Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен
таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу.
SketchUp программасында объектілердің үшөлшемді моделін
құрастыруды қарастырайық. Ол үшін модельдерді құрастыруға
қолданатын құралдармен танысамыз. Осы құралдарды қолданып,
үшөлшемді модельдер құрастырамыз.
Жаңа тақырып.
Басқа модельдеу программаларындағы сияқты SketchUp
программасында жасалып жатқан модельді жақындатуға немесе
алыстатуға, бұрын басқа қырынан қарап шығуға мүмкіндік беретін
навигациялық құралдар бар.
Көрсетілім.
Навигациялық құралдар мәзірдің «Camera» бөлімінде
орналасқан. Құралдардың батырмалары Құралдар тақтасында
орналасқан.
Көрсетілім. Цилиндр құру.
Көрсетілім. Конус құру.
Көрсетілім. Сфера құру.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Мұғалімді
тыңдайды
Цилиндр, конус, сфераны құрудыдын командаларын дәптерге
жазады
|
ЕБҚО (оқушының қажеттілігін ескере
отырып, зейіні мен мінез-құлқында қиындығы жоқ оқушымен бірге
отырғызылады және мұғалімге жақын
отырады).
ЕБҚО
Мұғалімді
тыңдайды
Командаларды
жазады
|
|
Слайд1
Интербелсенді
тақта/
Компьютер
|
Практикалық
тапсырмалар
|
Жеке жұмыс.
Оқулық § 2.3 , 53-бет «Практикада қолдану»
тапсырмасы.
1-тапсырма.
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, ғимараттың
моделін жаса.
Дескриптор:
- SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, ғимараттың
моделін құрастырады.
ҚБ: стикер /5 балл/
2-тапсырма.
Арканың моделін жаса. Бұл объектіні сызуда Следуй за мной
құралын пайдалан.
Дескриптор:
- арканын моделін
құрастырады;
-Следуй за мной құралын
пайдаланады.
ҚБ: стикер /5 балл/
|
SketchUp программасында ғимараттың моделін
құрастырады
SketchUp программасында арканын моделін
құрастырады
|
ЕБҚО қиындықсыз,
1-тапсырманы
орындайды
ЕБҚО мұғалімнің көмегімен
тапсырманы компьютерде
орындайды.
|
Стикер
5 балл
Стикер
5
балл
|
Слайд2
|