Ортаңғы топқа арналған
қазақ тілінен ұйымдастырылған қызметінің
жоспары
Білім беу саласы: Коммуникация
Бөлімі: «Мемлекеттік тіл»
Тақырыбы:
Көңілді көктем
Мақсаты:
Табиғаттың көктем мезгіліндегі өзгерістері
жайлы балалардың білімдерін кеңейту. Көкөністер мен жемістерді
ажырата білуге үйрету. Табиғатқа қамқор болуға, оны аялауға
тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдер: Сұрақ – жауап, көрсету, әңгімелеу, дидактикалық
ойын
Көрнекіліктер:
Проектор, сюжеттік суреттер, себет, муляждар
Барысы:
Мотивациялық-қозғаушы
Мотивационно-побудительный:
Дети заходят в группу, обращаю внимание на
гостей.
Мұғалім:
Балалар, қараңдаршы, бізге қаншама қонақ келді.
Қонақтармен амандасайық. (Ребята, посмотрите, сколько гостей
пришло. Давайте поздороваемся с ними)
Балалар:
Сәлеметсіздер ме, қонақтар!
Слышится пение птиц, дети встают в
круг
Қар-мұз еріп,
Су
көбейіп,
Бүршік шашып,
Жапырақ ашып,
Бәйшешектер басады.
Айтыңдаршы, балалар,
Бұл
қай кезде болады? (Ребята, когда это
бывает?)
Балалар:
Көктем
Мұғалім:
Дұрыс айтасыңдар, балалар! Көктемде. Балалар,
көктемде қандай өзгерістер болады?
Балалар:
жылы болады, қар ериді, бәйшешек гүлдейді,
құстар ұшып келеді.
Мұғалім:Тамаша!
Жарайсыңдар! Орындарыңа отырыңдар.
Іздену-ұйымдастырушы
Организационно – поисковый:
-
Мұғалім: Ребята, мне птицы напели, что мишка еще не проснулся, и
лесные жители просят вас помочь разбудить его. Поможем разбудить
медведя?
-
Балалар: Да.
-
Мұғалім: Но прежде чем отправиться в лес, нам нужно тепло
одеться. Балалар, орманда тоңып қалмас үшін, дүкенге
барып, жылы киім сатып алайық. Ол үшін екі қатарға тұрып, киім
таңдайық.
«Жаппай
сатылым» эстафетасы
-
Мұғалім: Кәне, кім қандай киім сатып алды? Кімде қандай киім
бар?
-
Бала: Менде малақай ( етік, ... ) бар.
Дети садятся на свои места
Раз,
два, три, четыре, пять
Собираемся гулять-
Орманға барамыз деп,
Киінеміз тезірек.
Мұғалім:
Ребята, мы теперь готовы к
путешествию.
Звучит волшебная музыка
Мұғалім:
Міне, орманға да жеттік. Ребята, кто же нас
встречает в лесу?
Балалар:
Қоян.
Мұғалім:
Ребята, зайчик проголодался. Давайте мы поможем зайчику выбрать, чем же ему
полакомиться. Я приглашаю вас присесть за столы и найти на
игровизорах, что кушает зайчик. Соедините линией любимые лакомства
с самим зайчиком.
«Қоян не жейді?» игровизордағы
ойын
Дети присаживаются за столы и отмечают на
игровизоре еду для зайчика
Мұғалім:
Балалар, қоян не жейді?
Балалар:
Сәбіз, қырыққабат.
Мұғалім:Ребята, знаете ли
вы, что зайчики едят еще и яблоки. Давайте отметим на игровизоре
яблоко.
Дети отмечают яблоко на игровизоре
Мұғалім:
Керемет! Жарайсыңдар, балалар! Накормили
зайчика. Теперь наш зайчик сытый и довольный, и хочет поиграть со
своими друзьями. Кто же у него друзья? Орманда тағы қандай аңдар
бар?
Балалар:
Орманда тиін (қасқыр, түлкі, кірпі)
бар.
Мұғалім:
Тамаша! Қандай аң
жетіспейді? Ребята, а кого же не
хватает?
Балалар:
Аю.
Мұғалім:
Дұрыс айтасыңдар! Мишка еще спит, давайте его
разбудим.
Сергіту сәті «Аю, аю тұршы»
Дети встают на разминку
Мұғалім:
А теперь все друзья зайчика собрались, давайте
соберем для них гостинцы.
«Не жейді?» ойыны
Балалар:
Қоян сәбіз жейді. Қоян қырыққабат жейді. Кірпі
алма жейді. Аю бал жейді. Түлкі ет жейді. Қасқыр ет жейді.
Тиін жаңғақ жейді. Қоян алма жейді. Түлкі балық
жейді. Қасқыр алмұрт жейді.
Дети берут муляжи и кладут в корзину
Мұғалім:
Тамаша, балалар! Ребята, посморите, лесные
жители вам тоже приготовили сладкие подарки. Ну а нам пора
возвращаться в наш детский сад.
звучит волшебная музыка.
Мұғалім:
Міне, балалар, біз балабақшамызға
оралдық. Ребята, пока мы с вами
гуляли в лесу, будили мишку, бабочки тоже проснулись и прилетели к
нам на занятие. Выберите бабочку, и приклейти к тому фрагменту
занятия, который вам понравился.
Дети берут бабочки и приклеивают в круг с
фрагментами занятия.
Мұғалім:
Балалар, қонақтармен қоштасатын кез келді.
(Ребята, пора прощаться с нашими гостями) Сау болыңыздар,
қонақтар!