Материалдар / Ашық сабақ "Көксерек" М.Әуезов
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Көксерек" М.Әуезов

Материал туралы қысқаша түсінік
"Көксерек" М.Әуезов ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2024
237
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

3-бөлім: Балалар мен үлкендер

Педагогтің аты-жөні

Cұраған А.

Күні:

02.02.2024 ж.

Сынып: 7 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7. 1. 3. 1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау;

7. 2. 4. 1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

Сабақтың мақсаты:

(бағалау критерийлері)

  • көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін анықтайды;

  • шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2-3 минут


Ұйымдастыру

Сәлемдесу, түгендеу


Психологиялық ахуал.

«Жүрек» әдісі арқылы балалар өз сезімдерімен бөліседі.


Амандасады, сабаққа назарын аударады.


Ақ қағаздағы жүректің жартысын толықтырады.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




Қағаз қиындылары

Сабақтың басы:

1 мин




4 мин



«Сиқырлы қорап» Қорап ішіндегі суреттер бойынша топқа бөлу.


Үй жұмысы тексеріледі.


Сабақ мақсатымен таныстыру.

Оқушылар шарларды таңдап ішіндегі суретке байланысты топқа бөлінеді.


Үй жұмысын қорғайды.

Тыңдайды. Талдайды.

«Шапалақ» әдісі


Суреттер



Қорап



Сабақтың ортасы:

30 мин


3 мин








4 мин






7 мин









2 мин







5 мин

















3 мин




7 мин



Өткен сабақты қайталау «spinthewheel.io» қосымшасы арқылы.

Сұрақтар:

  1. Мұхтар Әуезов кім?

  2. Қашан және қайда дүниеге келген?

  3. Қандай әңгімелері бар?

  4. Әңгіме деген не?

  5. Мінездеме деген не?

  6. Кім туралы роман жазған?

Қызығушылықты ояту. Видео көреді.

«Түртіп алу» әдісі арқылы бейтаныс ақпаратты жазып алады.



1-тапсырма. Композициялық талдау. «Кинолента» әдісі арқылы.







2-тапсырма. «Сұрақ менен, жауап сізден» әңгіме желісі бойынша wordwall.net/ қосымшасында сұрақтарға жауап береді.



3-тапсырма. «Телешоу» әдісі. Әңгіменің әр кейіпкеріне оқушылар сұрақтар қояды. Кейіпкер бейнесін ашады.

Ықтимал сұрақ.

Құрмашқа:

  • Неге «Көксерек» деп атадың?

  • Көксерекке ренішің болды ма?

  • Көксеректі тәрбиелей алдың ба?





Сергіту сәті «Лабиринт» әдісі.


4-тапсырма. Жеке жұмыс. «Мен аяқтаған әңгіме». «Көксерек» әңгімесін өзіндік көзқарас тұрғысынан аяқтайды.



Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді.

  • Өткен сабақты еске түсіреді.








Дескриптор:

  • Мұқият қарайды

  • Жаңа ақпаратты түртіп алады



Балалар композициялық талдау жасайды.

Дескриптор:

  • Топта талқылайды

  • Талдау жасайды

  • Дұрыс орналастырады.


Дескриптор:

  • Топта талқылайды

  • Жылдам, дұрыс жауап бере.




Дескриптор:

  • Балалар кейіпкерлерді таңдайды.

  • Сұрақтар қояды

  • Дұрыс жауап береді.







Оқушылар шарды лабиринт арқылы өткізуі керек.



Дескриптор:

  • Өз көзқарасын жазады

  • Оқиғаны дамытады

«Шапалақ» әдісі










Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»



«Басбармақ» әдісі


























«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды

өздерін

Интербелсенді тақта


https://spinthewheel.io/wheels/fvjRm7AOZF1vhGckB1EFcz0xJmU9MQ==














Тақта

Ленталар







Интербелсенді тақта


https://wordwall.net/ru/resource/10754841




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!