IҰйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу
Ағылшын тілі
мұғалімі: Сынып
оқушыларына жағымды ахуал туғызу.4 топқа
бөлу.
1.mountain
range
2.highland
3.mountain
site
4.valley
Үй тапсырмасын сұрау
Миға шабуыл «Конверт сұрақ»
Топтар өтілген
тақырып төңірегінде үш сұрақтан топпен құрастырып топтарға береді.
1.Жанартау
дегеніміз не ?
2. Жанартадың
түрлерін ата?
3. Лава дегеніміз не,ол қалай
пайда болады?.
4. Кратер мен көмейдің
айырмашылығы неде?
5.Сөнген жанартау мен сөнбеген
жанартауды қалай ажыратамыз?
6.Гейзер дегеніміз не?
1.Балалар! Бүгін бізде ерекше сабақ.
Сабақтың
тақырыбын жазбаймыз оны
өздерің
сабақтың соңында ашасыңдар. Сабақты өзге
ғаламшарлықтармен радиобайланыс
сеанысы арқылы бастаймыз. Олар Ровшар
ғаламшарынан ұшып келді. Олардың
ғарыштық кемесі миллиондаған жарық жылдарды
өткерді. Олар біздің қонағымыз.
Оларда сендер сияқты ағылшынша сөйлей алады
екен.Сондықтан олар бізге жерге
апатсыз қонуын сұрайды. Біздің мақсатымыз оларға
қону орнын ұсынуымыз керек. (Сұраққа жауап)
Балалар өзге
ғаламшарлықтар « жота» деген сөзді білмейді екен.
Әркім өздерінің дұрыс
нұсқасын жазып түсіндіреді. Ғаламшарлықтарға
қайда қонуға болмайтынын
ескертейік. Балалардың жауабы тау.Өзге
ғаламшарлықтарға «тау» дегенді
түсіндірейік.
2.Екі таудың
айырмашылығын көрсету үшін суретін
салғызу.Балалардан сұрау. (бірі-үлкен,
кіші)
Ағылшын тілі мұғалімі:
Өзге ғаламшарлықтар 1000м биіктіктен
жерге
қонуға дайындық үстінде.
50.с.е. жер
айналасында биіктік бағытын сақтап қозғалады.
Жарты шарлар картасына
қараңдаршы. Ғарыш кемесі жер айналасында толық
айналым жасай алады ма?
Неліктен сендер
сұраққа жауап бере алмайсыңдар. Себебі таудың
биіктігін білмейсіңдер.Картаның
төменгі жағына қараңдар.
1000м-ден
жоғары жер көлемі қай түспен берілген. (қоңыр,
)
Сонымен
өзгеғаламшарлық ғарыш кемесі 50.с.е. жер
айналасында толық айналым жасай
алады ма? ( жоқ себебі Кордильер тау жүйесі
кедергі жасайды)
Қандай
биіктік таулар бар.
Сергіту сәті.
Тау аттарына
байланысты кім әндер біледі?
Ән: Тарбағатай
таулары
II Топтық
жұмыс тапсырмалары
Балалар бізге
қуанышты хабар келді. Өзге ғаламшарлықтар біздің
жерімізге сәтті қонды. Бірақ
тағы бір көмек керек. Ғарыш кемесін жөндеуге руда
керек екен. Ол руданы Орал
тауынан алуға болады. Енді балалар жоспар бойынша
Орал тауының географиялық
орналасуын анықтауымыз керек?
1.Қай материкте
оналасқан, қай бөлігінде.
2.Биіктігі
3.Бағыты мен
ұзындығы
4.Қандай
параллельдер мен меридианда
орналасқан.
5.Қандай
обьектілермен шектеседі.
Балалар енді
сабақтың тақырыбын жазуға тура келді. Кімде қалай
ойлайды?
Формативті
бағалау.
«Өзін-өзі және
топтағы мүшелерді бағалау»
Рефлексия,
кері байланыс Сабақтан алған әсері мен ұсынысын
жазады.
1.
Мұғалім
сабақты қорытындылайды.
2.Үйге
тап-ма: Таулар оқып келу, тау туралы ақын
жазушылардың өлеңдерін жаттау,
контур картаға түсіру.
|