Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    КіріспеҚарым-қатынас дегеніміз – ғылым әрі өнер. Бұл творчествалық процесс.
    Қатынас жасау адамның өмір тәжірибесіне, біліміне, тапқырлығы мен ақыл-
    ойына байланысты жүзеге асып отыратын тіршілік мұқтаждығы. Тіл табысып
    өзгелермен қатынас орнату әрбір адамның өзіндік талғам-тілегін, ықылас-
    ынтасын жалпы адамға деген адами көзқарасын жете түсінуді талап етеді.
    Қарым-қатынас нәтижесінде адамның кісілік қасиеті, өзгелерге деген
    қамқорлығы мен жанашырлық сезімі, гуманитарлық көзқарасы қалыптасады. Адам
    өзін өзгелердің орнына қойып, байқап оның ішкі дүниесінің сырын да барлап
    біледі.
    Басқа адамдармен араласу нәтижесінде адам жалпы адамзаттық тәжірибені,
    тарихи қалыптасқан әлеуметтік норманы, бағалылықтарды, іс-әрекеттің
    тәсілдері мен білімдерін меңгереді, сонымен бірге жеке тұлға ретінде
    қалыптасады. Яғни қарым-қатынас адамның психикалық процесі, күйі, мінез-
    құлқы туындап, қалыптасып, дамитын әмбебап шынайылық деп анықтауға болады.
    Қарым-қатынас баланың қалыпты психикалық дамуының бөлінбес шарты және
    маңызды факторы. Айналадағы адамдармен қарым-қатынасқа қажеттілік адамда
    бірінші дәрежелі мәнге ие. Бала соған байланысты адаммен сабақтас әсерлерге
    ерекше назарын аударды деуге болады. Мектепке дейінгі жас баланың
    айналадағы адамдармен қарым-қатынасының дамуының маңызды кезеңі.
    Кішкентай бала ересектермен қарым-қатынасқа түсу арқылы
    адамзат тәжірибесін игереді. Міне сондықтанда қарым-қатынас
    баланың жалпы психикасы дамуының басты факторы.
    Мәселенің өзектілігі: Біздің зерттеу барысында берілген ұсыныстар
    балалардың қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, қалыптастыруда тәжірибешінің
    педагогикалық практикасында сонымен қатар, отбасылық бала тәрбиесінде
    қолдануға болады.
    Зерттеу объектісі: Шымкент қаласындағы, №86 «Алтынай» бөбекжай
    балалары.
    Зерттеу құрамы: Қарым-қатынас ол психикасының дамуымен қарым-қатынас
    типіне тәуелді, бала психикасының маңызды процестерінің бірі.
    Мақсаты: Баланың ересекпен қарым-қатынасының типін анықтау
    және оның мектепке дейінгі жастағы бала психикасы дамуына әсерін
    зерттеу. Ғылыми болжамы:
    – Мектепке дейінгі балалардың ересекпен қарым-қатынасының бала
    психикасының дамуына әсері балабақшадағы оқу-тәрбие процесіне байланысты.
    – Ата-ана мен отбасының басқа да мүшелерінің баламен қарым-қатынас- ына
    байланысты.
    – Балардың жас ерекшелігіне байланысты қарым-қатынас типінің өзгеруі.
    Алға қойылған мақсатпен ғылыми болжамдарға байланысты мынадай
    міндеттер қойылды:
    Берілген мәселе бойынша әдебиеттерге талдау жасау негізінде,
    зерттеудің мәселелік күйін анықтау.
    Әдебиеттерді меңгеру жолымен, мақсатқа жету үшін адекватты
    әдістемелік құралдарды таңдап алу.
    Мектепке дейінгі баланың психикасының қалыптасуы мен
    дамуын анықтау және баланың ересектермен қарым-қатынас типінің
    психикалық дамуға әсерін анықтау.
    Мектепке дейінгі балалардың қарым-қатынасын меңгеріп,
    қалыптастыру үшін ата-аналар мен тәрбиешілерге ұсыныстар
    жасау.





















    «Еркем-ай» бөбекжай бақшасы















    Ашық сабақ

    Білім беру саласы: Коммуникация.

    ҰОҚ: Сөйлеуді дамыту.

    Тақырыбы: «Дыбысын сал»








    Тәрбиеші: Күмісова Айымгүл Болатқызы
    №1 «Тәй-Тәй» ерте жас тобы








    Құлсары қаласы 2021 жыл.

    Мерзімі : ІІ апта

    Тәрбиеші:

    Сейсенбі: 13.04.2021

    Күмісова А.Б.

    Технологиялық карта
    Өтпелі тақырып: «Салттар мен фольклор»

    Апталық тақырып: «Мерекелік дастархан»
    Білім беру саласы:
    Коммуникация
    ҰОҚ: Сөйлеуді дамыту

    Тақырыбы: Дыбысын сал
    Мақсаты: Бейнежазба арқылы үй жануарларының қимылдарын, сыртқы белгілері, шығаратын дыбыстарын көріп, қайталау. Тілдік артикуляциялық қатынастағы дыбыстарды анық айтуын жетілдіру.

    Қолданылатын көрнекі құралдар: Бейнежазба, үй жануарларының суреттері.

    Сөздік жұмыс: Үй жануарлары Түйе, сиыр, ешкі, жылқы.

    Билингвальді компонент: үй жануарлары- домашние животные.

    Іс-әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотиватция-лық қозғаушы

    Шаттық шеңбері:

    Қайырлы күн, достым
    Қайырлы күн болсын.
    Біздің алар бағамыз
    Тек бестік болсын.

    Балалар шаттық шеңберін орындайды.

    Іздену ұйымдастыру

    Сұрақ-жауап:
    -Балалар, жылдың қай мезгілі?
    -Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?


    Жұмбақ:

    1.Үстінде 2 тауы бар, кезікті бір жануар.

    2.Моп-момақан өзі, сүп-сүйкімді.

    3.Басында екі таяғы бар, 4 аяғы бар.


    «Үй жануарларының дауысын тыңдау, табу»
    -Дұрыс айтасыңдар, балалар. Үй жануарларының дауысы екен.


    Билингвальді компонент: үй жануарлары – домашние животные.


    Жайлауға саяхат


    Әже: Сәлеметсіңдер ме, балалар!

    Ауылға қош келдіңдер!


    Тәрбиеші: Сәлеметсіз бе Әже!


    Тәрбиеші: Жағдайыңыз қалай? Әже балалармен бірге, сізге қоннаққа келіп қалдық.


    Әже: Жақсы келдіңдер. Жүріңдер, мен сендерді үй жануарларымен таныстырайын.


    Әже: Жәрайсыңдар, балалар. Үй жануарларын жақсы тани алған екенсіңдер.


    Тәрбиеші: Әже, біздің балалармен бірге ойын ойнаңыз.


    Әже: Жарайды балаларым, бірге ойнайын.


    Тәрбиеші: Балалар, Әжемен ойын ойнаймыз ба?


    Дидактикалық ойын: «Дауысын таны».

    Сиыр – Мүңірейді.
    Ешкі – Маңырайды.
    Түйе – Бө-Бө.

    Жылқы – Кіснейді.


    Сергіту сәті:


    Тәрбиеші: Әже бізге үй жануарларының пайдасын айтып, түсіндіріп беріңізші.

    Әже: Балалар үй жануарларының пайдасы көп. Сиыр мен қойдың пайдасы: етін жиміз, сүтін ішеміз, майын жиміз, терісінен киім киеміз. Түйенің пайдасы: сүтінен шұбат жасайды, етінен тамақ жасап жейміз, терісінен киім жасайды. Жылқының пайдасы: етін жиміз, сүтінен қымыз жасап ішеміз.


    Тәрбиеші: Әже сізге рахмет! Балалар Әжеге рахмет айтамыз.

    Ал біз енді балабақшаға қайтайық.

    Балалар, саяхат ұнады ма?


    Көктем
    Қар ериді, күн жылынады.



    Түйе

    Қозы

    Сиыр


    Балалар дауысын тыңдап, үй жануарларының дыбысын атайды


    үй жануарлары – домашние животные.



    Сәлеметсіз бе, Әже!







    Балалар үй жануарымен танысады.











    Иә!



    Тәрбиешімен бірге қайталайды.



    Сергіту сәтін қайталайды







    Балалар тыңдайды!







    Рахмет!


    Иә!

    Рефлксиялық-түзетушілік

    Балаларды мадақтау.

    Қорыту: -Қандай үй жануарлары туралы әңгімелестік?



    -Пайдасы қандай?

    Сендерге сабақ ұнады ма?



    Түйе, сиыр, ешкі, жылқы, ит, мысық.


    Сүтін ішеміз, етін жиміз.

    Иә!

    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: Үй жануарларымен төлдерін

    Нені игереді: дауыстарын ажыратуды

    Нені біледі: Үй жануарларына қамқорлық жасай білуді.

































    Мерзімі : ІІ апта

    Тәрбиеші:

    Дүйсенбі: 12.04.2021

    Күмісова А.Б.

    Технологиялық карта Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»

    Апталық тақырып: «Ағаштар»
    Білім беру саласы:
    Денсаулық.

    ҰОҚ:Дене шынықтыру.

    Тақырыбы: «Негізгі қимылдар»
    Мақсаты:
    Бір орында тұрып секіру. Допты алға домалатын оны қуып жетіп ұстау..

    Іс-әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Күмісова Айымгүл Болатқызы
    17 Желтоқсан 2021
    751
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Коммуникация

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Коммуникация

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бейнежазба арқылы үй жануарларының қимылдарын, сыртқы белгілері, шығаратын дыбыстарын көріп, қайталау.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    КіріспеҚарым-қатынас дегеніміз – ғылым әрі өнер. Бұл творчествалық процесс.
    Қатынас жасау адамның өмір тәжірибесіне, біліміне, тапқырлығы мен ақыл-
    ойына байланысты жүзеге асып отыратын тіршілік мұқтаждығы. Тіл табысып
    өзгелермен қатынас орнату әрбір адамның өзіндік талғам-тілегін, ықылас-
    ынтасын жалпы адамға деген адами көзқарасын жете түсінуді талап етеді.
    Қарым-қатынас нәтижесінде адамның кісілік қасиеті, өзгелерге деген
    қамқорлығы мен жанашырлық сезімі, гуманитарлық көзқарасы қалыптасады. Адам
    өзін өзгелердің орнына қойып, байқап оның ішкі дүниесінің сырын да барлап
    біледі.
    Басқа адамдармен араласу нәтижесінде адам жалпы адамзаттық тәжірибені,
    тарихи қалыптасқан әлеуметтік норманы, бағалылықтарды, іс-әрекеттің
    тәсілдері мен білімдерін меңгереді, сонымен бірге жеке тұлға ретінде
    қалыптасады. Яғни қарым-қатынас адамның психикалық процесі, күйі, мінез-
    құлқы туындап, қалыптасып, дамитын әмбебап шынайылық деп анықтауға болады.
    Қарым-қатынас баланың қалыпты психикалық дамуының бөлінбес шарты және
    маңызды факторы. Айналадағы адамдармен қарым-қатынасқа қажеттілік адамда
    бірінші дәрежелі мәнге ие. Бала соған байланысты адаммен сабақтас әсерлерге
    ерекше назарын аударды деуге болады. Мектепке дейінгі жас баланың
    айналадағы адамдармен қарым-қатынасының дамуының маңызды кезеңі.
    Кішкентай бала ересектермен қарым-қатынасқа түсу арқылы
    адамзат тәжірибесін игереді. Міне сондықтанда қарым-қатынас
    баланың жалпы психикасы дамуының басты факторы.
    Мәселенің өзектілігі: Біздің зерттеу барысында берілген ұсыныстар
    балалардың қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, қалыптастыруда тәжірибешінің
    педагогикалық практикасында сонымен қатар, отбасылық бала тәрбиесінде
    қолдануға болады.
    Зерттеу объектісі: Шымкент қаласындағы, №86 «Алтынай» бөбекжай
    балалары.
    Зерттеу құрамы: Қарым-қатынас ол психикасының дамуымен қарым-қатынас
    типіне тәуелді, бала психикасының маңызды процестерінің бірі.
    Мақсаты: Баланың ересекпен қарым-қатынасының типін анықтау
    және оның мектепке дейінгі жастағы бала психикасы дамуына әсерін
    зерттеу. Ғылыми болжамы:
    – Мектепке дейінгі балалардың ересекпен қарым-қатынасының бала
    психикасының дамуына әсері балабақшадағы оқу-тәрбие процесіне байланысты.
    – Ата-ана мен отбасының басқа да мүшелерінің баламен қарым-қатынас- ына
    байланысты.
    – Балардың жас ерекшелігіне байланысты қарым-қатынас типінің өзгеруі.
    Алға қойылған мақсатпен ғылыми болжамдарға байланысты мынадай
    міндеттер қойылды:
    Берілген мәселе бойынша әдебиеттерге талдау жасау негізінде,
    зерттеудің мәселелік күйін анықтау.
    Әдебиеттерді меңгеру жолымен, мақсатқа жету үшін адекватты
    әдістемелік құралдарды таңдап алу.
    Мектепке дейінгі баланың психикасының қалыптасуы мен
    дамуын анықтау және баланың ересектермен қарым-қатынас типінің
    психикалық дамуға әсерін анықтау.
    Мектепке дейінгі балалардың қарым-қатынасын меңгеріп,
    қалыптастыру үшін ата-аналар мен тәрбиешілерге ұсыныстар
    жасау.





















    «Еркем-ай» бөбекжай бақшасы















    Ашық сабақ

    Білім беру саласы: Коммуникация.

    ҰОҚ: Сөйлеуді дамыту.

    Тақырыбы: «Дыбысын сал»








    Тәрбиеші: Күмісова Айымгүл Болатқызы
    №1 «Тәй-Тәй» ерте жас тобы








    Құлсары қаласы 2021 жыл.

    Мерзімі : ІІ апта

    Тәрбиеші:

    Сейсенбі: 13.04.2021

    Күмісова А.Б.

    Технологиялық карта
    Өтпелі тақырып: «Салттар мен фольклор»

    Апталық тақырып: «Мерекелік дастархан»
    Білім беру саласы:
    Коммуникация
    ҰОҚ: Сөйлеуді дамыту

    Тақырыбы: Дыбысын сал
    Мақсаты: Бейнежазба арқылы үй жануарларының қимылдарын, сыртқы белгілері, шығаратын дыбыстарын көріп, қайталау. Тілдік артикуляциялық қатынастағы дыбыстарды анық айтуын жетілдіру.

    Қолданылатын көрнекі құралдар: Бейнежазба, үй жануарларының суреттері.

    Сөздік жұмыс: Үй жануарлары Түйе, сиыр, ешкі, жылқы.

    Билингвальді компонент: үй жануарлары- домашние животные.

    Іс-әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотиватция-лық қозғаушы

    Шаттық шеңбері:

    Қайырлы күн, достым
    Қайырлы күн болсын.
    Біздің алар бағамыз
    Тек бестік болсын.

    Балалар шаттық шеңберін орындайды.

    Іздену ұйымдастыру

    Сұрақ-жауап:
    -Балалар, жылдың қай мезгілі?
    -Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?


    Жұмбақ:

    1.Үстінде 2 тауы бар, кезікті бір жануар.

    2.Моп-момақан өзі, сүп-сүйкімді.

    3.Басында екі таяғы бар, 4 аяғы бар.


    «Үй жануарларының дауысын тыңдау, табу»
    -Дұрыс айтасыңдар, балалар. Үй жануарларының дауысы екен.


    Билингвальді компонент: үй жануарлары – домашние животные.


    Жайлауға саяхат


    Әже: Сәлеметсіңдер ме, балалар!

    Ауылға қош келдіңдер!


    Тәрбиеші: Сәлеметсіз бе Әже!


    Тәрбиеші: Жағдайыңыз қалай? Әже балалармен бірге, сізге қоннаққа келіп қалдық.


    Әже: Жақсы келдіңдер. Жүріңдер, мен сендерді үй жануарларымен таныстырайын.


    Әже: Жәрайсыңдар, балалар. Үй жануарларын жақсы тани алған екенсіңдер.


    Тәрбиеші: Әже, біздің балалармен бірге ойын ойнаңыз.


    Әже: Жарайды балаларым, бірге ойнайын.


    Тәрбиеші: Балалар, Әжемен ойын ойнаймыз ба?


    Дидактикалық ойын: «Дауысын таны».

    Сиыр – Мүңірейді.
    Ешкі – Маңырайды.
    Түйе – Бө-Бө.

    Жылқы – Кіснейді.


    Сергіту сәті:


    Тәрбиеші: Әже бізге үй жануарларының пайдасын айтып, түсіндіріп беріңізші.

    Әже: Балалар үй жануарларының пайдасы көп. Сиыр мен қойдың пайдасы: етін жиміз, сүтін ішеміз, майын жиміз, терісінен киім киеміз. Түйенің пайдасы: сүтінен шұбат жасайды, етінен тамақ жасап жейміз, терісінен киім жасайды. Жылқының пайдасы: етін жиміз, сүтінен қымыз жасап ішеміз.


    Тәрбиеші: Әже сізге рахмет! Балалар Әжеге рахмет айтамыз.

    Ал біз енді балабақшаға қайтайық.

    Балалар, саяхат ұнады ма?


    Көктем
    Қар ериді, күн жылынады.



    Түйе

    Қозы

    Сиыр


    Балалар дауысын тыңдап, үй жануарларының дыбысын атайды


    үй жануарлары – домашние животные.



    Сәлеметсіз бе, Әже!







    Балалар үй жануарымен танысады.











    Иә!



    Тәрбиешімен бірге қайталайды.



    Сергіту сәтін қайталайды







    Балалар тыңдайды!







    Рахмет!


    Иә!

    Рефлксиялық-түзетушілік

    Балаларды мадақтау.

    Қорыту: -Қандай үй жануарлары туралы әңгімелестік?



    -Пайдасы қандай?

    Сендерге сабақ ұнады ма?



    Түйе, сиыр, ешкі, жылқы, ит, мысық.


    Сүтін ішеміз, етін жиміз.

    Иә!

    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: Үй жануарларымен төлдерін

    Нені игереді: дауыстарын ажыратуды

    Нені біледі: Үй жануарларына қамқорлық жасай білуді.

































    Мерзімі : ІІ апта

    Тәрбиеші:

    Дүйсенбі: 12.04.2021

    Күмісова А.Б.

    Технологиялық карта Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»

    Апталық тақырып: «Ағаштар»
    Білім беру саласы:
    Денсаулық.

    ҰОҚ:Дене шынықтыру.

    Тақырыбы: «Негізгі қимылдар»
    Мақсаты:
    Бір орында тұрып секіру. Допты алға домалатын оны қуып жетіп ұстау..

    Іс-әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ Мектепке дейінгі балалар
    17.12.2021
    751
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Күмісова Айымгүл Болатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации