Өзектендіру.
Өткен сабақтағы тəрізді
практикалық жұмыс ұсынамын. Лексикалық тақырыпты қолдау үшін алма,
алмұрт, басқа жеміс-жидектерді санау материалы түрінде пайдалануға
болады. Оқушылар санау таяқшаларын 4-тен, 5-тен топтап санайды.
«Барлығы қанша?» деген сұраққа жауап
береді.
Ауызша есептеулерге бірнеше
бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға берілген жаттығулар
қосамын.
Тақтаға өрнектер
жазылған:
7 + 7 + 7 + 7; 6 + 6 + 6 + 6 +
6; 4 + 4 + 4; 3 + 3 + 3 + 3 + 3.
–Біз шығарған мысал несімен
қызық, қандай қосылғыштардың қосындысын
табамыз?
–Осындай қанша қосылғыш
табамыз?
–7-ден қанша рет
алдық?
Ауызша
жаттығулар.
Қорапта 5 шокалад бар. Екі,
үш, бес қорапта неше шоколад бар? – Қалай
санадыңдар?
–Өрнектердің мəндерін
табыңдар.
–Олар несімен
ұқсайды?
(Бірдей қосылғыштарды
қосады, екі өрнекте де 4 қосылғыш
бар.)
Бұлай жазу ыңғайлы ма?
Неліктен?
–Қалай ойлайсыңдар, басқаша
жазуға бола ма? (Оқушыларды осылай жазу ұзақ
əрі ыңғайсыз деген ойға жетелеу
керек).
Жаңаны
ашу
–
Бірдей қосылғыштардан тұратын
қосындыны көбейтінді түрінде жазуға болады.
Көбейтуді белгілеу үшін нүкте түріндегі таңба «·»
қолданылады.
5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 5 · 6
(Қандай санды қосамыз.)
(5 санын қанша рет
қосамыз.)
Түсіндіре отырып алғашқы
бекіту.
Қосындыларды көбейту түрінде
жазыңдар.
-
+ 2
+ 2 = 2 · 3
-
+ 3
+ 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 · 7
7 + 7 + 7 + 7 + 7 = 7 · 5
12 + 12 + 12 + 12 = 12 · 4
9 + 9 + 9 + 9 + 9 = 9 · 5
-
Алынған көбейтіндіні оқыңдар.
-
Əр көбейтудің құрамындағы сандар нені көрсетеді?
– Берілген көбейтулерді оқыңдар. Бұл көбейтулерге кіретін сандар
нені көрсететінін түсіндіріңдер. – Көбейтуді қосынды түрінде
жазыңдар.
3 · 4 = 3 + 3 + 3 + 3
5 · 2 = 5 + 5
8 · 5 = 8 + 8 + 8 + 8 + 8
2 · 9 = 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 +
2
15 · 3 = 15 + 15 + 15
11 · 4 = 11 + 11 + 11 + 11
2-тапсырманы үлгі бойынша түсіндіре отырып
шығару
40*2=40+40=80
9*3=9+9+9
100*3=100+100+100
22*3=22+22+22
3*5=3+3+3+3+3
21*2=21+21
5см*2=5см+5см
7л*4=7+7+7+7
30кг*3=30+30+30
50см*2=50см+50см
22дм*3=22дм+22дм+22дм
300г*2=300г+300г
Жаңаны
қолдану.
Оқулықтағы 4-тапсырма жұптасып
орындалады.
Оқушылар өрнектердің қайсысын
көбейту мен алмастыруға болатынын, қайсысын алмастыруға болмайтынын
талдап, түсіндірулері керек.
4+4+4+4 9+9+9+9+9
18+8
10+10+10 25+25+25
5+5+7+6
34+4+5+34 17+17+17
14+14+14
Өзіндік
жұмыс мұғалімнің ұйғарымы бойынша
жүргізіледі
Рефлексия.
Балалар есімдерін жазып стикер
жапсырады.
.
|