Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
5
мин
Топтық
жұмыс
12
мин
Жұптық
жұмыс
10
мин
Жеке
жұмыс
8
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Амандасу, оқушыларды түгелдеп, сабаққа
дайындығын ұйымдастыру.
Мақсаты: Конустың және
қиық конустың көлемін табу формулаларын білуге
үйрету.
Миға
шабуыл.
"Геометрия көзімен қараймын"
әдісі. Конус және қиық конус фигураларына өмірден
мысалдар келтіріңіз.
Енді осы фигураларды кішісінен үлкеніне қарай
орналастырыңыз. Бұл жерде неге мән
бердіңіз?
Осы жерден өзіңе ұнаған затты таңдап, заттың
түріне қарай конус - І топ, қиық конус - ІІ топ, екі конустың
бірігуі - ІІІ топқа жайғасады.
Таңдаған фигураның көлемін қалай табуға болады
деген сұрақ қойылады. Осы сұрақтың жауабын білу үшін экранға назар
аударайық.
Конус пен қиық конустың көлемін табу
формулаларымен танысайық.
Bilimland сайтынан бейне-роликке назар
аударайық.
Қорытынды:
Конустың көлемін
( және қиық
конустың көлемін ( ) табу формулаларын
білді.
Мақсаты: Конустың және
қиық конустың көлемін табу формулаларын қолдана отырып есептер
шығару.
"Қалау, қалау" әдісі бойынша топтар қалаған
QR-кодты таңдап, жасырынған тапсырманы оқушылар ашып
орындайды.
І топ: Торттың бетін әрлейтін май салғыш конус
тәрізді. Ыдыстың биіктігі 12 см, диаметрі 6 см болса, көлемі қанша
болады?
ІІ топ: Биіктігі 42 см, табанының радиусы 12
см және қақпағының радиусы 25см болатын шелектің көлемін
табыңыз.
ІІІ топ. Шырын ішетін стаканның биіктігі 5 см
және радиусы 9 см болса, стаканның көлемін
табыңыз
*Үш оқушының тапсырмасын
тексеру
Қорытынды: Конустың және
қиық конустың көлемін таба алады.
Мақсаты:Тапсырманы
орындауда жұппен жұмыс жасай отырып, функционалдық сауаттылығын
арттыру
"Кел, досым, бірге шешейік!" әдісі арқылы
функионалдыққа берілген есепті жұппен
орындайды.
Бассейндегі субұрқақ конус тәрізді шелектен
жасалған. Шелек суға толған кезде өзінен-өзі төгіліп отырады.
Биіктігі 0,5 метр және радуисы 0,3 метр шелекке 1 минутта 5 литр су
құйылып отырса, шелек қанша уақыт сайын төгіліп отырады?
( )
* Аленка сыныбы. Ең жақсы сортты сәбіздің
ұзындығы 10 см, диаметрі 5,1см. Салатқа 10 дана сәбіз қосатын
болса, қанша грамм сәбіз алу
қажет?
Қорытынды: Функционалдық
сауаттылығын артыра отырып, фигураның көлемін
табады.
Мақсаты:Тапсырманы
орындауда жеке жұмыс жасай отырып, заттардың өлшемдерін анықтап,
көлемін табу.
"Менің қолымда" ойыны бойынша практикалық
жұмыс жасай отырып, берілген заттардың көлемін
табу.
Шәйнек, құттықтау бас киімі, балмұздақтың
вафлиі заттары беріледі.
*Ракета ойыншығының көлемін
табыңыз.
Қорытынды: Конустың және
қиық конустың көлемін таба алады.
|
Оқушылар конус фигурасына
ұқсайтын заттарды айтады. Мысалы:
Оқушылар кішісінен үлкеніне
қарай заттарды айтады.
Әрине, заттардың
көлемдеріне!
Және ұнаған фигураны иеленіп,
түріне қарай топтасады.
Бұл сұраққа оқушы өз ойларын айтып, дұрыс, бұрыстығын білу үшін
бейне-роликті тыңдап, шешім шығарады.
Топтар қалаған тапсырмаларын
орындап болған соң, тақтаға қорғайды.
І топ тапсырмасының
шешімі:
ІІ топ тапсырмасының
шешімі:
ІІІ топ
шешімі:
Шешімі:
*Үш оқушы үш тапсырманы орындап, мұғалімге
тексерткен соң, топтардың тапсырмаларды дұрыс орындағандығын
тексереді.
Оқушылар жұппен ақылдаса
отырып, жұмыс жасайды.
Шешімі:
Шешімі:
Өлшемдерін жіп, сызғыш, т.б.
заттардың көмегімен тауып, есеп құрастырып, көлемдерін
есептейді.
*Ракета ойыншығының жасаушысы
арқылы биіктігін табады. Диагоналы арқылы радиусын тауып, табанының
ауданын есептеп, ракетаның көлемін табады.
|
Мадақтама сөз арқылы
бағалау.
Лидерлер дескриптор бойынша
бағалайды.
Дұрыс жауапқа 3
бал.
Дескриптор
Шартын дұрыс құрғанға 1
бал.
Формуласын дұрыс тапқанға 1
бал. Шешімін дұрыс тапқанға 1 бал.
Жұптар дескриптор бойынша
өзара бірін бірі тексереді.
1. Шартын жазады. 1
бал
2. Формуланы жазады. 1
бал
3. Көлемін табады. 1
бал.
4. Өлшем бірлікпен жұмыс
жасайды. 1 бал.
5. Шешімін табады. 1
бал.
Жалпы 5
бал.
Оқушылар бір-бірінмен
жауаптарын салыстыра отырып, "Екі жұлдыз, бір ұсыныс" арқылы
бағалайды.
|
https://bilimland.kz/kk/subject/geometriya/11-synyp-beyimdi-oqytu/konus-pen-qiyq-konustyng-kolemderi
Плакат, түрлі-түсті
қаламдар.
*https://kk.crushingplants.info/11039-.html
сәбіз туралы
мәлімет
*
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
"Конуспен көрсетейін" әдісі
бойынша оқушы өзінің сабақты түсінген деңгейіне стикер
жапсырады.
|
Егер тақырыпты өте жақсы
түсініп, формуланы қолданып,есептер шығара алса, 100% ға
жапсырады.
Егер тақырыпты өте жақсы
түсініп, формуланы қолданып, есептер шығаруда қателессе, 75% ға
жапсырады.
Егер тақырыпты жақсы түсініп,
формуланы есептер шығаруда қолдана алмаса, 55% ға
жапсырады.
Егер тақырыпты дұрыс түсінбей,
формуланы қолдана алмаса, 15% ға
жапсырады.
Сабақ мүлдем қызықсыз болса,
0% жапсырады.
|
|
|