

көрсетіп толықтырып жауап береді.

 

 

 

 

 

 

Жеке   жұмыс жасайды.Ауызша жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтаса отырып,

ойланады, талқылайды.

Постермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтар өзара

бағаланады

 

Екі жұлдыз ,бір

тілек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.12.2017
633
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі