Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Көлдер мен мұздықтар 8- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№34 орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: Көлдер мен мұздықтар
Пәні: География
Сыныбы: 8
Пән мұғалімі: Едігеева Гүлдерай
2018-2019 оқу жылы
Бекітемін:…………………….
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №34 орта мектеп Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Г.Едігеева Сынып: 8 Қатысқандар: 15 Қатыспағандар: 1 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Көлдер мен мұздықтар |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.3.5. Көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды; |
Сабақтың мақсаты |
|
Бағалау критерийі |
|
Тілдік мақсаттар |
Тақырыпқы байланысты мәтінді оқи отырып көлдердің шығу тегімен қалыптасуын және мұздықтардың негізгі сипаттамаларын зерделейді. Бейнематериалдарды, бір - бірінің пікірлерін тыңдайды. Географиялық карталардағы көлдер мен мұздықтарды көрсетеді. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тектоникалық, мұздық, мұздық-тектоникалық, қалдық, жанартаулық, ағынды - ағынсыз көлдер, тау мұздықтары, қар сызығы. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестері: Ойыста орналасқан су айдыны......... деп атайды. Көлдер шығу тегі мен қалыптасуына байланысты ........, ..........., ........., .............., ................ ............ дегенміз – жыл бойы қардың ерімей сақталатын биіктігі. Мұздықтың тасымалдаған жыныстарын жалпы атпен ........... деп атайды. |
Құндылықтар -ға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашалық, ашықтық және өмір бойы оқып-үйрену. |
Пəнаралық байланыс |
Химия |
Алдыңғы білім |
7.3.3.1 –гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) оқушылармен амандасып, түгендеу; ә) балаларды сабаққа психологиялық дайындау; Су- пәктік кепілі денсаулықтың О, баста тіршілік боп судан шықтың Бұлақ, көл, өзен, теңіз, мұхиттардың Молдықтан, қасиетін келмейді ұққың. Бомбаңды терең суда сынауың бар. Сынаған сайын жаным тым ауырар. Адамдар, әрқашанда жадыңда ұста- «Судың да, – дейді қазақ – сұрауы бар» дегендей судың қадірін кез келген адам білуі керек. Қазақ халқы суды қадірлеумен қатар, оны тіршілік нәрі деп түсінген. Олай болса бүгінгі сабақта сіздерді көл атаулары арқылы үш топқа біріктіремін. 1-топ: Шынар көлі 2- топ: Қаңлыбай көлі 3- топ: Берімбет көлі (таратпа материалдар) Топтың топ басшысын сайлап аламыз. Топ ережерімен таныстыру. Бағалау парақшалары таратылып, түсіндіріледі. II.Үй тапсырмасын сұрау: "Серпілген сауалдар" әдісі Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар беріледі.
ҚБ: Мадақтау.Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын.
|
Шаттық шеңбер. Суреттер беру арқылы топқа бөлінеді. Сабақтың жалпы мақсатымен және өткізу жоспарымен танысады. Слайд №2-5 |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 минут |
ІІІ. Жаңа сабақ «Ой қозғау» әдісі Мұғалім жаңа сабақты оқушыларға бастау үшін «Көлдер мен мұздықтарға» байланысты бейнебаян көрсетеді. Бейнебаянды көріп болған соң бұл арқылы не ойлайтындығы сұралады?
Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды. Топпен өз ойларын бөліседі. Мұғалім оқушыларға сұрақтар қою арқылы оқу мақсаттарын анықтауға жетелейді. ҚБ: «Ынталандыру сөздері» - мұғалім бағалауы Бәрекелді! Жарайсың! 1-тапсырма: «Шеңберлі ақпарат» (ТЖ) мәтінмен танысу. (тірек сызба арқылы түсіндіреді) 1-топ Көлдер 2-топ Мұздықтар 3-топ Қар сызығы ҚБ «екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау 2-тапсырма: Жұптық жұмыс Канада мен АҚШ шекарасында орналасқан Ұлы көлдер жүйесіне кіретін көлдердің аттарын жазып,қазаншұңқырының шығу тегіне сипаттама жасау. Ұлы көлдер жүйесі Жұмыс реті: 5 көлді және Ниагара сарқырамасын, көлге құятын өзендерді, көл қазаншұңқырларының типін сипаттау ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................ ҚБ: «Плюс + Минус –» Жұптық жұмыс Атласты пайдала отырып, Қазақстанның бір көліне жоспар бойынша сипаттама беріңіз./Каспий теңізі/ Жоспар:
Жұптық жұмыс 3- топ оқушыларына 1)Төменде берілген аймақтардың қар сызығының биіктігін анықтап, себебін түсіндіріндер Есептеп шығарыңыз
3-тапсырма:Жеке жұмыс «Сәйкестендіру» көлдерді материк бойынша сәйкестендіру
Дескриптор: Көлдерді материктер бойынша сәйкестендіреді |
BilimLand" сайтынан тақырыпқа сай ресурс. https://bilimland.kz/kk/courses/geografiya-kk/gidrosfera/lesson/kolder-men-batpaqtar Оқулық.-Әбілмәжінова С., Каймулдинова К., -Алматы: Мектеп, 2018. 109–114 б.б. Оқулық. 1-бөлім.-Р.Ә.Қаратабанов, Г.А.Куанышева, Ж.Р.Байметова.-Алматы: Алматыкітап баспасы, 2018. -201-205 б.б. Қ.физикалық картасы Ғаламтор материалдарын пайдалану |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытынды: «Саралау сұрақтары» әдісі
Үйге тапсырма; Дүниежүзінің ірі көлдеріне презентация жасау. «Білім қоржыны» арқылы сабақты аяқтаймын. |
|
||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тəсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пəнаралық байланыстар. Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану |
||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ бойынша оқушылар көлдердің шығу тегін, мұздықтардың қалыптасуын анықтап, Қазақстанның көлдерін картадан көрсетеді. Берілген жоғарғы деңгейдегі тапсырмалар бойынша жоспар негізінде көлдерге, мұздықтарға сипаттама бере алады, шаруашылық маңызын анықтайды. Сабақтың барысында «Шеңберлі ақпарат», «Жұптық жұмыстар», «жеке жұмыс», орындау арқылы сабақ мақсатына жету үшін жұмыстар жүргізілді. |
Тапсырма барысында сабақ мақсатына сай құрылғын бағалау критерийлерін ұсынамын. «Ынталандыру сөздері», «Смайлик» арқылы «Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағалау парағы»бағалау әдістері арқылы материалды игеру деңгейін анықтап қорытындылауға мүмкіндік болды. |
Оқушылар сараланған тапсырмаларды орындағанда қәуіпсіздік ережелері ескертіледі.
|
||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
Бағалау парағы Топ аты.....................................