Ашық сабақ Көлдер мен мұздықтар 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Көлдер мен мұздықтар 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Жаңартылған бағдарлама бойынша жазылған. 8-сыныпқа география пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге арналған. Арнайы ашық сабаққа дайындалып, жазылған. Тапсырмалары дескриптор мен және критерийлерімен жасалынған. Тапсырмалары көлемді, оқушыларға түсінікті және оқулықтан алынған. Ашық сабақта оқушылар топтық жұмыс, жұптық жұмыстар жасайды. Жаңартылған бағдарлама бойынша ұстаздарға қажетті жаңа әдіс - тәсілдер қолданылған. Әр тапсырмадан кейін қалыптастырушы бағалау көрсетілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 23.11.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: А. Р. Досанова

СЫНЫП: 8


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:


Сабақтың тақырыбы

Көлдер мен мұздықтар

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

8.3.3.5 көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Көлдер туралы оқушылардың білімдерін кеңейтіп, тілдесуге үйрету.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: көлдер туралы алған мағлұматтарын естеріне түсіре отырып,  білімдерін бекіту.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Берілген ақпаратпен жұмыс жасай алады.

Тақырып бойынша сөйлем құрастыра алады.

Мен тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеремін.

Мен осы тақырып бойынша сөйлем құрастыра аламын.

Тілдік құзіреттілік

Түсіндірмелі Қазақстанның физикалық картасы

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

8.3.3.4-Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде өзендердің гидрологиялық режимін түсіндіреді.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Сабақтың басталуы

5 минут

Оқушылармен амандасу, түгендеу, оқу құралдарын түгендеу.

Топқа бөлемін : «Қайықтар және мұздықтар жинағы арқылы» топқа бөлінеді.

Көк түс – І-топ «Көлдер»

Ақ түс – ІІ-топ «Мұздықтар»


Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып оқушылары ортада бір шеңбер құрып,қаламсап арқылы бір бірімен байланыстарын үзбей 3 рет отырып,тұру керек.

Кесілген қайықтар және мұздықтар жинағы

5 минут

Үй тапсырмасын «Жасырылған сандар» арқылы сұрау.

1. Өзен қоректенуініңбасты типтерін ата.

2. Өзен дегеніміз не?

3. Гидрологиялық режимі жылдың түрлі маусымында әр түрлі бола ма?

4. Глобуспен жұмыс. Өзеннің ұзындығын өлшеу.

5. Гидрографты график арқылы сызып бер.

6. Ғалым Б.Д.Зайков ТМД аумағындағы барлық өзендерді неше топқа бөлді және атап бер.


Сабақтың ортасы.

Білу, түсіну

10 минут


1-тапсырма: Көлдер мен мұздықтарға жоспар бойынша сипаттама беру

І – топқа тапсырма: Жоспар бойынша көлге сипаттама береді.

1. Көл қазаншұңқырының жағалау аймағының элементтері жазу.

2. Көлдердің жіктелуі.

3. Химиялық құрамы.

4. Көлдердің қоректенуі.

5. Көлдердің термиялық режимі.

Бағалау критерий

Дескриптор



Көл қазаншұңқырларының жағалау аймағының элементтерін жазады. Көлдердің жіктелуін, химиялық құрамын, қоректенуін, термиялық режимін сипаттап береді.

Көл қазаншұңқырларының жағалау аймағының элементтерін жазады. Көлдердің жіктелуін, химиялық құрамын, қоректенуін, термиялық режимін сипаттап, мысалдар келтіре отырып түрлендіреді.




ІІ-топқа тапсырма: Жоспар бойынша мұздықтарға сипаттама береді.

1. Мұздықтардың табиғаттағы рөлі.

2. Мұздықтардың пайда болу шарттары.

3. Мұздықтардың түрі.

4. Мұздықтың жылыстауы.


Бағалау критерий

Дескриптор



Мұздықтардың табиғаттағы рөлін, мұздықтардың пайда болу шарттарын, мұздықтардың екіге бөлінетінін, мұздықтардың негізгі сипаттамаларына жоспар бойынша сипаттама береді.

Мұздықтарды жоспар бойынша сипаттай алады.




ҚБ: Ауызша бағалау.


Оқулық,

мәтіндер.


Ватман, түрлі-түсті маркерлер.


Қолдану

10 минут






2-тапсырма: І – топқа тапсырма: Оқушылар өздері қалаған бір көлге сипаттама береді.

1. Көл атауы, топонимикасы.

2. Географиялық сипаттама.

3. Шаруашылықта қолданылуы.

4. Су теңгерімі бойынша бөлінуі (ағынды, ағынсыз).

5. Көлдің қоректенуі.

6. Көлдің аумағы.

7. Көлдің тереңдігі.

8. Картадан көрсету.


Бағалау критерий

Дескриптор

Көлге толықтай сипаттама береді.

Көлді жоспар бойынша сипаттай алады.



ІІ-топқа тапсырма: Оқушылар өздері қалаған бір мұздыққа сипаттама береді.

1. Мұздық атауы, топонимикасы.

2. Географиялық сипаттама.

3. Қандай өзендер бастау алады?

4. Мұздықтың қай түріне жатады?

5. Өздерін таңдаған мұздықтың моделін жаса.

6. Картадан көрсету.


Бағалау критерий

Дескриптор

Мұздыққа толықтай сипаттама береді.

Мұздықты жоспар бойынша сипаттай алады.


ҚБ: «Сэндвич» стратегиясы




Сабақтың аяқталуы

5 минут

3-тапсырма: Жұптық жұмыс. «Бес жолды өлең»

Үлгі: 1. Зат есім

2. Сын есім

3. Етістік

4. Сезімді білдіретін тіркес

5. Синоним


ҚБ: Мұғалімнің ауызша мадақтауы.



4-тапсырма: Қорытынды ретінде кластер толтырайық

Shape1

Көлдер мен мұздықтар












Кері байланыс

5 минут

«Көлдер тобы»


Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Сабақ барысында, сабақ мақсат мен саралау тапсырмалары берілді. Ойлау деңгейлеріне лайықты тапсырманыигерді.Дарынды және қолдауды қажет ететін оқушыларға күрделі тапсырмалар беріледі.




Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз.?



«Табиғат макеті» әдісі арқылы ой қозғаймын, оқушыларға сұрақ қою арқылы диалогқа түсе отырып, қолдау көрсетемін.

Топпен бағалау. Жұптық бағалау. Жеке бағалау жүрді.

Сонымен қатар «Сэнвич»

әдісі қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланды.

Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге болады. Керісінше бала өз ойын ашық жазып іліп кетуіне болады. Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады, жұптық жұмыс жүреді. Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау.

Оқушының бір-бірінен ақпарат алу дағдысын қалыптастыру.



Пәнаралық байланыстар.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану.


Оқушылар сараланған тапсырмаларды орындағанда қәуіпсіздік ережелері ескертіледі.


Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау,

интерактивті тақтаны 20 минуттан артық қолданбау .









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2019
1476
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі